nee daarom, dat is daarom ook zo raar. Het is altijd verplichte combi en categorie C dus er mag nieteens een biertje gedronken worden op de heenreis. Paar jaar geleden is zelfs een bus terug gestuurd omdat bij controle bleek dat er wat bier gedronken was. En dat was ook nogeens op carnavalszondag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee hoor, komen regelmatig clubs op eigen vervoer. Wij mochten dit jaar ook op eigen vervoer naar Roda toe, weet niet hoe jullie naar ons konden toen? Voor de playoffs waren het bussen om onverklaarbare redenen voor mij.
Ik kan me niet echt problemen herinneren tussen onze 2 ploegen?
Dat is blijkbaar vrij normaal bij ons. Als ik op noord zie hoeveel er van de tegenstander vaker zitten val ik om van verbazing. Als we zelf eens een normaal uitkaartje proberen te bemachtigen dan zijn er opeens maar een paar beschikbaar...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
nee daarom, dat is daarom ook zo raar. Het is altijd verplichte combi en categorie C dus er mag nieteens een biertje gedronken worden op de heenreis. Paar jaar geleden is zelfs een bus terug gestuurd omdat bij controle bleek dat er wat bier gedronken was. En dat was ook nogeens op carnavalszondag.
Vrij irritant omdat in kerkrade normaal gesproken de rode loper uitgerold wordt
Ach, dat waren er maar drie. Utrecht was over twee wedstrijden duidelijk de betere, maar dat is geen verrassing. Ik vond het uitvak overigens erg stoer: Vanaf de hoofdtribune hadden zij in de eerste helft het vocale overwicht.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Mooie pot, en terechte (en verwachtte) winnaar.
Maar wel mijn excuses voor die debielen die naar het uitvak gingen om te provoceren. Hoe zielig ben je dan
Hier ook.. Al was me wel opgevallen dat Ricky gelijk om verzorging zwaaide en zoals altijd je al dood bent voor de scheids het eens doorheeft. Maar zag er nasty uit, geen kwade opzet denk ik overigens.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zag ik s'avonds pas, pijnlijk en lullig ja.
Ach ja, alle idioten hadden vandaag weekend-verlof, daarom een vol uitvak en debiele liedjes, wat heb ik me geschaamd....quote:Op zondag 16 mei 2010 17:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Uiteindelijk heeft de beste gewonnen.
Wel een mooi uitvak vandaag, al zijn teksten als ''ajax-publiek'' en ''only sing when you're winning'' vrij nutteloos als we steeds na 2 minuten al op 1-0 komen.
Succes volgend jaar maar weer.
Was een stille denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Tha_Duck het volgende:
@iehlaak: Waren er dus 3 teveel. Maar werden door eigen supporters ook ff op d'r bek geslagen dacht ik te zien![]()
Was een van de eigen jongens idd, goed dat er nog een beetje sociale controle is!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik dacht een ander te herkennen, maar die naam kan ik hier niet noemen
helaas heb je zulke klootviolen in ieder stadion zitten.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Mooie pot, en terechte (en verwachtte) winnaar.
Maar wel mijn excuses voor die debielen die naar het uitvak gingen om te provoceren. Hoe zielig ben je dan
Als wij wat beter in de afwerking waren geweest had die kans van Skoubo de 3-2 ofzo betekent.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:13 schreef planethugo het volgende:
teleurstellende wedstrijd, had het nog willen zien als skoubo die bal vlak na rust gemaakt had en het dus 1-2 was...
maargoed utrecht heeft verdiend gewonnen. Succes in de voorrondes, grote kans dat jullie daar toch niet doorkomen
iddquote:Op maandag 17 mei 2010 12:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verder boeit het natuurlijk totaal niet hoever we komen in die voorrondes, europese tripjes zijn altijd leuk.
Het sleutelwoord in deze twee zinnen is "als".quote:Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef iehlaak het volgende:
Skoubo is er ook volgend seizoen. Als hij fit is kan hij meer dan genoeg voor Roda betekenen.
Op huurbasis. Had hem liever willen kopen/transfervrij overnemen.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:40 schreef iehlaak het volgende:
Skoubo is er ook volgend seizoen. Als hij fit is kan hij meer dan genoeg voor Roda betekenen.
Denk dat Roda niet aan zijn salariseisen kan voldoen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:24 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Op huurbasis. Had hem liever willen kopen/transfervrij overnemen.
Volgens mij betaalde Roda 200.000 en FCU 400.000.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:29 schreef RD4 het volgende:
[..]
Denk dat Roda niet aan zijn salariseisen kan voldoen.
na dat jaar is hij transfervrij en wil ie zelf wellicht bijtekenen tegen een normaal salaris. Maargoed, vind t wel ok dat ie blijft. Belangrijker blijft wat er gebeurd met Hadouir en Kruijswijk en de eventuele vervangersquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:24 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Op huurbasis. Had hem liever willen kopen/transfervrij overnemen.
Weet je dat het mij niet meer uitmaakt of Hadouir blijft? Op papier is hij gewoon onze beste, meest creatieve speler maar je ziet gewoon dat veel om hem heen is gebouwd als hij speelt en als hij zijn dag niet heeft lijkt helemaal niks te lukken aanvallend in het team. Meeverdedigen kan/doet ie niet, en als iets even niet lukt gaat zijn kopje weer hangen. Zonder Hadouir vond ik ze vaker veel beter en vrijer voetballen. Hij heeft daarentegen wel net maar dat ene momentje nodig waarmee hij iemand alleen voor doel kan zetten, of net dat ene afstandsschot die erin krult.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
na dat jaar is hij transfervrij en wil ie zelf wellicht bijtekenen tegen een normaal salaris. Maargoed, vind t wel ok dat ie blijft. Belangrijker blijft wat er gebeurd met Hadouir en Kruijswijk en de eventuele vervangers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |