Lekker kort door de bocht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Moeders kunnen zich blijkbaar echt NIET voorstellen dat niet iedereen gek is van baby's/kinderen
Dat is precies wat het geheel zo storend maakt.
Waar zou ze jaloers op moeten zijn? niet iedereen wil kinderen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:22 schreef trui het volgende:
badassbitchsmut volgens mij ben je gewoon een beetje jaloers.
Nee hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:27 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht.
Dat kunnen veel moeders wel maar blijkbaar in jouw omgeving niet.
ach, en al is iemand tijdelijk wel wat verblind door de liefde voor zijn/haar kind. waarom zou je dat een ander niet gunnen? 't is net als met verliefd zijn, daar kun je ook soms wat al te vervuld door zijn. hoe erg is dat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Moeders kunnen zich blijkbaar echt NIET voorstellen dat niet iedereen gek is van baby's/kinderen
Ik zeg nergens dat ik het expres doe om iemand op de kast te krijgen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk iets waar je erg trots op kunt zijn, maar je kunt soms ook gewoon een gekuiste versie van hetgeen je denkt eruit gooien.
Wat is de meerwaarde van kost wat kost zeggen wat je denkt, zonder rekening te houden met de ontvanger? Is het leuk om te proberen mensen op de kast te krijgen, te proberen te kwetsen, reacties uit te lokken?
En wat kan 'ons' in OUD jouw nieuwsflash nu schelen? Of probeer je je persoonlijke frustratie hier te botvieren? Je doet net of OUD representatief is voor jouw collega's.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee hoor
Lees de reacties maar in dit topic, de enige reden waarom ik klaag is omdat ik jaloers ben en zelf baby's wil
Newsflash: er zijn ècht mensen die niks met kinderen hebben en ze zelf ook niet willen. Voor die mensen is het dus ook ergerlijk als dat het enige is waarover gepraat wordt op de werkvloer met als hoogtepunt de bezoekjes van de jonge moeders met kroost.
Nooit zo erg dat ik mn vriend meeneem naar kantoor en/of er de hele dag over praatquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:30 schreef trui het volgende:
[..]
ach, en al is iemand tijdelijk wel wat verblind door de liefde voor zijn/haar kind. waarom zou je dat een ander niet gunnen? 't is net als met verliefd zijn, daar kun je ook soms wat al te vervuld door zijn. hoe erg is dat?
Huh wtf?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
En wat kan 'ons' in OUD jouw nieuwsflash nu schelen? Of probeer je je persoonlijke frustratie hier te botvieren? Je doet net of OUD representatief is voor jouw collega's.
Ik ga toch ook niet in F&F roepen dat ik geen stinkhond of schijtkat wil?
ach jongen toch. het valt ook allemaal niet mee he. sterkte!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:33 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zeg nergens dat ik het expres doe om iemand op de kast te krijgen.
Ik moet dan wel rekening houden met diegene die langs komt met die baby en zij niet met mij?
Mes snijd aan 2 kanten.
Als diegene de kleine niet aan mij komt laten zien zal ik niks hoeven te zeggen.
Doet ze dat wel, dan bestaat de kans dat er per ongeluk wat uit floept wat misschien niet in goede aarde valt.
Dat bedoel ik ook met irritant.
Je moet heel erg op je woorden gaan zitten letten omdat je anders wel eens op iemand z'n teentjes kan gaan staan.
Zo gebeurt het bij ons ook altijdquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef amaranta het volgende:
Zodat je je vervelende collega's (als je die al hebt) niet meer over de vloer krijgt met kraamvisite.
En dan heb je iedereen in een keer gehad ben je daar ook vanaf.
Ofzo.
Ik weet het niet, ik heb gewoon een kraamfeestje gegeven voor mijn collega's en e collega's die zin hadden zijn gekomen en de anderen niet. Even goede vrienden.
Jou reactie zegt genoeg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef trui het volgende:
[..]
ach jongen toch. het valt ook allemaal niet mee he. sterkte!
Nou, zo kwamen nou jouw replies ook op mij over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Huh wtf?
Ik heb dit topic niet geopend hoor, de mijne staat netjes in KLB, waar ie hoort
Wat een reactie ook
Kan me dat wel voorstellen, zou iemand de hele dag over zijn huisdier/partner/whatever lullen dan ben ik dat ook snel zat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee hoor
Lees de reacties maar in dit topic, de enige reden waarom ik klaag is omdat ik jaloers ben en zelf baby's wil
Newsflash: er zijn ècht mensen die niks met kinderen hebben en ze zelf ook niet willen. Voor die mensen is het dus ook ergerlijk als dat het enige is waarover gepraat wordt op de werkvloer met als hoogtepunt de bezoekjes van de jonge moeders met kroost.
ik dacht dat dit topic ging over mensen die tijdens hun zwangerschapsverlof (van zo'n 4 maanden) 1x de baby komen showen. die blijven er dan eventjes en duiken dan weer terug in hun tijdelijk erg kleine wereld van voeding tot verschoning.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nooit zo erg dat ik mn vriend meeneem naar kantoor en/of er de hele dag over praat
Je hebt er echt oerlelijke tussen zitten inderdaad. Dat zien die ouders zelf toch ook wel of niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar zou je als newbie mams het trekken als iemand het een lelijk mormel zou vinden?
Zelf vind je 'm schitterend natuurlijk.
Dus elk fout woord kan verkeerd aflopen voor de maker.
Dus waarom dan het risico lopen om 'm mee te nemen en de kans te lopen om dat te horen?
Lastig hè als je er niet meer uit komt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef trui het volgende:
[..]
ach jongen toch. het valt ook allemaal niet mee he. sterkte!
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Bij mij is het wel zo en ik erger me daar aan.quote:
Nee nou wordt -ie mooi!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Rockabella ook lekkere reactie voor een Mod.
Je kunt ook gewoon verder gaan met je eigen dingetjes.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Die nieuwsflash zou je wel wat moeten schelen. Er zijn gewoon veel mensen die echt totaal niets met baby's te maken willen hebben. Ik vind ze ook tering vervelend met hun gejank en gedoe. En als dan een aantal collega's uren gaat zitten lullen er over en er eens in de zoveel tijd er weer zo'n unit meegenomen wordt naar werk dan komt dat gewoon vervelend over op bepaalde mensen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
En wat kan 'ons' in OUD jouw nieuwsflash nu schelen? Of probeer je je persoonlijke frustratie hier te botvieren? Je doet net of OUD representatief is voor jouw collega's.
Ik ga toch ook niet in F&F roepen dat ik geen stinkhond of schijtkat wil?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Bij mij is het wel zo en ik erger me daar aan.
Maar wat dat betreft zitten diezelfde types vrouwen hier in OUD. Je kunt er geen fatsoenlijke discussie mee voeren als het om kinderen gaat, zeker als je ze zelf niet zo leuk vindt.
ik vind 't niet lastig, maar ik vind 't zo'n minimale vorm van beschaving om een beetje rekening te houden met andermans gevoelens dat ik netsplitters 'ik moet toch kunnen zeggen wat ik vind' niet anders kan beantwoorden dan zo. als dat 'm al zoveel moeite kost... arme jongen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Lastig hè als je er niet meer uit komt.
Rockabella ook lekkere reactie voor een Mod.
Gek genoeg hoor je die lafbekken dan nooit op moment supreme maar zitten ze zich achter hun PC op te vreten om daarna een topic op FOK! te openen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:45 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Die nieuwsflash zou je wel wat moeten schelen. Er zijn gewoon veel mensen die echt totaal niets met baby's te maken willen hebben.
Zeg ik eens waar het op staat zonder gerel/troll/geetter is het nog niet goed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef trui het volgende:
[..]
ik vind 't niet lastig, maar ik vind 't zo'n minimale vorm van beschaving om een beetje rekening te houden met andermans gevoelens dat ik netsplitters 'ik moet toch kunnen zeggen wat ik vind' niet anders kan beantwoorden dan zo. als dat 'm al zoveel moeite kost... arme jongen.
Wáárom ga je een discussie voeren in OUD dat je kinderen niet leuk vindt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Bij mij is het wel zo en ik erger me daar aan.
Maar wat dat betreft zitten diezelfde types vrouwen hier in OUD. Je kunt er geen fatsoenlijke discussie mee voeren als het om kinderen gaat, zeker als je ze zelf niet zo leuk vindt.
Inderdaad ja. En wat weet dat manwijf BadAssBitchSmut nou? Dat kind komt uit 83.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gek genoeg hoor je die lafbekken dan nooit op moment supreme maar zitten ze zich achter hun PC op te vreten om daarna een topic op FOK! te openen.
Wij hebben vrienden die kindervrij zijn, de man van het stel heeft de kinderen voor het laatst 1 jaar terug gezien ofzo, terwijl ze hier zo'n 1x in de twee maanden komen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gek genoeg hoor je die lafbekken dan nooit op moment supreme maar zitten ze zich achter hun PC op te vreten om daarna een topic op FOK! te openen.
Lieve schat, het is me nu wel duidelijk dat je het niet wilt begrijpen en toch ga ik het tegen beter weten in nog 1 keer proberen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon verder gaan met je eigen dingetjes.
Ik vind dat je krampachtig 'stoer' bent aan het doen en of je 'one of the guys' bent.
Als het je echt niet zou interesseren was je er nu niet al de hele tijd over bezig.
Waarom zou die newsflash iemand iets moeten schelen die bijv van zichzelf weet dat ze net is zoals de karikaturen die hier geschetst wordt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:45 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Die nieuwsflash zou je wel wat moeten schelen. Er zijn gewoon veel mensen die echt totaal niets met baby's te maken willen hebben. Ik vind ze ook tering vervelend met hun gejank en gedoe. En als dan een aantal collega's uren gaat zitten lullen er over en er eens in de zoveel tijd er weer zo'n unit meegenomen wordt naar werk dan komt dat gewoon vervelend over op bepaalde mensen.
Het is meer triest dat jij dit niet lijkt te snappen.
Nou ja, is dat nou nodig?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad ja. En wat weet dat manwijf BadAssBitchSmut nou? Dat kind komt uit 83.
Het is niet zo prima te doen als je met 8 vrouwen, waarvan 6 moeders, op 30m2 werkt. Je ontkomt er gewoon niet aan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:53 schreef miss_sly het volgende:
negeert de collega die zijn/haar kind komt showen en doet niet mee aan de gesprekken die erover gaan. Lijkt me prima te doen, en ook beter voor je bloeddruk ofzo.
Nou, ik zie het als een eer, want dan ben ik ook nog een kind.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, is dat nou nodig?
En wat is er mis met haar leeftijd? ben zelf maar net 2 jaar ouder...
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom zou die newsflash iemand iets moeten schelen die bijv van zichzelf weet dat ze net is zoals de karikaturen die hier geschetst wordt?
Als je helemaal niets met baby's te maken wilt hebben, kun je maar beter op een onbewoond eiland gaan wonen, want ze zijn er nu eenmaal en je zult ze best eens tegenkomen.
Ik snap dat soort gezeik niet zo. Als je niets met baby's hebt, dan niet, dan neem je zelf geen kind(eren), negeert de collega die zijn/haar kind komt showen en doet niet mee aan de gesprekken die erover gaan. Lijkt me prima te doen, en ook beter voor je bloeddruk ofzo.
Zo negeer ik de gesprekken hier op kantoor van een paar collega's over mokkels, neuken en zuipen. Leuk voor ze, maar beetje te veel info naar mijn zin. Hoeven zij toch hun mond niet voor te houden?
HAP!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, is dat nou nodig?
En wat is er mis met haar leeftijd? ben zelf maar net 2 jaar ouder...
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, ik zie het als een eer, want dan ben ik ook nog een kind.
De rationele gedachte is al langesgekomen: even bijkletsen, kind laten zien zodat niet iedereen op kraamvisite komt, en weer weg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeg ik eens waar het op staat zonder gerel/troll/geetter is het nog niet goed.
Sjeees
Ik vraag alleen waarom ze dat doen, wat de gedachte er achter is.
De rationele gedachte, niet de emotionele, want die kan ik raden.
Daarbij verwoord ik zeer netjes hoe ik zou reageren enzo en dan krijg zo'n reactie.
Niet zo heel gek dat oa ik daar zo op reageer toch?
Daarbij kunnen ze ook rekening houden met mij gevoelens en het kind bij mij uit de buurt houden.
Zoals ik al zei, mes snijd aan 2 kanten.
Dan snijd het aan 1 kant want ik moet mij aanpassen.
net gedaan eigenlijk....quote:
En dat maak je dagelijks mee? Ik heb echt diep medelijden met je, maar misschien kun je beter een andere baan zoeken dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Het is niet zo prima te doen als je met 8 vrouwen, waarvan 6 moeders, op 30m2 werkt. Je ontkomt er gewoon niet aan.
Dus dan gebeurt het niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef miss_sly het volgende:
De uitwassen van uuuuuuuren op het werk rondhangen met de baby ben ik nog nooit tegengekomen in de ruim 21 jaar dat ik nu werk bij heel veel verschillende bedrijven.
Ze zit al midden in een relletje.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik probeerde een relletje uit te lokken maar BadAssBitchSmut negeert me.
I have learned to pick my battlesquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik probeerde een relletje uit te lokken maar BadAssBitchSmut negeert me.
Leuker dan deze onzinnige discussie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
net gedaan eigenlijk....
Maar was dat je doel? om iemand te laten "happen".
Is dat nou leuk?
Ach, deze is niks onzinniger dan iedere andere discussie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Leuker dan deze onzinnige discussie.
Ik zei uitwassen. Daarmee zeg ik neit da thet niet gebeurt, maar het gebeurt echt niet overal en dagelijks. Als dat bij jou op het werk dagelijks gebeurt, zou ik toch verwachten dat de directie wel iets wil zien veranderen aan de produktiviteit, want die kan dan onmogelijk erg hoog zijn.quote:
mijn jaloezie opmerking was maar een grapje. maar wat ik zei over dat je dan misschien beter een andere werkkring kunt zoeken meen ik wel. er zijn heus plekken waar 't niet zo toegaat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Het is niet zo prima te doen als je met 8 vrouwen, waarvan 6 moeders, op 30m2 werkt. Je ontkomt er gewoon niet aan.
Waar de neuk slaat dit nu weer op?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
En je bent gewoon een vies oud mannetje
Nou er zijn er nu 5 met baby's van onder de 6 maanden, daarvan nog 3 met zwangersschapsverlof.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe vaak dan? Dat ze uren met een baby op jullie kantoor rondhangen?
Ik mag 'm niet zien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:01 schreef miss_sly het volgende:
O wat eens mooi kindje
Netsplitter, kom er maar in
Ja maar dit kan ik gewoon wegscrollen, helaas gaat dat irl nietquote:
quote:

Tss jij hapt welquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar de neuk slaat dit nu weer op?
Ik heb niks tegen kinderen, zeker niet zodra ze kattekwaad gaan uithalen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
![]()
De mijne!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dan moet je bij de jongste zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen kinderen, zeker niet zodra ze kattekwaad gaan uithalen.
Dan zijn ze leuk, zeker als je ze een beetje kan opstoken tegen ma.
Je kan ook mensen gewoon laten werken ipv jouw hobbies opdringen aan hun. Ik loop toch ook niet met een voetbal hoog te houden naast jouw bureau omdat ik het zo leuk vind?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Alsof er dagelijks kindjes op het bureau naast je verschoond worden![]()
Laat mensen toch even genieten als ze dat nou zo leuk vinden en doe net of je er niet bent als je er zo'n last van hebt.
Als het wekelijkse kost wordt of is, elke keer hetzelfde kind en urenlange gesprekken erover vind ik het anders. Maar zo effe een baby of kind van iemand bewonderen is toch een heerlijke afwisseling van je werk.
Dat is leuk.quote:
Begin je nou serieus weer aan deze discussie? Dan snap je gewoon echt de klacht niet, prima.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:09 schreef RockabeIIa het volgende:
nee dat is geen heerlijke afwisseling! stop eens met het projecteren van je eigen gevoelens op andere mensen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Laat mensen toch even genieten als ze dat nou zo leuk vinden en doe net of je er niet bent als je er zo'n last van hebt.
Als het wekelijkse kost wordt of is, elke keer hetzelfde kind en urenlange gesprekken erover vind ik het anders. Maar zo effe een baby of kind van iemand bewonderen is toch een heerlijke afwisseling van je werk.
Noem je nou een kind een hobby? Sorry hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan ook mensen gewoon laten werken ipv jouw hobbies opdringen aan hun. Ik loop toch ook niet met een voetbal hoog te houden naast jouw bureau omdat ik het zo leuk vind?
Of flops! die tiet eruit en voeden recht voor je neus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind een luier verschonen zo op een bureau ook niet erg wenselijk.
Laatst ook mensen bij MacDonalds, gewoon hop op t bankje.
Dat is toch gewoon een kwestie van fatsoen?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nee dat is geen heerlijke afwisseling! stop eens met het projecteren van je eigen gevoelens op andere mensen.
er zijn mensen met een hekel aan kinderen: dring hen dan niet je kinderen op en ga vooral niet een poepluier op kantoor op een bureau verschonen
Liever dat dan dat er constant zorgverlof wordt opgenomen of dat ze steeds thuiswerken en geen reet uitvoerenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoewel het van mij ook zeker niet hoeft, begrijp ik het wel. Het schijnt dat als je een kind hebt, dit het allerbelangrijkste in je leven is. Dat je dit dan vol trots wilt delen met de mensen waar je de hele dag mee omgaat, is natuurlijk wel logisch ergens.
Waar ik me wel aan erger, zijn collegae die hun kinderen te pas en te onpas een hele dag meenemen naar het werk omdat de oppas ziek is o.i.d...
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:16 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Waar projecteer ik gevoelens? Ik zeg nergens dat ik het normaal vind of zelf ook zou doen. Ik zou er alleen zelf niet zo'n drama van maken als het wel gebeurt.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:09 schreef RockabeIIa het volgende:Maar zo effe een baby of kind van iemand bewonderen is toch een heerlijke afwisseling van je werk.
En kennelijk lijk jij niet te snappen dat dit hele topic een trolltopic is naar aanleiding van een topic in KLB, waarin men besloot dat het vooral grappig zou zijn om uit rellerigheid een topic in OUD te openen... wat vervolgens door een mod gebeurd is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:45 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Die nieuwsflash zou je wel wat moeten schelen.
Het is meer triest dat jij dit niet lijkt te snappen.
Want je houdt van kinderen, primaquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:16 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Waar projecteer ik gevoelens? Ik zeg nergens dat ik het normaal vind of zelf ook zou doen. Ik zou er alleen zelf niet zo'n drama van maken als het wel gebeurt.
Dit is echt te sneu... Serieus. Ik voed ook in het openbaar en er is niemand die ooit ook maar een stukje huid van mijn tiet borst heeft gezien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Of flops! die tiet eruit en voeden recht voor je neus.
Maar nu krijg ik vast ook weer een emmer stront over me heen omdat het allemaal "natuurlijk" en "prachtig" is
Ik snap ook niet waarom mensen dat zo in your face denken te moeten doen hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Maar nu krijg ik vast ook weer een emmer stront over me heen omdat het allemaal "natuurlijk" en "prachtig" is
Noem je mij nou een trollmod???quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
En kennelijk lijk jij niet te snappen dat dit hele topic een trolltopic is naar aanleiding van een topic in KLB, waarin men besloot dat het vooral grappig zou zijn om uit rellerigheid een topic in OUD te openen... wat vervolgens door een mod gebeurd is.
Dus nou zou een OUD mod zich moeten gedragen in een trolltopic in haar eigen subforum terwijl dat geopend is door een mod uit een ander subforum met als enige doel het stangen van OUD users??
Yeah right
Once again, vertaal niet alles naar je eigen leven!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dit is echt te sneu... Serieus. Ik voed ook in het openbaar en er is niemand die ooit ook maar een stukje huid van mijn tiet borst heeft gezien.
Haal jij je tiet eens tevoorschijn, daar zit ik echt niet mee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Borstvoeding heb ik dan weer totaal geen problemen mee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dit is echt te sneu... Serieus. Ik voed ook in het openbaar en er is niemand die ooit ook maar een stukje huid van mijn tiet borst heeft gezien.
I want bittyyyyyyyyquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Borstvoeding heb ik dan weer totaal geen problemen mee.
Is een natuurlijk iets.
Al heb ik laatst een vrouw een kind van 3 de borst zien geven.
M'n eetlust was ff weg zeg maar.
dat is het nadeel van discussies met ouders: ze denken dat alles maar om hen en hun kind gaatquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Once again, vertaal niet alles naar je eigen leven!
Heb ik het over jou persoonlijk? Nee.
Gebeurt dit echter wel regelmatig in openbare gelegenheden? Ja.
Ik hou enorm veel van mijn eigen kinderen. Andere kinderen zijn even leuk om naar te kijken. Ik vind het leuk om te zien hoe trots een andere ouder kan zijn en of het kind trekjes van de moeder of juist van de vader heeft gekregen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Want je houdt van kinderen, prima
Maar dat geldt gewoon niet voor iedereen.
Dat doe ik niet in het openbaar sorryquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Haal jij je tiet eens tevoorschijn, daar zit ik echt niet mee.
Regelmatig nog wel. Vandaar dat ik het nooit zie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ach joh, serieus... Dan over een andere boeg:quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat idee heb ik idd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ach joh, serieus... Dan over een andere boeg:
Ik ken echt NIEMAND die zelf voedt die haar TIET eruit floept. Iedereen wil dat zo discreet mogelijk doen.
Fine. Jij kent niemand, dus gebeurt het niet. Prima.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ach joh, serieus... Dan over een andere boeg:
Ik ken echt NIEMAND die zelf voedt die haar TIET eruit floept. Iedereen wil dat zo discreet mogelijk doen.
Of van die blonde dozen na elk weekend MOETEN vertellen hoe heftig hun weekend wel niet was incl. alle kots en zoenpartijen in de lokale boerenschuur.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef just me het volgende:
Ik heb liever collega's die zo af en toe hun kind komen showen dan collega's die ELKE MAANDAG over voetbal praten
Huuuuuuu, van die mensen met kindjes met snotneuzen die ze dan iedereen langs sturen om kusjes te geven en dan zoenen ze op de mond.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:19 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik hou enorm veel van mijn eigen kinderen. Andere kinderen zijn even leuk om naar te kijken. Ik vind het leuk om te zien hoe trots een andere ouder kan zijn en of het kind trekjes van de moeder of juist van de vader heeft gekregen.
Ik hou niet van snotneusjes, stinkende poepluiers en schreeuwende kinderen van anderen. Ik wil zelf niet dat mijn kinderen op die manier een ander tot last zijn en zo heb ik dat liever ook niet van een ander.
Ik hou niet van kinderen in het algemeen.
Dat vind ik ook sukkels.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef just me het volgende:
Ik heb liever collega's die zo af en toe hun kind komen showen dan collega's die ELKE MAANDAG over voetbal praten
Daar stoor ik me ook weleens aan, hoewel ik heel goed snap dat een (ziek) kind niet een hele dag onbeheerd achtergelaten kan worden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Liever dat dan dat er constant zorgverlof wordt opgenomen of dat ze steeds thuiswerken en geen reet uitvoeren
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat doe ik niet in het openbaar sorry
Nee ik noem je een mod die een trolltopic opent, als jij daar één woord van wilt maken: be my guestquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Noem je mij nou een trollmod???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |