quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:01 schreef Sapphira het volgende:
Dat komt omdat de meeste op de Belgische site zitten te kijken aangezien die dezelfde hunts heeft.
EINDELIJK een verklaring, dankjewelquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De BE site loopt voor, dus ik heb 2 tabs met reload every 15 seconds in Opera aan staan, 1 NL voor evt bestellen, 1 BE voor de snelheid
is trouwens het forumquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Stop met refreshen, iedereen in dit topic is toch haantje de voorste wat betreft melden wat voor product er is.
Als ie bezorgd isquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand nou vertellen wanneer je een object 'gewonnen' hebt? Pas als je hebt afgerekend of als je drukt op IK NEEM ER EEN?
Als je betaald hebt. het kan zijn dat je in het bestelscherm alsnog op uitverkocht komtquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand nou vertellen wanneer je een object 'gewonnen' hebt? Pas als je hebt afgerekend of als je drukt op IK NEEM ER EEN?
Pas als je betaald hebt dus, want ik kon deze niet meer krijgen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Volgens mij pas bij afrekenen. Gezien de eerdere ervaring met Slippies (magnetron slippersquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb ze allebei en deze is tofferquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:05 schreef SuperRogier het volgende:
Als dat een philips was had ik em sowieso genomen
deze tekst komt er te staan bij het bestellen....quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
quote:Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
En uitverkocht, nu je me aan het twijfelen brachtquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei en deze is toffer
bij mij ook niet... ik word ook niet wakker van die vogeltjes........ pffffquote:Op donderdag 11 maart 2010 01:07 schreef Twizu het volgende:
Ahaa! Deze heb ik al. Werkt voor mij overigens niet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:08 schreef MaddoxX het volgende:
kankerlamp staat hier nogsteeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |