Hahaha nu is het defensief... en jij reageert? Goh, hetzelfde!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Meid, als ik zie hoe belachelijk defensief jij al reageert, denk je dat ik dan zin heb in dat x5?
wtf, leuk werk heb jij. Gelukkig heb ik normalere collega's. Kinderen worden wel meegenomen, en dan krijgen ze een kraamcadeau en dan hebben we dat ook weer gehad. ik heb er dan wel niet zoveel mee, maar dat kan ik nog wel opbrengen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
-edit- ik zet dit wel in mn KLB topic
stiekem vind ik jou een lieve moeder, mag ik een keer een boterham tussen de middag komen eten?quote:
daar zou ik toch wel wat over zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
-edit- ik zet dit wel in mn KLB topic
Ik zie niet in wat er mis is met op te merken dat er verder moet worden gewerkt. Doe niet net alsof jonge moeders voor geen enkele reden vatbaar zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel hoe dat soort dingen ontvangen worden in een groep met jonge moeders
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
stiekem vind ik jou een lieve moeder, mag ik een keer een boterham tussen de middag komen eten?![]()
Ik zie nu pas dat jij een vrouw bent.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Meid, als ik zie hoe belachelijk defensief jij al reageert, denk je dat ik dan zin heb in dat x5?
Oh vast wel, maar ik ken deze dames en ze zullen me eerst beledigd aankijken en vervolgens opmerken dat "zij er ook niets aan kunnen doen dat ik baby's niet leuk vind en dat het werk best kan blijven liggen, ze komt tenslotte niet iedere dag langs."quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er mis is met op te merken dat er verder moet worden gewerkt. Doe niet net alsof jonge moeders voor geen enkele reden vatbaar zijn.
"bitch" wasn't a dead giveaway?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij een vrouw bent.
Zo, stoer hoor.
Je zult verbaast staan hoe weinig mensen dat doorhebben.quote:
ik ontdekte nog niet zo lang geleden dat het figuurtje naast je naam een vrouwtje of mannetje is, al naar gelang welk geslacht je hebt ingevuld.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je zult verbaast staan hoe weinig mensen dat doorhebben.
Haha, hier dus hetzelfde.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:23 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik ontdekte nog niet zo lang geleden dat het figuurtje naast je naam een vrouwtje of mannetje is, al naar gelang welk geslacht je hebt ingevuld.
Jankende, schijtende stronthoopjes horen niet op de werkvloer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:44 schreef Sorbootje het volgende:
Lijkt me vermoeiend om je altijd maar aan van alles en nog wat te ergeren. Zuur gedoe.
sorry, ik moet eigenlijk nog minstens 4 artikelen uitpoepen, ik kan ook niet de heel dag zeurenquote:
Mijne ook!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:26 schreef ThE_ED het volgende:
Het was er nog niet toen ik fok!ker werd, is mijn excuus.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leander? Is dat een tuincentrum ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |