Ik ga gewoon op jou stemmen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
En dan iets met "Meer Energie met ......"Kutkip.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:43 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Je zou die kippen kop op dat vrouwtje kunnen plakken ?
Ik zat nog even te twijfelen , of ik die kip niet op die raket zou plakkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:44 schreef ToT het volgende:
De mijne is weer heerlijk slecht!Ik had wat erg voorspelbaars in gedachten en wat anders wat veel moeite zou kosten...hoewel......
Mja ach, het is ingezonden. Op zich had mijn andere idee ook nog wel gekund.
Raket?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:47 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik zat nog even te twijfelen , of ik die kip niet op die raket zou plakken
Je komt toch wel stemmenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik neem een paar rondes pauze want mijn inspiratie is tot een dieptepunt gezakt.
Stuur maar een plaatje, dan photoshop ik ze wel netjes op een stapel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:47 schreef ToT het volgende:
Ja en ik moet morgen 3 kuub hout netjes zien te stapelen!
De fik er in!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:47 schreef ToT het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:47 schreef ToT het volgende:
Ja ach... ik loop al 5 rondes achter ondertussen hehe , morgen ben ik ook weer van de partij , jeuuuujquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:51 schreef ToT het volgende:
Zat ik idd aan te denken, maar dat zou wel erg makkelijk zijn he!
Niet dat de mijne zo moeilijk was trouwens....
Omdat ik 'm aangepast heb!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:52 schreef -Datdus- het volgende:
nah ik kan mn eigen op niet meer change
JA DOTTEY HEEFT DE LINK IN HAAR POST VERWIJDERD OMDAT ZE EEN TAG INCOMPLEET HADquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:54 schreef mwaterl het volgende:
SHADOWFLASH, IK ZIE JOUW PLAATJE NIET IN JE BERICHIE!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:57 schreef shadowflash het volgende:
[..]
JA DOTTEY HEEFT DE LINK IN HAAR POST VERWIJDERD OMDAT ZE EEN TAG INCOMPLEET HAD
TERING MN CAPSLOCK
WAT DOE JE
HOU OP
NEEEEEE NIET DOEEEEN
AAAARGGHHHHH
* BLOED ENZO *
Opeten?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:58 schreef Rensjebree het volgende:
Knallen met die hap! dan kan ik dingen doen met mijn kip!
sorryquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Was jij zo verdomde snel door mijn ninja edit te missen
Snel even system32 verwijderen , dan gaat het laden een stuk snellerquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:00 schreef ToT het volgende:
Alt-F4, Alt-F4, Alt-F4, Alt-F4, Alt-F4, Alt-F4.......
mwaterl, ik hoop alleen dat je niet te laat bent!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:00 schreef maok het volgende:
naar wie moet hij toe?
Bloemen in je huis doen mij altijd denken aan begravenissen..quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:00 schreef shadowflash het volgende:
[..]
sorry![]()
het spijt me vergeef me , bosje bloemen enzo , robert ten brink die een lied voor je blert
Ja anders kotst ze het weer uit!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]En op het hoogtepunt de kop er afhakken he!
Vooruit vooruit maar weer , * doet kus op klassieke stijl op uw hand geven * .. met buigingquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Bloemen in je huis doen mij altijd denken aan begravenissen..![]()
Maar een kusje maakt veel goed hoor
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:03 schreef mwaterl het volgende:
@shadowflash: ik hoefde niet te scrollen
inzendingen gesloten
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:03 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Vooruit vooruit maar weer , * doet kus op klassieke stijl op uw hand geven * .. met buiging
gentleman
*correctie*quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:05 schreef onderjas het volgende:
@shadowflash
Wtf? Zit nu op de computer boven maar de computer beneden start niet meer op. Wat heb ik gedaan?
Op het moment dat de poll er staat hebben 2 verschillende direct een stem zonder post.quote:
Je bedoelt 7.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:07 schreef ToT het volgende:
Bij 4 ontsnapte hier een gniffel bij me, hoewel het idee niet origineel is natuurlijk!
8 is erg gaaf, maar is helaas maar een kleine aanpassing op wat Lindgren. eerst had gemaakt he!Desondanks kudo's daarvoor.
Ik twijfel nog tussen 4 en 8....
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:07 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Oh nee , * vangt op * , oh nee oh nee oh nee niet weer![]()
* bezorgd xD *
Ik stem ook steeds eerst en dan ga ik een een postje maken..quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op het moment dat de poll er staat hebben 2 verschillende direct een stem zonder post.beeeeetje opvallend.
Kleine aanpassing..?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:07 schreef ToT het volgende:
Bij 4 ontsnapte hier een gniffel bij me, hoewel het idee niet origineel is natuurlijk!
8 is erg gaaf, maar is helaas maar een kleine aanpassing op wat Lindgren. eerst had gemaakt he!Desondanks kudo's daarvoor.
Ik ben al 13 hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:07 schreef shadowflash het volgende:
[..]
*correctie*
Ik ben 12 en wat is dit![]()
Ik vind hem goed opgelost. Zo goed dat ik er plat van ga.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kleine aanpassing..?Echt 25 frames ertussen bouwen.
Maar ik snap je keuze wel
Maar ik heb wél op jou gestemd HOOR!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kleine aanpassing..?Echt 25 frames ertussen bouwen.
Maar ik snap je keuze wel
Toen ik had gestemd stonden er bij 3 andere nummers 33% hoor. Dus 3 mensen hadden gestemd waaronder ik. Allemaal op een ander nummer. Ik zie niks verkeerd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op het moment dat de poll er staat hebben 2 verschillende direct een stem zonder post.beeeeetje opvallend.
Oja, ik zie het nu lieviequote:
Waarom is 4 niet origineelquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:07 schreef ToT het volgende:
Dankjequote:Op woensdag 10 maart 2010 23:12 schreef Schroevendraaier het volgende:
Moest erg twijfelen tussen 1 en 7, toch maar 1 gedaan
Nope, niet gelijk te hoge verwachtingen van mij hebbenquote:
Nja dat was ik ook toenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat bekkie is al vaker op een vogel geplaatst, maar gesondanks vond ik het erg humor!
Owwww okee dan!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:14 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Nja dat was ik ook toenik hoopte nog dat niemand het zou herkennen, maar jij hebt een olifantengeheugen
![]()
WTFquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwww okee dan!![]()
Tja en sowieso heb ik een paar honderd plaatjes van humandescent.com bekeken.
Leuke site, moet ik onthouden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwww okee dan!![]()
Tja en sowieso heb ik een paar honderd plaatjes van humandescent.com bekeken.
quote:1: mwaterl
2: ToT
3: Rensjebree
4: Lysdexie
5: Hajee
6: Henkhimself
7: Lindgren
8: maok
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:20 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga ook weer een nachtje in coma liggen. Trusten guys! Ik zie morgen wel wat de nieuwe battle is en of ik er tijd voor heb!
Hey feli, Lindgren.!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:21 schreef maok het volgende:
Gefeliciteerd lindgren![]()
(gelukkig heb ik nog 1 stem gekregen)
Zullen we 14:00 doen ?:)quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:23 schreef -Datdus- het volgende:
Morgen 13:00 uur?
(voor de werkelozen onder ons)
En degene die gewoon lekker vrij zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:23 schreef -Datdus- het volgende:
Morgen 13:00 uur?
(voor de werkelozen onder ons)
Ik weet ook niet zeker of ik er dan ben.... En mijn sublieme creatie is ook klaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
Wie is er morgen om 2 uur aanwezig? Ik sowieso niet, die van mij is nu klaar maar ik weet niet waar ie heen moet
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar tis wel een goeie voor de volgende battle... een banner voor dit topic
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar tis wel een goeie voor de volgende battle... een banner voor dit topic
het concept is best leukquote:
verder shoppenquote:
iemand die er zeker om 14.00 is....quote:
Of alvast beginnenquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:04 schreef Dottey het volgende:
Banner maken oke.. Maar dan wel wat langer de tijd krijgen dan de gemiddelde 1,5 uur
zit wel wat in jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:12 schreef Dottey het volgende:
anders word het zo'n zooitje.. EN battles en dan ook nog eens banners
ik heb wel eens een helder momentquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:23 schreef Dottey het volgende:
dus die honkballer in handdoek gaat het hem worden?
Dat staat niet meer in de OPquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
iemand die er zeker om 14.00 is....
Of we kunnen gewoon unaniem besluiten dat we het met zn alle naar ToT sturen, aangezien dat in de OP staat
Gezelligquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:33 schreef haakon het volgende:
tvp ! vandaag misschien wel ff 1 meedoen
zoiets inderdaad. En doorgaans is het degene die wint die het moet doen. Maar die zou er dan niet zijn ofzo... En ik weet nu nog niet zeker of ik er om 14.0 precies wel zal zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:48 schreef haakon het volgende:
ik ben er sowieso wel om 14.00uur,, ik weet alleen niet precies wat de bedoeling is
heb de regels wel doorgelezen, maar wat ik ervan begrijp is het dus:
iedereen die een photoshop gebouwd heeft, PM't hem dan voor de deadline naar degene die op dat tijdstip aanwezig is, en die moet ze dan allemaal in 1 berichtje posten ?
"Meedoen is belangrijker dan winnen" Heb ik ergens in een eerder topic gehoordquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:10 schreef marcel-o het volgende:
hmz, mn inspiratie is dood![]()
k heb al wel wat, of t wint van anderen is de vraag
oke, maar ik ben nogal onbekend met FOK!, hoewel ik wel gewoon post enzo, weet ik niet hoe ik polls enzo moet toevoegenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
zoiets inderdaad. En doorgaans is het degene die wint die het moet doen. Maar die zou er dan niet zijn ofzo... En ik weet nu nog niet zeker of ik er om 14.0 precies wel zal zijn.
Tis alle inzendingen in een battlepost zetten (zonder namen!) met een poll erbij of iedereen per topicpost te laten stemmen. En dan na 25 stemmen of bepaalde tijd de namen bekend maken, van welke sjop van wie is en daarmee dan ok de winnaar bekend maken.
Juist! Ik weet ook wel wat, maar heb niet zoveel tijd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
"Meedoen is belangrijker dan winnen" Heb ik ergens in een eerder topic gehoord
Klik!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:17 schreef haakon het volgende:
[..]
oke, maar ik ben nogal onbekend met FOK!, hoewel ik wel gewoon post enzo, weet ik niet hoe ik polls enzo moet toevoegen
ik zit nu op stage, maar qua tijd (14.00uur) zou ik de linkjes van de plaatjes wel kunnen ontvangen en posten..
Topquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:23 schreef haakon het volgende:
test
Oke, dan graag VÓÓR 14.00uur de plaatjes PM'en naar mij
ik zag hem netquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
check deze post voor inspiratie
ONZ photoshopbattle #11
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:59 schreef Triforce_Courage het volgende:
Ennnn... verstuurd.
sorry !quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:39 schreef haakon het volgende:
oja, zouden jullie het gewoon onder de titel photoshopbattle willen posten ?
die van Hajee was een uitzondering, dat snap ik
volgens mij niet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:14 schreef haakon het volgende:
whehe maakt niet uit, ik zet alles alvast in een kladblok bestand zodat ik straks gewoon kan kopieren en plakken
is er ook een maximum wat mag qua inzendingen ?
1 per persoon tochquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:14 schreef haakon het volgende:
whehe maakt niet uit, ik zet alles alvast in een kladblok bestand zodat ik straks gewoon kan kopieren en plakken
1 per persoon, maar iedereen mag meedoenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:14 schreef haakon het volgende:
hou het maar op 14.00, want er zijn er die dat gisteravond gelezen hebben en daar rekening mee houden. Tevens, in twee uur kunnen er nog veel bij komen hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:04 schreef haakon het volgende:
is 14.00 uur niet wat laat ? maakt me niet uit hoor, maar heb nu 7 inzendingen gekregen en lijkt me niet dat er nog (veel) meer bij gaan komen ?
Post ze gewoon om 1 uur,quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:04 schreef haakon het volgende:
is 14.00 uur niet wat laat ? maakt me niet uit hoor, maar heb nu 7 inzendingen gekregen en lijkt me niet dat er nog (veel) meer bij gaan komen ?
Dan maakt niemand meer kans, doe maar 1 uurquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:12 schreef haakon het volgende:
Nee klopt, deadline is deadline, gewoon 14.00 uur.
Hajee wou ook nog wat posten, die heeft vaak wel geniale photoshops
dat valt ook wel meequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan maakt niemand meer kans, doe maar 1 uur
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Niet te veel slijmen bij Hajee ehquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Middagquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:59 schreef shadowflash het volgende:
Goedemorgen mede Photoshoppersheil heil heil.
Tijd voor een sigaartje![]()
Tevens: wat een kutplaatje deze ronde zeg .. mhehehehe
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:04 schreef haakon het volgende:
Je hebt nog 54 minuten, succesquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeej 14:00
man ik heb express uitgeslapen/...
Moet nog starten
quote:
Valt meequote:Op donderdag 11 maart 2010 13:08 schreef 3keernix het volgende:
Deeltje 11 alweer...ik mis echt alles hier
dit dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:10 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Valt mee, ik mis er ook een boel , maar met sommige plaatjes kan ik gewoon niks
verzondenquote:
Haakonquote:
dan mogen nwe nog ff doorpostenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:58 schreef Kw4Kje het volgende:
Bijna.....
Graag battlepost op volgende pagina.
Waarom? zitten nog 14 13 posts op deze o_Oquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:58 schreef Kw4Kje het volgende:
Bijna.....
Graag battlepost op volgende pagina.
Dat dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:03 schreef marcel-o het volgende:
ik w8 nog ff met stemmen tot is compleet is
noh ! ben ik hard aan het werk op stage voor jullie, ist nog niet goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef Dottey het volgende:
HAAKON!!! verdorie![]()
hihi stagiaire!!!
Waar is de mijne ? En die van kw4kje?
Tis goed hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:06 schreef haakon het volgende:
[..]
noh ! ben ik hard aan het werk op stage voor jullie, ist nog niet goed
hijs al veranderd
is 4 van jou?quote:
Nope hehehequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:16 schreef Dottey het volgende:
Is iedereen achterbannen aan het aansporen of zo....
doodse stilte
Liever een nieuwe fotoquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:12 schreef Dottey het volgende:
ik koos 8. Die liet mij nog het meeste lachen
Misschien wint 9 alsnog! Ik vind hem keigoed!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:26 schreef haakon het volgende:
18 stemmen tot nu toe, kwakje bovenaan, 2 stemmen voorsprong op nummer 2..
nieuwe foto? of nog even wachten tot 3 uur ?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Misschien wint 9 alsnog! Ik vind hem keigoed!
wachten op nieuw topicquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:26 schreef haakon het volgende:
18 stemmen tot nu toe, kwakje bovenaan, 2 stemmen voorsprong op nummer 2..
nieuwe foto? of nog even wachten tot 3 uur ?
Dat vond ik eigenlijk ook wel weer meevallen..quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:28 schreef haakon het volgende:
[..]eigenlijk zou die moeten winnen ja, keiharde PS-skills
Ik denk dat dit wel aardig overzicht is van de uiteindelijke tussenstand..quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef picodealion het volgende:
Gedeelde 2e plaats, niet ontevreden. Is het stemmen al bijna voorbij?
sarcasme ?:Pquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk ook wel weer meevallen..
Nee, de golfer. Ik had een enorme leuter onder die kilt vandaan moeten laten komen. Had vast een stem opgeleverd.quote:
thxquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:12 schreef Dottey het volgende:
ik koos 8. Die liet mij nog het meeste lachen
Pssst Hajee , je mag mij wel PM -en voor een stemquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, de golfer. Ik had een enorme leuter onder die kilt vandaan moeten laten komen. Had vast een stem opgeleverd.
Vrienden prijsjequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:38 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Pssst Hajee , je mag mij wel PM -en voor een stem( 5 euro )
de mijne ja..quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, de golfer. Ik had een enorme leuter onder die kilt vandaan moeten laten komen. Had vast een stem opgeleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |