abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79390125
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:41 schreef mijsje het volgende:
dat is stom... ik had het je nu ook echt gegund... geen bloed is goed, maar ik snap ook dat dit er dan niet goed uitziet voor je!
ah misschien is hij morgenochtend weer hoger, we zien het morgenochtend wel! Maar ik gok van niet! Nu lekker worstembroodjes eten home make by mijn liefje.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_79390786
worstenbroodjes zijn ook errug lekker! dat doe je goed!
pi_79394189
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:
worstenbroodjes zijn ook errug lekker! dat doe je goed!
Hij noemde het troost voer.. Het besef dat ik weer ongesteld ga worden hakt een beetje in en ook feit dat ik al 2 weken kwakel met gezondheid. Soms zijn mannen wel lief
pi_79397069
Sterkte Cisco, hoe was je temperatuur vanmorgen?
  zondag 21 maart 2010 @ 10:02:47 #155
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_79397262
Goedemorgen meiden!

Cisco , hoe was 't vanmorgen?

Mijsje

Ik heb sinds donderdag weer pijnlijke borsten, ze doen nu zelfs een beetje zeer met het lopen. Maar je kunt er niets uit concluderen helaas. Ik had die ene keer toen ik zwanger was ook onwijs zere borsten (partij strakke sportbeha's gekocht om de deinig te verminderen, als mijn lief er zelfs maar naar keek deed het al pijn ), maar als ik ongesteld moet worden doen ze soms ook pijn.

En sowieso lijkt het me een beetje erg vroeg (hooguit vier dagen na eisprong) om nu al zwangerschapstekenen te vertonen... Niet dat ik er ook maar the least bit vanuit ga dat ik zwanger ben. Zal wel een gevalletje PMS zijn .
pi_79397717
*schopt tegen de muur* *schopt tegen de tafelpoot*
Ik neem me temp op vanmorgen, 36.9 dus weer hoger. Om 10 uur misselijk van de pijn wakker, op het toilet zag ik het meteen.. Ongesteld!!! Cyclus was 35, vorige keer 34 en nu dus 32 dagen..Laatste paar cyclussen doet het zo'n pijn, net van die pillen genomen voor menstruatie. Vorige keer hielpen die wel een beetje.
  zondag 21 maart 2010 @ 10:48:16 #157
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_79397837
Shit!! Wat onwijs balen Cisco!

pi_79398386
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:48 schreef twentemeisje het volgende:
Shit!! Wat onwijs balen Cisco!

[ afbeelding ]
Lief!!

Op naar poging 16 en de HSG. Zal straks jou even pm'en pze, wil graag horen hoe het in zijn werk ging.

Nu starten met verwen ontbijt van mannetje, gebakken eitje en een dikke knuffel van hem. Vanavond stond uiteten al op de planning, nu kan ik gerust het toetje met baileys nemen
pi_79402361
Cisco, wat waardeloos joh!
vraag maar raak hoor, ik pm je wel terug.
pi_79402797
PZE pm komt straks jou kant op, eerst even strijken

Vanmorgen in bed toen ik het mijn mannetje vertelde liet ik een paar tranen, hij ook. Dit vond ik zo lief
pi_79403038
Cisco: wat enorm klote en ook heel naar dat je zo'n last er van hebt! Wel lief dat je man/vriend zo mee leeft en dat je bent verwend met een ontbijtje! Voor jou in ieder geval een dikke knuffel!
  zondag 21 maart 2010 @ 13:51:14 #162
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_79403455
Fijn dat je lief er zo voor je is Cisco! Hij is er natuurlijk ook erg teleurgesteld en verdrietig over. Het gebeurt dan wel in/met onze lijven, maar ook mijn lief is er volop mee bezig. Gelukkig, want het lijkt me heel erg als je het gevoel hebt er alleen voor te staan.
pi_79404063
cisco, als er nog meer is dat je wil weten, ik heb ook een hsg gehad. (maar ik had ongeveer hetzelfde als PZE erna, dus het zal wel een gelijk verhaal worden... )
maar echt helemaal kut dat je nou toch weer ongesteld bent geworden... je wist het al, maar dat is echt een schrale troost... fijn dat die pillen je in ieder geval iets van verlichting kunnen brengen...
pi_79407786
Cisco, je hebt pm...

Trouwens, mijn ovutest was nog steeds niet positief. Hopelijk is het morgen niet weer te vroeg... of al te laat.
pi_79407943
Thnx voor je pm Mijsje ik heb er jou ook 1tje gestuurd!
Net lekker gewandeld met de hond op de hei en daarna een ijsje gehaald Best wel fijn zo'n verwen dagje haha

PZE: hoe zagen je testen er zaterdag en vrijdag eruit dan?
pi_79415265
Cisco heeft ook weer pm terug

pze, wat balen dat je nou nog steeds geen positieve ovutest had... had je steeds op 1 moment van de dag getest? kun je hem niet gemist hebben? Ik hoop dat het morgen een mooie dag is voor een samenlevingstest!
pi_79415759
Ja, ik zou hem wel gemist kunnen hebben. Maar ik maak me er niet zo heel druk om, vrijdag was hij nog niet springrijp volgens de gyn. Morgen gaat ze toch opnieuw kijken dus dan weet ik heel zeker of hij al of nog niet gesprongen is. Lekker, zo'n controle. Vanavond iig weer vroeg naar bed, morgen samenlevingstest take 2.
pi_79415862
dat is zeker fijn, zo'n controle ik hoop dat de test take 2 beter uitkomt en een resultaat laat zien!
  zondag 21 maart 2010 @ 22:59:52 #169
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_79430585
Pze, bij ons was de eerste samenlevingtest een paar dagen te vroeg (2,5), maar ze haalde er al wel waardevolle info uit omdat mijn slijm al bijna helemaal helder, de ph-waarde super was en de zwemmers er goed uitzagen. De samenlevingtest op de dag van de ovulatie bevestigde dat en was nog beter.

Ik duim voor een perfecte

!!
pi_79436986
PZE succes straks bij de samenlevingstest! Hopenlijk de juiste dag en een goede uitslag
pi_79440751
Ik heb volgende week maandag 29 maart mijn HSG. Moet om 12.45 uur bij poli gyn zijn en dan om 13 uur de hsg.
Ze benadrukte dat ik mijn man mee moest nemen en ik krijg nu informatie thuis gestuurd en een lijst met welke pijnmedicatie ik mag slikken.

PZE hoe was je test?
  maandag 22 maart 2010 @ 11:51:57 #172
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_79441961
Ben benieuwd hoe het vanmorgen is gegaan pze, hopelijk ging het goed en was de timing perfect!

Ik lees hier al een paar keer over de HSG en was blij dat ik dat (nog) niet hoef, maar realiseer mij nu dat mijn gyn dat waarschijnlijk bedoelt met 'als je weer ongesteld wordt dan gaan we eens foto's maken van je baarmoeder en eileiders/eierstokken'... Of is er nog een andere manier?
  maandag 22 maart 2010 @ 11:58:59 #173
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_79442223
Mijsje, dus toch IVF... ik ga zoooo hard duimen dat dit wel werkt!!
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef twentemeisje het volgende:
Ben benieuwd hoe het vanmorgen is gegaan pze, hopelijk ging het goed en was de timing perfect!

Ik lees hier al een paar keer over de HSG en was blij dat ik dat (nog) niet hoef, maar realiseer mij nu dat mijn gyn dat waarschijnlijk bedoelt met 'als je weer ongesteld wordt dan gaan we eens foto's maken van je baarmoeder en eileiders/eierstokken'... Of is er nog een andere manier?
Ik denk eerlijk gezegd wel dat hij die HSG bedoelt...

@ Poezebeest; mijn vriendin vertelde gister dat zij 15 april naar Nijmegen moeten! Ze krijgen een 3-in-1 afspraak;
1. zaadonderzoek (nogmaals)
2. lichamelijk onderzoek bij mijn vriendin
3. intake gesprek

Dus dat is wel mooi! Ze doen alles in 1 keer!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_79443032
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef twentemeisje het volgende:

Daar bedoelt je gyn een HSG mee. Want zo bracht mijn gyn het ook:'als je weer ongesteld wordt dan gaan we eens foto's maken van je baarmoeder en eileiders/eierstokken'
Later zei ze dat het ook wel een HSG heet en kreeg toen de verwijsbrief mee. Maar hopenlijk is het bij jou niet nodig
pi_79455209
Zooo, de werkdag is weer voorbij. Wat een dag... De samenlevingstest is gelukt hoor, was perfect getimed deze keer. Er zat een mooi ei en de rest was ook mooi, alleen de zwemmers die ze vond zwommen zonder diploma. Die gaan het dus waarschijnlijk niet halen zonder hulp en zullen 'gewassen' moeten worden.
En dus zowaar, na anderhalf jaar: een actieplan!
Volgende ronde mogen we gaan insemineren zonder hormonen. Het is geweldig. Ik ben echt erg blij, zeker omdat het zonder hormonen mag. Mijn cyclus is net weer oké, zou het jammer vinden als ze daar aan gaan rommelen.

Twentemeisje, ik denk ook dat hij een HSG bedoeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')