Wordt nog leuk zoquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:zowel Real Madrid als AC Milan eruit.
Wie zijn er nu allemaal door?quote:
Geen idee, iig Manchester en Lyonquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie zijn er nu allemaal door?
Geen zin om het op te zoeken.
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Zover was ik ook. Gisteren zijn Bayern en ... dan nog door.
jij bent hier de voetbalheld of nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Zover was ik ook. Gisteren zijn Bayern en ... dan nog door.
uhm.. Dat was jij toch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
jij bent hier de voetbalheld of niet
Word je een keer held genoemd, is het nog niet goedquote:
Als ik naar mijn leven kijk. Is dat alles behalve het leven van een held.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Word je een keer held genoemd, is het nog niet goed
Goshyquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik naar mijn leven kijk. Is dat alles behalve het leven van een held.![]()
Weltruste!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is al elf uur geweest. Dus ik ga naar bed.
Weltrusten allemaal
Dat zei ik tochquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:05 schreef jna het volgende:
Arsenal
Bayern
Lyon
Man United
Nog even voor de duidelijkheid
Dan mag Arsenal de cup wel winnen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:05 schreef jna het volgende:
Arsenal
Bayern
Lyon
Man United
Nog even voor de duidelijkheid
Ja er komen nog 4 teams bij volgende weekquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag Arsenal de cup wel winnen.
Thuis!quote:
We zijn allebei thuis jaquote:
Wat een teleurstellingquote:
Ben jij nou zo dom of ben ik zo slim?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:51 schreef jna het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling![]()
Nog even voor de duidelijkheid: 2 verschillende huizen bedoel je?
UNGLAUBLICH!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik zo slim?
ZUM KOTZEN JAWOHL!quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ja er komen nog 4 teams bij volgende week
Ken je farmville niet?quote:
Hier trappen dus Amerikanen inquote:
Té grappig gewoon.. Alsof die terroristen "ineens" ff een bak met geld hebben liggen. Die gasten zijn al blij als ze een happy meal kunnen veroorlovenquote:
Daar kon je je nog wel eens in vergissenquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Té grappig gewoon.. Alsof die terroristen "ineens" ff een bak met geld hebben liggen. Die gasten zijn al blij als ze een happy meal kunnen veroorloven
Wacht maar tot je in het "echte" leven terecht komt. Dan is dit uitslapen..quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:46 schreef Kn0x het volgende:
Morgen mensjes van het goede leven. Het is te vroeg weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |