Middelklik op tab-balkquote:
altijd al willen hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:38 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Medisana RBI Shiatsu Massagekussen Met Infrarood en Afstandsbediening
ssstquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:39 schreef revpolen het volgende:
Belgie loopt voor!!
kijk maar op de belgie ibood.. daar was deze stoelmassage al 5 minuten geleden
Ja of ze hebben er maar 2quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:40 schreef Onnoman het volgende:
tering.. ook al uitverkocht.. alles gaat als warme broodjes de toonbank over..
Handigg! Kan je zien wat er aan zit te komen en je random reader vast opstartenquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:39 schreef revpolen het volgende:
Belgie loopt voor!!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Handigg! Kan je zien wat er aan zit te komen en je random reader vast opstarten
Goed planquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:41 schreef Twizu het volgende:
Ik heb der ook maar even een pilsje bijgepakt zoals een echte geek betaamt.
Lang leve de ING met smsjesquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heel kut idd, via forum kan je t wel alvast zien.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:39 schreef revpolen het volgende:
Belgie loopt voor!!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:40 schreef Twizu het volgende:
Schijnt overigens wel goed te werken tegen rugpijn etc.
quote:
Allemaal lui van Chinese gadget topicquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 11 maart 2010 00:42 schreef RacerDKB het volgende:
Wel goedkoop, maar volgens mij waardeloos?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Allemaal lui van Chinese gadget topic
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ook (alleen laatste tijd weer weinig gepost)quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wij nu ook voor 99,95quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Duistland heeft nu die Harmony afstandbedieinig
[ afbeelding ]
SNELLLLquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:06 schreef Andyvie het volgende:
Ik hoop stiekum dat er een Harmony One voorbij komt
Als ze dr een 100 pack batterijen bij zouden doen was het een leuke aanbieding. Die krengen zijn om de 2 weken ofzo leeg..quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Medisana 5x Analyse Personenweegschaal
Eén blik in de spiegel en jij weet genoeg: daar zou een breedgespierde grijnzende knapperd/strakke stralende meid je tegemoet moeten grijnzen. Helaas is dit niet altijd het geval. Een cakeje hier, ee...
Een tijd terug zat iedereen te janken dat het zo langzaam ging, nu gaat het weer te snelquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:46 schreef Onnoman het volgende:
hebben ze overal maar 1 item van ofzo.. tering jantje
GODVERDOMMEEEEEEEEEEEEEEE IK WOU BESTELLEEEEEEEEEEEEEENquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:46 schreef delano.888 het volgende:
KAN NIET BESTELLEN GODVERDOMMEEEEEEEEEEEEEEE
Ze hebben alleen overjarige bende of grijze import apparaten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is er ooit al een keer een digitale spiegel reflex camera op ibood geweest?
Hier ook nog steedsquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nog steeds die afstandbediening hier
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nog steeds die afstandbediening hier
de hele nacht doorquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:48 schreef SuperRogier het volgende:
Tot hoe laat duurt die hunt eigelijk? Heb er weinig vertrouwen in, en als ik iets leuks zie heb ik met m'n lamme heufd vast niet snel genoeg raboreader en alles voor elkaar
Totdat alles (overtollige voorraden van eerdere iboods) op is, was de vorige keer 13:00 uur volgens mij.quote:
tot ze door hun overvloed aan producten heen zijn.quote:
Idemquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:49 schreef Twizu het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niks nodig en ben van plan niks te gaan bestellen, maar toch blijf ik kijken.
Dezelfde als die van iBood?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:51 schreef Twizu het volgende:
Hé! Ik heb nog ergens een hartslagmeter liggen.
Dat gaat rap dan, ik refresh (om de minuut ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
tot ze door hun overvloed aan producten heen zijn.
idem 5 meestal te duur, of niet nodig.. of iets wat al 100 keer langs is geweest.. maar toch.. ik wacht nog steeds op me dekbekquote:
BE & NL.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kijken jullie nou allemaal op de Nederlandse of buitenlandse?
Geluk hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:54 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Godver, kan iemand mij uitleggen hoe je als eerst het nieuwe product te zien krijgt? Voordat ik het zie is het al uitverkocht
Nee, eentje van Sigma geloof ik.quote:
Leuk voor achter t stuurquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:54 schreef demichiel het volgende:
SteelSeries Siberia v2 Full-Sized Headset met Adapter voor Hands Free Bellen
¤ 44,95
[ afbeelding ]
Sola pannenquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat verwachten jullie nou van deze iBood, een Full HD TV voor 300 euro? Een MacBook Pro voor 600 euro? Een Playstation 3 voor 200 euro?
Vraag ik me dus ook af.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:55 schreef tummeke het volgende:
Weet iemand eigenlijk wanneer je nou precies een ibood toegewezen krijgt? Pas op het moment dat je de ideal module doorlopen hebt?
Alleen als je een belgiesch adres hebt geloof ik..quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:55 schreef Keiki het volgende:
kan je als Nederlander ook bij de Belgische site bestellen??
jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:55 schreef tummeke het volgende:
Weet iemand eigenlijk wanneer je nou precies een ibood toegewezen krijgt? Pas op het moment dat je de ideal module doorlopen hebt?
Je kan het dan alleszins niet laten leveren in NL.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:55 schreef Keiki het volgende:
kan je als Nederlander ook bij de Belgische site bestellen??
Spuit 11quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:56 schreef Chen het volgende:
Tot hoelaat duurt die hunt vandaag?
Die box die ik ooit had zat alleen maar rommel in, maar als er 1 komt bestel ik hem weer, bevalt het niet mag hij in het kader van de wet kopen op afstand namelijk gewoon retour voor geld terugquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:56 schreef Mellow_ het volgende:
Ghe, lekker dat je bij de Belgen al kan zien wat er ook hier komtIk hoop op de mysterybox
ow ik dacht 3:37 vandaagquote:
Mijn kaars is nog steeds niet opgebrandquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die box die ik ooit had zat alleen maar rommel in, maar als er 1 komt bestel ik hem weer, bevalt het niet mag hij in het kader van de wet kopen op afstand namelijk gewoon retour voor geld terug
Iemand had een Sony Vaio laptop van 1.200 euro in de box.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die box die ik ooit had zat alleen maar rommel in, maar als er 1 komt bestel ik hem weer, bevalt het niet mag hij in het kader van de wet kopen op afstand namelijk gewoon retour voor geld terug
Balen dat er bij jou niks leuks in zat.. Heb er over het algemeen wel goeie verhalen over gehoordquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja dan dus houden, anders retourquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Iemand had een Sony Vaio laptop van 1.200 euro in de box.
heb ik al lang gelezenquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:00 schreef Chen het volgende:
djkoelkast moet ff in het KPD FTP topic kijken
Offtopic, blote meisjes leiden afquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:00 schreef Chen het volgende:
djkoelkast moet ff in het KPD FTP topic kijken
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Offtopic, blote meisjes leiden af
De BE site loopt voor, dus ik heb 2 tabs met reload every 15 seconds in Opera aan staan, 1 NL voor evt bestellen, 1 BE voor de snelheidquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Is dat bij meerdere mensen dat het echt een paar minuten duurt voordat je de nieuwe krijgt te zien? Anderen krijgen m al minuten eerder door soms...
Stop met refreshen, iedereen in dit topic is toch haantje de voorste wat betreft melden wat voor product er is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments..
IBOOD NL![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:01 schreef Sapphira het volgende:
Dat komt omdat de meeste op de Belgische site zitten te kijken aangezien die dezelfde hunts heeft.
EINDELIJK een verklaring, dankjewelquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De BE site loopt voor, dus ik heb 2 tabs met reload every 15 seconds in Opera aan staan, 1 NL voor evt bestellen, 1 BE voor de snelheid
is trouwens het forumquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Stop met refreshen, iedereen in dit topic is toch haantje de voorste wat betreft melden wat voor product er is.
Als ie bezorgd isquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand nou vertellen wanneer je een object 'gewonnen' hebt? Pas als je hebt afgerekend of als je drukt op IK NEEM ER EEN?
Als je betaald hebt. het kan zijn dat je in het bestelscherm alsnog op uitverkocht komtquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand nou vertellen wanneer je een object 'gewonnen' hebt? Pas als je hebt afgerekend of als je drukt op IK NEEM ER EEN?
Pas als je betaald hebt dus, want ik kon deze niet meer krijgen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Volgens mij pas bij afrekenen. Gezien de eerdere ervaring met Slippies (magnetron slippersquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb ze allebei en deze is tofferquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:05 schreef SuperRogier het volgende:
Als dat een philips was had ik em sowieso genomen
deze tekst komt er te staan bij het bestellen....quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
quote:Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
En uitverkocht, nu je me aan het twijfelen brachtquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei en deze is toffer
bij mij ook niet... ik word ook niet wakker van die vogeltjes........ pffffquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:07 schreef Twizu het volgende:
Ahaa! Deze heb ik al. Werkt voor mij overigens niet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:08 schreef MaddoxX het volgende:
kankerlamp staat hier nogsteeds
Is dat echt jou kamer? Want serieus. Dan heb je smaak.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:07 schreef Twizu het volgende:
Ahaa! Deze heb ik al. Werkt voor mij overigens niet.
[ afbeelding ]
Jep.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat echt jou kamer? Want serieus. Dan heb je smaak.
Mini Maglite Magled 3AA LED Flashlightquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:10 schreef Sapphira het volgende:
Als je naar deze link gaat krijg je dat philips ding te zien:
https://order.ibood.com/nl/nl/order/
Ik een fucking MAG litequote:Op donderdag 11 maart 2010 01:10 schreef Sapphira het volgende:
Bij gebrek aan werkende ibood's, dan maar een gratis spellingsadviesquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat echt jouW kamer? Want serieus. Dan heb je smaak.
ja en dan gaat zo die pagina ook niet meer reagerenquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:11 schreef MaddoxX het volgende:
beter ram je gewoon deze url altijd in en refresh je die: https://order.ibood.com/nl/nl/order/
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:10 schreef Sapphira het volgende:
Oh daarnet stond die philips zooi er.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:11 schreef Chen het volgende:
[..]
Mini Maglite Magled 3AA LED Flashlight
¤ 12,95
quote:502 Bad Gateway
nginx/0.6.35
van dat geld kan je gewoon weer naar de hoeren :pquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:13 schreef SuperRogier het volgende:
GODFRIEDVAN@)(#*%&@_#$*(%&_@#*(&%@#(*%&
Uitverkocht
dat kan snellerquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:14 schreef revpolen het volgende:
ff in een half uurtje eem topic vol blaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |