Niet eens slecht, maar ook niets bijzonders. Leuke hip pop voor op TMF en zoquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef queensbridge het volgende:
Wat is de mening van Fok! over J. Cole?
[youtube]
[youtube]
Vind ik wel matigquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:19 schreef ems. het volgende:
Toch zitten er tussen de hedendaagse hiphop zo af en toe tunes die best goed te doen zijn. Mike Jones, je zal hem niet in de catagorie intelligent-rap tegenkomen, vind ik erg vermakelijk en de "Who is Mike Jones?" cd heb ik toch wel erg vaak geluisterd.
[youtube]
Geweldig
Ik vind het alleen maar irritantquote:Op maandag 26 april 2010 18:08 schreef RabbitHeart het volgende:
Iemand hier bekend met dan le sac Vs Scroobius Pip?
Ik heb ze net voor het eerst gevonden en ik vind ze echt fantastisch! Zal niet naar iedereens smaak zijn... ik vind hun teksten echt briljant, en ze zijn goed quotable. Thou shallt not question Stephen Fry!
[youtube]
[youtube]
Hm, klinkt niet heel bijzonder vind ik. Ben op zich wel benieuwd naar het album, misschien dat Nas op deze manier toch weer wat interessanter wordt om te volgen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:45 schreef N-E-R-D het volgende:
Ben wel benieuwd naar die plaat van Nas & Damian Marley.
[onsmash]
Klinkt chill. Misschien het luisteren wel waard, die EP. Hun naam is wel nogal slecht 'bedacht' zeg.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:01 schreef N-E-R-D het volgende:
Kwam deze laatst tegen en vond het lekker.
[youtube]
EP kan je hier helemaal luisteren/downloaden http://dtmd.bandcamp.com/
Op zich leuke hip pop. Jammer, want zijn eerdere werk vond ik toch heel wat anders, en beter.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
[youtube]
De nieuwe Lupe Fiasco, met een duidelijk Pharrellsausje.
Jammer dat ie zijn prescription glasses voor een zonnebril heeft ingeruild, maakt 'm meer dertien in een dozijn.
Ja.quote:
Ja.quote:
Hell ja. CocoRosie is tof, Busdriver moet ik nog verder checken, dit nummer isquote:Op donderdag 29 april 2010 08:27 schreef Mirel het volgende:
Luisteren jullie CocoRosie? Vast wel een paar. Laatst was er nog iemand in dit topic die Busdriver postte, heb dat toen ook gelijk gedownload. Zit ook een heel goed nummer met Bianca (de lesbische die met een rare stem zingt) van CocoRosie bij:
[youtube]
Meer van zulke dromerige muziek please
Apart, na het wat vaker te luisteren kan ik het wel waarderen.quote:
Dat heb ik met meer franse Acts ( IAM en alle solo projecten bijv ) . Maakt het niet minder slecht trouwensquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:23 schreef fusionfake het volgende:
Versta er geen hol van maar toch.. briljant
Prrr.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:44 schreef CraniuM het volgende:
Zo ik ga nu eens serieus met de nieuwe album van Bone-Thugs-N-Harmony beginnen, ik hoop op iets goeds.
De eerste luistersessie valt die erg tegen, maar heb nu nog een paar doorgeluisterd dan is diequote:Op donderdag 6 mei 2010 09:44 schreef CraniuM het volgende:
Zo ik ga nu eens serieus met de nieuwe album van Bone-Thugs-N-Harmony beginnen, ik hoop op iets goeds.
Birdmanquote:
Ben het met je eens. Hoezeer ik Pharrell jaren terug een prodigy vond, ben ik nu een beetje uitgeluisterd op zijn specifieke sound en vind ik de samenwerking Lupe meer kwaad dan goed doen. Been there, done that, nothing special, move on.quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:10 schreef krioro het volgende:
Op zich leuke hip pop. Jammer, want zijn eerdere werk vond ik toch heel wat anders, en beter.
Klinkt een beetje eng, ken je dat nummer Stan van em?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:31 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
En ja Eminem is tussen 1999 en 2002 me grote idool geweest ! Kan daar uren over vertellen zal dat wel later doen
Doe maar liever nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:31 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
En ja Eminem is tussen 1999 en 2002 me grote idool geweest ! Kan daar uren over vertellen zal dat wel later doen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:57 schreef CraniuM het volgende:
[..]
En kwa rap groeps blijft Bone-Thugs-N-Harmony gewoon het beste 14.gif
Echt ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:57 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Doe maar liever niet
En kwa rap groeps blijft Bone-Thugs-N-Harmony gewoon het beste 14.gif
Wu-tang paupers?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:00 schreef CraniuM het volgende:
Haters gonna hate, jullie zijn zeker van die wu-tang paupers
Echt nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef Deltron het volgende:
Haha nee ff serieus, Wu staat kwalitatief een stuk hoger als bone-thugs imo
Noem mij een album na e-1999-eternal dat echt de moeite waard is van bone thugs, zelfs krazie bone wist geen leuke solo te droppen en die halve coops onder de naam mo' thugs kwamen op enkele nummers na niet goed uit de verf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:00 schreef CraniuM het volgende:
Art of war heb ik zelf ook ergens liggen, maar ik vond deze niet erg tof, nou ben ik over het algemeen niet echt een liefhebber van dat halve gezang, dus daar zou het ook aan kunnen liggen.quote:
Wat ik al zei smaakquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Art of war heb ik zelf ook ergens liggen, maar ik vond deze niet erg tof, nou ben ik over het algemeen niet echt een liefhebber van dat halve gezang, dus daar zou het ook aan kunnen liggen.
En waarom dat dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
ik moet vooral lachen als ik bone thugs n harmony hoor
nah, ik hou van goeie hiphop.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:00 schreef CraniuM het volgende:
Ik ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nah, ik hou van goeie hiphop.
Woh dit is best vet. Vet mooi in de clip ook, met de pijl die snel door de lucht suist, en stopt bij het voorhoofd bij Killah Priest (eerste keer dat ik hem zie ookquote:
Apart dat je in Bone bone bone bone, badabbabadadiebie hoort heb je miss gehoorproblemen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
t klinkt mij vooral als "badabbabadadiebie crossroads crossroads baddabediebediebade"
dat zal het zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Apart dat je in Bone bone bone bone, badabbabadadiebie hoort heb je miss gehoorproblemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |