Waar de neuk slaat dit nu weer op?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
En je bent gewoon een vies oud mannetje
Nou er zijn er nu 5 met baby's van onder de 6 maanden, daarvan nog 3 met zwangersschapsverlof.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe vaak dan? Dat ze uren met een baby op jullie kantoor rondhangen?
Ik mag 'm niet zien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:01 schreef miss_sly het volgende:
O wat eens mooi kindje
Netsplitter, kom er maar in
Ja maar dit kan ik gewoon wegscrollen, helaas gaat dat irl nietquote:
quote:

Tss jij hapt welquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar de neuk slaat dit nu weer op?
Ik heb niks tegen kinderen, zeker niet zodra ze kattekwaad gaan uithalen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
![]()
De mijne!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dan moet je bij de jongste zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen kinderen, zeker niet zodra ze kattekwaad gaan uithalen.
Dan zijn ze leuk, zeker als je ze een beetje kan opstoken tegen ma.
Je kan ook mensen gewoon laten werken ipv jouw hobbies opdringen aan hun. Ik loop toch ook niet met een voetbal hoog te houden naast jouw bureau omdat ik het zo leuk vind?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Alsof er dagelijks kindjes op het bureau naast je verschoond worden![]()
Laat mensen toch even genieten als ze dat nou zo leuk vinden en doe net of je er niet bent als je er zo'n last van hebt.
Als het wekelijkse kost wordt of is, elke keer hetzelfde kind en urenlange gesprekken erover vind ik het anders. Maar zo effe een baby of kind van iemand bewonderen is toch een heerlijke afwisseling van je werk.
Dat is leuk.quote:
Begin je nou serieus weer aan deze discussie? Dan snap je gewoon echt de klacht niet, prima.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:09 schreef RockabeIIa het volgende:
nee dat is geen heerlijke afwisseling! stop eens met het projecteren van je eigen gevoelens op andere mensen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Laat mensen toch even genieten als ze dat nou zo leuk vinden en doe net of je er niet bent als je er zo'n last van hebt.
Als het wekelijkse kost wordt of is, elke keer hetzelfde kind en urenlange gesprekken erover vind ik het anders. Maar zo effe een baby of kind van iemand bewonderen is toch een heerlijke afwisseling van je werk.
Noem je nou een kind een hobby? Sorry hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan ook mensen gewoon laten werken ipv jouw hobbies opdringen aan hun. Ik loop toch ook niet met een voetbal hoog te houden naast jouw bureau omdat ik het zo leuk vind?
Of flops! die tiet eruit en voeden recht voor je neus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind een luier verschonen zo op een bureau ook niet erg wenselijk.
Laatst ook mensen bij MacDonalds, gewoon hop op t bankje.
Dat is toch gewoon een kwestie van fatsoen?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nee dat is geen heerlijke afwisseling! stop eens met het projecteren van je eigen gevoelens op andere mensen.
er zijn mensen met een hekel aan kinderen: dring hen dan niet je kinderen op en ga vooral niet een poepluier op kantoor op een bureau verschonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |