de hele nacht doorquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:48 schreef SuperRogier het volgende:
Tot hoe laat duurt die hunt eigelijk? Heb er weinig vertrouwen in, en als ik iets leuks zie heb ik met m'n lamme heufd vast niet snel genoeg raboreader en alles voor elkaar
Totdat alles (overtollige voorraden van eerdere iboods) op is, was de vorige keer 13:00 uur volgens mij.quote:
tot ze door hun overvloed aan producten heen zijn.quote:
Idemquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:49 schreef Twizu het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niks nodig en ben van plan niks te gaan bestellen, maar toch blijf ik kijken.
Dezelfde als die van iBood?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:51 schreef Twizu het volgende:
Hé! Ik heb nog ergens een hartslagmeter liggen.
Dat gaat rap dan, ik refresh (om de minuut ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
tot ze door hun overvloed aan producten heen zijn.
idem 5 meestal te duur, of niet nodig.. of iets wat al 100 keer langs is geweest.. maar toch.. ik wacht nog steeds op me dekbekquote:
BE & NL.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kijken jullie nou allemaal op de Nederlandse of buitenlandse?
Geluk hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:54 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Godver, kan iemand mij uitleggen hoe je als eerst het nieuwe product te zien krijgt? Voordat ik het zie is het al uitverkocht
Nee, eentje van Sigma geloof ik.quote:
Leuk voor achter t stuurquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:54 schreef demichiel het volgende:
SteelSeries Siberia v2 Full-Sized Headset met Adapter voor Hands Free Bellen
¤ 44,95
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |