Ik kan me hier wel in vinden. Ik vind Skoubo trouwens best belangrijk voor Roda. Een groot sterk aanspeelpunt voorin heb je altijd nodig. Vooral als je dan iemand als Junker ernaast hebt. Ik hoop zeer dat Skoubo een contract tekent bij ons. Want anders moet die terug naar Utrecht. En daar moeten we binnnekort tegen spelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef iehlaak het volgende:
Enniewee. Donderdag met de Jong en Skoubo erbij. Laten we toch maar spelen met:
Tyton
Saeijs/Fauw/Kruiswijk/Jong
Delorge/Vormer/Janssen/Bodor
Junker/Skoubo
Ik vind Janssen veel meerwaarde hebben als hij op de 10 speelt. Meer dan Hadouir die af-en-toe wel erg goeds doet, maar vooral het elftal kwetsbaar maakt. Zeker nu hij niet in vorm is. Skoubo vind ik geen topper, maar voor een team als Roda is het simpelweg erg belangrijk om een aanspeelpunt te hebben voorin.
Eindelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef blonchi het volgende:
- edit -
[ Bericht 98% gewijzigd door Happel op 11-05-2010 23:55 ]
Die vermeende interesse moet je, denk ik, met de nodige korreltjes zout nemen. PSV heeft een tijd terug al interesse vertoond, maar toen heeft Tyton zelf al vrij snel aangegeven geen zin te hebben om tweede viool te spelen in Eindhoven. Bovendien schijnt "goal.com" (waar het nieuwsbericht deze week op verscheen) niet bepaald een betrouwbare site te zijn. Ik ga er dan ook gewoon van uit dat Tyton ook volgend seizoen weer bij ons onder de lat staat. (Behalve op de momenten dat 'ie weer eens met zo'n katachtige reflex een bal weg ronseld.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
Eindelijk
vrees overigens dat tyton zijn contract nu niet gaat verlengen nu er allerlei interesse is
Dat dus! Laten we er nog een paar leuke partijen van maken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Als het goed is zijn bij ons Mulenga en zelfs Lensky weer fit, wordt dus de sterkste opstelling morgen.
Alvast succes jongens, en dat de beste maar mogen winnen.
ik neem aan dit sarcastisch is? wat een kansloze pot van roda, echt werkelijk waar 3x niks vandaag helaas, vooral bodor (zoals wel vaker de laatste weken) en wat een actie van onze keeper in de 1e minuutquote:
idd als je zo speelt verdien je het gewoon om uitgeschakeld te worden, hoe jammer het ook is!quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:55 schreef NoMercy285 het volgende:
Inderdaad een zwakke wedstrijd, maar een prima seizoen gedraaid. Utrecht was vandaag gewoon de verdiende winnaar, en als Roda zondag niet het niveau van bijvoorbeeld Vitesse-uit haalt worden ze ook verdiend uitgeschakeld (en dus 7e(!) ).
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Om eerlijk te zijn denk ik dat het probleem ligt in de playoffs voor jullie. Wij hebben het jaren gehad, en nu wonderbaarlijk genoeg niet: de spelers zijn op na 34 zware wedstrijden. Zeker jullie hebben top gepresteerd (van degradatie naar play-offs!) en dat heeft erin gehakt. De eerste 2 play off wedstrijden waren al zwaar, en tsjah dan wordt het lastig. Wij zijn op deze manier jaren tegen Grunn onderuit gegaan.
Neemt niet weg dat het een prestatie is na 2008-2009, met daarin de roerige tijden, voor Roda! En dat mag gezegd!
Sportiever dan jullie aanhang in het stadion vandaag!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Om eerlijk te zijn denk ik dat het probleem ligt in de playoffs voor jullie. Wij hebben het jaren gehad, en nu wonderbaarlijk genoeg niet: de spelers zijn op na 34 zware wedstrijden. Zeker jullie hebben top gepresteerd (van degradatie naar play-offs!) en dat heeft erin gehakt. De eerste 2 play off wedstrijden waren al zwaar, en tsjah dan wordt het lastig. Wij zijn op deze manier jaren tegen Grunn onderuit gegaan.
Neemt niet weg dat het een prestatie is na 2008-2009, met daarin de roerige tijden, voor Roda! En dat mag gezegd!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Je zet de ... op de i. Na het drama van vorig jaar is dit seizoen in elk opzicht meer dan geslaagd, Europees voetbal halen of niet. Well donequote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Mooie woorden en hier kan ik me ook wel in vinden.
Jammer dat we Europa niet ingaan, maar we hebben een topseizoen gedraaid en ik denk dat we ook trots kunnen zijn op dit seizoen. Hopen dat we volgend jaar wat meer versterking kunnen aanschaffen.
zou mooi zijn als ie daar een contract krijgt en het hele seizoen speeltquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef LeonH het volgende:
Kjell misschien naar RKC. Hoop voor hem dat hij net zo'n carrière mag krijgen als Brouwers en dat hij daar maar laat zien dat Roda weer een talent weggooit!
Dat vind ik jammer om te horen. Tijdens de reguliere uitwedstrijd was ik er wel bij en toen was de sfeer wel ok, stond zelfs geparkeerd tussen de thuis supporters van Roda en heb een prima wedstrijd gezien. Nu was het met een buscombi, en daar pas ik voor dat hele stuk. Aan mij heeft het wat dat betreft dan niet gelegen. Onsportief gedoe zorgt alleen maar voor meer combi's, en dat is echt zonde.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
Sportiever dan jullie aanhang in het stadion vandaag!
moet bij utrecht iedere tegenstander met een verplichte combi categorie c komen of waarom is dat al jaren zo als roda komtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer om te horen. Tijdens de reguliere uitwedstrijd was ik er wel bij en toen was de sfeer wel ok, stond zelfs geparkeerd tussen de thuis supporters van Roda en heb een prima wedstrijd gezien. Nu was het met een buscombi, en daar pas ik voor dat hele stuk. Aan mij heeft het wat dat betreft dan niet gelegen. Onsportief gedoe zorgt alleen maar voor meer combi's, en dat is echt zonde.
Nee hoor, komen regelmatig clubs op eigen vervoer. Wij mochten dit jaar ook op eigen vervoer naar Roda toe, weet niet hoe jullie naar ons konden toen? Voor de playoffs waren het bussen om onverklaarbare redenen voor mij.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
moet bij utrecht iedere tegenstander met een verplichte combi categorie c komen of waarom is dat al jaren zo als roda komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |