quote:
Huh, wat moet ik doen?quote:
Pearl Jamquote:
jij wist niet wie Eddie Vedder isquote:
Maar wat heeft hij met Pearl Jam te maken?quote:
quote:
Een Amerikaans seriemoordenaar?quote:
nopequote:
oud nieuwsquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor net op de radio dat de eerste Friese prono film er ana komt:
De del van 63
EN nee dat is geen grapje
GeenStijl berichtte hier gisteren al over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
De del van 63
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
De del van 63
help...quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij met Pearl Jam te maken?
Dat stond een paar dagen geleden al op de voorpagina van Fok!.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
De del van 63
Ik dacht de slechterik uit Star Wars.......quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Amerikaans seriemoordenaar?
Of die van De Cock en de onopgeloste moord?
Da's Vledder toch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Amerikaans seriemoordenaar?
Of die van De Cock en de onopgeloste moord?
Als wij geen grapjes mogen maken dat jullie alles later bereikt wil je het dan ook niet in de hand werken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
De del van 63
Oh ja, die ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht de slechterik uit Star Wars.......
Dat is een nummer van de Beatles niet van Pearl Jam...quote:
No shit!quote:
Het meest overschatte boybandje allertijden!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is een nummer van de Beatles niet van Pearl Jam...
De maat van Arendsoog zou ook nog kunnen...quote:
Balkenende loopt nog steeds met een Beatlekapsel.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het meest overschatte boybandje allertijden!![]()
Beatles
Altijd nog vriendelijker dan in je gezicht pissen, zoals ik doorgaans doe met domme mokkeltjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik denk dat niemand ze overschat heeft. Hoe groot die zijn geworden en zijn gebleven dat had de beste waarzegster nog niet kunnen voorspellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het meest overschatte boybandje allertijden!![]()
Beatles
In alle opzichten (zondagsrust, homofobie, drugs, seks en rock n roll).quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Balkenende loopt nog steeds met een Beatlekapsel.....
daarom zit je dus hierquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd nog vriendelijker dan in je gezicht pissen, zoals ik doorgaans doe met domme mokkeltjes.![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd nog vriendelijker dan in je gezicht pissen, zoals ik doorgaans doe met domme mokkeltjes.
Ik ben dan ook niet het standaard domme mokkeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben slimmer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Haha, jep. Mijn enkelband begint al bijna te piepen. Over een kwartier word ik weer gelucht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |