die wilde ik ook, maar ik kreeg zo'n k*********t-tang...
 die wilde ik ook, maar ik kreeg zo'n k*********t-tang...   naja, je kan niet alles hebben...
 naja, je kan niet alles hebben...

Was een vrij nieuw ietsgeloof ik.. Note to TM: je kunt er even naar vragen als jij ook een HSG moet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:43 schreef mijsje het volgende:die wilde ik ook, maar ik kreeg zo'n k*********t-tang...
naja, je kan niet alles hebben...
fijn dat jij dat mocht!
ik duim ook voor je vakantie, dat het bij jou wel klopt dat je na een hsg extra vruchtbaar bent...

ik denk ook dat je met morgen nog een dagje rust en aan jezelf denken er weer mooi bovenop kan zijn
 ik denk ook dat je met morgen nog een dagje rust en aan jezelf denken er weer mooi bovenop kan zijn  (ik was er met een half weekje seksloos ook weer bovenop...
 (ik was er met een half weekje seksloos ook weer bovenop...  )
 ) voelt goed na zolang van bijhouden van welke dag het precies is en precies raak mikken...
 voelt goed na zolang van bijhouden van welke dag het precies is en precies raak mikken...   

Hier ook rustig inderdaad. De HSG was goed (fijn) en nu genieten van de paasdagen en daarna nog 3 dagen werken en dan op vakantie. Druk nu dus met inpakken (voorbereiding ervan) en andere zaken.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:49 schreef Ahava het volgende:
Op het moment ben ik met heel andere dingen bezig inderdaad. Weet niet eens of ik eigenlijk wel zin heb om zwanger te worden op het moment. Voor het eerst sinds ruim 4 jaar... (of eigenlijk, sinds 8 jaar, want de eerste 4 jaar wilde ik wel maar hadden we besloten om nog te wachten).
Gezellige paasdagen allemaal!

Zaterdagnacht een feestje (Trance Energy) dus de hele nacht (nuchter natuurlijk
 Zaterdagnacht een feestje (Trance Energy) dus de hele nacht (nuchter natuurlijk   ) dansen. Ben er dus ook helemaal niet mee bezig, maar dat zal wel weer komen, een paar dagen voor NOD.
 ) dansen. Ben er dus ook helemaal niet mee bezig, maar dat zal wel weer komen, een paar dagen voor NOD.  

geen ovu testen hier, temp niet gemeten... Komt volgende maand allemaal wel, even maandje rust/zien wat er komtquote:Op zondag 4 april 2010 22:58 schreef mijsje het volgende:
Ik heb het ook nog nooit gehoord... maar goed, extra "klussen" dus...
is je temp omhoog? of heb je een positieve ovutest?

spannend pze! Ik duim me nu al de blaren voor je!
 spannend pze! Ik duim me nu al de blaren voor je! 

Laura, gefeliciteerd met je vriendinnetje!
 Laura, gefeliciteerd met je vriendinnetje! 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |