abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79274486
Och das waar ook, mijn pm box zit weer vol

Weer legen enzo.
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:10:01 #277
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_79274595
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:07 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Ja klopt, daar staan we bekend om: direct (recht door zee) en overdreven eerlijk. Dingen waar ik trouwens beide moeite mee heb. Als iemand op mijn werk mij iets vraagt en ik kan die niet beantwoorden, dan zeg ik soms: uit goede zuidelijke beleefdheid wil ik het best uitzoeken. Maar een oplossing, dat wordt vrij moeilijk.
Apart. Dat heb ik nou nog nooit gehoord
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_79274617
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

De bovenste dacht ik al......

Zijn er cursussen smileykunde?
Misschien kan iemand alle smily's voor ons vertalen. Probleem opgelost.
quote:

[..]

Ja klopt, daar staan we bekend om: direct (recht door zee) en overdreven eerlijk. Dingen waar ik trouwens beide moeite mee heb. Als iemand op mijn werk mij iets vraagt en ik kan die niet beantwoorden, dan zeg ik soms: uit goede zuidelijke beleefdheid wil ik het best uitzoeken. Maar een oplossing, dat wordt vrij moeilijk.
Tip
Volgende keer dit antwoorden:
Sorry maar dat weet ik eigenlijk ook niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79274757
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 19:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is echt erg inderdaad dat Milly door haar eigen buurman vermoord is. Het is gewoon niet te bevatten.
Ik geloof dat de dader ook wel onderzocht gaat worden. Wrs een PBC klantje.
pi_79274860
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik geloof dat de dader ook wel onderzocht gaat worden. Wrs een PBC klantje.
Dat lijkt mij wel. Dit is niet normaal namelijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79274952
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wel. Dit is niet normaal namelijk
Inderdaad dit is abnormaal gedrag. Waarschijnlijk impulsief gehandeld als ik dit zo lees. Zullen we vast wel meer over horen.

Je ouders zullen ook wel erg geschrokken zijn, als ze daar in de buurt wonen.
pi_79275037
quote:

[..]

tja, maar in feite geef je in dit geval een te uitgebreid antwoord(niet als kritiek ofzo bedoeld)
MIschien kan je gewoon zeggen, ik zou het niet weten. Ik kijk wel wat ik kan doen.

maar ja..dat eerlijke kan ik juist gigantisch waarderen. Vaak kom ik mensen tegen waarmee je leuk een babbeltje maakt, en daarna zeggen ze..van ja..goed joh..we bellen.
En dan hoor je nooit meer wat..en dan is die erlijkheid juist fijn..want dan hoop je niet stiekem dat mensen bellen.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien kan iemand alle smily's voor ons vertalen. Probleem opgelost.
[..]

Tip
Volgende keer dit antwoorden:
Sorry maar dat weet ik eigenlijk ook niet.
Helemaal mee eens..en een cursus smileys is wel handig..ik gebruik meestal degene die ik ken alleen, zoals de lachende, blozende/schamende enzo. Maar vooral deze snap ik niet, maar heb ik ook niet nodig..meestal
pi_79275151
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:16 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Inderdaad dit is abnormaal gedrag. Waarschijnlijk impulsief gehandeld als ik dit zo lees. Zullen we vast wel meer over horen.

Je ouders zullen ook wel erg geschrokken zijn, als ze daar in de buurt wonen.
Daar ga ik ook van uit dat het in een opwelling gebeurd is. Vlaag van woede ofzo.

Ik denk dat het wel meevalt. Dit is gelukkig een totaal geïsoleerd maar verschrikkelijk incident.
14 SHADES OF GREY
pi_79275187
Ik zag een fotootje, op internet met autisjes.

Een fotootje, een oudere man met baard en bril, daarnaast een jongen achter de pc die er verder redelijk normaal uitziet maar toch autisme heeft. De derde persoon staat met een vilstif in ijn hand en kijkt direct de lens in. Dat is een echte autist, zoals hij eruit ziet.

Ik kan het beeld maar moeilijk loslaten. een soort van mededogen en soms meelijden. Het zal wel projectie zijn.
pi_79275253
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:17 schreef francis998 het volgende:

[..]

tja, maar in feite geef je in dit geval een te uitgebreid antwoord(niet als kritiek ofzo bedoeld)
MIschien kan je gewoon zeggen, ik zou het niet weten. Ik kijk wel wat ik kan doen.

maar ja..dat eerlijke kan ik juist gigantisch waarderen. Vaak kom ik mensen tegen waarmee je leuk een babbeltje maakt, en daarna zeggen ze..van ja..goed joh..we bellen.
En dan hoor je nooit meer wat..en dan is die erlijkheid juist fijn..want dan hoop je niet stiekem dat mensen bellen.
[..]

Helemaal mee eens..en een cursus smileys is wel handig..ik gebruik meestal degene die ik ken alleen, zoals de lachende, blozende/schamende enzo. Maar vooral deze snap ik niet, maar heb ik ook niet nodig..meestal
Dat gebeurt wel vaker, dat je dan niets meer hoort. Een vorm van beleefdheid. In veel landen is het juist onbeleefd om bij voorbaat al nee te zeggen; de Nederlandse directheid is een uitzondering. De indirectheid uit zich ook in uitgebreidere antwoorden, om de zaak heen draaien en pas later tot de kern komen. Helaas is dit niet altijd mogelijk, omdat wij Nederlanders veel op de klok kijken.
pi_79275282
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

De bovenste dacht ik al......

Zijn er cursussen smileykunde?
Dan zouden er geen kunstenaars bestaan.. Zelfs als een smiley met een bepaald doel is ontworpen dan nog kan iemand anders daar een totaal ander beeld bij schetsen..
De smileys die jij aanhaalt zijn ook onmogelijk juist te interpreteren, tenzij de daadwerkelijke ontwerper zijn verhaalt doet. Je zou er haast eindeloos over door kunnen gaan.

Sommige dingen zijn wel logisch, en de meest logische dingen worden ook wel als zodoende erkend, maar het komt ook voor dat het voor mij heel logisch is maar voor een ander weer een veel te verre link.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:22:53 #287
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_79275341
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kuikentje = of jonkie
= koe/rund
Hoho, die koe staat toch ook voor de DutchPowerCows?
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_79275354
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daar ga ik ook van uit dat het in een opwelling gebeurd is. Vlaag van woede ofzo.
Mij interesseert het wel of en wat hij heeft Ik hoop dat de media het blijven volgens.
quote:
Ik denk dat het wel meevalt. Dit is gelukkig een totaal geïsoleerd maar verschrikkelijk incident.
Zeker. Ik hoop dat het ook zo blijft.
pi_79275484
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Mij interesseert het wel of en wat hij heeft Ik hoop dat de media het blijven volgens.
[..]

Zeker. Ik hoop dat het ook zo blijft.
Ik zou de reden ook willen weten gewoon om het af te kunnen sluiten voor mijzelf.

Tuurlijk. Zulke dingen gebeuren gelukkig zelden. De kans is groter dat jij of ik morgen een verkeersongeluk krijgen.
14 SHADES OF GREY
pi_79275559
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:22 schreef Autidude het volgende:

[..]

Dan zouden er geen kunstenaars bestaan.. Zelfs als een smiley met een bepaald doel is ontworpen dan nog kan iemand anders daar een totaal ander beeld bij schetsen..
De smileys die jij aanhaalt zijn ook onmogelijk juist te interpreteren, tenzij de daadwerkelijke ontwerper zijn verhaalt doet. Je zou er haast eindeloos over door kunnen gaan.

Sommige dingen zijn wel logisch, en de meest logische dingen worden ook wel als zodoende erkend, maar het komt ook voor dat het voor mij heel logisch is maar voor een ander weer een veel te verre link.
Dat is wel erg interessant wat je vertelt. Ik betrap er mijzelf op dat ik soms smileys gebruik waarvan ik de betekenis niet onder woorden kan brengen. Maar ik meen ze wel op een juiste manier te kunnen gebruiken....

Heel typisch.

p.s. mooie fiets!
pi_79275642
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zag een fotootje, op internet met autisjes.

Een fotootje, een oudere man met baard en bril, daarnaast een jongen achter de pc die er verder redelijk normaal uitziet maar toch autisme heeft. De derde persoon staat met een vilstif in ijn hand en kijkt direct de lens in. Dat is een echte autist, zoals hij eruit ziet.

Ik kan het beeld maar moeilijk loslaten. een soort van mededogen en soms meelijden. Het zal wel projectie zijn.
Welke site? Ik dacht even aan Autest, maar dat is hem niet.
pi_79276049
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:28 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Welke site? Ik dacht even aan Autest, maar dat is hem niet.
Yep! Dat is em volgens mij wel. Dat is een andere foto over de zelfde personen. Staat bovenaan de frontpage.... De foto waar ik op doel zit in een documentje. Even opzoeken.

De jongen rechts, lijkt mij een slimmerik, maar wel een echte autist.
pi_79276124
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:26 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat is wel erg interessant wat je vertelt. Ik betrap er mijzelf op dat ik soms smileys gebruik waarvan ik de betekenis niet onder woorden kan brengen. Maar ik meen ze wel op een juiste manier te kunnen gebruiken....

Heel typisch.

p.s. mooie fiets!
Zolang het goed gaat is er niets aan de hand toch? Ik heb soms ook wel eens het gevoel dat ik verkeerd wordt opgevat, mede door een smiley.. maar of dat smiley of niet is, als je het gevoel hebt dat je niet goed overkomt of je wordt daar zelf op gewezen dan kan je dat ook wel uitleggen.. Ik wel iig. Maar het is heel verschillend.

Er is 1 heel mooi voorbeeld heh., hier p Fok!.. dat is de smiley.. Eigenlijk, betekent deze smiley "TRIEST"
Maar heel veel mensen gebruiken het ook als "ik zeik in mijn broek van het lachen" of "Het sarcasme ligt er heel dicht bovenop" ... en iedereen gebruikt die smiley op die wijzes doorelkaar, en dan is het de kunst om het juist te interpreteren.. Maar dat vind ik persoonlijk bij deze smiley wel redelijk makkelijk, en ik hou ook van sarcasme, dus dat scheelt.

En bijvoorbeeld deze smiley is een upgraded versie van deze en die laatste is een hele stoere smiley dat je trots bent op je prestatie en die andere is met glimmende tanden en een big smile en dan ben je dus extra trots of stoer. Maar die met dat ringbaardje en stekelhaar begrijp ik ook totaal niet.

En mijn fiets is mooi jah! Ik ben zo blij ermee.. want ik had geen goede fiets en nu kan ik lekker gezond en sportief doen en mijn ei kwijt in de duinen en het bos, daar is een heel mooi fietspad.
pi_79276287
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:36 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Yep! Dat is em volgens mij wel. Dat is een andere foto over de zelfde personen. Staat bovenaan de frontpage.... De foto waar ik op doel zit in een documentje. Even opzoeken.

De jongen rechts, lijkt mij een slimmerik, maar wel een echte autist.
Aha, toch

Ik dacht al gelijk aan die website, die man met die baard. Het is deel 1 van het artikel uit de Automatiseringgids. Vond het zelf ook wel een bepaalde uitstraling hebben. Wat type mensen betreft, ben ik echt blij met het ministerie. Samenwerken met heel introverte of autistische mensen lijkt me emotioneel trouwens best zwaar.
pi_79276468
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Aha, toch

Ik dacht al gelijk aan die website, die man met die baard. Het is deel 1 van het artikel uit de Automatiseringgids. Vond het zelf ook wel een bepaalde uitstraling hebben. Wat type mensen betreft, ben ik echt blij met het ministerie.
Prachtig. Ik kreeg wel even de kriebels toen je direct aan de goede site dacht....... Typisch. En als je de site van autist opent, dan staan ze alles drie boven aan.

Maar ik kan even niet zo snel het documentje vinden waar ze ook op staan, maar dan veel mooier. Ik zoek verder.

Ik heb wel een zwak voor die mensjes. Maar dat zal wel pure reflectie zijn.
pi_79276600
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:37 schreef Autidude het volgende:

[..]

Zolang het goed gaat is er niets aan de hand toch? Ik heb soms ook wel eens het gevoel dat ik verkeerd wordt opgevat, mede door een smiley.. maar of dat smiley of niet is, als je het gevoel hebt dat je niet goed overkomt of je wordt daar zelf op gewezen dan kan je dat ook wel uitleggen.. Ik wel iig. Maar het is heel verschillend.

Er is 1 heel mooi voorbeeld heh., hier p Fok!.. dat is de smiley.. Eigenlijk, betekent deze smiley "TRIEST"

Maar heel veel mensen gebruiken het ook als "ik zeik in mijn broek van het lachen" of "Het sarcasme ligt er heel dicht bovenop" ... en iedereen gebruikt die smiley op die wijzes doorelkaar, en dan is het de kunst om het juist te interpreteren.. Maar dat vind ik persoonlijk bij deze smiley wel redelijk makkelijk, en ik hou ook van sarcasme, dus dat scheelt.

En bijvoorbeeld deze smiley is een upgraded versie van deze en die laatste is een hele stoere smiley dat je trots bent op je prestatie en die andere is met glimmende tanden en een big smile en dan ben je dus extra trots of stoer. Maar die met dat ringbaardje en stekelhaar begrijp ik ook totaal niet.

En mijn fiets is mooi jah! Ik ben zo blij ermee.. want ik had geen goede fiets en nu kan ik lekker gezond en sportief doen en mijn ei kwijt in de duinen en het bos, daar is een heel mooi fietspad.
Ik vind het wel knap van je dat jij het onder woorden kan brengen.

Dank voor de uitleg.

En gelukkig dat je blij met je fiets bent.....Dat je je eigen weer prettig kan voelen. Fietsen is goed voor je (geest)
pi_79276678
Voor het artikel met de foto van de drie mensen met autisme:

Dan moet je hier klikken.

Binnenkort ga ik trouwens op bezoek bij het bedrijf waar dat artikel over gaat. Het thema is hoogopgeleiden met een arbeidsbeperking.
pi_79276953
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:48 schreef sempron2400 het volgende:
Voor het artikel met de foto van de drie mensen met autisme:

Dan moet je hier klikken.

Binnenkort ga ik trouwens op bezoek bij het bedrijf waar dat artikel over gaat. Het thema is hoogopgeleiden met een arbeidsbeperking.

Dat is em,. dat is em .... Dank

Knap, ik zoch me rot. En nou heb ik em weer

Ik vind dat een hele mooie foto. Ik denk in beelden. Dit plaats zegt echt alles.......

Ik stuiter even, over jou capaciteiten. Je begrijp mij direct

Dit heb ik nog nooit meegemaakt, je voelt mij volgens mij haarscherp aan Ik ben even beduusd.

Dat beeld van die jongen rechtsboven (met stift) kon ik niet loslaten. En nee, ik ben het niet.....
(het plaatjes wat ik van een autist voorstel, een beetje apart maar ozo slim, maar niet communicatief een echte autist dus).

Ken jij deze mensjes toevallig?
pi_79277188
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat is em,. dat is em .... Dank

Knap, ik zoch me rot. En nou heb ik em weer

Ik vind dat een hele mooie foto. Ik denk in beelden. Dit plaats zegt echt alles.......

Ik stuiter even, over jou capaciteiten. Je begrijp mij direct

Dit heb ik nog nooit meegemaakt, je voelt mij volgens mij haarscherp aan:) Ik ben even beduusd.

Dat beeld van die jongen rechtsboven (met stift) kon ik niet loslaten. En nee, ik ben het niet.....
(het plaatjes wat ik van een autist voorstel, een beetje apart maar ozo slim, maar niet communicatief een echte autist dus).

Ken jij deze mensjes toevallig?
Nee, ik ken ze niet, het betreft ook een ander detacheringsbureau. Ik moest gelijk aan Autest denken, ook omdat je het had over iemand die achter de computer zat. Heb je er weleens aan gedacht om in zo’n omgeving te gaan werken?
pi_79277313
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vind het wel knap van je dat jij het onder woorden kan brengen.

Dank voor de uitleg.

En gelukkig dat je blij met je fiets bent.....Dat je je eigen weer prettig kan voelen. Fietsen is goed voor je (geest)
Maar daar zit wel echt heel veel en diep denkwerk achter hoor En voor mij is het al bekend gebied, want als het nieuw is dan moet er dus eerst een heel onderzoek en heel veel denkwerk bij komen voordat ik mijzelf kan verwoorden. En dat gaat echt heel diep want zoals nu was er nog iets wat ik echt wou vertellen om mijn post kompleet te maken maar ik ben al weer helemaal de weg kwijt. Maar dat is ook ADHD denk ik, want dat heb ik ook en dat is weer net iets anders, maar is wel een veel voorkomende comorbide stoornis bij een ASS.

Het is eigenlijk wel zo dat als ik iets goed uit kan leggen of veel over vertel dat ik daar dan wel een "expert" in ben omdat ik daar dan zelf al heel veel over gelezen heb en onderzoek heb gedaan. Maar dat is dan ook meteen zoveel dat ik ook het overzicht kwijt raak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')