abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79366287
En cisco en pze: een dikke knuffel voor jullie!
pi_79366875
dank je Tierrr, ik hoop het ook, dat we dan lekker samen in z&g kunnen rondhangen...

dat hoopte ik al Laura en aangezien manlief gewoon normale zwemmertjes heeft, moet dat geen probleem zijn... (nu de gyn nog even afwachten... )
pi_79367026
Wat zou dat mooi zijn zeg!! Samen naar Z&G! Daar gaan we voor!!
Durf me er nu nog niet aan te melden trouwens...
pi_79367121
*Even uit lurkstand

Mijsje

Misschien kan je IVF gedeeltelijk in het MCA (Alkmaar) en het AMC plaatsvinden? Dat lijkt me zoveel heen en weer gereis schelen. Ik had toen dit eventueel voor ons speelde begrepen dat dit kon.
pi_79367225
Hè shit Mijsje
pi_79367325
Jammer Mijsje.
Hopelijk is de IVF in een keer raak.
pi_79368054
Balen mijsje Hoop dat de ivf snel kan starten en dat wel het gewenste effect zal hebben.
pi_79368059
Balen, mijsje.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_79371016
bedankt meiden
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:13 schreef Rubey het volgende:
*Even uit lurkstand

Mijsje

Misschien kan je IVF gedeeltelijk in het MCA (Alkmaar) en het AMC plaatsvinden? Dat lijkt me zoveel heen en weer gereis schelen. Ik had toen dit eventueel voor ons speelde begrepen dat dit kon.
dank je. de IVF zal gedeeltelijk plaatsvinden in het Gemini (Den Helder) en het AMC. dat heeft de gyn me al verteld. dat scheelt inderdaad een hoop qua reizen en dat lijkt me een stuk minder vermoeiend (niet alleen lichamelijk)
pi_79371157
dus dan hoef je alleen voor de punctie en terugplaatsing naar het AMC toch? Of alleen de terugplaatsing?
Hier toen in combi met het VU moest manlief na de punctie de eitjes wegbrengen, en 3 dagen later haalden we het embryootje op.. Dat was eigenlijk het enige in het vu..
pi_79371482
bij ons is de punctie en de terugplaatsing inderdaad in het AMC, dus waarom we er verder heen moeten, weet ik eigenlijk niet, maar dat ga ik wel horen als we er op gesprek gaan
pi_79371546
Denk dat dat dan de enige momenten zullen zijn dat je erheen moet
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:35:21 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79372624
mijsje

IVF/ICSI gaat 'm voor je worden meid, ik weet het zeker

Ergens volgens jaar hebben we met z'n allen een 'oud-AZWBNZMG' meet waarin we allemaal onze kindjes aan elkaar gaan showen....

* stug door blijft duimen voor iedereen hier
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_79374856
Dat zou wel heel stoer zijn flugeltje; zo'n meet met alle wondertjes die er uiteindelijk toch zijn gekomen
Bij deze schrijf ik me alvast in Hoop eind volgend jaar in ieder geval zwanger te zijn en dat moet toch wel haalbaar zijn lijkt mij
  zaterdag 20 maart 2010 @ 16:21:52 #140
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_79375792
mijsje ik hoop dat het snel raak is met IVF

Oh flugeltje dat zou wel geweldig zijn
Be happy with the little things in life
pi_79377519
Mijsje wat klote dat je 6de IUI niet is gelukt! Hopenlijk snel aan de slag met de IVF en dat het snel raak mag zijn!

Trierrr als je nog even niet durft om je in Z&G aan te melden, dan wacht je toch nog even

Die meet van fluugs lijkt me wel wat! Goed plan! Allemaal zwanger dan of kindje in onze armen!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 17:24:25 #142
100412 mefke79
komt goed!
pi_79377830
Mijsje, jammer!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_79380502
Mijsje, ook al zat het er in het is toch waardeloos.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:37:58 #144
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_79387368
Mijsje . Ook al had je zelf al het idee dat het niet ging lukken deze ronde, toch moet het een teleurstelling zijn. Ik hoop dat jullie snel verder kunnen en dat de IVF je brengt wat je het allerliefst wilt, je popje!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:57:44 #145
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_79388199
He nee Mijsje. Balen zeg. Hoe voel je je nu het echt doorsturen wordt? Ik vond dat toen heel erg onwerkelijk. Hoop dat je snel aan de slag kan en dat het snel lukt bij jullie
pi_79389142
Orea, ik hoop het heel erg. op zich is die 3 kwartier zo gereden naar het ziekenhuis, maar om dat bijna dagelijks te moeten rijden, lijkt me voor mij maar ook voor manlief erg zwaar naast het werk. (maar daar tegenover staat wel dat we het wel met liefde zouden doen als dat van ons gevraagd werd!)

lief van jullie.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 14:35 schreef flugeltje het volgende:
mijsje

IVF/ICSI gaat 'm voor je worden meid, ik weet het zeker

Ergens volgens jaar hebben we met z'n allen een 'oud-AZWBNZMG' meet waarin we allemaal onze kindjes aan elkaar gaan showen....

* stug door blijft duimen voor iedereen hier
ik schrijf me ook alvast in! lijkt me heerlijk! (maar dan wel van wondertjes van ons allemaal! )
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 21:57 schreef Hobbesje het volgende:
He nee Mijsje. Balen zeg. Hoe voel je je nu het echt doorsturen wordt? Ik vond dat toen heel erg onwerkelijk. Hoop dat je snel aan de slag kan en dat het snel lukt bij jullie
het voelt inderdaad vrij onwerkelijk, dat het iets is dat m'n collega me heeft verteld dat bij hun moet gebeuren ofzo... ik heb helemaal niet het idee dat het over mij gaat... we wachten al zo ontzettend lang, maar met dat hele zware afgelopen jaar (met het verliezen van m'n moeder) merk ik dat het ook wel weer zomaar opeens bijna 3 jaar is dat we wachten... (of heel ruim 2,5 jaar... )

pze, tm, cisco en poezebeest, ik duim nog steeds stug voor jullie hoor! ik hoop dat het jullie wat sneller/beter afgaat!

droomvrouwtje, ik hoop dat als jij getrouwd bent, je lijf zo ontspannen is, dat je ook gauw een wondertje in je armen mag hebben...

Mefke
pi_79389211
Hobbesje maandag je echo toch? Spannend veel succes!

Mijsje je bent vast snel zwanger met IVF! Duim voor je en gun het je heel erg!!!
pi_79389519
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:25 schreef Ciscostar het volgende:
Hobbesje maandag je echo toch? Spannend veel succes!

Mijsje je bent vast snel zwanger met IVF! Duim voor je en gun het je heel erg!!!
misschien zijn we straks wel gewoon samen zwanger en kunnen we voor een datumtweeling gaan...
pi_79389672
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:35 schreef mijsje het volgende:

[..]

misschien zijn we straks wel gewoon samen zwanger en kunnen we voor een datumtweeling gaan...
Zou leuk zijn zo'n datum tweeling
Want zoals nu eruit ziet nu niet zwanger.. Pijnlijke boobs sinds eergisteren, temp was al iets gezakt Wachten tot het bloed dus
pi_79389712
dat is stom... ik had het je nu ook echt gegund... geen bloed is goed, maar ik snap ook dat dit er dan niet goed uitziet voor je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')