werd ze ook maar nu zie je ook een zwangerbuikjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus toch!
Het leek de laatste jaren inderdaad al of ze steeds dikker werd...
aah oke ik las al iets dat mari anne de 2de was van katzenjammer wist niet wie de eerste wasquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:07 schreef thegreymethod het volgende:
Marianne zwanger ja? Ik geloof dat Turid inmiddels al bevallen is, die was ook zwanger.
Ik moet toegeven dat het 'speelse' er wel een beetje af is, maar ik vermaak me wel met de eerste 2 albums.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:52 schreef ranja het volgende:
Ik vind het laatste album erg tegenvallen...
Ow, in welke stad?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze komen weer op het bevrijdingsfestival dit jaar ga ze wel even bekijken, maar ik vond vooral het eerste album leuk.... (wat bij wel meer bandjes gebeurd)
Zwollequote:
Tot zondag!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:42 schreef Bluezz het volgende:
Zondag in ons openluchttheater Caprera in Bloemendaal.
Ben ze deze week ook goed gaan luisteren, erg leuk
daar ben ik ook bijquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:42 schreef Bluezz het volgende:
Zondag in ons openluchttheater Caprera in Bloemendaal.
Ben ze deze week ook goed gaan luisteren, erg leuk
Daar waar dit gefilmd is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Ja het was geweldig echt een feessie
Waar stond jij?
Dus je was niet een kale man met een geruite korte broek?quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Daar waar dit gefilmd is.
2/3e van onder, midden midden...
Nee, ik en een geruite korte broek.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je was niet een kale man met een geruite korte broek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |