abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79977135
Fijn McLaura, succesverhalen zijn altijd goed.
  maandag 5 april 2010 @ 20:38:31 #277
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_79979035
Mc Laura, je bedoelt je vrieninnetje van die mooie gedichten? Wow! Gefeliciteerd! Wat fijn voor haar en haar man!! Super!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_79993335
Ja, die José!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_79999867
Goed nieuws voor je vriendin mclaura!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_79999973
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik mag waarschijnlijk komende week ergens de eerste echo voor de IUI. Spannend wel.
Waarom is de echo nodig? Sorry nog niet ingelezen in de iui
pi_80001204
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik mag waarschijnlijk komende week ergens de eerste echo voor de IUI. Spannend wel.
Spannend, PZE, en fijn dat er wat gaat gebeuren!

Heerlijk voor je vriendin, McLaura.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_80004237
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:19 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Waarom is de echo nodig? Sorry nog niet ingelezen in de iui
Follikelmeting denk ik.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_80005021
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:23 schreef McLaura het volgende:

[..]

Follikelmeting denk ik.
Aha ik heb wel al heel info pakket gehad over IUI maar nog geen behoefde gehad om het te lezen (komt wel als ik echt IUI moet)
pi_80011635
Ik weet eigenlijk niet waarom die echo moet...
Maar ik ga morgen in elk geval naar het ziekenhuis, ook voor info over iui want ik weet nog niets.
pi_80024989
ik gok dat Laura wel goed zit met de follikelmeting. dat moest ik ook steeds als eerst vanaf dag 10. daarna kwam de inseminatie, maar daar was al nooit meer een echo bij. de enige echo's die ik gehad heb tijdens de IUI, waren de follikelmetingen dus.
heb je niet een cd-rommetje gekregen van het ziekenhuis? ik kreeg er meteen een mee toen we over gingen op IUI. later ook nog een over het gebruiken van de gonal-f pen, en ook nog eentje over IVF... ik ben dus aardig voorzien...
(de IVFcd heb ik ook nog niet bekeken... dat doe ik wel tegen de tijd dat de datum bekend is van de informatiebijeenkomst in het AMC... )
Ik zie trouwens dat m'n gegevens in de OP nog niet up to date zijn... dus MOD, als je meeleest:

helaas is ook de zesde IUI mislukt. er wordt nu overgegaan op IVF. het wachten is op de informatiebijeenkomst van het AMC, daarna gaat dat van start.
pi_80031476
@mijsje: ik heb zo'n CDROM meegekregen over IUI. Binnenkort maar eens bekijken
pi_80045867
Okee, uitgangsecho gelukt.
Nu volgende week dinsdag weer een echo en prikinstructie... toch pregnyl dus. Och ja, 1 prikje per cyclus overleven we ook wel weer. Het iui circus is begonnen, weer een stapje verder. Cd-rom heb ik niet gekregen, dat verschilt vast ook per ziekenhuis.

Ook mijn stukje mag aangepast als iemand tijd/zin heeft:
Laatste zin (Nu even kijken hoe verder.) eruit en dit er voor in de plaats:
April 2010: starten met IUI zonder hormonen.

Oh, en Hobbesje heeft een tijdje terug aangegeven dat ze wel uit de OP wil.

[ Bericht 17% gewijzigd door prinseszondererwt op 07-04-2010 17:04:34 ]
pi_80054504
Spannend PZE nu het echt begonnen is
  woensdag 7 april 2010 @ 19:53:24 #289
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80055895
spannend PZE ik zal voor je duimen
Be happy with the little things in life
  woensdag 7 april 2010 @ 20:14:44 #290
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80056934
Spannend PZE. Fijn dat je uitgangsecho ok was. Wij kregen alleen een folder van de iui, ook geen dvd.
En alleen pregnyl is prima te doen toch? Heel veel succes.
  woensdag 7 april 2010 @ 22:23:10 #291
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_80064207
PZE, ik ga ook heel hard voor je duimen!! Heel veel succes!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_80071800
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:59 schreef mijsje het volgende:
helaas is ook de zesde IUI mislukt. er wordt nu overgegaan op IVF. het wachten is op de informatiebijeenkomst van het AMC, daarna gaat dat van start.
Een informatiebijeenkomst? Met allemaal IVF-starters ofzo? Is er trouwens een wachtlijst in het AMC, of kom je op 'de rol' als je bij die bijeenkomst bent geweest?
pi_80080944
PZE you go girl! Wat zou het fijn zijn als dit hem gewoon meteen is Daar duim ik heel hard voor!!!
pi_80093243
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:21 schreef McLaura het volgende:

[..]

Een informatiebijeenkomst? Met allemaal IVF-starters ofzo? Is er trouwens een wachtlijst in het AMC, of kom je op 'de rol' als je bij die bijeenkomst bent geweest?
inderdaad met allemaal IVF-starters. en er is geen wachtlijst, dus als de bijeenkomst geweest is, gaan we beginnen. krijg ik ook van die fijne kutpillen om de cyclus te stoppen... (dat deden die pillen toch?) en we gaan ook verder met gonal-f in een hogere dosering om eitjes te kweken. dat is wat de gyn me in ons eigen ziekenhuis al kon vertellen.
pi_80093927
Die kutpillen krijg je vanaf de punctie om te zorgen dat je een luteale fase hebt omdat alles kunstmatig is doet je lichaam dat niet vanzelf.. Je ging decapeptyl gebruiken toch? Dat zijn kant en klare spuitjes
pi_80097196
ah, dat is decapeptyl, dat is ook zo, dat heeft de gyn ook genoemd maar spuitjes... beter dan pillen (was ik eerst erg bang voor prikken en zou ik nooit in m'n buik willen prikken, wil ik nu geen lastige pillen meer... maar goed, alles wat moet, zal ik wel doen... alles voor m'n doel, dan kan later in ieder geval nooit gezegd worden dat het aan mij lag...dat ik er niet alles voor gedaan had... )
pi_80098730
Mijsje, je doet zeker alles dat nodig is. Ik gun je zo ontzettend een goed resultaat.
Bedankt voor alle aanmoedigingen!
  donderdag 8 april 2010 @ 21:19:23 #298
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80100137
Lieve meiden, even een dikke knuffel voor jullie allemaal.

Ik ben een beetje afwezig de laatste tijd, wilde er even niet zoveel meer mee bezig zijn. Beetje struisvogelpolitiek zeg maar .

Ben vanmorgen naar 't ziekenhuis geweest. Zit op dag 13 in de cyclus en er is een echo gemaakt. Was nog niet duidelijk of er wat goed gaat doorgroeien (waarschijnlijk te vroeg om dat te zeggen, was ook te verwachten gezien de lengtes van mijn cycli). Maar omdat het de vorige keer ook zo snel groeide durfde ze niet tot maandag te wachten en mag ik zaterdag terugkomen voor een echo.

We hebben de HSG besproken en die gaan we na deze cyclus inplannen. Anders had het nu maandag al gemoeten (onder voorbehoud van geen eisprong) en dat was wat krap. Later is geen optie omdat we dan misschien een goede eicel zouden verprutsen met het doorspoelen van de eileider.

De progresteron na de eisprong was iets aan de lage kant, maar niet absurd laag. Ik kan er wel zwanger om worden maar het zou mooier zijn wanneer dat nog iets hoger zou zijn.

Ik ga even bijlezen om te zien hoe het met jullie is!
pi_80100780
Twentemeisje ook weer in actie. Ook al aan de hsg toe, spannend hoor. Hopen dat hij niet nodig blijkt natuurlijk!
pi_80111979
Iedereen dikke
Komende 2 weken hebben jullie rust van mij, ben nu op Schiphol, over uurtje gaan we vliegen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')