Het lukt toch niet, maar zoals ik eerder heb gezegd vind ik meets best wel triest.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom zouden mensen überhaupt random FOK!kers willen meeten op fucking Lowlands?
Kennis makenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom zouden mensen überhaupt random FOK!kers willen meeten op fucking Lowlands?
Dat vind ik ook wel een goede vraag idd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:44 schreef julian6 het volgende:
Gaan ze dan het hele forum opschonen, of blijven de topics van vorig jaar er staan?
Ik heb die laatst gezien in paradiso, vond het echt niet om aan te horenquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:44 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Er komt een nieuwe malle pietje en de bimbo's plaat aan, dus dat word een mooie afsluiter voor de Alpha op zondag, vind ik wel..
lijkt me niet echt een goed idee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:44 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Er komt een nieuwe malle pietje en de bimbo's plaat aan, dus dat word een mooie afsluiter voor de Alpha op zondag, vind ik wel..
Der zijn goede goeie Nederlandse DJ's hoor, of laat Secret Cinema komen met z'n liveset.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:03 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Hoe minder nederlandse meuk hoe beter
muv van Noisia en de Mosselman natuurlijk
Volgens mij heeft Estradasphere nog nooit een show buiten de US gedaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:29 schreef onderjas het volgende:
Dit is ook wel ECHT een band voor op lowlands!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |