abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81327554
Ik teken alvast voor nóg zo'n relaxed seizoen, waarin evt. degradatiegevaar al vrij snel en gemakkelijk afgewend wordt. De play-offs die we dit seizoen bereikt hebben, zijn wat mij betreft geen maatstaf. Ik vind het érg gaaf dat we ze gehaald hebben en inmiddels zelfs in de finale staan, maar als we volgend seizoen na de laatste speelronde uitgebald zijn ben ik ook meer als tevreden. En nu we de wind in de zeilen hebben rap Tyton en Janssen langer aan ons binden!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:35:11 #227
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_81329205
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef iehlaak het volgende:
Enniewee. Donderdag met de Jong en Skoubo erbij. Laten we toch maar spelen met:
Tyton
Saeijs/Fauw/Kruiswijk/Jong
Delorge/Vormer/Janssen/Bodor
Junker/Skoubo

Ik vind Janssen veel meerwaarde hebben als hij op de 10 speelt. Meer dan Hadouir die af-en-toe wel erg goeds doet, maar vooral het elftal kwetsbaar maakt. Zeker nu hij niet in vorm is. Skoubo vind ik geen topper, maar voor een team als Roda is het simpelweg erg belangrijk om een aanspeelpunt te hebben voorin.

Ik kan me hier wel in vinden. Ik vind Skoubo trouwens best belangrijk voor Roda. Een groot sterk aanspeelpunt voorin heb je altijd nodig. Vooral als je dan iemand als Junker ernaast hebt. Ik hoop zeer dat Skoubo een contract tekent bij ons. Want anders moet die terug naar Utrecht. En daar moeten we binnnekort tegen spelen
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:37:56 #228
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_81329287
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef blonchi het volgende:
- edit -
[ Bericht 98% gewijzigd door Happel op 11-05-2010 23:55 ]
Eindelijk

vrees overigens dat tyton zijn contract nu niet gaat verlengen nu er allerlei interesse is
pi_81333742
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:37 schreef planethugo het volgende:

[..]

Eindelijk

vrees overigens dat tyton zijn contract nu niet gaat verlengen nu er allerlei interesse is
Die vermeende interesse moet je, denk ik, met de nodige korreltjes zout nemen. PSV heeft een tijd terug al interesse vertoond, maar toen heeft Tyton zelf al vrij snel aangegeven geen zin te hebben om tweede viool te spelen in Eindhoven. Bovendien schijnt "goal.com" (waar het nieuwsbericht deze week op verscheen) niet bepaald een betrouwbare site te zijn. Ik ga er dan ook gewoon van uit dat Tyton ook volgend seizoen weer bij ons onder de lat staat. (Behalve op de momenten dat 'ie weer eens met zo'n katachtige reflex een bal weg ronseld. )
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:53:35 #230
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_81333985
die berichten ga ik ook niet op af maar duidelijk is dat de complete eredivisie tyton inmiddels kent, hij opgeroepen is voor nationale ploeg en dat zijn contract volgend jaar afloopt. Ik denk dat ie rustig afwacht ipv te verlengen
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:00:57 #231
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_81344938
Als het goed is zijn bij ons Mulenga en zelfs Lensky weer fit, wordt dus de sterkste opstelling morgen.

Alvast succes jongens, en dat de beste maar mogen winnen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:42:13 #232
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_81349099
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Als het goed is zijn bij ons Mulenga en zelfs Lensky weer fit, wordt dus de sterkste opstelling morgen.

Alvast succes jongens, en dat de beste maar mogen winnen.
Dat dus! Laten we er nog een paar leuke partijen van maken.
1ste wedstrijd 2-0
2de wedstrijd 2-0, doelpuntloze verlengenging en dan op pingels beslissen wie het in Europa mag proberen!!
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:32:35 #233
154193 TheYoung1
pi_81386349
Kan nog steeds he, mijn voorspelling
Genoten van de entourage en het spel. Gaaf mooi spandoek op Oost ook
Patat, dat is het!!
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:50:08 #234
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_81389046
Jammer voor Roda. Best een aardig seizoen.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_81389051
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:32 schreef TheYoung1 het volgende:

Genoten van de entourage en het spel.
ik neem aan dit sarcastisch is? wat een kansloze pot van roda, echt werkelijk waar 3x niks vandaag helaas, vooral bodor (zoals wel vaker de laatste weken) en wat een actie van onze keeper in de 1e minuut

al met al een zeer zwakke wedstrijd
pi_81389199
Inderdaad een zwakke wedstrijd, maar een prima seizoen gedraaid. Utrecht was vandaag gewoon de verdiende winnaar, en als Roda zondag niet het niveau van bijvoorbeeld Vitesse-uit haalt worden ze ook verdiend uitgeschakeld (en dus 7e(!) ).
pi_81389236
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:55 schreef NoMercy285 het volgende:
Inderdaad een zwakke wedstrijd, maar een prima seizoen gedraaid. Utrecht was vandaag gewoon de verdiende winnaar, en als Roda zondag niet het niveau van bijvoorbeeld Vitesse-uit haalt worden ze ook verdiend uitgeschakeld (en dus 7e(!) ).
idd als je zo speelt verdien je het gewoon om uitgeschakeld te worden, hoe jammer het ook is!
pi_81390400
Om eerlijk te zijn denk ik dat het probleem ligt in de playoffs voor jullie. Wij hebben het jaren gehad, en nu wonderbaarlijk genoeg niet: de spelers zijn op na 34 zware wedstrijden. Zeker jullie hebben top gepresteerd (van degradatie naar play-offs!) en dat heeft erin gehakt. De eerste 2 play off wedstrijden waren al zwaar, en tsjah dan wordt het lastig. Wij zijn op deze manier jaren tegen Grunn onderuit gegaan.

Neemt niet weg dat het een prestatie is na 2008-2009, met daarin de roerige tijden, voor Roda! En dat mag gezegd!
pi_81392333
Misschien de grootste blunder was het om Bodor weer linksback te zetten. Je weet toch al vier jaar dat hij dat niet kan. En als je dat niet wist dan had je het na Heracles uit kunnen weten.
De fout van Tyton kan gebeuren; doe je niets aan.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:16:49 #240
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_81392669
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Om eerlijk te zijn denk ik dat het probleem ligt in de playoffs voor jullie. Wij hebben het jaren gehad, en nu wonderbaarlijk genoeg niet: de spelers zijn op na 34 zware wedstrijden. Zeker jullie hebben top gepresteerd (van degradatie naar play-offs!) en dat heeft erin gehakt. De eerste 2 play off wedstrijden waren al zwaar, en tsjah dan wordt het lastig. Wij zijn op deze manier jaren tegen Grunn onderuit gegaan.

Neemt niet weg dat het een prestatie is na 2008-2009, met daarin de roerige tijden, voor Roda! En dat mag gezegd!

zit wat in ja. Junker zei gisteren bij L1 ook al dat ie wel toe was aan vakantie. Maargoed de wk spelers hebben nog veel meer te doen en die kunnen het ook.

Maar een zwaar teleurstellende pot. Die blunders van Tyton(kan gebeuren, gelukkig niet te vaak) en Bodor (slaap maar verder). Zie dit niet hersteld worden zondag, jammer had graag nogeens europa in gewild en dit was voorlopig de laatste kans aangezien nederland volgend jaar nog een ticket minder heeft . Maargoed gelukkig staan we nu wel in play-offs met wat minder druk, willem II verliest zomaar bij go ahead om
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:15:46 #241
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_81397450
De fouten van Tyton waren niks in vergelijking met de fouten van Braamhaar.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:23:00 #242
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_81397794
quote:

Sportiever dan jullie aanhang in het stadion vandaag!

Jammer maar kan gebeuren. Nu maar hopen dat we zondag nog kunnen stunten maar dat zie ik niet meer gebeuren. Vandaag was het belabberd van Roda kant al hadden ze in de 2e helft wel een doelpuntje verdiend!

En jammer weer van de arbitrage. Zaten er toch wel heel vaak naast. Heb nog niet de herhaling gezien maar in mijn oogpunt was dat tegen Junker toch rood en in het strafschopgebied. Hopelijk laten ze zometeen nog wat zien in de samenvatting maar dat zal wel niet
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  vrijdag 14 mei 2010 @ 01:31:10 #243
154193 TheYoung1
pi_81404679
Care care care.... Mooi eindelijk een zomerstop voor heel Roda! Lijkt mij belangrijker dan 1 europese wedstrijd nu. Tijd voor bezinning en relativeren.

En ik heb gewoon genoten vanmiddag, ondanks dat Roda zeker het eerste half uur nergens was en de grens er een aantal keer goed naast zat.
Damn hey, het moest er een keer van komen he!!!! En beter nu, in de 37ste wedstrijd van het seizoen, dan in de reguliere competitie
Patat, dat is het!!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 08:12:59 #244
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_81406906
quote:

Mooie woorden en hier kan ik me ook wel in vinden.
Jammer dat we Europa niet ingaan, maar we hebben een topseizoen gedraaid en ik denk dat we ook trots kunnen zijn op dit seizoen. Hopen dat we volgend jaar wat meer versterking kunnen aanschaffen.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 09:56:14 #245
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_81408421
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 08:12 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Mooie woorden en hier kan ik me ook wel in vinden.
Jammer dat we Europa niet ingaan, maar we hebben een topseizoen gedraaid en ik denk dat we ook trots kunnen zijn op dit seizoen. Hopen dat we volgend jaar wat meer versterking kunnen aanschaffen.
Je zet de ... op de i. Na het drama van vorig jaar is dit seizoen in elk opzicht meer dan geslaagd, Europees voetbal halen of niet. Well done
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:17:52 #246
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_81410734
Kjell misschien naar RKC. Hoop voor hem dat hij net zo'n carrière mag krijgen als Brouwers en dat hij daar maar laat zien dat Roda weer een talent weggooit!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:21:14 #247
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_81410852
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef LeonH het volgende:
Kjell misschien naar RKC. Hoop voor hem dat hij net zo'n carrière mag krijgen als Brouwers en dat hij daar maar laat zien dat Roda weer een talent weggooit!
zou mooi zijn als ie daar een contract krijgt en het hele seizoen speelt

maar ik vertik t om met een spandoek richting waalwijk af te reizen
pi_81411670
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:23 schreef LeonH het volgende:

[..]

Sportiever dan jullie aanhang in het stadion vandaag!
Dat vind ik jammer om te horen. Tijdens de reguliere uitwedstrijd was ik er wel bij en toen was de sfeer wel ok, stond zelfs geparkeerd tussen de thuis supporters van Roda en heb een prima wedstrijd gezien. Nu was het met een buscombi, en daar pas ik voor dat hele stuk. Aan mij heeft het wat dat betreft dan niet gelegen. Onsportief gedoe zorgt alleen maar voor meer combi's, en dat is echt zonde.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:20:44 #249
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_81412795
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:45 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat vind ik jammer om te horen. Tijdens de reguliere uitwedstrijd was ik er wel bij en toen was de sfeer wel ok, stond zelfs geparkeerd tussen de thuis supporters van Roda en heb een prima wedstrijd gezien. Nu was het met een buscombi, en daar pas ik voor dat hele stuk. Aan mij heeft het wat dat betreft dan niet gelegen. Onsportief gedoe zorgt alleen maar voor meer combi's, en dat is echt zonde.
moet bij utrecht iedere tegenstander met een verplichte combi categorie c komen of waarom is dat al jaren zo als roda komt
pi_81414509
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:20 schreef planethugo het volgende:

[..]

moet bij utrecht iedere tegenstander met een verplichte combi categorie c komen of waarom is dat al jaren zo als roda komt
Nee hoor, komen regelmatig clubs op eigen vervoer. Wij mochten dit jaar ook op eigen vervoer naar Roda toe, weet niet hoe jullie naar ons konden toen? Voor de playoffs waren het bussen om onverklaarbare redenen voor mij.

Ik kan me niet echt problemen herinneren tussen onze 2 ploegen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')