idd, wat waren die slecht met als dieptepunt die vrije trap van Hadouir. Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om een bal naast je te tikken terwijl er helemaal niemand in de buurt staat.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:42 schreef RD4 het volgende:
Hadouir en Bodor de slechtsten op het veld maar die 2 beslissen wel de match. Alaaf en tot donderdag
heb utrecht altijd een overschat team gevonden, en niet in de minste plaatst omdat ze in kerkrade altijd belabberd spelenquote:Op maandag 10 mei 2010 11:33 schreef RD4 het volgende:
Leuk weetje: Utrecht heeft (naar mijn weten) nog nooit gewonnen in Kerkrade
In tegenstelling tot uit waar we blijkbaar al jaren geen potten kunnen breken....quote:Op maandag 10 mei 2010 11:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
heb utrecht altijd een overschat team gevonden, en niet in de minste plaatst omdat ze in kerkrade altijd belabberd spelen
Nee hoor, ik kwam regelmatig naar Roda kijken. Op Kaalheide was het best gezellig vroeger, alleen die waardeloze sintelbaan heeft me nooit weten te bekoren. Het huidige stadion is ook gezellig. Ben er afgelopen seizoen twee keer wezen kijken. Misschien heb ik wel naast iemand van jullie gezeten...quote:Op zondag 9 mei 2010 22:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wat een held ben je toch ook met je provocerende, nichterige reacties. Heeft een klasgenootje met een Roda-petje of sjaaltje je op de lagere school ooit eens gepest?
Als je "regelmatig"komt kijken heb je sowieso geen recht van spreken. 2 wedstrijden gezien vorig jaar? Dan heb je opeens recht van spreken? Als je stront en goud mengt, blijft het stront en goud.quote:
Deze zin zegt al genoeg over jou, niet over mijn medesupporters. FYI: Micheal Jackson heeft fans, Roda supporters.quote:Verder wil ik sommige 'fans' bedanken voor hun vermakelijke, doch sneue puberdonsgedrag. Eigenlijk was dat een reden om zo nu en dan terug te keren naar dit topic en af en toe wat olie op het vuur te gooien.
1993 voor het laatst.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:33 schreef RD4 het volgende:
Leuk weetje: Utrecht heeft (naar mijn weten) nog nooit gewonnen in Kerkrade
We zullen na zondag weten hoe overschat we zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
heb utrecht altijd een overschat team gevonden, en niet in de minste plaatst omdat ze in kerkrade altijd belabberd spelen
1-1 is genoeg.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:25 schreef RD4 het volgende:
[..]
Ik zal mijn zin herformuleren: Utrecht won nog nooit in het Parkstad Limburg stadion
denk dat het 2 wedstrijden worden waar niemand er bovenuit steekt. Play-offs zijn toch anders dan competitie. Heb er iig zin inquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
1993 voor het laatst.
[..]
We zullen na zondag weten hoe overschat we zijn.
Dat denk ik ook, echt 50/50.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:29 schreef planethugo het volgende:
[..]
denk dat het 2 wedstrijden worden waar niemand er bovenuit steekt.
Roda zal thuis 'gewoon' winnen en Utrecht zal bij hen 'gewoon' winnen. Het aantal uitdoelpunten gaan heel belangrijk worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, echt 50/50.
Beide teams zijn het best in de omschakeling ook, dus het kan weleens enorm saai worden.
Ik kan me hier wel in vinden. Ik vind Skoubo trouwens best belangrijk voor Roda. Een groot sterk aanspeelpunt voorin heb je altijd nodig. Vooral als je dan iemand als Junker ernaast hebt. Ik hoop zeer dat Skoubo een contract tekent bij ons. Want anders moet die terug naar Utrecht. En daar moeten we binnnekort tegen spelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef iehlaak het volgende:
Enniewee. Donderdag met de Jong en Skoubo erbij. Laten we toch maar spelen met:
Tyton
Saeijs/Fauw/Kruiswijk/Jong
Delorge/Vormer/Janssen/Bodor
Junker/Skoubo
Ik vind Janssen veel meerwaarde hebben als hij op de 10 speelt. Meer dan Hadouir die af-en-toe wel erg goeds doet, maar vooral het elftal kwetsbaar maakt. Zeker nu hij niet in vorm is. Skoubo vind ik geen topper, maar voor een team als Roda is het simpelweg erg belangrijk om een aanspeelpunt te hebben voorin.
Eindelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef blonchi het volgende:
- edit -
[ Bericht 98% gewijzigd door Happel op 11-05-2010 23:55 ]
Die vermeende interesse moet je, denk ik, met de nodige korreltjes zout nemen. PSV heeft een tijd terug al interesse vertoond, maar toen heeft Tyton zelf al vrij snel aangegeven geen zin te hebben om tweede viool te spelen in Eindhoven. Bovendien schijnt "goal.com" (waar het nieuwsbericht deze week op verscheen) niet bepaald een betrouwbare site te zijn. Ik ga er dan ook gewoon van uit dat Tyton ook volgend seizoen weer bij ons onder de lat staat. (Behalve op de momenten dat 'ie weer eens met zo'n katachtige reflex een bal weg ronseld.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
Eindelijk
vrees overigens dat tyton zijn contract nu niet gaat verlengen nu er allerlei interesse is
Dat dus! Laten we er nog een paar leuke partijen van maken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Als het goed is zijn bij ons Mulenga en zelfs Lensky weer fit, wordt dus de sterkste opstelling morgen.
Alvast succes jongens, en dat de beste maar mogen winnen.
ik neem aan dit sarcastisch is? wat een kansloze pot van roda, echt werkelijk waar 3x niks vandaag helaas, vooral bodor (zoals wel vaker de laatste weken) en wat een actie van onze keeper in de 1e minuutquote:
idd als je zo speelt verdien je het gewoon om uitgeschakeld te worden, hoe jammer het ook is!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:55 schreef NoMercy285 het volgende:
Inderdaad een zwakke wedstrijd, maar een prima seizoen gedraaid. Utrecht was vandaag gewoon de verdiende winnaar, en als Roda zondag niet het niveau van bijvoorbeeld Vitesse-uit haalt worden ze ook verdiend uitgeschakeld (en dus 7e(!) ).
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Om eerlijk te zijn denk ik dat het probleem ligt in de playoffs voor jullie. Wij hebben het jaren gehad, en nu wonderbaarlijk genoeg niet: de spelers zijn op na 34 zware wedstrijden. Zeker jullie hebben top gepresteerd (van degradatie naar play-offs!) en dat heeft erin gehakt. De eerste 2 play off wedstrijden waren al zwaar, en tsjah dan wordt het lastig. Wij zijn op deze manier jaren tegen Grunn onderuit gegaan.
Neemt niet weg dat het een prestatie is na 2008-2009, met daarin de roerige tijden, voor Roda! En dat mag gezegd!
Sportiever dan jullie aanhang in het stadion vandaag!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Om eerlijk te zijn denk ik dat het probleem ligt in de playoffs voor jullie. Wij hebben het jaren gehad, en nu wonderbaarlijk genoeg niet: de spelers zijn op na 34 zware wedstrijden. Zeker jullie hebben top gepresteerd (van degradatie naar play-offs!) en dat heeft erin gehakt. De eerste 2 play off wedstrijden waren al zwaar, en tsjah dan wordt het lastig. Wij zijn op deze manier jaren tegen Grunn onderuit gegaan.
Neemt niet weg dat het een prestatie is na 2008-2009, met daarin de roerige tijden, voor Roda! En dat mag gezegd!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Je zet de ... op de i. Na het drama van vorig jaar is dit seizoen in elk opzicht meer dan geslaagd, Europees voetbal halen of niet. Well donequote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Mooie woorden en hier kan ik me ook wel in vinden.
Jammer dat we Europa niet ingaan, maar we hebben een topseizoen gedraaid en ik denk dat we ook trots kunnen zijn op dit seizoen. Hopen dat we volgend jaar wat meer versterking kunnen aanschaffen.
zou mooi zijn als ie daar een contract krijgt en het hele seizoen speeltquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef LeonH het volgende:
Kjell misschien naar RKC. Hoop voor hem dat hij net zo'n carrière mag krijgen als Brouwers en dat hij daar maar laat zien dat Roda weer een talent weggooit!
Dat vind ik jammer om te horen. Tijdens de reguliere uitwedstrijd was ik er wel bij en toen was de sfeer wel ok, stond zelfs geparkeerd tussen de thuis supporters van Roda en heb een prima wedstrijd gezien. Nu was het met een buscombi, en daar pas ik voor dat hele stuk. Aan mij heeft het wat dat betreft dan niet gelegen. Onsportief gedoe zorgt alleen maar voor meer combi's, en dat is echt zonde.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
Sportiever dan jullie aanhang in het stadion vandaag!
moet bij utrecht iedere tegenstander met een verplichte combi categorie c komen of waarom is dat al jaren zo als roda komtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer om te horen. Tijdens de reguliere uitwedstrijd was ik er wel bij en toen was de sfeer wel ok, stond zelfs geparkeerd tussen de thuis supporters van Roda en heb een prima wedstrijd gezien. Nu was het met een buscombi, en daar pas ik voor dat hele stuk. Aan mij heeft het wat dat betreft dan niet gelegen. Onsportief gedoe zorgt alleen maar voor meer combi's, en dat is echt zonde.
Nee hoor, komen regelmatig clubs op eigen vervoer. Wij mochten dit jaar ook op eigen vervoer naar Roda toe, weet niet hoe jullie naar ons konden toen? Voor de playoffs waren het bussen om onverklaarbare redenen voor mij.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
moet bij utrecht iedere tegenstander met een verplichte combi categorie c komen of waarom is dat al jaren zo als roda komt
nee daarom, dat is daarom ook zo raar. Het is altijd verplichte combi en categorie C dus er mag nieteens een biertje gedronken worden op de heenreis. Paar jaar geleden is zelfs een bus terug gestuurd omdat bij controle bleek dat er wat bier gedronken was. En dat was ook nogeens op carnavalszondag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee hoor, komen regelmatig clubs op eigen vervoer. Wij mochten dit jaar ook op eigen vervoer naar Roda toe, weet niet hoe jullie naar ons konden toen? Voor de playoffs waren het bussen om onverklaarbare redenen voor mij.
Ik kan me niet echt problemen herinneren tussen onze 2 ploegen?
Dat is blijkbaar vrij normaal bij ons. Als ik op noord zie hoeveel er van de tegenstander vaker zitten val ik om van verbazing. Als we zelf eens een normaal uitkaartje proberen te bemachtigen dan zijn er opeens maar een paar beschikbaar...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
nee daarom, dat is daarom ook zo raar. Het is altijd verplichte combi en categorie C dus er mag nieteens een biertje gedronken worden op de heenreis. Paar jaar geleden is zelfs een bus terug gestuurd omdat bij controle bleek dat er wat bier gedronken was. En dat was ook nogeens op carnavalszondag.
Vrij irritant omdat in kerkrade normaal gesproken de rode loper uitgerold wordt
Ach, dat waren er maar drie. Utrecht was over twee wedstrijden duidelijk de betere, maar dat is geen verrassing. Ik vond het uitvak overigens erg stoer: Vanaf de hoofdtribune hadden zij in de eerste helft het vocale overwicht.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Mooie pot, en terechte (en verwachtte) winnaar.
Maar wel mijn excuses voor die debielen die naar het uitvak gingen om te provoceren. Hoe zielig ben je dan
Hier ook.. Al was me wel opgevallen dat Ricky gelijk om verzorging zwaaide en zoals altijd je al dood bent voor de scheids het eens doorheeft. Maar zag er nasty uit, geen kwade opzet denk ik overigens.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zag ik s'avonds pas, pijnlijk en lullig ja.
Ach ja, alle idioten hadden vandaag weekend-verlof, daarom een vol uitvak en debiele liedjes, wat heb ik me geschaamd....quote:Op zondag 16 mei 2010 17:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Uiteindelijk heeft de beste gewonnen.
Wel een mooi uitvak vandaag, al zijn teksten als ''ajax-publiek'' en ''only sing when you're winning'' vrij nutteloos als we steeds na 2 minuten al op 1-0 komen.
Succes volgend jaar maar weer.
Was een stille denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Tha_Duck het volgende:
@iehlaak: Waren er dus 3 teveel. Maar werden door eigen supporters ook ff op d'r bek geslagen dacht ik te zien![]()
Was een van de eigen jongens idd, goed dat er nog een beetje sociale controle is!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik dacht een ander te herkennen, maar die naam kan ik hier niet noemen
helaas heb je zulke klootviolen in ieder stadion zitten.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Mooie pot, en terechte (en verwachtte) winnaar.
Maar wel mijn excuses voor die debielen die naar het uitvak gingen om te provoceren. Hoe zielig ben je dan
Als wij wat beter in de afwerking waren geweest had die kans van Skoubo de 3-2 ofzo betekent.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:13 schreef planethugo het volgende:
teleurstellende wedstrijd, had het nog willen zien als skoubo die bal vlak na rust gemaakt had en het dus 1-2 was...
maargoed utrecht heeft verdiend gewonnen. Succes in de voorrondes, grote kans dat jullie daar toch niet doorkomen
iddquote:Op maandag 17 mei 2010 12:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verder boeit het natuurlijk totaal niet hoever we komen in die voorrondes, europese tripjes zijn altijd leuk.
Het sleutelwoord in deze twee zinnen is "als".quote:Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef iehlaak het volgende:
Skoubo is er ook volgend seizoen. Als hij fit is kan hij meer dan genoeg voor Roda betekenen.
Op huurbasis. Had hem liever willen kopen/transfervrij overnemen.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef iehlaak het volgende:
Skoubo is er ook volgend seizoen. Als hij fit is kan hij meer dan genoeg voor Roda betekenen.
Denk dat Roda niet aan zijn salariseisen kan voldoen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:24 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Op huurbasis. Had hem liever willen kopen/transfervrij overnemen.
Volgens mij betaalde Roda 200.000 en FCU 400.000.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:29 schreef RD4 het volgende:
[..]
Denk dat Roda niet aan zijn salariseisen kan voldoen.
na dat jaar is hij transfervrij en wil ie zelf wellicht bijtekenen tegen een normaal salaris. Maargoed, vind t wel ok dat ie blijft. Belangrijker blijft wat er gebeurd met Hadouir en Kruijswijk en de eventuele vervangersquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:24 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Op huurbasis. Had hem liever willen kopen/transfervrij overnemen.
Weet je dat het mij niet meer uitmaakt of Hadouir blijft? Op papier is hij gewoon onze beste, meest creatieve speler maar je ziet gewoon dat veel om hem heen is gebouwd als hij speelt en als hij zijn dag niet heeft lijkt helemaal niks te lukken aanvallend in het team. Meeverdedigen kan/doet ie niet, en als iets even niet lukt gaat zijn kopje weer hangen. Zonder Hadouir vond ik ze vaker veel beter en vrijer voetballen. Hij heeft daarentegen wel net maar dat ene momentje nodig waarmee hij iemand alleen voor doel kan zetten, of net dat ene afstandsschot die erin krult.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
na dat jaar is hij transfervrij en wil ie zelf wellicht bijtekenen tegen een normaal salaris. Maargoed, vind t wel ok dat ie blijft. Belangrijker blijft wat er gebeurd met Hadouir en Kruijswijk en de eventuele vervangers
waar haal je die wijsheid vandaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:58 schreef Professional het volgende:
Kruijswijk naar Heerenveen, was te verwachten.
Sterkste schakel in verdediging verdwijnt,
8 ton ligt volgens mij nog onder zijn Anderlecht-salaris. Daar was hij in ieder geval een van de grootverdieners werd mij verteld. Daarom dus dat \Heerenveen hem transfervrij mag hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:56 schreef planethugo het volgende:
8 ton... pfoe. Kan ik me bijna niet voorstellen maar met een gemiddeld salaris van 3 ton in de eredivisie ook niet ondenkbaar
Dat dus.. Begrijpelijke keuze en logisch gevolg. Helaas pindakaas voor ons.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:37 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
8 ton ligt volgens mij nog onder zijn Anderlecht-salaris. Daar was hij in ieder geval een van de grootverdieners werd mij verteld. Daarom dus dat \Heerenveen hem transfervrij mag hebben.
Eerlijk is eerlijk Heerenveen is een sportieve/financiële stap omhoog, garantie voor basisplaats, en een succesvolle sympathieke trainer die hij al kende uit zijn Groningen tijd. Ligt dicht bij Groningen waar hij is opgegroeid en vast wel familie heeft zitten.
Al met al een ingecalculeerde logische stap. Enkel hoop in mijn kleine teen zorgde nog een beetje voor de gedachte dat hij toch zou blijven.
Veel Nederlanders die wat toevoegen heeft Heerenveen niet, dus dat zegt allemaal niet veel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:32 schreef Repsak het volgende:
8 ton (als het al waar is..) moet wel in perspectief gezien worden, omdat hij dus transfervrij naar Heerenveen komt zal hij een behoorlijke som tekengeld krijgen, dit gedeeld door de contractduur is door de media waarschijnlijk bij zijn salaris opgeteld. Roy Beerens is namelijk de bestverdienende Nederlander bij Heerenveen, en die verdient ongeveer 550.000.
Aardig seizoen gedraaid, maar Kortrijk draaide dan ook wel aardig. Dat lukt ze geen tweede seizoen. Ik ben bang voor je dat het een soort eendagsvlieg is. Beetje te vergelijken met Kromkamp die voor Villareal gaat spelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:56 schreef planethugo het volgende:
de jong, saeijs en mogelijk kruijswijk . Dat is vrijlwe de hele verdediging. Is die Hempte iets? Heb 'm nog nooit zien spelen en ook niet echt verhalen over gehoord.
Ik denk niet dat Ooijer nog heel veel te willen heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:30 schreef planethugo het volgende:
Ooijer 'staat op het lijstje' van Van Geel.
Denk niet dat ie daar zin in heeft, maar wie weet.... is voor een jaartje nog wel goed voor ons. Kan ie wat terugdoen, zonder ons had ie het natuurlijk nooit zo ver geschopt
ach dat valt wel mee denk ik. Hij is toch nog steeds international en als ie een jaartje nog even wil cashen in de woestijn dan lukt dat ook welquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ooijer nog heel veel te willen heeft.
Alweer Roda thuis als seizoensopener. Is toch ook niet de eerste keer meen ik me te herrinneren hè...quote:Uit dit concept blijkt dat landskampioen FC Twente op 6 augustus met een uitwedstrijd tegen Roda JC de competitie officieel opent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |