ah misschien is hij morgenochtend weer hoger, we zien het morgenochtend wel! Maar ik gok van niet! Nu lekker worstembroodjes eten home make by mijn liefje.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:41 schreef mijsje het volgende:dat is stom... ik had het je nu ook echt gegund... geen bloed is goed, maar ik snap ook dat dit er dan niet goed uitziet voor je!
Hij noemde het troost voer.. Het besef dat ik weer ongesteld ga worden hakt een beetje in en ook feit dat ik al 2 weken kwakel met gezondheid. Soms zijn mannen wel liefquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:worstenbroodjes zijn ook errug lekker!
dat doe je goed!
Lief!!quote:Op zondag 21 maart 2010 10:48 schreef twentemeisje het volgende:
Shit!! Wat onwijs balen Cisco!
[ afbeelding ]
Ik denk eerlijk gezegd wel dat hij die HSG bedoelt...quote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef twentemeisje het volgende:
Ben benieuwd hoe het vanmorgen is gegaan pze, hopelijk ging het goed en was de timing perfect!
Ik lees hier al een paar keer over de HSG en was blij dat ik dat (nog) niet hoef, maar realiseer mij nu dat mijn gyn dat waarschijnlijk bedoelt met 'als je weer ongesteld wordt dan gaan we eens foto's maken van je baarmoeder en eileiders/eierstokken'... Of is er nog een andere manier?
Daar bedoelt je gyn een HSG mee. Want zo bracht mijn gyn het ook:'als je weer ongesteld wordt dan gaan we eens foto's maken van je baarmoeder en eileiders/eierstokken'quote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef twentemeisje het volgende:
Ben benieuwd hoe het vanmorgen is gegaan pze, hopelijk ging het goed en was de timing perfect!
Ik lees hier al een paar keer over de HSG en was blij dat ik dat (nog) niet hoef, maar realiseer mij nu dat mijn gyn dat waarschijnlijk bedoelt met 'als je weer ongesteld wordt dan gaan we eens foto's maken van je baarmoeder en eileiders/eierstokken'... Of is er nog een andere manier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |