quote:
Huh, wat moet ik doen?quote:
Pearl Jamquote:
jij wist niet wie Eddie Vedder isquote:
Maar wat heeft hij met Pearl Jam te maken?quote:
quote:
Een Amerikaans seriemoordenaar?quote:
nopequote:
oud nieuwsquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor net op de radio dat de eerste Friese prono film er ana komt:
De del van 63
EN nee dat is geen grapje
GeenStijl berichtte hier gisteren al over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
De del van 63
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
De del van 63
help...quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij met Pearl Jam te maken?
Dat stond een paar dagen geleden al op de voorpagina van Fok!.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
De del van 63
Ik dacht de slechterik uit Star Wars.......quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Amerikaans seriemoordenaar?
Of die van De Cock en de onopgeloste moord?
Da's Vledder toch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Amerikaans seriemoordenaar?
Of die van De Cock en de onopgeloste moord?
Als wij geen grapjes mogen maken dat jullie alles later bereikt wil je het dan ook niet in de hand werken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
De del van 63
Oh ja, die ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht de slechterik uit Star Wars.......
Dat is een nummer van de Beatles niet van Pearl Jam...quote:
No shit!quote:
Het meest overschatte boybandje allertijden!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is een nummer van de Beatles niet van Pearl Jam...
De maat van Arendsoog zou ook nog kunnen...quote:
Balkenende loopt nog steeds met een Beatlekapsel.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het meest overschatte boybandje allertijden!![]()
Beatles
Altijd nog vriendelijker dan in je gezicht pissen, zoals ik doorgaans doe met domme mokkeltjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik denk dat niemand ze overschat heeft. Hoe groot die zijn geworden en zijn gebleven dat had de beste waarzegster nog niet kunnen voorspellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beatles
In alle opzichten (zondagsrust, homofobie, drugs, seks en rock n roll).quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Balkenende loopt nog steeds met een Beatlekapsel.....
daarom zit je dus hierquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd nog vriendelijker dan in je gezicht pissen, zoals ik doorgaans doe met domme mokkeltjes.![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd nog vriendelijker dan in je gezicht pissen, zoals ik doorgaans doe met domme mokkeltjes.
Ik ben dan ook niet het standaard domme mokkeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben slimmer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Haha, jep. Mijn enkelband begint al bijna te piepen. Over een kwartier word ik weer gelucht.quote:
Eensquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand ze overschat heeft. Hoe groot die zijn geworden en zijn gebleven dat had de beste waarzegster nog niet kunnen voorspellen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beatles
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet het standaard domme mokkeltjeIk ben slimmer.
Je ook mooier dan de standaard domme mokkeltjes..quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet het standaard domme mokkeltjeIk ben slimmer.
Ik neem mijn vriendengroepomgeving graag als maat voor Nederland.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:45 schreef Godtje het volgende:
Jij vindt jong en liberaal representatief voor Nederland?Heb je poep in je ogen?
Murmbeest!quote:
Vergeleken met de gemiddelde mokkeltjes echt niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je ook mooier dan de standaard domme mokkeltjes..
Vinden veel mensen inderdaad.quote:
Het vroege werk wel. Toen ze naar India waren geweest was het niks meer...quote:
Krijgen we nu een Beatles vs Elvis vs Michael Jackson? Doe maar gewoon niet. Ze hebben allemaal op hun eigen manier de hedendaagse muziek beinvloedquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vinden veel mensen inderdaad.
Ik vind ze inspiratieloos en volkomen overschat.
Elvis heeft veel meer voor de popmuziek gedaan dan die schoffies uit Liverpool.
El_Maltador!quote:
Michael Jacksonquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijgen we nu een Beatles vs Elvis vs Michael Jackson? Doe maar gewoon niet. Ze hebben allemaal op hun eigen manier de hedendaagse muziek beinvloed
Ofwel beter ofwel slechter dan met jou.quote:
ik hoop hetzelfde of beterquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ofwel beter ofwel slechter dan met jou.
Veel mensen vinden zequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vinden veel mensen inderdaad.
Ik vind ze inspiratieloos en volkomen overschat.
Elvis heeft veel meer voor de popmuziek gedaan dan die schoffies uit Liverpool.
quote:
Zonder de Beatles geen N-Sync/Take That/Boyzone/Westlife/Backstreet Boys.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijgen we nu een Beatles vs Elvis vs Michael Jackson? Doe maar gewoon niet. Ze hebben allemaal op hun eigen manier de hedendaagse muziek beinvloed
Samzzquote:
Das weer es wat anders!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hoop hetzelfde of beter
maar met mij gaat t iig goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik denk dat we een hoop gemeen hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whoooo! Wij hebben nog wat gemeen
Eng
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:53 schreef El_Matador het volgende:Wil je een glaasje water om dat ermee weg te spoelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Noem behalve Michael Jackson en Amsterdam nog eens wat danquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we een hoop gemeen hebben![]()
Behalve dat getut![]()
Er is vandaag trouwens weer een 80's icoon overleden....quote:
Vanavond aan het bier. Real zien verliezen van Lyon.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je een glaasje water om dat ermee weg te spoelen?
Euh... dat merken we wel tijdens de meetquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem behalve Michael Jackson en Amsterdam nog eens wat dan
En ik ben geen tutIk tut alleen graag.
Dies idd wel heul 80's....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is vandaag trouwens weer een 80's icoon overleden....
Acteur Corey Haim overleden door drugs.
Je tut je graag op!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem behalve Michael Jackson en Amsterdam nog eens wat dan
En ik ben geen tutIk tut alleen graag.
Nooit van gehoord. Missen we niks aan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is vandaag trouwens weer een 80's icoon overleden....
Acteur Corey Haim overleden door drugs.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... dat merken we wel tijdens de meet orgie
Jij snapt het Torero, jij snapt hetquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanavond aan het bier. Real zien verliezen van Lyon.
Voetbalquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanavond aan het bier. Real zien verliezen van Lyon.
Oeh.. dat betekend dat ik je knuffelmeisje ook ff mag lenenquote:
Ik dacht dat Barca speelde vanaaf. Dus een enthousiaste mail eruit gedaan. Dan maar volgende week met mijn Barcasjaal om in een Duitse kroeg Stuttgart ingemaakt zien worden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij snapt het Torero, jij snapt het
Yep. Lucas, The Lost Boys enz. allemaal jeugdsentiment....quote:
Ik heb geen kabel en kijk (dus) liever in de kroeg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
VoetbalIk hoop dat je voldoende bier in huis hebt!
Nu vind ik het nog erger dat ik niet naar de meet kanquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh.. dat betekend dat ik je knuffelmeisje ook ff mag lenen
Haha, daar heb jij wel oren naar?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh.. dat betekend dat ik je knuffelmeisje ook ff mag lenen
Ik vrees dat we dinosauriërs zijn dan....quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:57 schreef Ripley het volgende:
ik vond het ook al zo sneu dat 1 van de 2 coreys dood was, maar niemand kende ze hier
Ik gok bierquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... dat merken we wel tijdens de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |