quote:
Huh, wat moet ik doen?quote:
Pearl Jamquote:
jij wist niet wie Eddie Vedder isquote:
Maar wat heeft hij met Pearl Jam te maken?quote:
quote:
Een Amerikaans seriemoordenaar?quote:
nopequote:
oud nieuwsquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor net op de radio dat de eerste Friese prono film er ana komt:
De del van 63
EN nee dat is geen grapje
GeenStijl berichtte hier gisteren al over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
De del van 63
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
De del van 63
help...quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij met Pearl Jam te maken?
Dat stond een paar dagen geleden al op de voorpagina van Fok!.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
De del van 63
Ik dacht de slechterik uit Star Wars.......quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Amerikaans seriemoordenaar?
Of die van De Cock en de onopgeloste moord?
Da's Vledder toch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Amerikaans seriemoordenaar?
Of die van De Cock en de onopgeloste moord?
Als wij geen grapjes mogen maken dat jullie alles later bereikt wil je het dan ook niet in de hand werken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
De del van 63
Oh ja, die ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht de slechterik uit Star Wars.......
Dat is een nummer van de Beatles niet van Pearl Jam...quote:
No shit!quote:
Het meest overschatte boybandje allertijden!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is een nummer van de Beatles niet van Pearl Jam...
De maat van Arendsoog zou ook nog kunnen...quote:
Balkenende loopt nog steeds met een Beatlekapsel.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het meest overschatte boybandje allertijden!![]()
Beatles
Altijd nog vriendelijker dan in je gezicht pissen, zoals ik doorgaans doe met domme mokkeltjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik denk dat niemand ze overschat heeft. Hoe groot die zijn geworden en zijn gebleven dat had de beste waarzegster nog niet kunnen voorspellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beatles
In alle opzichten (zondagsrust, homofobie, drugs, seks en rock n roll).quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Balkenende loopt nog steeds met een Beatlekapsel.....
daarom zit je dus hierquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd nog vriendelijker dan in je gezicht pissen, zoals ik doorgaans doe met domme mokkeltjes.![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd nog vriendelijker dan in je gezicht pissen, zoals ik doorgaans doe met domme mokkeltjes.
Ik ben dan ook niet het standaard domme mokkeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben slimmer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Haha, jep. Mijn enkelband begint al bijna te piepen. Over een kwartier word ik weer gelucht.quote:
Eensquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand ze overschat heeft. Hoe groot die zijn geworden en zijn gebleven dat had de beste waarzegster nog niet kunnen voorspellen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beatles
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet het standaard domme mokkeltjeIk ben slimmer.
Je ook mooier dan de standaard domme mokkeltjes..quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet het standaard domme mokkeltjeIk ben slimmer.
Ik neem mijn vriendengroepomgeving graag als maat voor Nederland.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:45 schreef Godtje het volgende:
Jij vindt jong en liberaal representatief voor Nederland?Heb je poep in je ogen?
Murmbeest!quote:
Vergeleken met de gemiddelde mokkeltjes echt niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je ook mooier dan de standaard domme mokkeltjes..
Vinden veel mensen inderdaad.quote:
Het vroege werk wel. Toen ze naar India waren geweest was het niks meer...quote:
Krijgen we nu een Beatles vs Elvis vs Michael Jackson? Doe maar gewoon niet. Ze hebben allemaal op hun eigen manier de hedendaagse muziek beinvloedquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vinden veel mensen inderdaad.
Ik vind ze inspiratieloos en volkomen overschat.
Elvis heeft veel meer voor de popmuziek gedaan dan die schoffies uit Liverpool.
El_Maltador!quote:
Michael Jacksonquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijgen we nu een Beatles vs Elvis vs Michael Jackson? Doe maar gewoon niet. Ze hebben allemaal op hun eigen manier de hedendaagse muziek beinvloed
Ofwel beter ofwel slechter dan met jou.quote:
ik hoop hetzelfde of beterquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ofwel beter ofwel slechter dan met jou.
Veel mensen vinden zequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vinden veel mensen inderdaad.
Ik vind ze inspiratieloos en volkomen overschat.
Elvis heeft veel meer voor de popmuziek gedaan dan die schoffies uit Liverpool.
quote:
Zonder de Beatles geen N-Sync/Take That/Boyzone/Westlife/Backstreet Boys.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijgen we nu een Beatles vs Elvis vs Michael Jackson? Doe maar gewoon niet. Ze hebben allemaal op hun eigen manier de hedendaagse muziek beinvloed
Samzzquote:
Das weer es wat anders!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hoop hetzelfde of beter
maar met mij gaat t iig goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Ik denk dat we een hoop gemeen hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whoooo! Wij hebben nog wat gemeen
Eng
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:53 schreef El_Matador het volgende:Wil je een glaasje water om dat ermee weg te spoelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Noem behalve Michael Jackson en Amsterdam nog eens wat danquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we een hoop gemeen hebben![]()
Behalve dat getut![]()
Er is vandaag trouwens weer een 80's icoon overleden....quote:
Vanavond aan het bier. Real zien verliezen van Lyon.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je een glaasje water om dat ermee weg te spoelen?
Euh... dat merken we wel tijdens de meetquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem behalve Michael Jackson en Amsterdam nog eens wat dan
En ik ben geen tutIk tut alleen graag.
Dies idd wel heul 80's....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is vandaag trouwens weer een 80's icoon overleden....
Acteur Corey Haim overleden door drugs.
Je tut je graag op!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem behalve Michael Jackson en Amsterdam nog eens wat dan
En ik ben geen tutIk tut alleen graag.
Nooit van gehoord. Missen we niks aan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is vandaag trouwens weer een 80's icoon overleden....
Acteur Corey Haim overleden door drugs.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... dat merken we wel tijdens de meet orgie
Jij snapt het Torero, jij snapt hetquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanavond aan het bier. Real zien verliezen van Lyon.
Voetbalquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanavond aan het bier. Real zien verliezen van Lyon.
Oeh.. dat betekend dat ik je knuffelmeisje ook ff mag lenenquote:
Ik dacht dat Barca speelde vanaaf. Dus een enthousiaste mail eruit gedaan. Dan maar volgende week met mijn Barcasjaal om in een Duitse kroeg Stuttgart ingemaakt zien worden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij snapt het Torero, jij snapt het
Yep. Lucas, The Lost Boys enz. allemaal jeugdsentiment....quote:
Ik heb geen kabel en kijk (dus) liever in de kroeg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
VoetbalIk hoop dat je voldoende bier in huis hebt!
Nu vind ik het nog erger dat ik niet naar de meet kanquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh.. dat betekend dat ik je knuffelmeisje ook ff mag lenen
Haha, daar heb jij wel oren naar?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh.. dat betekend dat ik je knuffelmeisje ook ff mag lenen
Ik vrees dat we dinosauriërs zijn dan....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:57 schreef Ripley het volgende:
ik vond het ook al zo sneu dat 1 van de 2 coreys dood was, maar niemand kende ze hier
Ik gok bierquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... dat merken we wel tijdens de meet
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, daar heb jij wel oren naar?![]()
Ikke wel hoor. Lost Boysquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:57 schreef Ripley het volgende:
ik vond het ook al zo sneu dat 1 van de 2 coreys dood was, maar niemand kende ze hier
Ja, nee, echt nietquote:
Wat een anti-climax.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee, echt nietDaar ben ik veel te braaf voor.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Das weer es wat anders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
melig is goed
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Echt zo'n veel geblaat weinig wol typetjequote:
Knuffelmeisje is populair.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu vind ik het nog erger dat ik niet naar de meet kan
Maar dat KAN toch zomaar niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt zo'n veel geblaat weinig wol typetje
Maar volgens mij als je los gaat....quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt zo'n veel geblaat weinig wol typetje
Sja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dit keer rijdt zij, kan ik bierdrinken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar jij mag dr lekker mee naar huis nemen
Vervoer op Maat....quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit keer rijdt zij, kan ik bierdrinken.![]()
![]()
Maar inderdaad;
Heul veel bierquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja...Wat is nu het grapje? Dat je heel braaf bent of dat je voor alles in bent? I'm confused, please hold meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
We kijken wel hoe braaf ze blijft als we haar volgieten met bierquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is nu het grapje? Dat je heel braaf bent of dat je voor alles in bent? I'm confused, please hold me
Ze wil het spannend houden huillie....quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is nu het grapje? Dat je heel braaf bent of dat je voor alles in bent? I'm confused, please hold me
Check mijn offer in de OP nog een keerquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit keer rijdt zij, kan ik bierdrinken.![]()
![]()
Maar inderdaad;
Zoiets dus?quote:
Dat laatstequote:Op woensdag 10 maart 2010 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DAT MAG NIET VAN MIJN MOEDER JAquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We kijken wel hoe braaf ze blijft als we haar volgieten met bier
Ik leen mijn Italiaanse sportwagen uit aan een vrouw, dat is wel een hoop vertrouwen natuurlijkquote:
Je bent Confused?quote:
Ik bescherm je welquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste
[..]
DAT MAG NIET VAN MIJN MOEDER JA
Ah.quote:
De deceptie....quote:[..]
DAT MAG NIET VAN MIJN MOEDER JA
Noniegezien! Dat is wel heel erg mooi (en niet duur!). Maar ik denk toch dat we naar mijn zusje gaan ofzo erna. Die wonen in Zeist.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Check mijn offer in de OP nog een keer
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik leen mijn Italiaanse sportwagen uit aan een vrouw, dat is wel een hoop vertrouwen natuurlijk
Anders zou je waarschijnlijk een compact modeltje hebben de volgende morgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Dat treft.quote:
Wat moeder niet weet wat moeder niet deertquote:
Tegen haar moeder?quote:
Ik rijd nuchter al mijn bumper aan gort (hopelijk zit er dan een nieuwe op en hopelijk kost dat me nog geen 300 euro!!), dus knuffelmeisje rijdt beter dan ikzelf.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Anders zou je waarschijnlijk een compact modeltje hebben de volgende morgen...
Dan moet ik dus wel naar de meet komen.....quote:
Jeeej, ik heb heb een trioquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moeder niet weet wat moeder niet deert
Immer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vulgaire plannen he?
Wat ben je nou voor een man, als je chickie beter rijdt dan jijzelfquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik rijd nuchter al mijn bumper aan gort (hopelijk zit er dan een nieuwe op en hopelijk kost dat me nog geen 300 euro!!), dus knuffelmeisje rijdt beter dan ikzelf.
quote:
Hij? Nooit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vulgaire plannen he?
Een heer in het verkeer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een man, als je chickie beter rijdt dan jijzelf![]()
![]()
Dat niet. Wel aan een Soedanese moslima volgende week.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij? Nooit.De keurigheid zelve, geeft zelfs ethieklessen aan katholieke priesters!
Goed plan! Eet ze!quote:
Wat ben je nou voor man als je zo ouderwets denktquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een man, als je chickie beter rijdt dan jijzelf![]()
![]()
Jij bent de slechtste van het hele stel volgens mij....quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:12 schreef krengetje het volgende:
[..]
Tegen al die enge mannen op de meet
Dat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor man als je zo ouderwets denkt![]()
![]()
slappe hapquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent de slechtste van het hele stel volgens mij....
Nieuw; bier met squirtvochtsmaak.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent de slechtste van het hele stel volgens mij....
quote:
Gezien deze post:quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
Een man die zelf niet zal rijden......quote:
Ik weet wanneer toe te geven.quote:
quote:
Omdat je een horny vixen bent...quote:
Bij wie, FF of bij mij?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu zo'n petje/matje Sjonnie voor me in een gepimpte Golf met tribal-sticker op de achterruit voor me?
Dat valt volgens mij best wel mee....quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat je een horny vixen bent...
Dromen zijn bedrog.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat je een horny vixen bent...
Arme FF kan gedurende de hele meet treurig in zijn doodslaande bier staren....quote:
Bij FF....zal wel door die ene smilie komen denk ik....quote:
Ah heeft FF dat al weer verpest dus.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:16 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij best wel mee....
Altijd maar een paar die het voor de rest verpesten he?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah heeft FF dat al weer verpest dus.....
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah heeft FF dat al weer verpest dus.....
Heyquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu zo'n petje/matje Sjonnie voor me in een gepimpte Golf met tribal-sticker op de achterruit voor me?
Ja inderdaad... Helaas is het altijd FF....quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Altijd maar een paar die het voor de rest verpesten he?
Waarom ga je er in hemelsnaam op in joh?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik draag geen petje, heb geen matje in me nek en rijd in deze bak:
[ afbeelding ]
Dat is klasse, geen sjonnie
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon onschuldig en braaf
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Helaas is het altijd FF....
Omdat ie een sjonnie is.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom ga je er in hemelsnaam op in joh?
Ja, kan ik er wat aan doen dat ik impotent benquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Helaas is het altijd FF....
Laat dat nou een van je goede punten zijn.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, kan ik er wat aan doen dat ik impotent ben
Zo goed ken ik hem nog niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
Wat heeft hij nog meer verpest dan?
Als ik je zo hoor praten over mij, ken je me helemaal nietquote:
Die hoor je wel als je een havana club komt halen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
en ik maar aan het hopen op spannende verhalen
*auto startquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die hoor je wel als je een havana club komt halen...
Ik zit je maar te dollen hoor, sjonnie!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik je zo hoor praten over mij, ken je me helemaal niet
quote:
Gewoon zelf verzinnen en hier als waarheid verkondigen....quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
en ik maar aan het hopen op spannende verhalen
Alleen als jij er niet bent... nooit meer weggaan dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:25 schreef Murmeli het volgende:
volgens mij zijn jullie niet lief aan het doen
Niet echt he?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:25 schreef Murmeli het volgende:
volgens mij zijn jullie niet lief aan het doen
Alleen een probleem: Ik kan niet liegenquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zelf verzinnen en hier als waarheid verkondigen....
Ik jouw ook shortyquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zit je maar te dollen hoor, sjonnie!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zelf verzinnen en hier als waarheid verkondigen....
Das een primeurtje danquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
Alleen een probleem: Ik kan niet liegen
Dan ben jij dus degene met de spannende verhalen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
Alleen een probleem: Ik kan niet liegen
Dat dus. En als het verhaal een beetje onaannemelijk is; gewoon blijven herhalen totdat het waar is!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De story tactiek dus... Hij moet aantonen dat het niet zo is, ik niet dat het wel zo is...
Mwah.. ligt er maar net aan wat je spannend vind hequote:Op woensdag 10 maart 2010 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan ben jij dus degene met de spannende verhalen.
Onschuldig, tot het tegendeel is bewezenquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De story tactiek dus... Hij moet aantonen dat het niet zo is, ik niet dat het wel zo is...
Ik ga ook eten.quote:
Dat was voor het digitale tijdperk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Onschuldig, tot het tegendeel is bewezen
dus als je modern denkt kunnen vrouwen ineens wel autorijden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kut ik heb m'n tong verbrand.![]()
Nazorg iemand
?
Oeh, da's wel lekker.quote:
Tof!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mep dat jochie wel tegen de vlakte voor je
That's hellquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:54 schreef vencodark het volgende:
De eerste dagen na een kappersbezoek.
hebben ze je haar verziekt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:54 schreef vencodark het volgende:
De eerste dagen na een kappersbezoek.
Murmquote:
Wouter Bosjequote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:03 schreef El_Matador het volgende:
Wat heb ik toch een lief knuffelmeisje. Kom thuis en het huis gestofzuigd en de afwas gedaan.
Okee, je echte naam wist ik overigens,.Kon dus de link van 78 naar 81 niet leggenquote:
Jij snapt mij.quote:
Kom ik morgen achter, als het fatsoenlijk gewassen en gedroogd is.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij snapt mij.![]()
[..]
Kom ik morgen achter, als het fatsoenlijk gewassen en gedroogd is.![]()
Nu lijkt het wat kort en zo stijl als...nah ja. Gewoon heel stijl. Mijn slag is weg.
Goed zo Cue.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:09 schreef Cue_ het volgende:
Laat gewoon net m'n bord eten vallen terwijl ik de kamer binnen stap.. alles over de vloer
de vorige keer dat zoiets mij gebeurde was een paar weken terug met precies hetzelfde gerecht
gelukkig kon ik twee keer opscheppen en had ik dus nog iets
Vind jij het misschien toch niet lekker?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:09 schreef Cue_ het volgende:
Laat gewoon net m'n bord eten vallen terwijl ik de kamer binnen stap.. alles over de vloer
de vorige keer dat zoiets mij gebeurde was een paar weken terug met precies hetzelfde gerecht
Indd. Onbewust expres laten vallen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind jij het misschien toch niet lekker?
Slim jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:09 schreef Cue_ het volgende:
quote:
Gelukkig.quote:
Jij bent ook gewoon onhandig, dat was gewoon pech hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Ik moet wel beetje gniffelen omdat ik juist altijd knoei en dingen laat vallen en jij dan ook weer om mij moet lachen omdat ik zo onhandig ben.
Het kan namelijk geen toeval zijn. 2 keer hetzelfde gerecht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Onbewust expres laten vallen.
Zit jouw haar dan wel goed?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
Ik begon bijna van saaiheid in slaap te vallen. Kappersverhaaltjes..
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
Ik begon bijna van saaiheid in slaap te vallen. Kappersverhaaltjes..
Uhu!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon onhandig, dat was gewoon pech hebben
Ik ben nog kaal van de bestralng.quote:
I beg to differ!quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben nog kaal van de bestralng.
Misschien houdt hij van ver gaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vindt je smeken niet heel erg ver gaan?
De moslima-variant: I beg to swifferquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vindt je smeken niet heel erg ver gaan?
quote:
Treinvertragingspost?quote:
Hoaxquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De moslima-variant: I beg to swiffer
volgens mij lieg je dit en ik denk dat ik het een iets te grof grapje vind.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben nog kaal van de bestralng.
Zag vandaag het windows startmenu voor moslims .. die was lachenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoax
Moslims maken helemaal niet schoon.
Ze kunnen wel lekker koken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoax
Wut?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zag vandaag het windows startmenu voor moslims .. die was lachen
Grover is een held.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij lieg je dit en ik denk dat ik het een iets te grof grapje vind.....
Dat gaat ook niet met al dat zand in die woestijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoax
Het komt het vaakst voor bij mensen waarvan je het niet verwacht...quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, je weet het niet he. Misschien heeft hij ook weleens die buien.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet met al dat zand in die woestijn
Alleen bij Oom Frits op schoot.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, je weet het niet he. Misschien heeft hij ook weleens die buien.
Zeg je nu dat ik eigenlijk onwijs dominant ben?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het komt het vaakst voor bij mensen waarvan je het niet verwacht...
dus venco
Dus dan hak je maar een stukje huid af en is alles goed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik eigenlijk onwijs dominant ben?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb ik toch iets goeds gedaan vandaagquote:
Waarom doormailen als jij hem ook hier kan postenquote:
*gaat naar beneden wat zand halenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Door zand kan je niet meer schoonmaken?
Omdat hij op m'n werkmail staat misschien?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom doormailen als jij hem ook hier kan posten
Bos heeft het weer es goed gezien.quote:
Zo lang je in Allah geloofd welquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus dan hak je maar een stukje huid af en is alles goed.
Jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Door zand kan je niet meer schoonmaken?
Er zijn mensen voor minder opgenomen in een kliniek.quote:
Jammerquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat hij op m'n werkmail staat misschien?
Thuis niet bij je werkmail kunnen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat hij op m'n werkmail staat misschien?
Ik vind Elmo tofferquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |