T zou me niets verbazenquote:
Zolang je het zelf niet doet, wat voor last heb je er dan van?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die iemand vergeven nadat ie vreemd is gegaan. Daar kots ik op.
Preciesquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die iemand vergeven nadat ie vreemd is gegaan. Daar kots ik op.
Kun je dat niet over al de KLB topics zeggen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zolang je het zelf niet doet, wat voor last heb je er dan van?
Ik erger me er aan dat dat soort mensen geen eigenwaarde hebben...quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zolang je het zelf niet doet, wat voor last heb je er dan van?
Neequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je dat niet over al de KLB topics zeggen?
KUThoeren!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zie hier boven mensen, Hans Teeuwen had gelijk.
Alle vrouwen zijn hoeren...
Dit dus. Ik zou het walgelijk vinden om er weer overheen te gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Precies![]()
Stel dat je het haar vergeeft en je neukt haar weer, dan moet je toch telkens aan die andere gozer denken?
Dan mag je nog wel hopen dat ze toen ze vreemd ging het feestje gevierd heeft mét ballonnen, straks krijg je nog een ziekte van haar ook
Ja en als hij jouw moeder neukt mag hij dat ook best verzwijgenquote:
Het druipt er uit N.!quote:
Liever wel, ouders hebben namelijk geen sex.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:08 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ja en als hij jouw moeder neukt mag hij dat ook best verzwijgen
Die TS van dat topic in mijn OP ?quote:
Foto'squote:
Smeerkees! Daar wil je toch geen foto's van!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Foto's
Het lijkt mij lulligals ze nog met gozer van bil is gegaan terwijl ze misschien van die andere gozer een soa heeft opgelopen.
Van die volgeblafte doos wel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Smeerkees! Daar wil je toch geen foto's van!!!
Mja ik vind je maar een beetje gek.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van die volgeblafte doos wel.![]()
Foto's van die soa hoeft dan weer niet.
Bron?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat staat toch gewoon in de bijbel?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:07 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zou het walgelijk vinden om er weer overheen te gaan.
Ik zou zo iemand nooit meer willen.
Dat vinden die 5 psychiaters ook.quote:
Ik kon er geen 5 zo gek krijgen om me te onderzoekenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat vinden die 5 psychiaters ook.
Ja, en het liefst 9 jaar oudquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Dit houdt in dat jij alleen maagden wil?
In het topic voordat 100 man zegt "ik wil jou wel onderzoeken".quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kon er geen 5 zo gek krijgen om me te onderzoeken
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:19 schreef Taurus het volgende:
Als je een keer een onbelangrijk slippertje hebt gemaakt.. En je vertelt het je vriendin. Dan moet zij huilen, heeft zij verdriet, moet zij bedenken of ze met jou verder wil. Je doet haar dus pijn.
Als je het niet vertelt moet jíj een last dragen, namelijk die van schuld. Je vriendin merkt niets (als je je last kunt dragen althans, als je vriendin het meteen aan je merkt had je de daad nooit mogen begaan want dan was je daar klaarblijkelijk te zwak voor), met als logisch gevolg dat je relatie bespaard blijft, je vriendin gelukkig blijft, en terecht, want het was slechts een eenvoudig slippertje, een vergissing, zogezegd.
Ik wil voor zo'n vergissing mijn relatie niet op het spel zitten. Geen speld tussen te krijgen, tussen deze beredenering. Het enige waar ik 'last' van heb is een verschil in moraal met bijvoorbeeld TS. Ik ben ervan overtuigd dat mijn manier van denken meer geluk brengt dan dat gescheld en gefrustreer over vreemdgangers, maar dat terzijde.
Oh pardon, ik dacht dat dit een serieus topic was. Maar we moeten gewoon schelden op mensen die vreemdgaan verzwijgen, begrijp ik?quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Oh pardon, ik dacht dat dit een serieus topic was. Maar we moeten gewoon schelden op mensen die vreemdgaan verzwijgen, begrijp ik?
Is ze ook, maar heeft ze niet verteldquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
TS is bang dat zijn vriendin vreemdgaat.
Hoezo zijn mijn KLB posts zelfverheerlijkend stbabylon ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ze ook, maar heeft ze niet verteld
ze was lekker
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoezo zijn mijn KLB posts zelfverheerlijkend stbabylon ?
Het feit dat je in dat andere topic, wat gestart is door iemand anders, jij in de OP een link hier heen zet, dat vind ik zelfverheerlijkend.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoezo zijn mijn KLB posts zelfverheerlijkend stbabylon ?
Ik word er best hitsig vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:30 schreef Taurus het volgende:
[..]Wat een topsfeer in dit soort topics.
Daar doen we het voor hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:30 schreef Taurus het volgende:
[..]Wat een topsfeer in dit soort topics.
Je 'logica' (als je het al zo mag noemen) stelt niets voor. Je gaat een bepaalde afspraak aan met bepaalde regels en die overtreed je, daar ga je de fout in. Als je van mening bent dat je het kunt verzwijgen omdat de enige schade die toegebracht wordt mentaal is (wat ook wel het geval is mits je veilig buiten de deur neukt) dan heb je dus een probleem met de regels en moet je dat aankaarten in plaats van zelf voor vigilante te gaan spelen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Oh pardon, ik dacht dat dit een serieus topic was. Maar we moeten gewoon schelden op mensen die vreemdgaan verzwijgen, begrijp ik?
Ik was het trouwens sterk eens met je in dat andere topic, maar dat meld ik hier.quote:
Mja ik ben niet op zoek naar iemand die me wil onderzoeken hoor!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
In het topic voordat 100 man zegt "ik wil jou wel onderzoeken".
Hoezo verheerlijk ik mezelf daar mee danquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het feit dat je in dat andere topic, wat gestart is door iemand anders, jij in de OP een link hier heen zet, dat vind ik zelfverheerlijkend.
Jammer, mijn hond had wel zin namelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik ben niet op zoek naar iemand die me wil onderzoeken hoor!
Laat die je teef maar dekken!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jammer, mijn hond had wel zin namelijk.
Dit topic heeft helemaal geen fuck te maken met dat andere topic. Dat andere topic is gestart door een meid die is vreemdgegaan, en daar moet jij nog even extra hard je mening overheen doen met een KLB topic en vervolgens in deel 2 van dat topic de OP extra compleet maken met een linkje hierheen. Onder het mom: kijk eens hoe stoer. Das dus zelfverheerlijking. Sterker nog, door je links daar en hier kwamen mensen er pas achter dat het andere topic bestond. Als je dat niet had gelinked waren de KLB-trollen niet eens daarheen gekomen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoezo verheerlijk ik mezelf daar mee dan?
Ik probeer alleen de bagger te scheiden van de serieuze reacties, waardoor beiden topics gewoon open kunnen blijven...
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik ben niet op zoek naar iemand die me wil onderzoeken hoor!
Ja want condooms worden dan ineens niet meer gebruikt natuurlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:35 schreef HugoBaas het volgende:
Al die sletten die het hier goed praten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop echt dat die een keer aids oplopen van een slippertje.
Dan is het ineens niet meer zo leuk.
quote:maar even serieus nu.
Nee dat hoeft niet, het gaat er om dat je vriendin niet genoeg aan jou heeft en dus haar pleziertjes bij een ander gaat zoeken.
Mijn mannelijkheid en eigenwaarde zou dan als dusdanig zijn aangetast dat ik de hoer de laan uit zou sturen...
Er is dus geen schade. Er wordt geen schade toegebracht omdat ik het niet vertel. Dit zou je bijna als definitie van het woord logica kunnen geven. Niets logischer dan mijn beredenering. Ik laat juist verzonnen normen of christelijke normen of maatschappelijke normen achterwege (die dan weer weinig met logica te maken hebben). Ik zou het trouwens ook geen 'regels' willen noemen. De afspraken die ik met mijn vriend heb staan zijn eigenlijk al niet eens afspraken, ik weet alleen maar dat hij graag heeft dat ik hem alles vertel. Ik weet dat ik niet alles wil vertellen. Dat zijn geen regels of afspraken, dat is een meningsverschil.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:31 schreef Armoed het volgende:
[..]
Je 'logica' (als je het al zo mag noemen) stelt niets voor. Je gaat een bepaalde afspraak aan met bepaalde regels en die overtreed je, daar ga je de fout in. Als je van mening bent dat je het kunt verzwijgen omdat de enige schade die toegebracht wordt mentaal is (wat ook wel het geval is mits je veilig buiten de deur neukt) dan heb je dus een probleem met de regels en moet je dat aankaarten in plaats van zelf voor vigilante te gaan spelen.
Ik beschouw een slippertje als een vergissing. Mijn streven is monogamie. Als ik een open relatie afspreek 'mag' hij vreemdgaan, daar sta ik helemaal niet achter. Dat is voor mij dus absoluut geen optie. Ik lees dat jij erg fan bent van 'regels' binnen een relatie, dat is je goed recht. Maar dat is geen universeel recht, ik heb die 'regels' niet. Vooral die laatste zin: 'zoals het hoort' ben ik het niet mee eens. Ik ben een moraalridder pur sang, en groot aanhanger van de leus 'fatsoen moet je doen', maar niet zonder na te denken. "Zoals het hoort" heb ik niets aan. Ik wil motivatie.quote:Ik ben het met je eens dat als je het verzwijgt en het niet laat merken er geen directe problemen zijn (again, mits veilig), het verschil is echter dat ik daarom 9 van de 10x een open relatie heb zonder al die regels. Mocht ik een gesloten relatie hebben dan zou ik nog liever een spijker door mijn lul rammen dan vreemdgaan; ik ben het met de regels eens en ik ga de regels niet verbreken. Mocht ik de regels verbreken dan zou ik dat acuut opbiechten zoals het hoort.
Er is nog veel meer dan vertrouwen in een relatie wat mij betreft, dus maak van dat 'je' maar 'ik', dan slaat je betoog ergens op. Jij mag namelijk best zo denken over een relatie, maar ik mag er anders over denken. Bovendien is er nog genoeg eerlijkheid en vertrouwen over na mijn zwijgen over een 'slippertje'.quote:Weet je wat je bent in een relatie zonder je woord, eerlijkheid of vertrouwen? Helemaal niets.
Geen behoefte aan, ik heb geen probleem. Ik ervaar het althans niet als een probleem en daarmee is in feite het probleem weg, in mijn beleving.quote:Je bent van het padje af. Ik raad je aan dat je even wat dingen van Sigmund Freud doorleest/doorneemt, voornamelijk de defensiemechanismen en het wegrationaliseren ter behoud van ego.
Dat kan ook opgelopen met condoom.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want condooms worden dan ineens niet meer gebruikt natuurlijk
De frustratie
Zeker weinig seks?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat kan ook opgelopen met condoom.
Ik hoop het gewoon echt.
Gescheurd condoompje en vervolgens een besmetting. Heerlijk! Dat zal ze leren.
Zij weet heel goed hoe ik denk over mensen die vreemdgaan hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef stbabylon het volgende:
Vraag met trouwens af hoe Nic zou reageren als ze hoort over hoe jij over vrouwen praat...
Ik las gescheurd toompje en moest meteen aan de TS denkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik hoop het gewoon echt.
Oh dat zal best, vraag me af of ze ook weet dat je zo onrespectvol over vrouwen praatquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zij weet heel goed hoe ik denk over mensen die vreemdgaan hoor
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ze niet genoeg aan jou heeft. Misschien was ze heel geil en was de jij niet in de buurt.
Whahahahahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik las gescheurd toompje en moest meteen aan de TS denken
Kansloosquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik hoop het gewoon echt.
Dus, dan kan ze zich niet even inhoudenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ze niet genoeg aan jou heeft. Misschien was ze heel geil en was de jij niet in de buurt.
Nee hoor, maar mensen die zo met anderen omgaan (lees vreemdgaan) verdienen aidsquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee hoor, maar mensen die zo met anderen omgaan (lees vreemdgaan) verdienen aids
Hey iedereen hier mag zijn mening toch geven?quote:
Ik vind het een verkapte doodsverwensing, daaromquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:45 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hey iedereen hier mag zijn mening toch geven?
Sommige vinden vreemdgaan goed en dat is hun mening en dit is mijn mening.
Als je een vriendin krijg, en ze gaat vreemd, en jouw wens komt uit, en ze zegt niks, ben je zelf ook de bok hequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee hoor, maar mensen die zo met anderen omgaan (lees vreemdgaan) verdienen aids
inb4 ad hominemquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef Taurus het volgende:
Er is dus geen schade. Er wordt geen schade toegebracht omdat ik het niet vertel. Dit zou je bijna als definitie van het woord logica kunnen geven. Nee Niets logischer dan mijn beredenering Nee. Ik laat juist verzonnen normen of christelijke normen of maatschappelijke normen achterwege (die dan weer weinig met logica te maken hebben) Gaat het niet om, gaat om de afspraken met je partner. Ik zou het trouwens ook geen 'regels' willen noemen. De afspraken die ik met mijn vriend heb staan zijn eigenlijk al niet eens afspraken, ik weet alleen maar dat hij graag heeft dat ik hem alles vertel. Ik weet dat ik niet alles wil vertellen. Dat zijn geen regels of afspraken, dat is een meningsverschil Heeft hij gezegd dat hij alles zou willen weten op dat gebied en ben jij daarmee akkoord gegaan? Zo nee dan is je vriend gewoon dom en kun je idd devil's advocate spelen.
Ik beschouw een slippertje als een vergissing. Mijn streven is monogamie Dat is het niet, in een ander topic zei je dat je best vreemd wilde gaan als er een bepaald exemplaar voorbij kwam. Als ik een open relatie afspreek 'mag' hij vreemdgaan, daar sta ik helemaal niet achter. Dat is voor mij dus absoluut geen optie. Ik lees dat jij erg fan bent van 'regels' binnen een relatie, dat is je goed recht. Maar dat is geen universeel recht, ik heb die 'regels' niet Als jij die regels niet hebt binnen je relatie dan is het een open relatie en kun je het geen vreemdgaan noemen. Vooral die laatste zin: 'zoals het hoort' ben ik het niet mee eens Omdat je dom bent. Ik ben een moraalridder pur sang, en groot aanhanger van de leus 'fatsoen moet je doen', maar niet zonder na te denken. "Zoals het hoort" heb ik niets aan. Ik wil motivatie Die heb ik je al gegeven.
Er is nog veel meer dan vertrouwen in een relatie wat mij betreft, dus maak van dat 'je' maar 'ik', dan slaat je betoog ergens op Mijn 'betoog' is goed, jij bent gewoon niet intelligent genoeg. Jij mag namelijk best zo denken over een relatie, maar ik mag er anders over denken. Bovendien is er nog genoeg eerlijkheid en vertrouwen over na mijn zwijgen over een 'slippertje' Dat is afhankelijk van je partner want die beoordeelt het vertrouwen.
Geen behoefte aan, ik heb geen probleem. Ik ervaar het althans niet als een probleem en daarmee is in feite het probleem weg, in mijn beleving. Klik
Ik gun het uiteraard alleen de vreemdgangers.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je een vriendin krijg, en ze gaat vreemd, en jouw wens komt uit, en ze zegt niks, ben je zelf ook de bok he
Het ging mij er in dit voorbeeld om dat het niks met je mannelijkheid te maken heeft. Als 1 slippertje je eigenwaarde aantast, dan is deze niet erg hoog....quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dus, dan kan ze zich niet even inhouden?
Er zijn mensen die hun partner maanden niet zien en alsnog niet vreemdgaan.
Het meisje uit het topic ging vreemd toen ze een WEEKENDJE weg was met vriendinnen
LOL.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:53 schreef hexje het volgende:
Als 1 slippertje je eigenwaarde aantast, dan is deze niet erg hoog....
Dit dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
Vreemdgaan goed proberen te praten
Waarom heb je een relatie terwijl je eigenlijk heel stiekem met anderen wilt neuken ?
Pak dan gewoon geen vriend !
Jij wilt alleen een maagdelijke vriendin? Of negeer je het feit dat je vriendin in een vorige relatie ws. ook geneukt heeft, ook der bakkes vol heeft laten spuitenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Precies![]()
Stel dat je het haar vergeeft en je neukt haar weer, dan moet je toch telkens aan die andere gozer denken?
Dan mag je nog wel hopen dat ze toen ze vreemd ging het feestje gevierd heeft mét ballonnen, straks krijg je nog een ziekte van haar ook
Hoezo is het triest als je dat als man vind?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
Maar TS. Wat als het een pop was... van klei.
Vreemdgaan is trouwens echt triest (dat ik dat zeg als man zijnde, ja.. triest.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |