Orea, ik hoop het heel erg. op zich is die 3 kwartier zo gereden naar het ziekenhuis, maar om dat bijna dagelijks te moeten rijden, lijkt me voor mij maar ook voor manlief erg zwaar naast het werk. (maar daar tegenover staat wel dat we het wel met liefde zouden doen als dat van ons gevraagd werd!)

lief van jullie.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 14:35 schreef flugeltje het volgende:mijsje

IVF/ICSI gaat 'm voor je worden meid, ik weet het zeker

Ergens volgens jaar hebben we met z'n allen een 'oud-AZWBNZMG' meet waarin we allemaal onze kindjes aan elkaar gaan showen....
* stug door blijft duimen voor iedereen hier

ik schrijf me ook alvast in! lijkt me heerlijk! (maar dan wel van wondertjes van ons allemaal!

)
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 21:57 schreef Hobbesje het volgende:He nee Mijsje. Balen zeg. Hoe voel je je nu het echt doorsturen wordt? Ik vond dat toen heel erg onwerkelijk. Hoop dat je snel aan de slag kan en dat het snel lukt bij jullie

het voelt inderdaad vrij onwerkelijk, dat het iets is dat m'n collega me heeft verteld dat bij hun moet gebeuren ofzo... ik heb helemaal niet het idee dat het over mij gaat... we wachten al zo ontzettend lang, maar met dat hele zware afgelopen jaar (met het verliezen van m'n moeder) merk ik dat het ook wel weer zomaar opeens bijna 3 jaar is dat we wachten... (of heel ruim 2,5 jaar...

)

pze, tm, cisco en poezebeest, ik duim nog steeds stug voor jullie hoor! ik hoop dat het jullie wat sneller/beter afgaat!

droomvrouwtje, ik hoop dat als jij getrouwd bent, je lijf zo ontspannen is, dat je ook gauw een wondertje in je armen mag hebben...

Mefke