Hahaha nu is het defensief... en jij reageert? Goh, hetzelfde!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Meid, als ik zie hoe belachelijk defensief jij al reageert, denk je dat ik dan zin heb in dat x5?
wtf, leuk werk heb jij. Gelukkig heb ik normalere collega's. Kinderen worden wel meegenomen, en dan krijgen ze een kraamcadeau en dan hebben we dat ook weer gehad. ik heb er dan wel niet zoveel mee, maar dat kan ik nog wel opbrengen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
-edit- ik zet dit wel in mn KLB topic
stiekem vind ik jou een lieve moeder, mag ik een keer een boterham tussen de middag komen eten?quote:
daar zou ik toch wel wat over zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
-edit- ik zet dit wel in mn KLB topic
Ik zie niet in wat er mis is met op te merken dat er verder moet worden gewerkt. Doe niet net alsof jonge moeders voor geen enkele reden vatbaar zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel hoe dat soort dingen ontvangen worden in een groep met jonge moeders
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
stiekem vind ik jou een lieve moeder, mag ik een keer een boterham tussen de middag komen eten?![]()
Ik zie nu pas dat jij een vrouw bent.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Meid, als ik zie hoe belachelijk defensief jij al reageert, denk je dat ik dan zin heb in dat x5?
Oh vast wel, maar ik ken deze dames en ze zullen me eerst beledigd aankijken en vervolgens opmerken dat "zij er ook niets aan kunnen doen dat ik baby's niet leuk vind en dat het werk best kan blijven liggen, ze komt tenslotte niet iedere dag langs."quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er mis is met op te merken dat er verder moet worden gewerkt. Doe niet net alsof jonge moeders voor geen enkele reden vatbaar zijn.
"bitch" wasn't a dead giveaway?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij een vrouw bent.
Zo, stoer hoor.
Je zult verbaast staan hoe weinig mensen dat doorhebben.quote:
ik ontdekte nog niet zo lang geleden dat het figuurtje naast je naam een vrouwtje of mannetje is, al naar gelang welk geslacht je hebt ingevuld.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je zult verbaast staan hoe weinig mensen dat doorhebben.
Haha, hier dus hetzelfde.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:23 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik ontdekte nog niet zo lang geleden dat het figuurtje naast je naam een vrouwtje of mannetje is, al naar gelang welk geslacht je hebt ingevuld.
Jankende, schijtende stronthoopjes horen niet op de werkvloer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:44 schreef Sorbootje het volgende:
Lijkt me vermoeiend om je altijd maar aan van alles en nog wat te ergeren. Zuur gedoe.
sorry, ik moet eigenlijk nog minstens 4 artikelen uitpoepen, ik kan ook niet de heel dag zeurenquote:
Mijne ook!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:26 schreef ThE_ED het volgende:
Het was er nog niet toen ik fok!ker werd, is mijn excuus.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leander? Is dat een tuincentrum ofzo?
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze met een baby uren blijvenhangenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wordt er ook altijd chagrijnig van.
Even oke, maar blijf geen uren hangen. En borstvoeding hoef ik ook niet te zien...
Meer dan je je kunt voorstellen het lijkt wel een virus hier.. jij een baby oh dan wil ik dat ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou ja, zijn er echt moeders die úren blijven hangen?
Kan het me moeilijk voorstellen eigenlijk.
En 'altijd', alsof er dagelijks collega's met nieuwe baby's over de werkvloer komen.
Lijkt me voor de baby ook niet erg relaxt, uren op kantoor ofzo rondhangen. Kind moet toch ook eens slapen enzo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Meer dan je je kunt voorstellen het lijkt wel een virus hier.. jij een baby oh dan wil ik dat ook.
En ja echt uren
Dat moet je wel vaker in het leven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
Zouden die collega's dan ook echt eerlijk zijn?
Kan het me haast niet voorstellen.
Misschien dat er ook wel vrouwen tussen zitten die zeggenmaar ondertussen
doen.
Ja, ik werk in de reisbranche, het wemelt hier van de jonge moeders (bedrijf waar 300+ mensen werken)quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou ja, zijn er echt moeders die úren blijven hangen?
Kan het me moeilijk voorstellen eigenlijk.
En 'altijd', alsof er dagelijks collega's met nieuwe baby's over de werkvloer komen.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat moet je wel vaker in het leven.
Ik heb nooit gevraagd: 'Is ie niet mooooooi'?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar zou je als newbie mams het trekken als iemand het een lelijk mormel zou vinden?
Zelf vind je 'm schitterend natuurlijk.
Dus elk fout woord kan verkeerd aflopen voor de maker.
Dus waarom dan het risico lopen om 'm mee te nemen en de kans te lopen om dat te horen?
Ja het was een voorbeeld. Ga niet alle varianten uit zitten typen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb nog nooit gezegd als ik 'm liet zien: 'Is ie niet moooi'.
Eigenlijk heb ik ook niet echt meegemaakt dat een moeder dat dan bij mij deed met haar pasgeborene.
Wel iets van de trant van: 'Dit is mijn trots' , zoiets.
Maar waarom zou je zeggen dat je het een lelijk mormel vindt? Wat is daar dan de meerwaarde van?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar zou je als newbie mams het trekken als iemand het een lelijk mormel zou vinden?
Dus waarom dan het risico lopen om 'm mee te nemen en de kans te lopen om dat te horen?
Als iemand tegen mij zegt dat hij/zij niets met kinderen heeft, vind ik dat prima. Diegene hoeft ook niets met kinderen of specifiek met mijn kind te hebben, als ik dat maar hebquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zeg ook altijd gefeliciteert en als ze vragen is het niet mooiii. Antwoord ik "geen idee heb niks met kinderen, en er dus geen verstand van" En kwaad dat ze je dan aankijken.....
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar waarom zou je zeggen dat je het een lelijk mormel vindt? Wat is daar dan de meerwaarde van?
Je kunt een plichtmatig glimlachje laten zien, beleefdheidshalve vragen hoe het gaat en dan verder erg druk zijn met je werk, of naar de wc gaan, of weet ik wat.
Omdat sommige mensen, zoals ik, zeggen wat ze denken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar waarom zou je zeggen dat je het een lelijk mormel vindt? Wat is daar dan de meerwaarde van?
Je kunt een plichtmatig glimlachje laten zien, beleefdheidshalve vragen hoe het gaat en dan verder erg druk zijn met je werk, of naar de wc gaan, of weet ik wat.
het?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zeg ook altijd gefeliciteert en als ze vragen is het niet mooiii. Antwoord ik "geen idee heb niks met kinderen, en er dus geen verstand van" En kwaad dat ze je dan aankijken.....
Ja, die zou zelf ook graag een baby willen misschien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:22 schreef trui het volgende:
badassbitchsmut volgens mij ben je gewoon een beetje jaloers.
Yeah right. Als je dat altijd doet, zul je geen makkelijk leven hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen, zoals ik, zeggen wat ze denken.
Dat is natuurlijk iets waar je erg trots op kunt zijn, maar je kunt soms ook gewoon een gekuiste versie van hetgeen je denkt eruit gooien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus jij zegt ook tegen je collega's dat je ze lelijk vindt? Dat een bepaald kledingstuk niet staat, dat je het kapsel niet mooi vindt. Dat ze te hard praten, dat ze niet fris ruiken. Dat ze irritant smakken als ze hun brood eten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
'het' is makkelijker dan zoon/dochter meisje/jongetjequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
het?
Ja het ouderschap is prachtig!!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |