T zou me niets verbazenquote:
Zolang je het zelf niet doet, wat voor last heb je er dan van?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die iemand vergeven nadat ie vreemd is gegaan. Daar kots ik op.
Preciesquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die iemand vergeven nadat ie vreemd is gegaan. Daar kots ik op.
Kun je dat niet over al de KLB topics zeggen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zolang je het zelf niet doet, wat voor last heb je er dan van?
Ik erger me er aan dat dat soort mensen geen eigenwaarde hebben...quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zolang je het zelf niet doet, wat voor last heb je er dan van?
Neequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je dat niet over al de KLB topics zeggen?
KUThoeren!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zie hier boven mensen, Hans Teeuwen had gelijk.
Alle vrouwen zijn hoeren...
Dit dus. Ik zou het walgelijk vinden om er weer overheen te gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Precies![]()
Stel dat je het haar vergeeft en je neukt haar weer, dan moet je toch telkens aan die andere gozer denken?
Dan mag je nog wel hopen dat ze toen ze vreemd ging het feestje gevierd heeft mét ballonnen, straks krijg je nog een ziekte van haar ook
Ja en als hij jouw moeder neukt mag hij dat ook best verzwijgenquote:
Het druipt er uit N.!quote:
Liever wel, ouders hebben namelijk geen sex.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:08 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ja en als hij jouw moeder neukt mag hij dat ook best verzwijgen
Die TS van dat topic in mijn OP ?quote:
Foto'squote:
Smeerkees! Daar wil je toch geen foto's van!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Foto's
Het lijkt mij lulligals ze nog met gozer van bil is gegaan terwijl ze misschien van die andere gozer een soa heeft opgelopen.
Van die volgeblafte doos wel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Smeerkees! Daar wil je toch geen foto's van!!!
Mja ik vind je maar een beetje gek.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van die volgeblafte doos wel.![]()
Foto's van die soa hoeft dan weer niet.
Bron?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat staat toch gewoon in de bijbel?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:07 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zou het walgelijk vinden om er weer overheen te gaan.
Ik zou zo iemand nooit meer willen.
Dat vinden die 5 psychiaters ook.quote:
Ik kon er geen 5 zo gek krijgen om me te onderzoekenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat vinden die 5 psychiaters ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |