quote:
workin' on it..Sir </canadees>quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:59 schreef vault_tec het volgende:
Cancer bats![]()
En zonisdegod, er komen nog kaartjes in de verkoop... hossel geld svp.![]()
ik was je voorquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]die is van mij
wat een gebrek aan respect voor Lowlands-topic-tradities
quote:
Of je kickt dit topic niet de hele tijd. Superirritant, denk steeds dat er iets interessants staat en dan staat er 'NOG STEEDS GEEN NAMENquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:54 schreef Mr.DD het volgende:
Gadver. Volgens mij ruik de geur van aangebrande rapen
Hihi.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Of je kickt dit topic niet de hele tijd. Superirritant, denk steeds dat er iets interessants staat en dan staat er 'NOG STEEDS GEEN NAMEN" Dat hadden we door.
En wat hebben wij daaraan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hihi.
Ik check minstens 1x per uur de site
Dat je me kan uitlachen dat ik zo'n enorme Lowlands-nerd ben zonder geduldquote:
Komt wel als het forum er is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:04 schreef leeell het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Fok! meet van dit jaar
Beetje vroeg niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:04 schreef leeell het volgende:
Ik heb een RSS feed voor de sitequote:Op donderdag 11 maart 2010 17:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hihi.
Ik check minstens 1x per uur de site
Meetsquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:04 schreef leeell het volgende:
ze falen toch altijd heb ik zo het ideequote:
die gaat weer mislukkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:04 schreef leeell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |