abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79756158
die wilde ik ook, maar ik kreeg zo'n k*********t-tang... naja, je kan niet alles hebben...
fijn dat jij dat mocht!
ik duim ook voor je vakantie, dat het bij jou wel klopt dat je na een hsg extra vruchtbaar bent...
pi_79763082
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:43 schreef mijsje het volgende:
die wilde ik ook, maar ik kreeg zo'n k*********t-tang... naja, je kan niet alles hebben...
fijn dat jij dat mocht!
ik duim ook voor je vakantie, dat het bij jou wel klopt dat je na een hsg extra vruchtbaar bent...
Was een vrij nieuw ietsgeloof ik.. Note to TM: je kunt er even naar vragen als jij ook een HSG moet.

Ik moet nu nog heel even niet denken aan seks... gisteren was het echt pijn, voelt vandaag als menstruatie krampen (alleen dan zonder bloed). Het bloeden was trouwens pas begin van de middag gestopt, was kans dat ik wat bloed verlies had vanwege de ingreep. Ik schat zo in dat morgen alles weer goed is, dus morgen nog even dagje rust en dan donderdag weer van elkaar genieten, dan ook mooi dag 12
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_79765630
ik denk ook dat je met morgen nog een dagje rust en aan jezelf denken er weer mooi bovenop kan zijn (ik was er met een half weekje seksloos ook weer bovenop... )

ik ben zo ontspannen op het moment op gebied van kindjes krijgen enzo... ik weet zelfs niet zo uit m'n hoofd welke dag van m'n cyclus het is... voelt goed na zolang van bijhouden van welke dag het precies is en precies raak mikken...
pi_79766291
Nou mijsje, dat heb ik nou ook. Heb echt geen idee welke cd het vandaag is. En dat voelt goed.
Hopelijk brengt bij jou een stukje rust ook weer wat hoop en ontspanning terug.
pi_79766968
Ik had ook geen idee, moest net even narekenen voor ik het hier kon neerzetten

[ Bericht 28% gewijzigd door Ciscostar op 31-03-2010 08:17:04 (Smily fixen) ]
pi_79767727
ik hoop het ook pze, fijn dat dat bij jou ook zo is

cisco
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:34:49 #257
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_79778945
Mooi dat het bij jullie allemaal op het moment even een rust moment is en dat je er niet zo mee bezig hoeft te zijn. Mijn ervaring is ook dat het helemaal niet leuk is om te vrijen als het telkens alleen maar moet, omdat je misschien wel op het goeie moment mikt...

enne...een cyclus... wat is dat??
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_79837855
Het is hier zo rustig, je zou bijna denken dat we allemaal heel relaxed zijn. Fijne Pasen allemaal!
pi_79842510
Fijne paasdagen!!!
pi_79842686
Op het moment ben ik met heel andere dingen bezig inderdaad. Weet niet eens of ik eigenlijk wel zin heb om zwanger te worden op het moment. Voor het eerst sinds ruim 4 jaar... (of eigenlijk, sinds 8 jaar, want de eerste 4 jaar wilde ik wel maar hadden we besloten om nog te wachten).

Gezellige paasdagen allemaal!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_79848298
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:49 schreef Ahava het volgende:
Op het moment ben ik met heel andere dingen bezig inderdaad. Weet niet eens of ik eigenlijk wel zin heb om zwanger te worden op het moment. Voor het eerst sinds ruim 4 jaar... (of eigenlijk, sinds 8 jaar, want de eerste 4 jaar wilde ik wel maar hadden we besloten om nog te wachten).

Gezellige paasdagen allemaal!
Hier ook rustig inderdaad. De HSG was goed (fijn) en nu genieten van de paasdagen en daarna nog 3 dagen werken en dan op vakantie. Druk nu dus met inpakken (voorbereiding ervan) en andere zaken.

Fijne Pasen alvast allemaal
pi_79861031
Hier ook druk met andere dingen. Op wintersport geweest, helemaal fantastisch, moest meteen daarna weer werken (naar t buitenland) en ben nu terug. Huis is een bende, heb 5 wassen te draaien en boodschappen doen voor Paasweekend. Heb vandaag of morgen wel mn eisprong, dus even aan de slag tussendoor. Zaterdagnacht een feestje (Trance Energy) dus de hele nacht (nuchter natuurlijk ) dansen. Ben er dus ook helemaal niet mee bezig, maar dat zal wel weer komen, een paar dagen voor NOD.

Heb even snel alles bijgelezen. Voor alle dames hier even een
En een gezellig Pasen!!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_79874144
Cisco, een hele fijne vakantie en geniet er van!

Isla, succes met wassen en het opruimen van je huis en veel plezier dit weekend!

Hier de afspraak binnen, eind juni mogen we pas langs komen. Dat zijn nog 11 weken wachten, zucht, maar goed, we hebben in ieder geval een datum waar we naar toe kunnen leven.
pi_79874311
Poezebeest, ik vroeg me eigenlijk af of je nog iets aan de link hebt die ik je laatst gestuurd heb? Of heb je de pm niet gekregen?

Dames, ik lees geregeld mee en wil even laten weten dat ik aan jullie denk!
pi_79900578
wel gekregen en je hebt pm terug
pi_79903227
Kan een HSG op dag 9 de eisprong opwekken (dat hij dus eerder komt??)
  zaterdag 3 april 2010 @ 19:36:01 #267
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_79911447
Heb ik nog nooit van gehoord, Cisco... ik heb werkelijk geen idee! Maar als 'ie eerder is dan normaal, hebben jullie wat te doen!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_79914121
Heb ik ook nog nooit van gehoord, lijkt me stug maar zeker weten doe ik het niet.
pi_79950378
Ik heb het ook nog nooit gehoord... maar goed, extra "klussen" dus...
is je temp omhoog? of heb je een positieve ovutest?
pi_79971724
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:58 schreef mijsje het volgende:
Ik heb het ook nog nooit gehoord... maar goed, extra "klussen" dus...
is je temp omhoog? of heb je een positieve ovutest?
geen ovu testen hier, temp niet gemeten... Komt volgende maand allemaal wel, even maandje rust/zien wat er komt
pi_79975871
Ik mag waarschijnlijk komende week ergens de eerste echo voor de IUI. Spannend wel.
pi_79975878
Weten jullie nog? Mijn vriendinnetje, zelfde traject gevolgd, en ik heb laatst nog iets geplaatst hier dat zij had gemaakt (ben expres vaag...). Ja, die? Zwanger, na ivf poging 3!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_79976178
Cisco, ik dacht dat je dat dacht n.a.v. je temp/ovutest... maar rust deze periode is heerlijk! ben ik het helemaal mee eens!

spannend pze! Ik duim me nu al de blaren voor je!

Laura, gefeliciteerd met je vriendinnetje!
ben je vaag omdat ze ook hier rondhangt?
pi_79976214
Nee, omdat ze het nog niet aan de grote klok wil hangen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_79976809
dat is ook een mogelijkheid natuurlijk...
maar goed, evengoed gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')