abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79290643
Poezebeest ik heb je een pm gestuurd!
pi_79291339
Poezebeest Sterkte, meid. Hoe lang moeten jullie nu weer wachten? Nog een keer gelezen, maar nu goed. 8 weken dus. Balen.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_79291903
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:57 schreef Poezebeest het volgende:
Wij zijn weer thuis, zoals ik verwacht had met verwijzing voor Nijmegen, nu is het wachten op een uitnodiging voor de intake,neem aan dat dit zo'n 8 weken zal duren. Weer in de wachtstand dus... 

José81: zijn jouw vriendinnen inmiddels al in Nijmegen geweest?
Oooh, Poezebeest, wat kl*te!!! Ook al ging je er al vanuit dat het foute boel was, toch blijf je hopen op beter nieuws...

Mijn vriendinnen zijn er nog niet geweest. Mijn ene vriendin wacht nog steeds op een afspraak vanuit Nijmegen (ze heeft een vragenlijst thuis gestuurd gekregen die ze in moesten vullen, dat hebben ze gelijk gedaan, maar tot vorige week toe nog geen reactie gehad). Ik weet niet hoe het nu is. Ze komt morgen weer, ik zal het haar vragen...

Mijn andere vriendin moet eind deze maand naar Nijmegen toe voor een intake... ze hebben daar zo'n 3 maanden op gewacht...

Heel, heel, heel veel sterkte/succes alvast in ieder geval!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_79291910
Tierrr, gefeliciteerd met je tweede streepje!
pi_79292109
Tierrr, gefeliciteerd!
pi_79292401
Bedankt allemaal meiden! Ik ben érg blij, heb goed door wat een zegen dit is dat ik al zo snel weer zwanger mag zijn!!

Isla, balen dat je weer door moet naar de volgende ronde... maar geniet van je wintersport!

Poezebeest, jeetje, wachten wachten wachten... naar hoor.... sterkte meid!
pi_79292453
Even inbreken...

Tierrr, wat heerlijk voor je, hoeraaaaa!
pi_79293663
Poezebeest wat balen!! *dikke knuffel geeft*
8 weken wachten, duurt nog lang zeg..
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:08:54 #109
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79302188
Tierrr, wat geweldig! Ik ben superblij voor je! Ik hoop dat je er héél erg van zal mogen genieten

Cisco, wat naar dat je weer moet wachten.. Ik ga vanavond voor jou, én de andere meiden hier een kaarsje branden. Ik denk aan jullie!
3!
pi_79303601
Poezebeest, wat klote. Nu weer acht weken wachten ook. Bah. Ik kan alleen maar
pi_79304831
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 17:08 schreef Incantrix het volgende:
Tierrr, wat geweldig! Ik ben superblij voor je! Ik hoop dat je er héél erg van zal mogen genieten

Cisco, wat naar dat je weer moet wachten.. Ik ga vanavond voor jou, én de andere meiden hier een kaarsje branden. Ik denk aan jullie!
Cisco reageerde op Poezebeest...
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:31:08 #112
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79305094
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:22 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Cisco reageerde op Poezebeest...
Dat krijg je ervan als je met de telefoon gaat zitten forummen met een baby aan de borst en de slaap in je ogen Thnx for the heads up

Poezebeest, sorry, ik had het tegen jou Maarehm, mijn kaarsje is strax voor alle meiden hoor!

*taait beschaamd af*
3!
pi_79307284
Hmm... ik zit even te hannesen hier. Mijn ovutest was vrij donker, ik gok morgen positief. dat betekent dit weekend mijn ei. Die samenlevingstest moet eigenlijk ook... doen ze vast niet in het weekend. Morgenvroeg maar even bellen.
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:30:06 #114
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_79309897
poezebeest *knuffel geeft*
Be happy with the little things in life
pi_79313912
Dankjullie voor alle knuffels en berichtjes, lief hoor!

PZE; ik vind het altijd best gek dat er fertiliteitsafdelingen zijn die niets doen in het weekend, alsof je ei niet in het weekend komt. Hoop dat ze toch de samenlevingstest doen, anders duurt het weer een maand langer.
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:49:43 #116
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_79314213
Tierr gefeliciteerd! Super.

Isla: jammer dat je spotting hebt, maar idd kan je nu lekker op vakantie. Veel plezier.

Poezebeest: succes met wachten. Hoop dat Nijmegen snel succes geeft voor jullie.
pi_79315703
Isla: Jammer van de spotting, maar geniet van je vakantie!

Ik neig steeds meer om me in dit topic aan te melden.
Maar ik weet het allemaal ook niet...

Ik zou vorige week donderdag mijn 3de samenlevingstest hebben ( eerste 2 keer waren cyclus eerder op dag 14 en 16) en nu deze cyclus wilde ze hem op dag 23 doen (heb een gemiddelde cyclus van 30 a 35 dagen) maar ik kreeg woensdagavond een zware migraine aanval.
Ik kon toen echt geen seks hebben met en de donderdagochtend was ik nog niet veel beter.
Dus helaas moesten we deze test afzetten.. nu kunnen we pas weer in Mei
Want bij de volgende dag 23 zitten we op een tropisch eiland. Ik baal hier best wel van...
Bloedprikken maandag kon gelukkig wel
Als ik aanstaande dinsdag/woensdag ongesteld wordt (wat ik wel denk te worden) moet ik meteen gynaecologie bellen om een afspraak te maken voor een HSG (baarmoederfoto).
Dit schijnt niet zo prettig te zijn (toen ik vorige week bij mijn HA was voor keelproblemen en hem dit vertelde keek hij me met zo'n medelevende blik aan en zei dat het niet prettig zou gaan worden) en de gynaecoloog zei ook al dat het niet prettig is. Ik zie er best wel tegenop!

Ik zit nu dus heel erg tussen de 2 topics, deze en de van wachten op 2 streepjes (waar ik alweer jaar en 4 maandjes zit) Mijn gevoel slingert me echt heen en weer

[ Bericht 1% gewijzigd door Ciscostar op 18-03-2010 23:20:10 ]
pi_79315761
Tierrr
wat goed zeg!!!!! echt super voor je!!!
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Mijsje, zijn mijn PM's niet aangekomen bij je?
wanneer had je een pm gestuurd?
wacht, ik stuur je zo even een PM...
(stom dat ik ook niet even eerder een pm stuur dan... )

Poezebeest je had het al verwacht, maar toch... komt hard aan... ik hoop echt dat je bij die 10% zit, waarbij wel de levende cellen worden gevonden! ik schrok er ook van dat het geen 60% kans was, maar 10%... sterkte meid, en ik hoop dat de weken snel gaan! (en dat je minder lang hoeft te wachten dan die 8 weken die je verwacht...)

een ei voor pze... dat is dan weer mooi... en een samenlevingstest, doen ze dat niet wel gewoon op zaterdag? op zondag doen ze in ieder geval bar weinig, dat is waar... alleen echt spoed dingen...
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 23:44 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Het ziet er inderdaad een beetje dubieus uit
pi_79330407
Zo, back in tha house. Samenlevingstest deden ze dus niet in het weekend, dus vanmorgen maar even geweest. Was nog een tikje vroeg, dus maandag nog een keertje. Wel een hele lieve vrouwelijke gyn vandaag zeg. Ze heeft even uitgelegd hoe en wat. De zwemmers waren er wel, maar ze zwommen niet. Dus dat schiet niet op, kan nog te vroeg zijn eventueel. Was het niet te vroeg, dan is IUI waarschijnlijk de volgende stap. Iets met antistoffen en zwemmers die aan elkaar kleven oid. Ze zag het wel positief in, dat is ook weleens lekker: gewoon heldere antwoorden en een soort van prognose. Maandag dus herkansing.
pi_79330999
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Zo, back in tha house. Samenlevingstest deden ze dus niet in het weekend, dus vanmorgen maar even geweest. Was nog een tikje vroeg, dus maandag nog een keertje. Wel een hele lieve vrouwelijke gyn vandaag zeg. Ze heeft even uitgelegd hoe en wat. De zwemmers waren er wel, maar ze zwommen niet. Dus dat schiet niet op, kan nog te vroeg zijn eventueel. Was het niet te vroeg, dan is IUI waarschijnlijk de volgende stap. Iets met antistoffen en zwemmers die aan elkaar kleven oid. Ze zag het wel positief in, dat is ook weleens lekker: gewoon heldere antwoorden en een soort van prognose. Maandag dus herkansing.
Jou verhaal komt me bekend voor. Op welke dag zit je nu van je cyclus??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop voor je dat ze maandag lekker aan het zwemmen zijn en het allemaail goed komt! Had jij al een HSG gehad??
pi_79331313
Jeetje Cisco, dat lijkt inderdaad wel een kopie van mijn verhaal. Ik zit op dag 13 vandaag, maar had gisteren al een vrij donkere ovutest dus ik vrees dat maandag te laat is. Aan de andere kant was mijn bmslijm nog vrij dun en kon mijn ei ook nog wat groter (18mm dacht ik nu) Nou ja, dat zien we dan wel weer. Ik heb al een HSG gehad ja, vorige maand. Niet fijn, wel nuttig want alles was in orde. Is ovutesten niks voor jou? Dan weet je een beetje wanneer je eisprong is. En het is heel gek, maar ergens zou ik het ook wel 'fijn' vinden als ze maandag ook niet zwemmen. Dan hebben we een oorzaak en ook een 'oplossing', maar dat slaat natuurlijk nergens op. Hopelijk zwemmen ze bij jullie lekker door op dag 23, is zijn zaad al onderzocht?
pi_79343954
PZE: ja zijn zwemmer zijn oke!
Volgende dag 23 gaat een probleem worden, dan zitten we op een tropisch eiland. Gaat pas mei worden
HSG gebeurt als ik ongesteld word aanstaande dinsdag/woensdag op 31 maart.

Als we terug komen van de vakantie en HSG niks liet zien willen we maandje ovulatietesten gebruiken
pi_79365955
hmmm PZE en Cisco, balen dat je allebei op de verkeerde dag moest, maar het ziet er zeker nog hoopvol uit! Ik hoop dat de IUI (als die voor jullie doorgaat) beter uitpakt dan bij mij...

hier net m'n laatste IUI-doorbraak gehad...
maandag gesprek dus en dan door. ik ben benieuwd wanneer de IVF precies gaat zijn... ik ben in ieder geval blij dat er geen lange wachtlijsten zijn, we krijgen de uitnodiging voor de komende informatieronde en intake in het AMC, en dan horen we wanneer er (en of er?) gestart kan worden met IVF... (wanneer kom je eigenlijk niet in aanmerking voor IVF?)

MOD, als je meeleest: helaas zijn er 6 IUI's mislukt, op 22 maart is het gesprek met onze eigen gyn over IVF, dan is het afwachten op de uitnodiging van het AMC.
pi_79366012
Hai Mijsje, voor zover ik weet is er bijna geen reden om geen IVF te kunnen doen, tenzij je man erg slecht zaad heeft, dan doen ze liever icsi. Maar ik zeg : voor zover ik weet......
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_79366267
Mijsje, jammer dat ook de laatste IUI niet gelukt is... al had je het ook niet verwacht, het was wel heel mooi geweest natuurlijk... Nouja, ik hoop dat jullie snel aan de IVF mogen en dat daar een heel mooi wondertje uit mag ontstaan... ik ben benieuwd wanneer het gaat worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')