Dan ben je vast ook overtuigd dat God zijn krachten weg geeft voor de goede dingen aan de mens?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:39 schreef Manke het volgende:
[..]
Immers, de satan zelf doet zich voor als een engel des lichts.
Ik denk dat al het occulte van de zelfde bron komt, satan geeft maar al te graag z'n krachten weg aan mensen.
Dan ben jij ook vast overtuigd dat je (pas) na dit leven geen beloning van God krijgt?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:15 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook overtuigd dat God zijn krachten weg geeft voor de goede dingen aan de mens?
De beloning van God spreekt mij in ieder geval niet aan aangezien ik niet geloof dat je naar de hemel gaatquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:22 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Dan ben jij ook vast overtuigd dat je (pas) na dit leven geen beloning van God krijgt?
Er is geen God dus welke beloning?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:22 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Dan ben jij ook vast overtuigd dat je (pas) na dit leven geen beloning van God krijgt?
gaven van de Heilige Geest ofzoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:15 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook overtuigd dat God zijn krachten weg geeft voor de goede dingen aan de mens?
Geld niet voor jou iddquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Er is geen God dus welke beloning?
Voor mij niet idd? Voor jou ook niet. Er bestaat geen god.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:46 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Geld niet voor jou idd [ afbeelding ]
En eh bestaat de duivel wel dan?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:28 schreef xChar het volgende:
Het klinkt misschien raar, maar ik wil van de Katholieke kerk overstappen op het satanisme. Dit komt omdat ik iemand heb ontmoet van de Satanskerk, en die me heeft uitgelegd hoe alles in zn werk gaat & wat je het beste kunt doen tegen mensen die je echt heel erg haat.. Als je de website van The Curch of Satan bekijkt zie je dingen die ik zoek bijvoorbeeld, dat iedereen gelijk is etc.. Ook ben ik geintresseerd in voodoo & zwarte magie, maar om dat onder de knie te krijgen zal ik waarschijnlijk moeten emigreren naar Afrika of Suriname. Wat je met rituelen van voodoo kan doen, kun je ook met het satanisme. Dus ik denk dat ik maar voor het satanisme ga. Ik vind een ritueel iets heel moois, daarom zou ik het fijn vinden als jullie misschien wat rituelen hieronder kunnen posten die te maken hebben met voodoo, of met zwarte magie.
Misschien zul je me voor gek verklaren, maar ik ben zoals ik ben.
Graag serieuze reacties van mensen die hier ook geintresseerd in zijn.
En jij bent ook een mens die zegt wat ie zegt...quote:Op zondag 13 juni 2010 11:22 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Voor mij niet idd? Voor jou ook niet. Er bestaat geen god.![]()
Satan is zwart, God is wit. Yin en Yan, water en vuur en alle andere tegenstrijdigheden bedacht 1000-en jaren geleden door mensen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:28 schreef xChar het volgende:
Het klinkt misschien raar, maar ik wil van de Katholieke kerk overstappen op het satanisme. Dit komt omdat ik iemand heb ontmoet van de Satanskerk, en die me heeft uitgelegd hoe alles in zn werk gaat & wat je het beste kunt doen tegen mensen die je echt heel erg haat.. Als je de website van The Curch of Satan bekijkt zie je dingen die ik zoek bijvoorbeeld, dat iedereen gelijk is etc.. Ook ben ik geintresseerd in voodoo & zwarte magie, maar om dat onder de knie te krijgen zal ik waarschijnlijk moeten emigreren naar Afrika of Suriname. Wat je met rituelen van voodoo kan doen, kun je ook met het satanisme. Dus ik denk dat ik maar voor het satanisme ga. Ik vind een ritueel iets heel moois, daarom zou ik het fijn vinden als jullie misschien wat rituelen hieronder kunnen posten die te maken hebben met voodoo, of met zwarte magie.
Jawel hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 19:35 schreef Nachtraaf het volgende:
Ach je kunt zeggen wat je wilt van de Satan kerk, maar ze neuken niet massaal kleine jongentjes.
Verving? Assimileerde bedoel je, Christendom heeft nooit teruggedeinsd om dingen te stelen van anderen om de zieltjes te winnen. Kerstmis, Jezus, Kerstboom, Pasen etc etc etc allemaal terug te verhalen in andere mythes/geloven ed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef koningdavid het volgende:
Oh, je bent paganist? Dat verklaart een hoop. Al denk ik dat je blij mag zijn dat de christelijke ethiek de paganistische (Greco-Romeins en Germaans) vrij rap verving. Heeft de wereld niet bepaald slecht gedaan.
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:53 schreef Nachtraaf het volgende:
En tegen TS, stop eens met zweven, we hebben al genoeg zweefhippies. Zoek een hobby/sport whatever en ga wat anders doen dan zaken die te maken hebben met watvoor (spirituele) placebo effecten.
Dude.. echtquote:Op zondag 13 juni 2010 19:51 schreef Nachtraaf het volgende:
De fucking christenlijke ethiek, langs de weg staan met "God hates fags". Abortus verbieden zelfs voor onschuldige verkrachte vrouwen. Naastenliefde, alleen als het je uit komt, alleen als het ons kent ons is. Jullie claimen liefde van een god, ik heb jullie naastenliefde mee gemaakt met de vieze achterbakse christenen.
Een moderne beschaving te beheersen met een outdated boek van leugens decennia geschreven na het sterven van de hoofdrol speler. Zonder Constantijn hadden we nooit dit verachtelijke geloof in de westerse wereld gehad en waren we nu misschien wat verder in zaken als politiek en wetenschappelijke ontwikkeling.
Geert Wilders is bang voor de islam.. 1/16de van de bevolking is moslim en bijna de helft is christen, ik ben veel banger voor de christen want die is immers nog steeds aan de macht met zn corruptie.
Jammer dat de naam Christus zo verbonden is met het geloof gebasseerd op de katholieke satans leer. Allemaal afsplitsingen ervan. Zoals een moslim niet vergeleken wil worden met een suicidebomber die zichzelf de naam moslim geeft. Zo wil een echte gelovige niet graag veregeleken met die corrupte nep-anti-christenen die hun idool de dominee meneer pastoor en zelfd popie jopie worshippen...wat heeft ie het weer mooi verwoord he, gosh wat is ie goed in preken...quote:Op zondag 13 juni 2010 19:51 schreef Nachtraaf het volgende:
De fucking christenlijke ethiek, langs de weg staan met "God hates fags". Abortus verbieden zelfs voor onschuldige verkrachte vrouwen. Naastenliefde, alleen als het je uit komt, alleen als het ons kent ons is. Jullie claimen liefde van een god, ik heb jullie naastenliefde mee gemaakt met de vieze achterbakse christenen.
Een moderne beschaving te beheersen met een outdated boek van leugens decennia geschreven na het sterven van de hoofdrol speler. Zonder Constantijn hadden we nooit dit verachtelijke geloof in de westerse wereld gehad en waren we nu misschien wat verder in zaken als politiek en wetenschappelijke ontwikkeling.
Geert Wilders is bang voor de islam.. 1/16de van de bevolking is moslim en bijna de helft is christen, ik ben veel banger voor de christen want die is immers nog steeds aan de macht met zn corruptie.
Zaken beargumenteren? Dat doe ik in verscheidene posts in dit topicquote:Op zondag 13 juni 2010 19:57 schreef Nachtraaf het volgende:
En jij zou zaken kunnen beargumenteren maar dat doe je ook niet. So don't waste my time.
Het klinkt wel interessant om iemand van de Satanskerk te ontmoeten. Kun je wellicht vertellen wat voor een groep mensen dat dan is? Waar zit die kerk? Hoeveel mensen zitten er bij elkaar? Zijn het voornamelijk mannen of doen ook vrouwen aan zoiets mee?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:28 schreef xChar het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |