Wie dan???quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh rot op, je weet best dat ik 1986 bedoel...
En als je mij bejaard noemt, er zijn hier mensen die NOG ouder zijn dan ik hoor
Zat!quote:
t was een grapje he!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Anyhoer, deze bejaarde gaat even afwassen en internetbankieren, ik moet voor mn tante geld overmaken naar Thailand of zo
* Oude man meldtquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zat!
Greys, Nok, Maes, Strega en Pagan ook volgens mij, Senes ook dacht ik, Elies.
En ik weet niet eens of ze dat allemaal zijn hoor
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
* Oude man meldt![]()
Jaren '90 muziek.. Iron Maiden was behoorlijk achteruit aan het gaan, Metallica had net z'n hoogtepunt achter de rug...Bad Religion en Pennywise waren het ook niet helemaal.. magere jaren voor de gitaarrock, alleen grunge had wat. En m'n eigen band natuurlijk
Wel was ik gek op een groep die eigenlijk helemaal niet bij de rest paste: The KLF
Dat hoor je mij heus niet zeggen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
2 bejaarden bij elkaar.
Vroegah was alles beter hé?
Ik ook nie, moet je bij Tombotroela wezenquote:
En dát komt straks bij jullie over de vloer. Zo bot en bevooroordeeldquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook nie, moet je bij Tombotroela wezen
ja, ook, en ik post geen foto'squote:
Nee joh, ik heb die poezenvoelers toch gecanceldquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dát komt straks bij jullie over de vloer. Zo bot en bevooroordeeld
Mijn poes is niet zo harig, die heeft zichzelf kaal gelikt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, ook, en ik post geen foto's
Even ter aanvulling: ik heb natuurlijk wel meer dan een harige poes, waarvan een boel foto's zijn
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb die poezenvoelers toch gecanceld
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijn zangkunsten weer eens vertonen. Tot later!
ik wil ook wel bij een leuk koor, maar ik denk ik dat de leuke koren mij niet willen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik wil ook bij een koor, maar hier heb je volgens mij alleen maar van die streng-christelijke koren.
Jij dacht gewoon laat ik vandaag eens vrienden maken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zat!
Greys, Nok, Maes, Strega en Pagan ook volgens mij, Senes ook dacht ik, Elies.
En ik weet niet eens of ze dat allemaal zijn hoor
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
ik wil ook wel bij een leuk koor, maar ik denk ik dat de leuke koren mij niet willen.
Je moet bij Tombotroelala wezen, ik beantwoord slechts haar vraag...quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Jij dacht gewoon laat ik vandaag eens vrienden maken?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik zing wel thuis, en op kantoor, als ik mn collega's wil vervelen![]()
Ik heb echt 15 jaar of zo in koren gezongen, toen was ik het wel zat.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet bij Tombotroelala wezen, ik beantwoord slechts haar vraag...
Ouwe
Werkt perfect tegen zo'n gedwongen iets toch? Of hebben ze je niet tactisch weg gewerkt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Op school zat ik in een "verplicht" koor. Het enige nadeel ik kan echt niet zingen.
ik vind het wel leuk om te zingen, en als ik alleen ben dan zing ik ongegeneerd en hard met de radio enzo mee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
FOK.nl start FOK!Idolsquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Als je het leuk vind moet je het gewoon altijd proberen toch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben zelf maar gestopt. Ik was niet de enige met niet al te beste zwangkwaliteiten. En daarbij was het koor al niet zo groot.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh gristus, ik noem je toch altijd tombotroelala en zulks.
En natuurlijk mag je honden komen knuffelen maar hou op over mn poes en over dat ik oud ben.
Volgens mij is Cat maar een heel weinig jonger dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik kan ook niet meer technisch zingen of zo hoor, we hadden destijds zangles en stempedagogen en zo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:40 schreef JJH het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk om te zingen, en als ik alleen ben dan zing ik ongegeneerd en hard met de radio enzo mee.
Ik kan alleen niet zingen...
Wij zaten met een vriendinnengroep op schoolkoor, en 1 vriendinnetje die kon ECHT niet zingen, die mocht wel komen, maar die moest verplicht playbacken want die verpeste de hele bendequote:Op woensdag 10 maart 2010 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben zelf maar gestopt. Ik was niet de enige met niet al te beste zwangkwaliteiten. En daarbij was het koor al niet zo groot.
Kinderkoor heb ik bij ons in de kerk ook wel opgezeten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Bij ons ging je na de heilige communie automatisch op kerkkoor.
Daar heb ik dus tot mn 14e of zo opgezeten.
En vanaf mn 13e op schoolkoor op de middelbare, dat was heel erg gezellig.
Maar elke vrijdag was dat eerst een uur kerkkoor repetitie, dan meteen door naar school, waar we 2 uur of zo repeteerden, en langer als we concour of uitvoering hadden.
Alle bruiloften, begrafenissen, partijen, doopfeesten ed van mensen die met school te maken hadden moesten we opluisteren.
En dan schooltoestanden natuurlijk ( ook missen en zo) en dan zongen we met het kerkkoor of de zaterdag of de zondagmis.
En ik Engeland heb ik ook in een koor gezongen.
En daarna ging ik roken en zo dus was ik ineens geen sopraan meer
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:44 schreef senesta het volgende:
Ik heb even gespiekt trouwens en je bent ouder dan mij oh-oh
Aaaah wat sneuquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij zaten met een vriendinnengroep op schoolkoor, en 1 vriendinnetje die kon ECHT niet zingen, die mocht wel komen, maar die moest verplicht playbacken want die verpeste de hele bende
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Kinderkoor heb ik bij ons in de kerk ook wel opgezeten.
Ik ken 9 van de 10 liedjes nog steeds.
*Het leven is een toverbal, geen mens weet hoe het worden zal,
Maar één ding dat weet iedereen, je kunt het niet alleen. *
En nu ga ik voetbal kijken.
Ik ben gewoon wijs en verstandig en zo en ik heb overwicht hier (quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik t niet wist, jij leeeeeeek me veel ouder
![]()
Je bent nog zelfs een jaar jonger dan mijn kleine zussie![]()
Oud wijf!
Nja, we zongen wedstrijden en zo, en iedereen wilde graag bij ons schoolkoor, normaal gesproken moest je auditeren, maar omdat zij als enige van ons groepje niet kon zingen en haar zus en haar moeder er ook bij zaten mocht zij mee playbackenquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wijs en verstandig en zo en ik heb overwicht hier () daarom ervaar jij dat zo vermoed ik. Maar jij komt uit de nonnenopschooltijd
Het was de bedoeling dat oh-oh zou happenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
@senes, oh-oh komt uit Limburg daar hebben ze veel langer het nonnenonderwijs gehad.
Wel grappigquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Zuster Marie Roos, daar gingen we op woensdagmiddag naar het knutselclubje, daar ging mijn moeder ook al heen toen zij klein was![]()
En we hadden twee nonnen op de middelbare, die waren ook zussen van elkaar, die gaven "textiele werkvormen" ( ja dat was een echt vak!) en nog een ander vak, weet ff niet wat, maar daar had mn ma ook nog les van gehad op diezelfde middelbare school.
Mijn moeder heeft als enige van haar gezin gymnasium gedaan, en mijn nicht heeft dezelfde achternaam als de meisjesnaam van mijn moeder, die kwam als eerste daar op school.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Wel grappigJoey heeft ook nog leraren gehad die mijn man ook heeft gehad. Wel leuk
Maar mijn man is ouder dan ik hoor, die was 31 toen Joey werd geborenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Jij was ook een jonge moeder.
Ik heb nu een collega die nog bij een andere collega zelf in de klas heeft gezeten.
Mijn vader was ook 31 toen hij mij kreeg , en mn ma 24.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar mijn man is ouder dan ik hoor, die was 31 toen Joey werd geboren
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:27 schreef oh-oh het volgende:Die reclame van Hi over Fraukje met de grote muts tot over haar oren vind ik ook leuk
![]()
Ik ga ff een vers bakkie jasmijnthee zetten
Uhhuhquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:27 schreef oh-oh het volgende:Die reclame van Hi over Fraukje met de grote muts tot over haar oren vind ik ook leuk
![]()
Ik ga ff een vers bakkie jasmijnthee zetten
Zó streng was het bij ons ook weer niet. Gelukkig. Van de buitenkant (en zoals ik er toen tegenaan keek) had het altijd een hoog kinderen voor kinderen gehalte. En dat vind je wel leuk als je een jaar of 9, 10 bent.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Hoe heilig!
Wij zongen geen kinderliedjes, we hadden een erg ambitieuze dirigent en zongen Gregoriaanse missen en Haydn en Händel en zo, er is geen kyrië of agnus dei dat ik niet uit mijn hoofd ken
Volgens mij heb je gelijk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Die man zat/zit ook bij de badgasten volgens mij.
Whahaha, nou daar dacht mijn zoontje heel anders over op die leeftijdquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Zó streng was het bij ons ook weer niet. Gelukkig. Van de buitenkant (en zoals ik er toen tegenaan keek) had het altijd een hoog kinderen voor kinderen gehalte. En dat vind je wel leuk als je een jaar of 9, 10 bent.
Ik ben naar een van de opnames geweest, misschien heeft dat wat meer indruk gemaakt dan de tv afleveringen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:42 schreef Autidude het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk!Dat was mij nog niet opgevallen.. Ik lig gewoon helemaal gevouwen als ik die reclame zie.. "die heeft zo'n grote muts" Huh?
![]()
Heerlijk tactisch
Die vond ik dan weer vreselijk irritant, zoiets moet ik echt niet als vriendin hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Die reclame van pokkie kwijt vond ik nog net leuker![]()
Deed mijn mama ook, perongeluk toen ze zo oud was als jij. Mijn pap wilde altijd maar twee kinderen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:En mn ma was zo oud als ik nu ben toen ze mn broertje nog ff wierp per ongeluk
Een vriendin en ik kenden de reclame bijna uit ons hoofd, en we krijsten die altijd meequote:Op woensdag 10 maart 2010 21:56 schreef Autidude het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer vreselijk irritant, zoiets moet ik echt niet als vriendin hebben
Mijn ouders waren heel tevreden met hun 2 dochters van destijds 9 en 11.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Deed mijn mama ook, perongeluk toen ze zo oud was als jij. Mijn pap wilde altijd maar twee kinderen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn ouders waren heel tevreden met hun 2 dochters van destijds 9 en 11.
Ze gingen voor het eerst zonder kids op vakantie en het ging gelijk helemaal mis![]()
Echt een mooi verhaal hoor.
Ze gingen last minute naar Indonesie, omdat mijn opa en oma daar beiden overleden waren.
Mijn vader ging toen voor het eerst in 26 jaar terug naar zijn familie.
En iedereen vroeg "heb je kinderen?" en als hij dan heel trots "ja 2 dochters " zei dan zeiden ze allemaal standaard "we zullen bidden dat je nog een zoon mag krijgen".
En dan lagen mn ouders elke keer in een deuk en zeiden ze "we mogen bidden van niet!".
![]()
Maar mn moeder was aan de prikpil, en ze was met alle chaos van last minute op vakantie gaan dus net ff vergeten dat ze net in die drie weken een nieuwe moest.
Kwam ze terug, lag er een oproep van de huisarts.
Moest ze standaard omdat ze te laat was eerst een zw. test doen, die was dus vet positief![]()
En zij lag echt in een deuk daar bij die huisarts, zo van oh god nu krijgen we toch die jongen nog![]()
Ze zei ook dat haar man dr nooit zou geloven als ze het thuis zou vertellen, en idd, mijn vader geloofde het niet, waarop mijn ma de ha belde en die het nog eens bevestigde.
Ze was toen echt nog maar net zwanger maar ze hebben zo hard gelachen en ze waren zo melig dat ze het mij en mn zusje echt meteen verteld hebben toen.
En wij waren BOOS![]()
![]()
Want wij hadden altijd samen op 1 kamer geslapen en ik had net een maand of wat eindelijk een eigen ( helemaal rooooooooooze ) slaapkamer gekregen![]()
We kregen idd een broertje, die is geboren op de trouwdag van mijn ouders precies om 15.00, de tijd dat ze trouwden.
En het arme kind heeft zijn hele jeugd een roze kinderkamer gehad![]()
omg.. 2 tegelijk?!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een vriendin en ik kenden de reclame bijna uit ons hoofd, en we krijsten die altijd mee
We lachen er nog om.quote:
Ja, just imaginequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:32 schreef Autidude het volgende:
[..]
omg.. 2 tegelijk?!Ik zou hysterisch worden van de hysterie
oh, dat is pure evil!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:19 schreef oh-oh het volgende:
En het arme kind heeft zijn hele jeugd een roze kinderkamer gehad![]()
Mn broertje is dan ook vernoemd naar de broer van mijn vader, in wiens huis hij verwekt is.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:37 schreef Autidude het volgende:
[..]
oh, dat is pure evil!![]()
En hoe is het nu met hem?
Ik las eerst deze post, en toen dacht ik. "Dat zal wel meevallen."quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Mss kom ik een beetje uit een raar nest he![]()
Dat is een goed verhaal voor als ie ooit gaat trouwen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Mijn broertje droeg ook roze pyjamaatjes trouwens![]()
Want de kleren van mijn zusje en mij waren naar de tweeling van een vriendin van mn moeder gegaan, ook twee meiden, en die kwamen daarna weer terug naar ons, en daar zocht ie dan zelf stoere shirts uit, en die stomme roze badstoffen pyjamaas, want die zaten zo lekker.
Daar liep ie ook het liefst mee in de tuin te spelen![]()
En die had ie echt aan tot de gaten er in vielen, en tot het kniebroeken en naveltruitjes waren zowat.
En als mn moeder ze weggooide haalde ie ze uit de vuilniszak want die zaten zo lekker![]()
Maar hijs heel stoer en echt so not gay nu hoor
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Mss kom ik een beetje uit een raar nest he![]()
Wij vinden echt altijd alles normaal.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las eerst deze post, en toen dacht ik. "Dat zal wel meevallen."
Nou......
Apart is een goede omschrijving.
OH!! hou op!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Mijn broertje droeg ook roze pyjamaatjes trouwens![]()
Ja, ik heb de foto's nog hoor, waarop ie als jochie van een jaar of 6 met een roze badstoffen pyjamaatje en een mandje in de tuin paaseitjes aan het zoeken isquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een goed verhaal voor als ie ooit gaat trouwen.
Oh ja, die mixer, ik wil mquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:52 schreef Autidude het volgende:
Nou, gelukkig dat hij er geen trauma aan heeft overgehouden.. Ik moet er niet aan denken zeg, vreselijkEn dan las ik laatst hier over die roze mixer van de HEMA, en die had ik dus ook gezien en dat heeft iedereen geweten ook
"Jezus!! moet je kijken!!! wat vreselijk afschuwelijk!, een roze mixer!!"
Maar dat is nog te verdragen, een kompleet roze kamer voor een jochie is gewoon pesten
Welke vis?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
had je me niet kunnen vertellen dat die vis meurt
Wat beschaafd en kleinburgerlijk ben ik dan eigenlijk opgevoed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij vinden echt altijd alles normaal.
Ik weet echt niet beter dan dat alles kan
Hebben we daar foto's van dan?????????quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:53 schreef Autidude het volgende:
[..]
OH!! hou op!!Nu begin ik aan MIJN jeugd te denken.. dat ik als klein jochie met lang haar en pijpenkrullen in een jurkje van mijn nichtje werd gehezen en dat niemand het verschil zag
![]()
Nou, wij zijn heus wel beschaafd hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat beschaafd en kleinburgerlijk ben ik dan eigenlijk opgevoed.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hebben we daar foto's van dan?????????
Mijn broertje had ook een poosje lang haar.
Tot mn zusje en ik es met hem in het park waren, en hij in de klimboom zat, en er mensen kwamen die zeiden dat Mowgli es ff uit de boom moest komen zodat hun kinderen konden klimmen.
Mn zusje schopte die vent voor zn schenen, en ik greep dat huilende jochie uit de boom en hij wilde thuis meteen korte haren
Gedroogde vis als kluifjequote:
Nou dat stinkt stukken minder dan pens en zo hoor, ik heb laatst zelf vis gedroogd , die stinkt amper!quote:
euh, ja.. daar is een foto vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hebben we daar foto's van dan?????????
Mijn broertje had ook een poosje lang haar.
Tot mn zusje en ik es met hem in het park waren, en hij in de klimboom zat, en er mensen kwamen die zeiden dat Mowgli es ff uit de boom moest komen zodat hun kinderen konden klimmen.
Mn zusje schopte die vent voor zn schenen, en ik greep dat huilende jochie uit de boom en hij wilde thuis meteen korte haren
Ze eet gezonder dan wij straksquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat stinkt stukken minder dan pens en zo hoor, ik heb laatst zelf vis gedroogd , die stinkt amper!
En het is gezond!
Oh die van "ik krijg nog geld van je?"quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat de Whooperd over op een visdieet?![]()
Ik zag trouwens die nieuwe Mac-reclame over dat typisch Hollands.
Ik kwam niet meer bij en meneer I. heel droog "kende je die nog niet dan?"
Houdt ze van groente dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
Jeps ze krijgt voortaan vis maar mag nog wel groente gelukkig voor haar
Ja die...geweldigquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die van "ik krijg nog geld van je?"
Daar moest ik ook om lachen ja![]()
Die van John Williams van de Mona, die blijft ook echt leuk
Trustenquote:
Je weet wat wel en niet mag neem ik aan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
Ja die reclame is leuk![]()
Ja ze eet alles aan groente en fruit
"tis feest he?"quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"tis feest he?"
"dit was onze chipolata-periode"
Griesmeeltoetjequote:Op woensdag 10 maart 2010 23:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
En ik eet het niet eens want ik eet nooit toetjes, maar ik wil zo graag es zulke hoedjes maken voor de honden, gewoon voor de lol en voor leuke foto's![]()
![]()
Trustenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:18 schreef JJH het volgende:
Ik vind het allemaal wel prima. Ik ga pitten.
Ook trustenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ook vroeg, hondjes uitlaten en nog een stukkie lezen, ik heb eindelijk es een leuk boek dat niet van Murakami is![]()
Ik ga toch es proberen 5 bakkies bij elkaar te sparenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Griesmeeltoetje![]()
Ik koop het ook haast nooit, omdat zo'n bakkie dan in 1x leeg gaat.
Dus hier altijd een pak vla en/of yoghurt; hoe burgerlijk
Gij ook, en stort ze morgenquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe de Fraukje reclame is er weer op.
Fraukje is een collega
van mn werk...
en die heeft een hele grote muts...
zo een peruaanse, met van die flappen, tot over dr oren.
Das toch niet zo raar.
![]()
Vertelquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je weet wat wel en niet mag neem ik aan?
![]()
* betweter modus uit*
Ja ja, dat was een ongelukje zeker?quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:34 schreef Greys het volgende:
Oh, ik haalde de zwaai en wapper door elkaar, allebei met een w in de snelcodedus
Fo sho!quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Fo sho!
En daarna deed ik de zwaai nog fout, met een kleine letter.
Nahja, 't is vroeg zullen we maar zeggen
Nee!
Naar het werk!![]()
Samen aan topquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van woensdag 10 maart 2010
017. 149 Loveless85
024. 135 oh-oh
035. 120 tombolafan
066. 093 Cat22
087. 086 Greys
095. 082 JJH
quote:Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.
Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.
Das goedkoop ja!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb net dit ding voor 8,95 gekocht:
http://www.kieskeurig.nl/(...)jzen/258315/#prijzen
Incl verzenden dus voor 14,95. Volgens Kieskeurig is hij incl aflevering bij de goedkoopste andere zaak 25,95
Ik ging voor jou een lijstje zoeken met "verboden groenten" voor honden!quote:
Laat die make-up maar zitten, maar kiss is prima.quote:
Dat ligt geheel en al aan je agenda.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laat die make-up maar zitten, maar kiss is prima.
OF ZIT JE ME NOU WEER BLIJ TE MAKEN MET EEN VIRTUELE MUS
oeh, had jij vanavond niet "iets buiten de deur"??? Zeker in Rotterdam he he he?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt geheel en al aan je agenda.
Neeee krengquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Hummer, die blik!
Collega van me heeft sinds dinsdag voor het eerst van haar leven ( ze is 51 ) een heus huisdier, een kitten, brits kh.
Ik roep de hele dag dat ik dr poes wil zien
Ben benieuwdquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ging voor jou een lijstje zoeken met "verboden groenten" voor honden!
Toevallig wel ja!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, had jij vanavond niet "iets buiten de deur"??? Zeker in Rotterdam he he he?
* noteert *
Thanks voor het opzoeken!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Ml . tis eigenlijk vrij simpel, ik dacht dat het ingewikkelder was , maar alle groente mag behalve ui en prei en groentes uit de nachtschade familie.
En qua fruit mag alles behalve druif.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve boxer!
ymme-topic
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve boxer!
ymme-topic
Ik zag het (Gauw weggehaald)quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:Strega!
Dat quoten blijft een beetje problematisch he
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:27 schreef Qwea het volgende:
fuck, ik ben stront verkouden en ik doe niks anders dan niezenrete irritant
Waar hij naar buiten kijkt die hond?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
arm beest.
Ook zo'n zielige foto of ben ik nu emo?
Echt welquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar hij naar buiten kijkt die hond?
Ik denk het laatste () want Bink kan ook heel melancholisch naar buiten kijken (dagelijks...) en die is echt niet zielig
Neequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt welheeft bink v/d week nog kip van het vrouwtje gehad? Nou? Nou? NOU?
Oh-Oh, de Lidl heeft vanaf vandaag een handmixer voor 12,99 in de folder staan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:56 schreef oh-oh het volgende:Ik heb echt nog nooit iets gekocht daar, is het echt zo veel goedkoper?
quote:
Oh, dat hoofd, heerlijk hé, zo'n katquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:17 schreef senesta het volgende:
Ohpennywafeltje erbij dan?
I
Kan ook niet normaal liggen
Vertel!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lieverds![]()
We hebben een idee!
tell!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lieverds![]()
We hebben een idee!
Hahaha, ja Elco ook, kijk dan:quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het laatste () want Bink kan ook heel melancholisch naar buiten kijken (dagelijks...) en die is echt niet zielig
quote:
Net ff op msnquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik kom hier in F&F
leuk he?
Maar issie roze?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh-Oh, de Lidl heeft vanaf vandaag een handmixer voor 12,99 in de folder staan.
eeeeeeeeh neequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Net ff op msn
Senesta en ik gaan ruilen van subforum voor een week
Senesta is dan KLB mod en ik kom hier in F&F
leuk he?
Oh noeeeeeeeesquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Net ff op msn
leuk he?
Nee, dat dan weer nietquote:
En ondertussenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwabber, ik vind Munch een enge schilder!quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeeh nee
Dan komen er weer topics zonder OP enzo...
quote:
Aahhhquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahaha, ja Elco ook, kijk dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* snel wegrentquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
het ontvangst valt wat tegen
Hmm ja héquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:30 schreef MissBliss het volgende:[ afbeelding ]
Effe het Ymme-topic lezen
-edit- de eerste zin is al fantastisch'Zoals je misschien wel weet...' Ja hoor, dat is inderdaad groots aangekondigd op FOK!
Whehehehe, ik ga dan wel met Senes mee naar KLB denk ik , Senes kan ik handelenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
ik ben ook heel liefquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe, ik ga dan wel met Senes mee naar KLB denk ik , Senes kan ik handelen
Van deze dingen moet ik toch altijd zoquote:
Maar niet zo voorspelbaar als Senesquote:
Maar die roze tic .... daar ben je nooit meer vanaf gekomen, hequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij vinden echt altijd alles normaal.
Ik weet echt niet beter dan dat alles kan
Hoe zou dat nou komen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
![]()
Ik blijf wel een weekje in ESF dan ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe, ik ga dan wel met Senes mee naar KLB denk ik , Senes kan ik handelen
quote:
Bewijs dat maarquote:
Ja, daarom heb ik nu nog een roze muur en wil ik graag roze accesoires, terwijl mijn basiskleur altijd zwart is, helemaal waar hoor!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar die roze tic .... daar ben je nooit meer vanaf gekomen, he![]()
Dat is natuurlijk omdat je je prachtige roze kamer weer moest verlaten om weer in de donkerblauwe te gaan slapen, net toen je op het topppunt van je roze periode was... ja ja ja... put zhe body on zhe couch
Dan is ze na een week overspannenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Net ff op msn
leuk he?
Dat maakt het toch spannend!quote:
Ik vind het echt heel erg zielig voor die beestjes.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Van deze dingen moet ik toch altijd zo![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehe, napoleon zit op mijn hand te pruttelen en te kletsen
ineens is hij stil, draait hij naar me toe, kijkt me aan en zegt "hallo"
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou komen!
[..]
Ik blijf wel een weekje in ESF dan ofzo
[..]
IRL?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
valt best mee! en dan kan ik een keer ontspannen hier in F&Fquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan is ze na een week overspannen
Hihi schatjequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh![]()
hij zegt wel vaker hallo enzo hoor, maar de timing was echt prachtig nu
Da hoef nie. Je gaat toch met hem trouwen en dan neemt ie Nappie gewoon mee naar jou.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, ik heb echt af en toe de neiging om ook een parkietje te kopen door Nappie![]()
![]()
Ben je al begonnen in het boek???
Oh jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da hoef nie. Je gaat toch met hem trouwen en dan neemt ie Nappie gewoon mee naar jou.![]()
uhuh, gisteravond even snel nog twee hoofdstukjes gelezen, was erg laat thuisquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, ik heb echt af en toe de neiging om ook een parkietje te kopen door Nappie![]()
![]()
Ben je al begonnen in het boek???
Why not?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:57 schreef nokwanda het volgende:
Hoop alleen wel dat je Nappie dan niet roze spuit
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, gisteravond even snel nog twee hoofdstukjes gelezen, was erg laat thuis
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Why not?
Geel vloekt bij roze![]()
Oh dat doggydance, ik wil ook samen met Bil touwtje springen![]()
Maes, kijk ff mee op Crufts TV!quote:
Welke cupmaat had je ook alweer?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Why not?
Geel vloekt bij roze![]()
Oh dat doggydance, ik wil ook samen met Bil touwtje springen![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welke cupmaat had je ook alweer?![]()
![]()
![]()
[..]
heb je goed getimed met dat dubieuse topicquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Net ff op msn
leuk he?
in oud word er niets over gezegd... Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) 30quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Alle zooi is naar de stort![]()
En het was heul koud![]()
Maarrrr....wat is het weer lekker opgeruimd nu.
En nu snel douchen en dan weer met meneer I. ritje ziekenhuis (gewoon controle)![]()
Oh, en Ymme heeft wel heel snel door dat het kind allergisch is
Wat een knappe hondjes allemaalquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maes, kijk ff mee op Crufts TV!
HIER
Grootste hondenshow in Europa is dat, en ze zijn nu doggydance aan t doen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goeie BH aan en gaan hoor, maar dat kun jij nie weten
Gaaf he?quote:
Zonder handjesquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Die juryleden op Crufts, die eten uit hondenvoerbakkies
![]()
Nee met, dat viel me een beetje tegen idd.quote:
hier is het net weg...quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier begint het zonnetje heerlijk te schijnen
Neequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hier is het net weg...
GEEF TERUG!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
*spade in de grond steekt*
ik ga friesland losgraven van nederland, zonstelerts!
zwemmen is gezondquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je dat niet doen NADAT Cat en ik daar hebben gelogeerd?
Oh dearquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:22 schreef nokwanda het volgende:
Mijn kleurenblinde echtgenoot heeft zich teruggetrokken in de hobbykamer met 5 blikken verf, 10 kwasten en een stapel oude kranten![]()
Hij gaat creatief doen met een tafelblad. KOmt opeens een boel herrie uit dat hok. Heeft ie z'n metal cd's meegenomen. Af en toe komt ie vragen welke nou de rood was
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, ter inlevering van 1 bon krijg je een macdonalds-filiaal cadeau
Ben benieuwd wat dat gaat wordenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:22 schreef nokwanda het volgende:
Mijn kleurenblinde echtgenoot heeft zich teruggetrokken in de hobbykamer met 5 blikken verf, 10 kwasten en een stapel oude kranten![]()
Hij gaat creatief doen met een tafelblad. KOmt opeens een boel herrie uit dat hok. Heeft ie z'n metal cd's meegenomen. Af en toe komt ie vragen welke nou de rood was
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:24 schreef Qwea het volgende:
SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve Golden!
Maak je wel een foto van het resultaat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:22 schreef nokwanda het volgende:
Dat heb ik ook! En met rood, bruin en donkergroen. Dachten ze vroeger in groep 4 dat ik depri was omdat ik sinterklaas bruin had ingekleurd. En op de middelbare school had ik een hele mooie blauwe rugtas voor mezelf gekocht.. ding bleek zo paars als maar konquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:24 schreef nokwanda het volgende:
Het verschil tussen paars en blauw ziet ie ook niet. En toch maakt ie aparte dingen.
we willen wel foto'squote:
Dat is wel ernstig idd...quote:
HO! Dat heeft Zwabber zelf gedaan hoor!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt Napoleon op z'n kop in de roze verf gehangen!
Eerst dacht ik wtf!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:24 schreef Qwea het volgende:
SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve Golden!
Wacht, zwabber posste dat niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HO! Dat heeft Zwabber zelf gedaan hoor!
Dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:24 schreef nokwanda het volgende:
Het verschil tussen paars en blauw ziet ie ook niet. En toch maakt ie aparte dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |