Ja anders kotst ze het weer uit!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]En op het hoogtepunt de kop er afhakken he!
Vooruit vooruit maar weer , * doet kus op klassieke stijl op uw hand geven * .. met buigingquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Bloemen in je huis doen mij altijd denken aan begravenissen..![]()
Maar een kusje maakt veel goed hoor
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:03 schreef mwaterl het volgende:
@shadowflash: ik hoefde niet te scrollen
inzendingen gesloten
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:03 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Vooruit vooruit maar weer , * doet kus op klassieke stijl op uw hand geven * .. met buiging
gentleman
*correctie*quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:05 schreef onderjas het volgende:
@shadowflash
Wtf? Zit nu op de computer boven maar de computer beneden start niet meer op. Wat heb ik gedaan?
Op het moment dat de poll er staat hebben 2 verschillende direct een stem zonder post.quote:
Je bedoelt 7.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:07 schreef ToT het volgende:
Bij 4 ontsnapte hier een gniffel bij me, hoewel het idee niet origineel is natuurlijk!
8 is erg gaaf, maar is helaas maar een kleine aanpassing op wat Lindgren. eerst had gemaakt he!Desondanks kudo's daarvoor.
Ik twijfel nog tussen 4 en 8....
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:07 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Oh nee , * vangt op * , oh nee oh nee oh nee niet weer![]()
* bezorgd xD *
Ik stem ook steeds eerst en dan ga ik een een postje maken..quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op het moment dat de poll er staat hebben 2 verschillende direct een stem zonder post.beeeeetje opvallend.
Kleine aanpassing..?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:07 schreef ToT het volgende:
Bij 4 ontsnapte hier een gniffel bij me, hoewel het idee niet origineel is natuurlijk!
8 is erg gaaf, maar is helaas maar een kleine aanpassing op wat Lindgren. eerst had gemaakt he!Desondanks kudo's daarvoor.
Ik twijfel nog tussen 4 en 8....
Ik ben al 13 hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:07 schreef shadowflash het volgende:
[..]
*correctie*
Ik ben 12 en wat is dit![]()
Ik vind hem goed opgelost. Zo goed dat ik er plat van ga.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kleine aanpassing..?Echt 25 frames ertussen bouwen.
Maar ik snap je keuze wel
Maar ik heb wél op jou gestemd HOOR!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kleine aanpassing..?Echt 25 frames ertussen bouwen.
Maar ik snap je keuze wel
Toen ik had gestemd stonden er bij 3 andere nummers 33% hoor. Dus 3 mensen hadden gestemd waaronder ik. Allemaal op een ander nummer. Ik zie niks verkeerd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op het moment dat de poll er staat hebben 2 verschillende direct een stem zonder post.beeeeetje opvallend.
Oja, ik zie het nu lieviequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |