zoiets inderdaad. En doorgaans is het degene die wint die het moet doen. Maar die zou er dan niet zijn ofzo... En ik weet nu nog niet zeker of ik er om 14.0 precies wel zal zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:48 schreef haakon het volgende:
ik ben er sowieso wel om 14.00uur,, ik weet alleen niet precies wat de bedoeling is
heb de regels wel doorgelezen, maar wat ik ervan begrijp is het dus:
iedereen die een photoshop gebouwd heeft, PM't hem dan voor de deadline naar degene die op dat tijdstip aanwezig is, en die moet ze dan allemaal in 1 berichtje posten ?
"Meedoen is belangrijker dan winnen" Heb ik ergens in een eerder topic gehoordquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:10 schreef marcel-o het volgende:
hmz, mn inspiratie is dood![]()
k heb al wel wat, of t wint van anderen is de vraag
oke, maar ik ben nogal onbekend met FOK!, hoewel ik wel gewoon post enzo, weet ik niet hoe ik polls enzo moet toevoegenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
zoiets inderdaad. En doorgaans is het degene die wint die het moet doen. Maar die zou er dan niet zijn ofzo... En ik weet nu nog niet zeker of ik er om 14.0 precies wel zal zijn.
Tis alle inzendingen in een battlepost zetten (zonder namen!) met een poll erbij of iedereen per topicpost te laten stemmen. En dan na 25 stemmen of bepaalde tijd de namen bekend maken, van welke sjop van wie is en daarmee dan ok de winnaar bekend maken.
Juist! Ik weet ook wel wat, maar heb niet zoveel tijd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
"Meedoen is belangrijker dan winnen" Heb ik ergens in een eerder topic gehoord
Klik!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:17 schreef haakon het volgende:
[..]
oke, maar ik ben nogal onbekend met FOK!, hoewel ik wel gewoon post enzo, weet ik niet hoe ik polls enzo moet toevoegen
ik zit nu op stage, maar qua tijd (14.00uur) zou ik de linkjes van de plaatjes wel kunnen ontvangen en posten..
Topquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:23 schreef haakon het volgende:
test
Oke, dan graag VÓÓR 14.00uur de plaatjes PM'en naar mij
ik zag hem netquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
check deze post voor inspiratie
ONZ photoshopbattle #11
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:59 schreef Triforce_Courage het volgende:
Ennnn... verstuurd.
sorry !quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:39 schreef haakon het volgende:
oja, zouden jullie het gewoon onder de titel photoshopbattle willen posten ?
die van Hajee was een uitzondering, dat snap ik
volgens mij niet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:14 schreef haakon het volgende:
whehe maakt niet uit, ik zet alles alvast in een kladblok bestand zodat ik straks gewoon kan kopieren en plakken
is er ook een maximum wat mag qua inzendingen ?
1 per persoon tochquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:14 schreef haakon het volgende:
whehe maakt niet uit, ik zet alles alvast in een kladblok bestand zodat ik straks gewoon kan kopieren en plakken
is er ook een maximum wat mag qua inzendingen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |