Het lukt toch niet, maar zoals ik eerder heb gezegd vind ik meets best wel triest.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom zouden mensen überhaupt random FOK!kers willen meeten op fucking Lowlands?
Kennis makenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom zouden mensen überhaupt random FOK!kers willen meeten op fucking Lowlands?
Dat vind ik ook wel een goede vraag idd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:44 schreef julian6 het volgende:
Gaan ze dan het hele forum opschonen, of blijven de topics van vorig jaar er staan?
Ik heb die laatst gezien in paradiso, vond het echt niet om aan te horenquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:44 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Er komt een nieuwe malle pietje en de bimbo's plaat aan, dus dat word een mooie afsluiter voor de Alpha op zondag, vind ik wel..
lijkt me niet echt een goed idee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:44 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Er komt een nieuwe malle pietje en de bimbo's plaat aan, dus dat word een mooie afsluiter voor de Alpha op zondag, vind ik wel..
Der zijn goede goeie Nederlandse DJ's hoor, of laat Secret Cinema komen met z'n liveset.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:03 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Hoe minder nederlandse meuk hoe beter
muv van Noisia en de Mosselman natuurlijk
Volgens mij heeft Estradasphere nog nooit een show buiten de US gedaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:29 schreef onderjas het volgende:
Dit is ook wel ECHT een band voor op lowlands!
Ik heb over bandjes/acts.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Der zijn goede goeie Nederlandse DJ's hoor, of laat Secret Cinema komen met z'n liveset.
De meeste Internationale DJ's zijn ook zeer regelmatig in Nederland op een feest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:00 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Ik heb over bandjes/acts.
Maar ook de meeste nederlandse dj's geloof ik wel, die kun je elke week wel ergens zien.
Das ook weer zo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:10 schreef Luni het volgende:
[..]
De meeste Internationale DJ's zijn ook zeer regelmatig in Nederland op een feest.
Dat is echt een goedbewaard geheim van Lowlands voor mijn gevoel. Veel mensen die ik spreek kennen die hele tent niet. Maar het is er altijd heel gezellig 's avondsquote:
lekker eten daarquote:
Ik was er ook en ik dacht precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:55 schreef MaJo het volgende:
Vanavond bij Paloma Faith geweest, dat was echt een feestje! Lijkt me wel wat voor Lowlandsen lady gaga wil ik ook graag eens live zien
Waar is dat en wat kan je er eten dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker eten daaren leuke dames in de bediening
Goed voer. Hollandsche kost is een gezellige ambiance.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Waar is dat en wat kan je er eten dan?
Als je door de poortjes komt, rechts achterin.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:42 schreef onderjas het volgende:
Cool, waar staat die dan.
http://tinyurl.com/kaartLL10quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je door de poortjes komt, rechts achterin.
Bij de Bravo?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je door de poortjes komt, rechts achterin.
Ik heb ze gezien op pinkpop 2007. Ze zijn wel vet, maar zoals hun muziek behoorlijk clichéquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:45 schreef PiRANiA het volgende:
Foo Fighters zou wel vets zijn, hoewel ik geen idee heb hoe ze live zijn
Waar zijn ze op gebaseerd? Ja, Foo Fighters gaat een nieuwe plaat maken en QOTSA een tour doen met alleen de nummers van de debuutplaat, maar waarom Lowlands?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:44 schreef Mr.DD het volgende:
Nieuwe geruchten:
QOTSA
Foo Fighters
(als ze toch bezig zijn kunnen ze meteen Them Crooked Vultures doen)
@Tourschema van Queens of the Stone Age. Dit lijkt me dus wel een 100%'tje.quote:Aug 24, 2010 Zitadelle (0) Berlin, DEU
Concert Aug 25, 2010 Stadtpark (0) Hamburg, DEU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |