quote:'Te knap' meisje pleegt zelfmoord
MANCHESTER - Een 13-jarig meisje heeft zelfmoord gepleegd nadat ze op school was gepest om haar 'te mooie' uiterlijk.
De Britse Poppy Bracey uit Manchester
Poppy Bracey
De Britse Poppy Bracey uit Manchester hing zichzelf op in haar slaapkamer nadat jaloerse leeftijdgenootjes haar hadden gepest met haar opvallende verschijning. Ze werd nog in allerijl naar het ziekenhuis gebracht, waar ze later overleed.
De politie heeft de zaak in onderzoek. Klasgenoten meldden op internet dat Poppy regelmatig werd geplaagd door andere meisjes omdat ze jaloers waren op de aandacht die Poppy kreeg van jongens.
Dan kon jij geen vrouw meer krijgen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:13 schreef laforest het volgende:
Ja nou als alle lelijke wijven dat nou deden.
Dat dus....quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Of ze nu mooi of lelijk is doet er niet toe, ze pleegde zelfmoord omdat de meiden in haar klas haar treiterden. Pesten moet gewoon hard worden aangepakt.
De eerste normale opmerking in dit topic zo ongeveer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Of ze nu mooi of lelijk is doet er niet toe, ze pleegde zelfmoord omdat de meiden in haar klas haar treiterden. Pesten moet gewoon hard worden aangepakt.
Zegt meneer de loverboyquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan kon jij geen vrouw meer krijgen.
Exact.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Whehehe, hier moest ik toch wel ff om lachenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan kon jij geen vrouw meer krijgen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:31 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Exact.
[..]
Whehehe, hier moest ik toch wel ff om lachen
Wat heeft het wel of niet aantrekkelijk zijn van mijn vriendin te maken met het grappig zijn van de opmerking?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou laat je je vriendin of ex-vriendinnen eens zien dan.
ik zou haar gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:03 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat ik er te oud voor ben geworden maar zij is écht niet knap.
hopelijk heeft ze nooit een retourvlucht genomenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:43 schreef Saekerhett het volgende:
Ach ja, beter dan dat je er zo je hele leven bij moet lopen:
[ afbeelding ]
Nu nog steeds?quote:
quote:Mensen die je afzeiken die je altijd voor gek zetten ze zijn gewoon jaloers ga er maar op letten het liefst willen ze net zo zijn als jij maar ze durven het niet dan horen ze er niet meer bij:(()
quote:Mensen zijn jaloers en gaan me haten. Hebben geen leven en willen praten. Heb je niet genoeg aan je eigen leven. Waarom zou je een fuck om de mijne geven? Je gaat bullshit lullen:blablabla: terwijl je me niet eens zo goed kent. Ik word hoger in de tijd die jij aan het verspillen bent. Je kan doen wat je wilt, maar mij haal je niet omlaag
Zou ik hulpverlening moeten inschakelenquote:lullen over ander is simpel haten gaat gemakkelijker dan ik had gedacht maar nu is haar beurd die het laatst lacht je voeld je super hoog,:(() maar weet je wat de grap is je bent een VIEZE HO. wanneer je der achter komt dat weet ik niet maar ik hoop wel dat je het snel ziet. verandeer snel meid, want straxs ben jij die gene die lijd!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:38 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
hopelijk heeft ze nooit een retourvlucht genomen![]()
zal ik hem zelf even inkoppen:quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:45 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb iemand op mijn Hyves die post elke dag zulke teksten:
[..]
[..]
[..]
Zou ik hulpverlening moeten inschakelen
Het liefst een handtastelijkequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zal ik hem zelf even inkoppen:
Hulpvelening niet, eerder een leraar Nederlands
QFTquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat krijg met die kutpubertjes die niet kunnen relativeren. Een klein probleempje en het is gelijk het einde van hun leven.
Juist.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
beetje respect mag wel. ze ziet er schattig uit. maar had wat meer support in haar leven mogen meekrijgen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef Henktay het volgende:
vind er niks moois aan, is gewoon een onzeker dom wicht
http://www.whatsonxiamen.com/news10855.html
[ afbeelding ]
Meisjes van 13 mogen dom en onzeker zijn, dat is een normaal verschijnsel op die leeftijd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef Henktay het volgende:
vind er niks moois aan, is gewoon een onzeker dom wicht
http://www.whatsonxiamen.com/news10855.html
[ afbeelding ]
dat pak je aan door ouders en opvoeders aan te pakken. een kind dat zich laat pesten, heeft geen weerbaarheid meegekregen. mooi of lelijk. ik kan je vertellen dat mickey hoogendorp, klasgenootje van mij geweest, door elke vrouw werd getreiterd, omdat ze jaloers waren. ook ik heb haar een beetje geplaagd, maar niet zoveel als die vrouwelijke hyena's.quote:
Lichtpuntje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:49 schreef zoalshetis het volgende:
jammer dat ze zelfmoord heeft gepleegd, anders had ze een fijn bestaan met dannyboy kunnen opbouwen.
Dit kind zat in pleegzorg. Daar is dus al iets aan vooraf gegaan, wat haar onzeker heeft gemaakt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat pak je aan door ouders en opvoeders aan te pakken. een kind dat zich laat pesten, heeft geen weerbaarheid meegekregen. mooi of lelijk. ik kan je vertellen dat mickey hoogendorp, klasgenootje van mij geweest, door elke vrouw werd getreiterd, omdat ze jaloers waren. ook ik heb haar een beetje geplaagd, maar niet zoveel als die vrouwelijke hyena's.
ouders moeten een kind het gereedschap geven om weerbaar te worden.
Idd. Net een menselijke Chihuahuaquote:
dat is dan ook het drama...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:24 schreef waht het volgende:
Voor Britse maatstaven is was dat redelijk aantrekkelijk heur.
Dat, dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja en ze kan gelijk links en rechts kijkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef AryaMehr het volgende:
Ze heeft prachtige grote ogen.
heeft dat met pesten te maken of met weerbaarheid?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:43 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat, dus.
Zelfmoord is wel het laatste dat iemand zou moeten doen in zo'n situatie.
Dat was een poging tot 'comic relief', iets waar de Engelsden dol op schijnen te zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heeft dat met pesten te maken of met weerbaarheid?
wat jammer dat ook jij het toeschuift op derden en niet het gezin. de ouders dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat was een poging tot 'comic relief', iets waar de Engelsden dol op schijnen te zijn.
Serieus nu: pesten is fout. Punt. Uit. En als het dan zo ver komt dat iemand zichzelf dit aandoet dan faalt er op school iemand (leerkracht? mentor?) keihard in het herkennen hiervan. Dit zal heus niet na één opmerking zijn geweest, hier is (vrijwel) zeker een geschiedenis aan vooraf gegaan.
Toen jij als klein zoalshetisje op school gepest werd, vertelde je dat toen thuis?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat jammer dat ook jij het toeschuift op derden en niet het gezin. de ouders dus.
ik werd niet gepest omdat ik weerbaarheid had geleerd. niet op de drill instructor manier, maar wel wat te doen bij pesterijen jegens mij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:06 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Toen jij als klein zoalshetisje op school gepest werd, vertelde je dat toen thuis?
Inderdaad. Hoewel er vast meer aan de hand was. Pesten alleen is geen oorzaak dat iemand zelfmoord pleegt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Bron?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:22 schreef Ciske- het volgende:
Pesten 'alleen' kan zeker wél oorzaak zijn dat iemand zelfmoord pleegt.
http://www.bullyonline.org/schoolbully/cases.htmquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bron?
Dacht dat het toch vaak een combinatie is van verschillende oorzaken.
Ik weet dat dat zelfs in NL al gebeurd is, het heeft alleen de krant niet gehaald.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Pesten alleen is geen oorzaak dat iemand zelfmoord pleegt.
Niks aanpakken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |