abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 maart 2010 @ 12:22:08 #226
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_79204866
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:29 schreef Ferrobarr het volgende:
[..]
Zelf ben ik vroeger (toen ik nog jong was ) twee keer verliefd geweest op een onbereikbaar meisje (toen ik 17 en 19 was).Ik wist dat ze onbereikbaar waren en vermoed dat ik daarom verliefd op ze geworden ben: stiekem toch wel veilig als het toch nooit wat kon worden. Omgaan met vrouwen vond ik erg moeilijk en ging ik onbewust uit de weg (denk ik nu).
--
Overigens heb ik zelf nooit door wanneer iemand iets van mij wil, terwijl dat nog best wel eens voorkomt. Als er een bekende bij is zegt die dan achteraf dat de vrouw in kwestie toch wel erg duidelijkiets van me wilde, maar zelf heb ik dat dan totaal niet door. Hebben meer mensen dat? Ik zou me hier graag eens van bewust zijn als het zich voordeed...
[..]
Zooooo herkenbaar

Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_79212343
redelijk stil weer.

Nog ff over fiepen, een van jullie zei eerst dat 'ie best wel obsessief kan worden met personen ik heb ook zoiets, wat lichter dat wel. Had dat vroeger met leraren en leraressen als ik me bij een op mijn gemak voelde dan ging ik altijd in de keuzeuren in het lokaal bij die lerares aan het werk, ook al was het voor een ander vak.
En ik vergeet van iedereen die ik heb gekend niemand, en bij sommigen raak ik redelijk obessief en begin ik van alles over ze op te zoeken op dagelijkse basis, bijv. via blogs, google, facebook enzo.
En dat kan ik dan echt uren doen...en opeens heb ik zoiets van..hó genoeg...geweest..kappen nu.
En dan minder ik heel veel, tot ik bijna stop.
pi_79213147
Oh dat heb ik ook hoor, met personen.. Maar dat is wel normaal denk ik, als je weinig connecties hebt met de meeste mensen en als je dan binnen die gigantische massa iemand vind waar je veel mee klikt of op 1 lijn zit dan is zo iemand een "geschenk uit de hemel" , toch? Het is logisch dat je daar dan heel erg blij mee bent en omdat het zo zeldzaam is dat je er heel erg veel waarde aan hecht.

Ik weet alleen niet of het normaal is dat je dan ook zoveel mogelijk van die persoon wilt weten en up to date blijven enzo, maar dat heb ik dus ook.. Maar ik vind dat dan logische interesse. Ik vind het ook prettig om zoveel mogelijk te weten met wie ik te maken heb, bijvoorbeeld nu ben ik ingeschreven bij een andere reintegratiebureau en die hebben van al hun medewerkers foto's op hun website staan. Dus als ik straks een afspraak heb en ik weet een naam, dan kan ik alvast kijken hoe diegeen eruit ziet.. en dat vind ik erg prettig.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_79214555
Ik kom nooit in situaties waarin ik contact heb met andere mensen. Mijn week ziet er zo uit:

08.30 - 16.30 werken
16.30 - 18.00 vrije tijd (hobby's)
18.00 - 19.00 eten
19.00 - 22.00 autotheorie leren, hobby's en evt. een film/voetbal op tv kijken.

's weekends ga ik wel naar de bioscoop, maar da's ook alles

En als ik wel nieuwe mensen ontmoet, zeg ik niks en ga ik niet met ze praten. Ben niet zo goed in smalltalk enz.
Children of the night. What music they make.
pi_79214922
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:39 schreef Autidude het volgende:
Oh dat heb ik ook hoor, met personen.. Maar dat is wel normaal denk ik, als je weinig connecties hebt met de meeste mensen en als je dan binnen die gigantische massa iemand vind waar je veel mee klikt of op 1 lijn zit dan is zo iemand een "geschenk uit de hemel" , toch? Het is logisch dat je daar dan heel erg blij mee bent en omdat het zo zeldzaam is dat je er heel erg veel waarde aan hecht.

Ik weet alleen niet of het normaal is dat je dan ook zoveel mogelijk van die persoon wilt weten en up to date blijven enzo, maar dat heb ik dus ook.. Maar ik vind dat dan logische interesse. Ik vind het ook prettig om zoveel mogelijk te weten met wie ik te maken heb, bijvoorbeeld nu ben ik ingeschreven bij een andere reintegratiebureau en die hebben van al hun medewerkers foto's op hun website staan. Dus als ik straks een afspraak heb en ik weet een naam, dan kan ik alvast kijken hoe diegeen eruit ziet.. en dat vind ik erg prettig.
Ik denk dat het deels wel normaal is veel van die persoon te willen weten...maar deels teveel is ook niet goed.
Bijvoorbeeld ik heb dat zelfs met mijn psych nu..maar aangezien mijn mensen kringetje zo klein is, heb ik de neiging iedereen als "vriend(in)" te beschouwen..en de psych is maar een psych..no more. En soms ik de neiging om dat nogal te verwarren, maar dat komt doordat mijn kringetje zo klein is.

Maar deels ben ik eerlijk en heb ik me er ook wel bij neergelegd, dat het zo is. En verder echt grote moeite heb ik er niet mee, want zo is het en is het altijd geweest.
En daardoor ook mijn probleem van blijven/verrekken, want is de kring uit zichzelf groter door een grote familie en veel neven en nichten. Maar toch blijft de basis kring klein, en tenzij ik echt een relatie vorm enzo zal die wel klein blijven..en deel accepteer ik het gewoon. Omdat ik niet zeker weet een "echte" relatie te willlen.
pi_79215329
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef francis998 het volgende:

[..]

Ik denk dat het deels wel normaal is veel van die persoon te willen weten...maar deels teveel is ook niet goed.
Bijvoorbeeld ik heb dat zelfs met mijn psych nu..maar aangezien mijn mensen kringetje zo klein is, heb ik de neiging iedereen als "vriend(in)" te beschouwen..en de psych is maar een psych..no more. En soms ik de neiging om dat nogal te verwarren, maar dat komt doordat mijn kringetje zo klein is.

Maar deels ben ik eerlijk en heb ik me er ook wel bij neergelegd, dat het zo is. En verder echt grote moeite heb ik er niet mee, want zo is het en is het altijd geweest.
En daardoor ook mijn probleem van blijven/verrekken, want is de kring uit zichzelf groter door een grote familie en veel neven en nichten. Maar toch blijft de basis kring klein, en tenzij ik echt een relatie vorm enzo zal die wel klein blijven..en deel accepteer ik het gewoon. Omdat ik niet zeker weet een "echte" relatie te willlen.
Joh ik ervaar dat precies zo, en dat komt inderdaad door dat kleine kringetje.. Maar bijvoorbeeld mijn psych behandeld mij ook echt als vriend en het is toevallig en heel aardige man en weet veel van mijn familie en heeft zelf ook een rare zoon etc.. Dus er is zo'n klik van zijn kant en die pik ik op en daardoor vind ik hem aardig en is het een belangrijke man voor mij... ook omdat hij LUISTERT!

Ik heb het ook met mijn huisarts, dat is een vrouw..een mooie vrouw zelfs... Maar zij is echt zo iemand ie om mensen geeft en daarom ook haar beroep heeft gekozen, en ze kijkt verder dan wat jij vertelt. En daarom is zij heel goed en ze heeft ook respect voor wat je verteld en je eigen kennis, en daar hou ik van want ik heb ook dokters meegemaakt die heel erg bot zijn en onmenselijk. Maar ik heb gelukkig dus een goede psych en huisarts

En ook mijn mannetje bij het UWV is een heel goed mens en de man van de gemeente die ik nu heb met de schuldhulpverlening ook, echt ongekend relaxed en op 1 lijn.. gewoonweg verbazingwekkend. Van dat soort mensen kan ik echt houden, die ga ik niet helemaal checken, maar dat zijn wel de dingen die mij vrolijk maken en hoop geven.
pi_79217763
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef Autidude het volgende:

[..]

Joh ik ervaar dat precies zo, en dat komt inderdaad door dat kleine kringetje.. Maar bijvoorbeeld mijn psych behandeld mij ook echt als vriend en het is toevallig en heel aardige man en weet veel van mijn familie en heeft zelf ook een rare zoon etc.. Dus er is zo'n klik van zijn kant en die pik ik op en daardoor vind ik hem aardig en is het een belangrijke man voor mij... ook omdat hij LUISTERT!

Ik heb het ook met mijn huisarts, dat is een vrouw..een mooie vrouw zelfs... Maar zij is echt zo iemand ie om mensen geeft en daarom ook haar beroep heeft gekozen, en ze kijkt verder dan wat jij vertelt. En daarom is zij heel goed en ze heeft ook respect voor wat je verteld en je eigen kennis, en daar hou ik van want ik heb ook dokters meegemaakt die heel erg bot zijn en onmenselijk. Maar ik heb gelukkig dus een goede psych en huisarts

En ook mijn mannetje bij het UWV is een heel goed mens en de man van de gemeente die ik nu heb met de schuldhulpverlening ook, echt ongekend relaxed en op 1 lijn.. gewoonweg verbazingwekkend. Van dat soort mensen kan ik echt houden, die ga ik niet helemaal checken, maar dat zijn wel de dingen die mij vrolijk maken en hoop geven.
Tja..dat is logisch. En nog meer als je echt wat hebt aan die persoon, logisch dat je je er deels aan gaat hechten. Vooral als de basis heel klein is.
En ach..mijn psych is niet slecht..maar die weet geloof niet heel goed hoe ze mij moet "aanpakken".
Maar in ieder geval..verder maakt het mij ook niet echt uit...want de psych is en blijft mijn psych. En ik kan wel redelijk met haar overweg.

verder nu ik daarstraks mijn jeans fiep liet vallen, blijkt het nu dat ik onbewust meedoe aan de mode..want de boyfriend jean is in de mode(gewoon een herenbroek maar dan speciaal voor vrouwen) en ik heb maar 1 damesbroek in mijn kast...en verder alleen herenbroeken..

Verder heb ik niet echt veel onn topic te melden..
pi_79225590
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is ook net zo schokkend
Bij jullie in de buurt ook schokkend met die Milly.....Ze zijn een buurt een huiszoeking aan het doen
pi_79225793
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:37 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Bij jullie in de buurt ook schokkend met die Milly.....Ze zijn een buurt een huiszoeking aan het doen
Ja dat is best schokkend. Zeker aangezien mijn ouder daar wonen en zij oon nog een bekende van mijn familie is soort van. School en kerk etc.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79233730
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja dat is best schokkend. Zeker aangezien mijn ouder daar wonen en zij oon nog een bekende van mijn familie is soort van. School en kerk etc.
Dat is balen en schokkend. In ieder geval komt er meer duidelijkheid hoop ik.
Maar ze zeggen dat het een politieagent uit r'dam rijnmond(mijn omgeving) was...

In ieder geval, ik mag morgen weer naar de psych Ik heb nog geen duidelijk besluit, wat de bedoeling was, maar ik weet dat naar de psych gaan voor mij best handig kan zijn..maar dan moet de psych ook denken te kunnen helpen.
Maar ik zie wel..anders geef ik gewoon aan dat naar de psych gaan handig is, maar dat ik het gewoon wil proberen...nog ff en aanzien wat er gebeurd. Want het grootste probleem zal komen als ik besluit in Nederland verder te studeren..oeiiiii...dan ga ik echt hulp kunnen gebruiken mijzelf kennende
pi_79233891
Ze schijnt gevonden te zijn, dood.. en die agent is aangehouden.. heleboel ontwikkeling nu. Erg druk
pi_79234071
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 22:55 schreef Autidude het volgende:
Ze schijnt gevonden te zijn, dood.. en die agent is aangehouden.. heleboel ontwikkeling nu. Erg druk
waar heb je dat gelezen??? Ben nieuwsgierig?
pi_79234115
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tjonge wat erg, het schijnt dat ze gevonden is, en een agent van 26 verdachte....

Werkelijk shocking.
pi_79234254
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tjonge wat erg, het schijnt dat ze gevonden is, en een agent van 26 verdachte....

Werkelijk shocking.
Zowieso..schokkend, dat zoiets gebeurd, maar nu vraag ik me deels toch af waarom deze case juist zoveel aandacht kreeg, er moeten er meer zijn geweest.
En dan nog een agent...
Ik zeg niet dat ik me kan voorstellen hoe dit voor familie en ouders moet voelen..maar moet zwaar klote zijn
pi_79234457
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef francis998 het volgende:

[..]

waar heb je dat gelezen??? Ben nieuwsgierig?
Hier op Fok! En er was om 2130 uur ook een extra RTL nieuws uitzending en nu op dit moment ook.
Zoals ik zei, erg druk nu op dit moment, helemaal live.. maar je kan er van uitgaan dat het waar is. Iedereen zit er nu bovenop.
pi_79235211
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef Autidude het volgende:

[..]

Hier op Fok! En er was om 2130 uur ook een extra RTL nieuws uitzending en nu op dit moment ook.
Zoals ik zei, erg druk nu op dit moment, helemaal live.. maar je kan er van uitgaan dat het waar is. Iedereen zit er nu bovenop.
Precies..tja..ik kijk en volg dit nieuws niet, omdat ik het niet prettig vindt. Maar echt balen dit..en het ergste is dan nog dat het notabene een agent was!

Maar tja..dat is de wereld...die is deels echt klote..en je mag hopen dat je nooit zoiets mee hoeft te maken! Iemand verliezen is al errug genoeg om het nog op deze manier mee te maken zwaar balen
pi_79235327
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:18 schreef francis998 het volgende:

[..]

Precies..tja..ik kijk en volg dit nieuws niet, omdat ik het niet prettig vindt. Maar echt balen dit..en het ergste is dan nog dat het notabene een agent was!

Maar tja..dat is de wereld...die is deels echt klote..en je mag hopen dat je nooit zoiets mee hoeft te maken! Iemand verliezen is al errug genoeg om het nog op deze manier mee te maken zwaar balen
Ik volg het nieuws altijd wel een beetje en anders wordt ik wel mee geconfronteerd als het heel erg of baanbrekend is enzo. Want ik zit bijna altijd op internet en forums en dan kom je al snel op dat soort gebeurtenissen.
pi_79245160
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:01 schreef francis998 het volgende:

[..]

Zowieso..schokkend, dat zoiets gebeurd, maar nu vraag ik me deels toch af waarom deze case juist zoveel aandacht kreeg, er moeten er meer zijn geweest.
En dan nog een agent...
Ik zeg niet dat ik me kan voorstellen hoe dit voor familie en ouders moet voelen..maar moet zwaar klote zijn
Ik vroeg mij ook al af waarom deze case zoveel aandacht krijgt. Niet omdat dit gene aandacht zou verdienen, maar er zijn zoveel gevallen die amper de aandacht krijgen.

Vb. de 2 vondelingetjes. Mensje die graag willen weten wie hun papa en mama zijn. Amper aandacht voor geweest.
pi_79245885
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:33 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vroeg mij ook al af waarom deze case zoveel aandacht krijgt. Niet omdat dit gene aandacht zou verdienen, maar er zijn zoveel gevallen die amper de aandacht krijgen.

Vb. de 2 vondelingetjes. Mensje die graag willen weten wie hun papa en mama zijn. Amper aandacht voor geweest.
ja precies, dat vraag ik me dus ook af. Want in feite verdiend iedere "ernstige zaak" aandacht..alleen die krijgen ze niet altijd.
Iig...ik mar rond 2 uur weer naar de psych.
pi_79246115
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:53 schreef francis998 het volgende:

[..]

ja precies, dat vraag ik me dus ook af. Want in feite verdiend iedere "ernstige zaak" aandacht..alleen die krijgen ze niet altijd.
Iig...ik mar rond 2 uur weer naar de psych.
Ik stoor mij daar eerlijk gezegd altijd aan

Maar succes dadelijk
pi_79249609
wat een stilte weer.
Ik ga ff douchen..en daarna wegwezen ga voor de psych eerst ff de stad in, mag weer wat kopen voormezelf..na bijna 3 maanden niks gekocht te hebben op eten enzo..
pi_79250333
Er hoeft toch niet 24/7 gepost te worden in dit topic
Children of the night. What music they make.
pi_79250879
Even snel tijdens werk:
Waarom zoveel aandacht? Kinderen zonder eigen beslisrecht worden áltijd gemeld via amberalert (op latere leeftijd wordt er meestal uitgegaan van weglopers bijv)
binnen 24 uur is de kans het grootst dat zij worden teruggevonden (ongedeerd)
Bij Milly hebben ze ná 24 uur pas t amberalert ingesteld. Grove nalatigheid dus.
Dit is dus niet omdat het een speciala geval is dat het zoveel aandacht kreeg maar omdat het om leven en dood ging van een jong meisje.

Het vondelingetje leeft nog. Dat is het grote verschil. Die kan buiten de schermen om geholpen worden. Voor milly was t te laat...
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:44:22 #249
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_79254880
Ik heb wat gemist. Later maar eens bijlezen
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_79255414
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kom nooit in situaties waarin ik contact heb met andere mensen. Mijn week ziet er zo uit:

08.30 - 16.30 werken
16.30 - 18.00 vrije tijd (hobby's)
18.00 - 19.00 eten
19.00 - 22.00 autotheorie leren, hobby's en evt. een film/voetbal op tv kijken.

's weekends ga ik wel naar de bioscoop, maar da's ook alles

En als ik wel nieuwe mensen ontmoet, zeg ik niks en ga ik niet met ze praten. Ben niet zo goed in smalltalk enz.
Werk jij geheel geisoleerd, zonder collega's?
En je hobby's: zijn dat individule hobby's?
twijfelgeval?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')