Oooh, Poezebeest, wat kl*te!!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:57 schreef Poezebeest het volgende:
Wij zijn weer thuis, zoals ik verwacht had met verwijzing voor Nijmegen, nu is het wachten op een uitnodiging voor de intake,neem aan dat dit zo'n 8 weken zal duren. Weer in de wachtstand dus...
José81: zijn jouw vriendinnen inmiddels al in Nijmegen geweest?
Cisco reageerde op Poezebeest...quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:08 schreef Incantrix het volgende:
Tierrr, wat geweldig! Ik ben superblij voor je!![]()
Ik hoop dat je er héél erg van zal mogen genieten
Cisco, wat naar dat je weer moet wachten..Ik ga vanavond voor jou, én de andere meiden hier een kaarsje branden. Ik denk aan jullie!
Dat krijg je ervan als je met de telefoon gaat zitten forummen met een baby aan de borst en de slaap in je ogenquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mijsje, zijn mijn PM's niet aangekomen bij je?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad een beetje dubieus uit
Jou verhaal komt me bekend voor. Op welke dag zit je nu van je cyclus??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Zo, back in tha house. Samenlevingstest deden ze dus niet in het weekend, dus vanmorgen maar even geweest. Was nog een tikje vroeg, dus maandag nog een keertje. Wel een hele lieve vrouwelijke gyn vandaag zeg. Ze heeft even uitgelegd hoe en wat. De zwemmers waren er wel, maar ze zwommen niet. Dus dat schiet niet op, kan nog te vroeg zijn eventueel. Was het niet te vroeg, dan is IUI waarschijnlijk de volgende stap. Iets met antistoffen en zwemmers die aan elkaar kleven oid. Ze zag het wel positief in, dat is ook weleens lekker: gewoon heldere antwoorden en een soort van prognose. Maandag dus herkansing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop voor je dat ze maandag lekker aan het zwemmen zijn en het allemaail goed komt! Had jij al een HSG gehad??
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:13 schreef Rubey het volgende:
*Even uit lurkstand
Mijsje![]()
Misschien kan je IVF gedeeltelijk in het MCA (Alkmaar) en het AMC plaatsvinden? Dat lijkt me zoveel heen en weer gereis schelen. Ik had toen dit eventueel voor ons speelde begrepen dat dit kon.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:35 schreef flugeltje het volgende:
mijsje
IVF/ICSI gaat 'm voor je worden meid, ik weet het zeker
Ergens volgens jaar hebben we met z'n allen een 'oud-AZWBNZMG' meet waarin we allemaal onze kindjes aan elkaar gaan showen....
* stug door blijft duimen voor iedereen hier
het voelt inderdaad vrij onwerkelijk, dat het iets is dat m'n collega me heeft verteld dat bij hun moet gebeuren ofzo... ik heb helemaal niet het idee dat het over mij gaat... we wachten al zo ontzettend lang, maar met dat hele zware afgelopen jaar (met het verliezen van m'n moeder) merk ik dat het ook wel weer zomaar opeens bijna 3 jaar is dat we wachten... (of heel ruim 2,5 jaar...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:57 schreef Hobbesje het volgende:
He nee Mijsje. Balen zeg. Hoe voel je je nu het echt doorsturen wordt? Ik vond dat toen heel erg onwerkelijk. Hoop dat je snel aan de slag kan en dat het snel lukt bij jullie
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:25 schreef Ciscostar het volgende:
Hobbesje maandag je echo toch? Spannendveel succes!
Mijsjeje bent vast snel zwanger met IVF! Duim voor je en gun het je heel erg!!!
Zou leuk zijn zo'n datum tweelingquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:35 schreef mijsje het volgende:
[..]misschien zijn we straks wel gewoon samen zwanger en kunnen we voor een datumtweeling gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |