Niet eens slecht, maar ook niets bijzonders. Leuke hip pop voor op TMF en zoquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef queensbridge het volgende:
Wat is de mening van Fok! over J. Cole?
[youtube]
[youtube]
Vind ik wel matigquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:19 schreef ems. het volgende:
Toch zitten er tussen de hedendaagse hiphop zo af en toe tunes die best goed te doen zijn. Mike Jones, je zal hem niet in de catagorie intelligent-rap tegenkomen, vind ik erg vermakelijk en de "Who is Mike Jones?" cd heb ik toch wel erg vaak geluisterd.
[youtube]
Geweldig
Ik vind het alleen maar irritantquote:Op maandag 26 april 2010 18:08 schreef RabbitHeart het volgende:
Iemand hier bekend met dan le sac Vs Scroobius Pip?
Ik heb ze net voor het eerst gevonden en ik vind ze echt fantastisch! Zal niet naar iedereens smaak zijn... ik vind hun teksten echt briljant, en ze zijn goed quotable. Thou shallt not question Stephen Fry!
[youtube]
[youtube]
Hm, klinkt niet heel bijzonder vind ik. Ben op zich wel benieuwd naar het album, misschien dat Nas op deze manier toch weer wat interessanter wordt om te volgen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:45 schreef N-E-R-D het volgende:
Ben wel benieuwd naar die plaat van Nas & Damian Marley.
[onsmash]
Klinkt chill. Misschien het luisteren wel waard, die EP. Hun naam is wel nogal slecht 'bedacht' zeg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:01 schreef N-E-R-D het volgende:
Kwam deze laatst tegen en vond het lekker.
[youtube]
EP kan je hier helemaal luisteren/downloaden http://dtmd.bandcamp.com/
Op zich leuke hip pop. Jammer, want zijn eerdere werk vond ik toch heel wat anders, en beter.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
[youtube]
De nieuwe Lupe Fiasco, met een duidelijk Pharrellsausje.
Jammer dat ie zijn prescription glasses voor een zonnebril heeft ingeruild, maakt 'm meer dertien in een dozijn.
Ja.quote:
Ja.quote:
Hell ja. CocoRosie is tof, Busdriver moet ik nog verder checken, dit nummer isquote:Op donderdag 29 april 2010 08:27 schreef Mirel het volgende:
Luisteren jullie CocoRosie? Vast wel een paar. Laatst was er nog iemand in dit topic die Busdriver postte, heb dat toen ook gelijk gedownload. Zit ook een heel goed nummer met Bianca (de lesbische die met een rare stem zingt) van CocoRosie bij:
[youtube]
Meer van zulke dromerige muziek please

Apart, na het wat vaker te luisteren kan ik het wel waarderen.quote:

Dat heb ik met meer franse Acts ( IAM en alle solo projecten bijv ) . Maakt het niet minder slecht trouwensquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:23 schreef fusionfake het volgende:
Versta er geen hol van maar toch.. briljant

Prrr.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:44 schreef CraniuM het volgende:
Zo ik ga nu eens serieus met de nieuwe album van Bone-Thugs-N-Harmony beginnen, ik hoop op iets goeds.

De eerste luistersessie valt die erg tegen, maar heb nu nog een paar doorgeluisterd dan is diequote:Op donderdag 6 mei 2010 09:44 schreef CraniuM het volgende:
Zo ik ga nu eens serieus met de nieuwe album van Bone-Thugs-N-Harmony beginnen, ik hoop op iets goeds.
Birdmanquote:

Ben het met je eens. Hoezeer ik Pharrell jaren terug een prodigy vond, ben ik nu een beetje uitgeluisterd op zijn specifieke sound en vind ik de samenwerking Lupe meer kwaad dan goed doen. Been there, done that, nothing special, move on.quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:10 schreef krioro het volgende:
Op zich leuke hip pop. Jammer, want zijn eerdere werk vond ik toch heel wat anders, en beter.

Klinkt een beetje eng, ken je dat nummer Stan van em?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:31 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
En ja Eminem is tussen 1999 en 2002 me grote idool geweest ! Kan daar uren over vertellen zal dat wel later doen

Doe maar liever nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:31 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
En ja Eminem is tussen 1999 en 2002 me grote idool geweest ! Kan daar uren over vertellen zal dat wel later doen

quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:57 schreef CraniuM het volgende:
[..]
En kwa rap groeps blijft Bone-Thugs-N-Harmony gewoon het beste 14.gif

Echt ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:57 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Doe maar liever niet
En kwa rap groeps blijft Bone-Thugs-N-Harmony gewoon het beste 14.gif

Wu-tang paupers?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:00 schreef CraniuM het volgende:
Haters gonna hate, jullie zijn zeker van die wu-tang paupers

Echt nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef Deltron het volgende:
Haha nee ff serieus, Wu staat kwalitatief een stuk hoger als bone-thugs imo

Noem mij een album na e-1999-eternal dat echt de moeite waard is van bone thugs, zelfs krazie bone wist geen leuke solo te droppen en die halve coops onder de naam mo' thugs kwamen op enkele nummers na niet goed uit de verf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:00 schreef CraniuM het volgende:

Art of war heb ik zelf ook ergens liggen, maar ik vond deze niet erg tof, nou ben ik over het algemeen niet echt een liefhebber van dat halve gezang, dus daar zou het ook aan kunnen liggen.quote:

Wat ik al zei smaakquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Art of war heb ik zelf ook ergens liggen, maar ik vond deze niet erg tof, nou ben ik over het algemeen niet echt een liefhebber van dat halve gezang, dus daar zou het ook aan kunnen liggen.
En waarom dat dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
ik moet vooral lachen als ik bone thugs n harmony hoor

nah, ik hou van goeie hiphop.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:00 schreef CraniuM het volgende:

Ik ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nah, ik hou van goeie hiphop.

Woh dit is best vet. Vet mooi in de clip ook, met de pijl die snel door de lucht suist, en stopt bij het voorhoofd bij Killah Priest (eerste keer dat ik hem zie ookquote:

Apart dat je in Bone bone bone bone, badabbabadadiebie hoort heb je miss gehoorproblemen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
t klinkt mij vooral als "badabbabadadiebie crossroads crossroads baddabediebediebade"

dat zal het zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Apart dat je in Bone bone bone bone, badabbabadadiebie hoort heb je miss gehoorproblemen?

Standaard gebruik van de trompetten. Saaie beat dus.quote:

lolwut.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:01 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Blijkbaar geen al te grote Slim Shady fans hierNou ja ook goed en ja ik ben grote fan geweest tussen 1999 en 2002 omdat toen z'n beste en tegelijkertijd ook enige goede albums zijn uitgebracht

Blijkbaar kent hij dat album ook niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:00 schreef ems. het volgende:
[..]
lolwut.
[ afbeelding ]
??????
Niets tegen zijn nieuwere albums maar die komen qua lyrics echt niet in de buurt bij deze.

Begin maar bij Kempi.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef MPC60 het volgende:
Wat een braakzooi. Valt me trouwens op dat een hoop hedendaagse reppers in het NL totaal niet kunnen spellen, om over kloppende zinnen nog maar te zwijgen.

Wutquote:

Als Eminem fan en Rap fan ken je dat album gewoon punt . Nutteloze reactie dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Blijkbaar kent hij dat album ook niet.

en dat stoort mij aan het hele 'slim shady' karakter, afgezien van dat de beats op die albums mij te door geproduceerd zijn(maar dat kun je verwachten bij Dre) vind ik de teksten dus nergens op slaan, en ik kan humor waarderen, maar een cabaretier de zelfde generieke grapjes maakt waarbij hij zich baseert op de artiest van de dag, is zn muziek 5-8 jaar later simpelweg gedateert en achterhaald, geld oveigens ook voor politieke rap, alhoewel politieke gebeurtenissen over het algemeen makkelijker te herinneren zijn dan het reilen en zeilen van tienersterretjes in 2002.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Je seksuele fantasiën ivm een spice girl gaan vertellen , je moeder bestempelen als een aan pharmaceutische drugs verslavende bijstand moeder , de moord op je vrouw effe levendig gaan vertellen waar je dochter die nog een kleuter is gewoon bij was , en verder nog een hele hoop white trash gedoe en wat compleet gestoorde verhaaltjes , feiten en weetjes![]()
![]()

Het is de enige rapper die zelfspot had en daarmee de hitlijsten wist te halen, genoeg andere rappers die ook zelfspot hadden/hebben die de hitlijsten niet gehaald hebben vanwege minder in het gehoor liggende producties of een label dat niet genoeg geld heeft/had om ook maar medium rotation op een gemiddeld radio station te kopen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:15 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Ach gozer , hoe het gewoon verwerkt is in de tekst maakt het gewoon geweldig , want vergeet niet Eminem is een meester als het gaat over multi rijm schema's en het juist structureren van een rijmschema .
Check :
My brain's dead weight, I'm trying to get my head straight
But I can't figure out which Spice Girl I want to impregnate
Het is ook gewoon de manier hoe hij het zegt , wat hij zegt en de flow van de tekst , àlles klopt gewoon
Eminem was tenminste nog is één van de weinige rappers die een soort van zelfspot had , wat ik altijd wel kan waarderen want al die stoerdoenerij krijg je op een dag toch terug betaald want stoerdoenerij leidt ertoe dat mensen je gaan uitdagen en je praatjes wel is willen testen. Zo word je op een dag toch exposed door iemand die dan zogezegd stoerder is dan jij.

Meh.quote:My brain's dead weight, I'm trying to get my head straight
But I can't figure out which Spice Girl I want to impregnate

en ODBquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:22 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Biggie was nog zo'n bekende rapper die wel zelfspot had.
Verder natuurlijk :
Ra The Rugged Man
Sticky Fingaz

Imo kan je geen lijst met de beste rappers maken, en wat ik dan weer niet snap iedereen maakt zon lijst waarom staat Rakim er dan niet bij...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:55 schreef hamburgerjongen het volgende:
Voor de hiphop heads: list your top 10

Omdat er in de openingspost duidelijk FAVORIETE rapper staat. het staat nog dikgedrukt ook...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:59 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Imo kan je geen lijst met de beste rappers maken, en wat ik dan weer niet snap iedereen maakt zon lijst waarom staat Rakim er dan niet bij...

Dan nog.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:55 schreef queensbridge het volgende:
[..]
Omdat er in de openingspost duidelijk FAVORIETE rapper staat. het staat nog dikgedrukt ook...

Krayzie is een held daar, en rotjoch moet zijn bek houden met zijn kut engelsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:16 schreef hamburgerjongen het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er bij 101 barz ook vette niet nederlandse artiesten komen.
the GZA
Wu-tang Killa Beez
Bone Thugs-N-Harmony
Killah Priest(Wu-tang)

"Get it in for us man"quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:34 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Krayzie is een held daar, en rotjoch moet zijn bek houden met zijn kut engels![]()
en je vergeet deze nog
alleen die laatste 2 moeten opbokken.

SHOOT EM SHOOT EM SHOOT EM IF SHOOT EM IF SHOOT EM IF THEY MOVE MOVEquote:

It's bone and biggie biggie,quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
SHOOT EM SHOOT EM SHOOT EM IF SHOOT EM IF SHOOT EM IF THEY MOVE MOVE

Nas ft damian is altijd en golden duo.quote:

Wat is het nut van het opnieuw posten van deze video's?quote:

Dus Rakim MOET bij je favorieten? Mensen hebben echt geen eigen mening meer tegenwoodig lolquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Dan nog.
Als ik nog nederhop luister ( vrij weinig tot bijna nooit ) dan luister ik nog wat Fresku en oldskool spookrijders![]()

Ik ben voor, is ook al een apart topic voorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:33 schreef IkBenOzan het volgende:
Kan Nederhop () niet gewoon verbannen worden uit dit topic?
![]()

Ik kan er wel naar luisteren en ik luister ook gewoon biggie, big l, rakim, nas, en de hele mikmak wat betreft oldskool. Overigens heeft kempi ook wel 'normale' liedjes waar ik wel naar kan luisteren, bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
Hef is gewoon de nettere Kempi. Alsnog bagger.

Sorry. Ik kan Kempi niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:23 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ik kan er wel naar luisteren en ik luister ook gewoon biggie, big l, rakim, nas, en de hele mikmak wat betreft oldskool. Overigens heeft kempi ook wel 'normale' liedjes waar ik wel naar kan luisteren, bijvoorbeeld:
Overigens is dit al veel en veel 'netter' dan menig Hef clip

omdat hef een big boss isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wat is het nut van het opnieuw posten van deze video's?

Dat dus, fijn dat er toch mensen zijn die er net zo'n vreselijke hekel aan hebben als ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:33 schreef IkBenOzan het volgende:
Kan Nederhop () niet gewoon verbannen worden uit dit topic?
![]()

Ik neem hem dan ook niet serieus, zijn persoonlijkheid en karakter is sowieso verrot imo, ik luister naar de muziek bij een liedjequote:Op zondag 9 mei 2010 00:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sorry. Ik kan Kempi niet serieus nemen.

Hele Distant Relatives album is dope dope dope!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:27 schreef ukga het volgende:
[..]
Nas ft damian is altijd en golden duo.
Road to zion

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |