Niks mis mee: ik weet wat men onderscheidt zijnde 'kwaliteitsvoedsel' en ik herken kwaliteit, maar dat betekent niet dat ik alles wat uit de supermarkt afsnauw of verafschuw als het allemaal wat simpeler in elkaar zit. Mijn ouders hadden toen ze kind waren soms alleen witte rijst met sojasaus te eten, als hun dorp weer eens afgefikt was. Ik ben en zal geen voedselsnob worden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja en dat begrijp ik dus niet dat je dat doet als je weet dat het niet goed is voor je gewicht. sowieso een diepvriespizza![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En wat is er mis met gewoon 1 bakje chips?
wat jammer deze reactiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niks mis mee: ik weet wat men onderscheidt zijnde 'kwaliteitsvoedsel' en ik herken kwaliteit, maar dat betekent niet dat ik alles wat uit de supermarkt afsnauw of verafschuw als het allemaal wat simpeler in elkaar zit. Mijn ouders hadden toen ze kind waren soms alleen witte rijst met sojasaus te eten, als hun dorp weer eens afgefikt was. Ik ben en zal geen voedselsnob worden.
Geurtjessnob zijn is al erg genoeg_!
[..]
Meh, hetzelfde wat er mis is met 'nog één glaasje alcohol' of 'nog één gokje wagen' of 'nog één spuit heroine'. Verslavend dus, geeft je hersenen een korte termijn-voldoeningsprikkel, waar je uiteraard later weer spijt van krijgt. Maar ik kots er niks uit heur.
Nouja, 't is meer dat ik dan natuurlijk liever een zélf gestoomde char siu bapao eet dan zo'n supermarktmisbakselquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik ben wel een beetje een snob als het om eten gaat, vrees ikMaar ik heb afgelopen weekend liefderijk een supermarktbapao gegeten om iemand een plezier te doen
Uh, niks? 't is alleen bij anorexiapatienten boulimia dat wanneer de korte-termijnprikkel is uitgewerkt het schuldgevoel gaat verhevigen, en men er dus voedsel uitkotst. Maar daar heb ik dus geen last van, wilde ik even benadrukken.quote:
ik kan helaas niet anders dan supermarkt voedselquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik ben wel een beetje een snob als het om eten gaat, vrees ikMaar ik heb afgelopen weekend liefderijk een supermarktbapao gegeten om iemand een plezier te doen
Dat Steer geen erge boulimia spijt heeft. Wel gewone spijt maar niet spugen. Denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat jammer deze reactieen wat heeft kotsen ermee te maken?
Oh ja, boulimia.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat Steer geen erge boulimia spijt heeft. Wel gewone spijt maar niet spugen. Denk ik.
oh ik heb het denk ik even gemist dat het over anorexia gingquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uh, niks? 't is alleen bij anorexiapatienten dat wanneer de korte-termijnprikkel is uitgewerkt het schuldgevoel gaat verhevigen, en men er dus voedsel uitkotst. Maar daar heb ik dus geen last van, wilde ik even benadrukken.
Ja, en ik bedoelde dus eigenlijk boulimia.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh ik heb het denk ik even gemist dat het over anorexia ging
Nah meer een soort adhd nep ptssquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:50 schreef SeaOfLove het volgende:
,braam is weer dronken? even teruglezen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, en ik bedoelde dus eigenlijk boulimia.
Ja, de booze is bij mij ook een killerquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef borisz het volgende:
Gaat bij mij vooral om de drankjes wat ik naar binnen goed. Met het bier vooral. Niet dat ik een enorme zuipschuit ben en ik zuip er ook niet 20 per week weg, maar toch het gaat wel tellen
. Vooral speciale biertjes tellen
.
beidequote:Op woensdag 10 maart 2010 00:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Adhd check
nep?
Ptss check
Welk van de 3 is nep?
Ik ben voornamelijk een gezondheidstheorist.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, de booze is bij mij ook een killer
Steer, ach ja, als ik geen keuze heb, dan kan ik nog steeds wel 'simpele kost' eten, maar dan hou ik het liever bij wat groente of een salade. Want naast een culisnob ben ik ook nog eens een gezonderigheidsnob
Praat dan maar over ptts. Dat kennen we niet als burgers. Of hoe die afkorting ook heet.quote:
Hehehe,sinds Srebrenica zijn er geen uitzendingen meer geweest zeker........quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
Post Traumatisch Stress Syndroom.
Braam, je bent veel te jong voor Srebrenica man!
Niet met massale afvoer van duizenden mensen die we niet meer hebben gezien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hehehe,sinds Srebrenica zijn er geen uitzendingen meer geweest zeker........
ik ben geen culisnob en ook niet direct een gezondheidssnob. ik hou wel van lekker eten en dat is toch meestal gezondquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, de booze is bij mij ook een killer
Steer, ach ja, als ik geen keuze heb, dan kan ik nog steeds wel 'simpele kost' eten, maar dan hou ik het liever bij wat groente of een salade. Want naast een culisnob ben ik ook nog eens een gezonderigheidsnob
quote:
En voor Srebrenica waren er ook uitzendingen waar mensen zwaar beschadigd van terugkwamen. Libanon bijvoorbeeld. Maar toen wist niemand dat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
Post Traumatisch Stress Syndroom.
Braam, je bent veel te jong voor Srebrenica man!
irak, afganistan, afrika (voor de mariniers) anyone?quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hehehe,sinds Srebrenica zijn er geen uitzendingen meer geweest zeker........
Hmm... naja, ik kende idd iemand met PTSS.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]neuh geintje mensen
PTSS krijg je als het goed is niet van zo'n klein oefeningetje, alleen galmen alle kreten en termen nog ff goed na om het zo maar te zeggen, morgen om 07:00 de freaking wekker weer blegh !
Was ironisch bedoeld....quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:25 schreef Braamyo het volgende:
[..]
irak, afganistan, afrika (voor de mariniers) anyone?
:p nu ben je op het forum zo lief voor me aan het zorgen, met stroopwafels, thee, en een warme deken om me heenquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:30 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje stopt Braam in en zingt een liedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol dus jij medendeelt haar dat ze binnen 5 minuten weer slaapt....of andersquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:32 schreef SeaOfLove het volgende:
te bed nu! milou net wakker met de mededeling dat ze wakker is![]()
Zie liedje hieronder.......quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:32 schreef SeaOfLove het volgende:
te bed nu! milou net wakker met de mededeling dat ze wakker is![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
:p nu ben je op het forum zo lief voor me aan het zorgen, met stroopwafels, thee, en een warme deken om me heen
Maar heb jou verder niet op de meet ontmoet ofzo? geloof ik? Dus wanneer zie ik jou dan eens een keer...?
puur eigen belang,Nee, ik was niet op de meet. IRL ben ik even niet gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik kan wel voor anderen zorgen,maar niet zo goed voor mezelf.
Ik zie er naar uit om naar een meet te gaan en je te ontmoeten. Dat zeker.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Dat gaat bij mij meestal de verkeerde kant uit, zelf wetenquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Volgende keer ff over m'n buik aaien!
Go Mayquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga nog niet slapen, denk ik, dierenarts had vandaag nog gebeld over galzuren van May, die waren goed, oftewel dr lever enzo doet t gewoon goed, al met al mogen we niet klagen hoe het nu met haar gaat, gezien van waar ze gekomen is en wat ze heeft moeten doorstaan
Het enige buikje waar jij over mag aaien is die van mij.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Dat gaat bij mij meestal de verkeerde kant uit, zelf weten
quote:
Trusteh, Mieke.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:53 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten! Veel plezier met buikjes en de bekende billen!
die heb ik gekocht met de boekenbon die ik van Hobbels kreeg voor mn verjaardag, erg leuk idd, maar je bent er echt zo doorheenquote:
Xena dood??quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lol, ben nog niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 10 maart 2010 07:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of het is gewoon de icon van memo!
Ja je kan vanmorgen ook niet iets anders doen dan Fokken, want het is woensdagquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:45 schreef Isabeau het volgende:
moet jullie morgenvroeg uiteraard wel weer kunnen vindennu pc uit en oogjes toe
![]()
ik welquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:32 schreef Braamyo het volgende:
:p nu ben je op het forum zo lief voor me aan het zorgen, met stroopwafels, thee, en een warme deken om me heen
Maar heb jou verder niet op de meet ontmoet ofzo? geloof ik? Dus wanneer zie ik jou dan eens een keer...?
puur eigen belang,Ben je geil of wil je eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een
[ afbeelding ]
?
Vast wel, maar dat kan ik niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:33 schreef Den_Haag het volgende:
dus bovenaan de prioriteiten staat dus een prioriteitenlijstje maken?
geef mij 3 dingen die je moet doen, dan maak ik jouw lijstje, na elk klus(je) mag je pauze en fokkenquote:
Dat heb ik echt echt echt, ja. Met uitgebreide diagnose en hoofdschuddende arts en pillen en al. Nou ja, zonder pillen, want die blief ik niet meer.quote:
Werkte het maar zo. Ik kan zo op dertig klusjes komen die me eigenlijk gelukt zouden moeten zijn vóór de lunch, en daar met mijn ogen dicht drie dingen uitvissen lijkt me nogal onnozel. Nou ja. Soms heb je zo'n ochtend.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geef mij 3 dingen die je moet doen, dan maak ik jouw lijstje, na elk klus(je) mag je pauze en fokken
Ik heb de diagnose ADD, maar wordt druk van ritalin en wat ze me ook geven, en ben dus ook van de pillen afquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat heb ik echt echt echt, ja. Met uitgebreide diagnose en hoofdschuddende arts en pillen en al. Nou ja, zonder pillen, want die blief ik niet meer.
daarom ook maar 3 van de vele klusjes eruit pikken, hoe onbenullig ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Werkte het maar zo. Ik kan zo op dertig klusjes komen die me eigenlijk gelukt zouden moeten zijn vóór de lunch, en daar met mijn ogen dicht drie dingen uitvissen lijkt me nogal onnozel. Nou ja. Soms heb je zo'n ochtend.
Beter even achter mijn computer kruipen met een boterham dan straks een uur te laat naar mijn werk te vertrekken terwijl het huis ontploft is door twaalf onafgemaakte bezigheden.
Nou ja, bij mij werkt het an sich precies zoals het zou moeten werken, maar ik trek het nogal slecht wanneer het uitwerkt, en heb dus de hele dag idiote pieken en dalen en dat is bloedirritant. Iets met een trage afgifte, zoals Concerta, werkt beter, maar dat wordt niet vergoed, en ik heb geen zin om een bizar dure aanvullende verzekering te nemen zodat ik niet elke maand een berg geld naar de apotheek moet brengen. Ik ben verder gezond.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb de diagnose ADD, maar wordt druk van ritalin en wat ze me ook geven, en ben dus ook van de pillen afIk begrijp je helemaal
In elk geval niet dweilen voordat je de keukenvloer dweilt! Dat zie ik dan nog nét!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:41 schreef SeaOfLove het volgende:
wie helpt mij dan, ik ben ook niet meer vooruit te branden nl. bank leegruimen, was wegvouwen, keukenvloer leeg en dweilen. wat als eerste?
leg je was op de bank, trek de vloer leeg, dweil deze en ga zitten op de bank en vouw de was wegquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:41 schreef SeaOfLove het volgende:
wie helpt mij dan, ik ben ook niet meer vooruit te branden nl. bank leegruimen, was wegvouwen, keukenvloer leeg en dweilen. wat als eerste?
haha edit-slet, maar even serieus, want ik was nl serieusquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:42 schreef minilot het volgende:
[..]
In elk geval niet dweilen voordat je de keukenvloer dweilt! Dat zie ik dan nog nét!
Edit: voordat je de keukenvloer leeg hebt!![]()
15.45quote:
Tikkie hoger! Zet je bril es opquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:46 schreef SeaOfLove het volgende:
haha edit-slet, maar even serieus, want ik was nl serieus
dat gaat m worden, tnx! veel plezier met plantjes kopen, zal ik binnenkort ook maar weereens doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Bank leegruimen, was vouwen, keukenvloer leegruimen en dan dweilen![]()
Hier zijn net 3 wassen opgevouwen, de afwas is gedaan, de nieuwe was zit in de machine. Kaas staat te douchen en we gaan zo plantjes halen
Wat ga je doen in Almere?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Ole het volgende:
Even rustig opstarten hoor!
Vanmiddag mag ik naar Almere
Stagebezoek.quote:
Oe lekker dichtbij.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Stagebezoek.
Het is de tijd van het jaar daarvoor. Gelukkig zit het bedrijf waar ik moet zijn vlakbij het station, hoef ik verder niet zo te zoeken.
Bedrijventerrein Muziekwijk? Ben ik ooit eens wezen solliciteren. Afschuwelijke wijk, maar je hebt dan ook wel meteen het meest naargeestige stukje Almere te pakkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Stagebezoek.
Het is de tijd van het jaar daarvoor. Gelukkig zit het bedrijf waar ik moet zijn vlakbij het station, hoef ik verder niet zo te zoeken.
Het UWV zit daar ook, dus ben er ook geweest voor mijn keuring een jaar terug. Inderdaad nogal een somber stukje stad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bedrijventerrein Muziekwijk? Ben ik ooit eens wezen solliciteren. Afschuwelijke wijk, maar je hebt dan ook wel meteen het meest naargeestige stukje Almere te pakken
Was wel een leuke baan, trouwens
Het is gewoon een filiaal van de Rabobank, dus in Almere Centrum. Daar valt het wel mee toch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bedrijventerrein Muziekwijk? Ben ik ooit eens wezen solliciteren. Afschuwelijke wijk, maar je hebt dan ook wel meteen het meest naargeestige stukje Almere te pakken
Was wel een leuke baan, trouwens
Is even een periode wat relaxter werken dan 24 uur per week lesgevenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe lekker dichtbij.
Veel succes en plezier vanmiddag voor jou
Volgens mij welquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is gewoon een filiaal van de Rabobank, dus in Almere Centrum. Daar valt het wel mee toch?
Oe, balen joh. Lang geleden al?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb de diagnose ADD, maar wordt druk van ritalin en wat ze me ook geven, en ben dus ook van de pillen afIk begrijp je helemaal
Een jaar geleden die diagnose gekregen, maar de vraag is of het klopt. Sinds de ritalin uit mijn lichaam is heb ik geen drukke gedachten meer gehad, prima prioriteiten kunnen stellen en mijn huis opgeruimd kunnen houden.. Zelfs de arts denkt nu dat ik toch wel eens ''normaal'' zou kunnen zijn, wat ook zou verklaren waarom ik zo druk werd van ritalin.quote:
Ja maar de pillen tonen uiteindelijk echt aan of je het hebt of niet. Iemand die druk word van ritalin heeft geen ADD. Dus de arts zegt ook, dat de diagnose waarschijnlijk gewoon fout was. Daar word ik eigenlijk wel blij vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:21 schreef Bluezz het volgende:
Dat is raar, je krijgt een diagnose & pillen maar het werkt juist versterkend. Balen Windigo
Hier nog geen zon, gisteren is het ons wel beloofd
Ah dan ben je weer een stukje verderquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Windigo het volgende:
Ja maar de pillen tonen uiteindelijk echt aan of je het hebt of niet. Iemand die druk word van ritalin heeft geen ADD. Dus de arts zegt ook, dat de diagnose waarschijnlijk gewoon fout was. Daar word ik eigenlijk wel blij van
daar verzamelt zich gewoon alles, is ook de bank waar alleen op wordt gezeten als er bezoek is. een kleine greep uit wat ik net opgeruimd heb: 2 riemen, kleding van milou wat de was in moest, een mixer, tijdschriften, kranten, een verlengsnoer (dat is de verklaring voor de mixer op de bank, had maandag aioli gemaakt in de huiskamer), post, paspoortquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:21 schreef Bluezz het volgende:
Sol hoe kan je bank nou zo vol liggen dat je er niet eens meer op kan zitten
bij mij is het nog erger... staat zelfs me vorige tv opquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar verzamelt zich gewoon alles, is ook de bank waar alleen op wordt gezeten als er bezoek is. een kleine greep uit wat ik net opgeruimd heb: 2 riemen, kleding van milou wat de was in moest, een mixer, tijdschriften, kranten, een verlengsnoer (dat is de verklaring voor de mixer op de bank, had maandag aioli gemaakt in de huiskamer), post, paspoort
Wow, dat schept natuurlijk ook lekker veel vertrouwen in de geestelijke gezondheidszorg!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:18 schreef Windigo het volgende:
[..]
Een jaar geleden die diagnose gekregen, maar de vraag is of het klopt. Sinds de ritalin uit mijn lichaam is heb ik geen drukke gedachten meer gehad, prima prioriteiten kunnen stellen en mijn huis opgeruimd kunnen houden.. Zelfs de arts denkt nu dat ik toch wel eens ''normaal'' zou kunnen zijn, wat ook zou verklaren waarom ik zo druk werd van ritalin.
O, je had al extra uitleg gegeven!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Wow, dat schept natuurlijk ook lekker veel vertrouwen in de geestelijke gezondheidszorg!
erg he, ik ben zo chaotisch en zo slecht in achter mijn kont opruimenquote:
Ja zeker wel, en het leek destijds ook te werken. Ze hebben mij ook allerlei tests laten doen, en ook met ouders erbij. Het leek toen allemaal te kloppen, maar na een half jaar begon het medicijn averechts te werken en begon iedereen te klagen dat ik zo druk was. Ben van de pillen afgegaan, en de dokters staan versteld. Ik ben een soort medisch wonder ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Wow, dat schept natuurlijk ook lekker veel vertrouwen in de geestelijke gezondheidszorg!
Heb je wel het idee dat de diagnose destijds een beetje zorgvuldig werd gesteld?
Ik ben echt wekenlang aan tests onderworpen en ellenlange gesprekken, ook met lief en met ouders enzo voordat ik een stempeltje kreeg. Het voelde soms nogal overdreven omdat het zó duidelijk was, maar er was nu eenmaal een vrij grondige procedure.
Terwijl ik soms om me heen hoor dat mensen na een halve intake bij een psychiater al op de pillen gezet worden.
aaaight!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef LieLie het volgende:
Trouwens gister weer gesproken met iemand van m'n toekomstige stagebedrijf, en ze willen graag dat ik alsnog kom, dan maar een halfjaar later en in de zomer hebben ze ook wel werk
Ja ok, maar bij mij werd de diagnose gesteld een een half jaar later was ik genezen..dat is wel een beetje vreemdquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:38 schreef cybermans het volgende:
ADHD is iets wat NIET perse je hele leven je blijft achtervolgen. Bij sommige verdwijnt het naar mate ze ouder worden (at least dat is mij altijd bij gebleven)
iddquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja ok, maar bij mij werd de diagnose gesteld een een half jaar later was ik genezen..dat is wel een beetje vreemd
Zou bij mij ook zomaar kunnen hoorquote:
Bij ons helpt het ook enorm, de kuismadam. Vooral omdat, de avond voordat ze komt, we een rondje opruimen doen. Als zij alles opbergt, vinden we het namelijk nooit meer terugquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Zou bij mij ook zomaar kunnen hoor![]()
Maar sinds ik een interieurverzorgster heb gaat het redelijk hier. Behalve mijn buro, want daar vind je nu afstandsbedieningen, hagelslag, haarspul, agenda, haarspelden, lege glazen, tandenstokers, etc etc etc
Bij welke verkiezingen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:55 schreef borisz het volgende:
Zojuist voor Pechtold gestemd als lijsttrekker van D66.
UZI besteld?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
mijn bestelling komt NL niet in. scheen niet te mogen in NL.
dat ook inderdaad,quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij ons helpt het ook enorm, de kuismadam. Vooral omdat, de avond voordat ze komt, we een rondje opruimen doen. Als zij alles opbergt, vinden we het namelijk nooit meer terug
En het was een bom-samenstel-pakket?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
mijn bestelling komt NL niet in. scheen niet te mogen in NL.
combi van beidequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
Pff. Wat een lekker weer! zal ik gaan wandelen of hardlopen?
Oe dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:00 schreef cybermans het volgende:
wooohooo net me manager gesproken.. OPSLAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikke happy!
nu nog hopen dat de verzekering een dik bedrag uitbetaald zodat ik weer keuken spulletjes kan kopen en dan kan me dag/week niet meer stuk
(oh ja het werkt ook als morgen eindelijk me nieuwe maatpak afhaalbaar is)
Combineren! Ga je intervaltrainenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
Combinerenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
het werkt alsnog als een tierelier; eerst moesten we altijd zaterdag opruimen (wat we dan zuchtend en weinig efficient deden), nu gaan we er donderdagavond even snel met de bezem door en is het vrijdagavond gewoon schoon en netjes. Heerlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef Ole het volgende:
[..]
dat ook inderdaad,
En ik zet de vaatwasser alvast aan, en leg de was klaar die opgevouwen moet worden.
Doe nu zelf ook meer!
Hoe kan je nou kiezen als er maar 1 kandidaat isquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef borisz het volgende:
Lijsttrekkerschap D66. Hij is de enige kandidaat.
Goed idee!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Combineren! Ga je intervaltrainenMet heel lekker weer ben ik eerder geneigd om te gaan wandelen overigens.
nope. Ben ook mijn pannenkoekenpan kwijt, maar dat was wel zo belangrijk voor me dat ik er pas lang nadat ik de aangifte deed aan dacht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe dat is goed nieuwsnog überhaupt wat gehoord over de jatterij??
bizar hoor en flinke inbreuk op je privacy ook.
voor jou een dikkequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik schuif even aan met een kopje thee![]()
Brak geslapen, pijn terug nadat ik de diclofenac wat slordiger was gaan gebruiken (want geen pijn, zie cirkelredenering). Toch maar weer contact opnemen met huisarts, het lijkt namelijk niet weg te gaan.
Hobjebinnen no time ook groene blaadjes aan bomen en dan gaat het supersnel!
(en voor je het weet ligt het sinterklaassnoep alweer in de winkel)
MeMo, wat voor parfum heb je besteld?
Windigo, of de diagnose was verkeerd of je hebt een gek lijfKies maar!
Leven met adhd of add lijkt me overigens heel heel erg vermoeiend, maar de medicijnen zijn ook niet joepie de poepie voor veel mensen. Voor anderen overigens een zegen, dus het is maar hoe je lichaam er mee omgaat.
Heb je nog drie keuzes overquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan je nou kiezen als er maar 1 kandidaat isKlinkt bijna als een bananenrepubliek verkiezing
ook, maar die is wel binnenquote:
Ik heb me laten inspireren door jouquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:18 schreef SeaOfLove het volgende:
feli voor cybermansOLE, nog steeds niet gerookt? HOBJE, heerlijk he dat gevoel
Sinterklaas had blijkbaar indruk gemaakt hehe. Het wachten is op de commercie die over een x aantal jaar bedenkt dat we elkaar cadeautjes bij het paasontbijt moeten geven en kaartjes moeten versturen met zalig pasen danwel vrolijke lente toegewenstquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef MissHobje het volgende:
voor jou een dikkehoop dat het nu eens overgaat
Over sinterklaas gesproken, nouja die feestdagen meuk, gisteren in de appie.. komt een klein menneke met zijn paps daar binnen lopen, dat menneke roept: ohhhhhh paaaaaaaaaaaaap kijk sinterklaas cadeautjes!!!
Ik!! zag dat menneke al die paasbende voor sinterklaas gedoe aan en zijn paps maar uitleggen dat dat nog echt wel heeeeeeel lang duurt, was wel lief haha!
De kaartjes met Zalig Pasen bestaan alquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinterklaas had blijkbaar indruk gemaakt hehe. Het wachten is op de commercie die over een x aantal jaar bedenkt dat we elkaar cadeautjes bij het paasontbijt moeten geven en kaartjes moeten versturen met zalig pasen danwel vrolijke lente toegewenst
Ojee das wel vervelend voor je mams ook, en lukt niet om het duidelijker te maken bij haar?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
Pa wordt maandag in Zwolle geopereerd. Mam freakt een beetje uit thuis nu.
Volgens mij heeft ze nog niet helemaal door dat die operatie bedoeld is om pa *beter* te maken.Goed, 't is ook een grote ingreep enzo, en ze is altijd wat paniekerig geweest. En ik zou idd niet weten wat m'n moeder zonder m'n vader zou moeten, dus misschien heeft ze wel gewoon gelijk.
Ben de laatste jaren m'n ouders wel anders gaan zien en ik had eigenlijk gewild dat ik dat op m'n 20e of 21e had gezien, dan had ik misschien wat eerder aan mezelf kunnen werken en het een en ander aan negatieve bijwerkingen van mijn opvoeding kunnen corrigeren.
Mam's rationele kant is nooit zo heel sterk geweest en helemaal niet als de paniek toeslaat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ojee das wel vervelend voor je mams ook, en lukt niet om het duidelijker te maken bij haar?
sterkte mèn
Vreemde gewaarwording he als je je ouders ineens als mensen gaat zien en geen enkel mens is perfect.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij heeft ze nog niet helemaal door dat die operatie bedoeld is om pa *beter* te maken.Goed, 't is ook een grote ingreep enzo, en ze is altijd wat paniekerig geweest. En ik zou idd niet weten wat m'n moeder zonder m'n vader zou moeten, dus misschien heeft ze wel gewoon gelijk.
Ben de laatste jaren m'n ouders wel anders gaan zien en ik had eigenlijk gewild dat ik dat op m'n 20e of 21e had gezien, dan had ik misschien wat eerder aan mezelf kunnen werken en het een en ander aan negatieve bijwerkingen van mijn opvoeding kunnen corrigeren.
....okquote:
Volgens mij liggen de paaseitjes ook alweer een paar weken in de supermarkt.quote:
Klopt, ik ga dan ook terug naar het noorden als m'n pa geopereerd wordt, om bij m'n moeder te zijn. We zijn beide het huis uit, maar m'n ma heeft veel steun bij het restaurant waar ze werkt (bypass bij?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vreemde gewaarwording he als je je ouders ineens als mensen gaat zien en geen enkel mens is perfect.
Maar is je moeder alleen thuis of heb je nog inwonende familie bij je moeder? Als ze echt zo bang/hysterisch is dan is het misschien beter dat ze niet zoveel alleen is, maar omringd met mensen waar ze om geeft.
He, wat akelig dat ze er zoveel stress over heeft. Is ook niet bevorderlijk voor je vader, natuurlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
Herkenbaar. Maar het is nog niet te laatquote:Ben de laatste jaren m'n ouders wel anders gaan zien en ik had eigenlijk gewild dat ik dat op m'n 20e of 21e had gezien, dan had ik misschien wat eerder aan mezelf kunnen werken en het een en ander aan negatieve bijwerkingen van mijn opvoeding kunnen corrigeren.
Vrienden hebben is reuze belangrijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt, ik ga dan ook terug naar het noorden als m'n pa geopereerd wordt, om bij m'n moeder te zijn. We zijn beide het huis uit, maar m'n ma heeft veel steun bij het restaurant waar ze werkt (bypass bij?). Daar zitten haar vriendinnen en vrienden, en die rijden haar omstebeurt naar het ziekenhuis 30 km verderop, wat natuurlijk fantastisch van die mensen is.
Ja, ik weet eigenlijk niet wat de grotere stressfactor is voor pa: de operatie of het verdriet van ma.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
He, wat akelig dat ze er zoveel stress over heeft. Is ook niet bevorderlijk voor je vader, natuurlijkmaar kan het me ook wel voorstellen.
Hier smalle randjes sneeuw op dakpannenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef Den_Haag het volgende:
hier mooie laag sneeuw en heerlijk zonnetje
dat dus! en sterkte steerquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
He, wat akelig dat ze er zoveel stress over heeft. Is ook niet bevorderlijk voor je vader, natuurlijkmaar kan het me ook wel voorstellen.
[..]
Herkenbaar. Maar het is nog niet te laat
Madame van Jean Paul gaultier.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik schuif even aan met een kopje thee![]()
Brak geslapen, pijn terug nadat ik de diclofenac wat slordiger was gaan gebruiken (want geen pijn, zie cirkelredenering). Toch maar weer contact opnemen met huisarts, het lijkt namelijk niet weg te gaan.
Hobjebinnen no time ook groene blaadjes aan bomen en dan gaat het supersnel!
(en voor je het weet ligt het sinterklaassnoep alweer in de winkel)
MeMo, wat voor parfum heb je besteld?
Windigo, of de diagnose was verkeerd of je hebt een gek lijfKies maar!
Leven met adhd of add lijkt me overigens heel heel erg vermoeiend, maar de medicijnen zijn ook niet joepie de poepie voor veel mensen. Voor anderen overigens een zegen, dus het is maar hoe je lichaam er mee omgaat.
waarom zou je die troep slikken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ook, maar die is wel binnen
bepaalde fatburners. schijnt dat domme huisvrouwen last hebben van die pillen. Staat ook met koeienletters op: Only use when trained athlete with body mass over 80kg and no existing health condition
zitten best wel wat sterkte stofjes in
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:04 schreef Den_Haag het volgende:
bepaalde fatburners. schijnt dat domme huisvrouwen last hebben van die pillen. Staat ook met koeienletters op: Only use when trained athlete with body mass over 80kg and no existing health condition
zitten best wel wat sterkte stofjes in
Het klopt dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:39 schreef SeaOfLove het volgende:
den_haag aan de stackershad ik één x genomen, toen heb ik een paar uur gestuiterd
hier kan ik er op langlaufenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier smalle randjes sneeuw op dakpannenTelt dat ook?
wil onder de 102kg komen. ik krijg slechts een klein helpje van zulke pillen. maar kleine dames gaan er idd hard van stuiteren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef freecell het volgende:
Goedendag!
Waarom is DH aan de stackers?
Maar jij bent ook Chineesquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ephedrine
10 jaar geleden ook geprobeerd, maar ik word er slaperig van met een hoge hartslag.Net als caffeïne.
ja behoorlijk, inc de hartkloppingenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wil onder de 102kg komen. ik krijg slechts een klein helpje van zulke pillen. maar kleine dames gaan er idd hard van stuiteren.
1 vuilnisbak schoonmaken (daarna zak erin en rotzooi er weer in kwijt kunnen)quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:45 schreef SeaOfLove het volgende:
oké beslissen jullie maar de volgorde van mijn volgende lijstje: -vuilnisbak schoonmaken () - bovenop de computerkast opruimen - de vloer leegruimen aan het voeteneinde van mijn bed zodat ik weer achter mijn bed langs kan lopen (
)
Ja idem!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef Isabeau het volgende:
voor het citroenijs
![]()
Zo, wat zou ik daar nu graag wat van proeven! Ik hou enorm van zure smaken
Ah, okquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wil onder de 102kg komen. ik krijg slechts een klein helpje van zulke pillen. maar kleine dames gaan er idd hard van stuiteren.
Folkingestraat: checkquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja idem!
Zijn de Toscanes al weer open denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daarom moet het niet verboden worden maar moeten mensen zich aan de voorschriften houdenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja behoorlijk, inc de hartkloppingen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Hihi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm, ik moet nog naar de Hemaquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Folkingestraat: check
(zie ik op de site, spreek niet uit ervaring!)
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Hihi![]()
Heb je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jij maakt het jezelf niet makkelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:09 schreef Den_Haag het volgende:
Geluncht met gegrilde drumstick, warme zigeunersaus en donker bruin brood
zit nu nog steeds vol
besteld ja (en er zijn nog 2 onderwegquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet nog naar de Hema
En die in Paddepoel is heus niet dichter bij![]()
[..]
Heb je die?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
1 vuilnisbak schoonmaken (daarna zak erin en rotzooi er weer in kwijt kunnen)
2 bovenop de computerkast opruimen (nu kan je nog genoeg op de vloer en vuilnisbak kieperen)
3 de vloer leegruimen aan het voeteneinde van mijn bed zodat ik weer achter mijn bed langs kan lopen (niet stiekem bovenop de computerkast gooien)
Vanavond salade. Wou soeplunch doen maar de soep zag er niet echt smakelijk uitquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef freecell het volgende:
[..]
[..]
Jij maakt het jezelf niet makkelijk
verslaafdequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
besteld ja (en er zijn nog 2 onderweg![]()
)
User kennende, is hij serieus?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef freecell het volgende:
in de categorie: topics met maffe wending: Plotselinge achteruitgang qua geheugen & spraak...
Die afspraak bij de neuroloog was wel extreem snel voor een niet spoed geval.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef freecell het volgende:
in de categorie: topics met maffe wending: Plotselinge achteruitgang qua geheugen & spraak...
Waar is mijn stroopwafel !?quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:40 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten Braamyo en die stroopwafel hou je tegoed!
daarom ben ik ook zo stoofpotjes-fanquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Aure het volgende:
[..]
JaaaHet huis ruikt nu al lekker naar geroosterde kokos
Nouja, in het geval hij serieus is: rare case (raar en rare!) en hoop dat ie er bovenop komt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die afspraak bij de neuroloog was wel extreem snel voor een niet spoed geval.
Dank, mede INFx-er.quote:
Cursus binnenbandplakken volgen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef Windigo het volgende:
Bah bah bah, tot vrijdag geen fiets (binnenband kapot), geen werk (al sinds twee jaar niet) en nu ook geen geld deze week want onhandige afschrijving gehad
![]()
Kost ook geldquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dank, mede INFx-er.En nogmaals aan iedereen hiervoor. Gek eigenlijk dat die twee woordjes toch wel een positief effect op iemand kan hebben.
[..]
Cursus binnenbandplakken volgen?
En dat hopen we natuurlijk met je mee! Succes wanneer je naar je moeder gaat! Het is vast wel even pittig als ze zo emotioneel is, maar dan kun je je in elk geval een lieve, stoere superzoon voelen en dat is ongetwijfeld goed voor je karma.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, in het geval hij serieus is: rare case (raar en rare!) en hoop dat ie er bovenop komt.
Ja, maar da's een privéopleiding en ik moet een eindscriptie schrijven, gewoon thuis in mijn eentje dusquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:04 schreef ColdFeet het volgende:
Moet je niet dingen doen voor je opleiding dan, Windigo?
dat klinkt echt heul zieligquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:01 schreef Windigo het volgende:
[..]
Kost ook geldEn ik heb serieus geen vrienden momenteel
Doordat ik ziek ben geweest, werkeloos, en mijn ex (+vriendenkring) kwijtgeraakt ben heb ik momenteel niemand.. Ik voel me niet eenzaam omdat ik een sterke spiritualiteit heb, maar ik verveel me momenteel wèl. Ik hoop zo dat ik werk krijg en de monotonie kan doorbreken .. Zo'n week als dit zit ik dus constant thuis. Echt niet leuk
Wat goed, eigenlijk. Er zijn denk ik heel veel mensen die a) niet zo makkelijk toe zouden geven dat ze geen vrienden hebben en b) er heel slecht tegen kunnen om zoveel alleen te zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:01 schreef Windigo het volgende:
Ik voel me niet eenzaam omdat ik een sterke spiritualiteit heb, maar ik verveel me momenteel wèl.
Lol minilot. Nee, hij wilde me alleen voor een seksrelatie, want hij was al verliefd op een ander, zoals ik al zei, ik ben een nullenmagneet. Daarom ook niet op zoek naar een relatiequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat goed, eigenlijk. Er zijn denk ik heel veel mensen die a) niet zo makkelijk toe zouden geven dat ze geen vrienden hebben en b) er heel slecht tegen kunnen om zoveel alleen te zijn.
Daarbij helpt een sterke, goed gegronde geestgesteldheid zeker!![]()
Is het trouwens niks geworden met die jongen met een oranje baard en de trein en de middeleeuwse onderbroek? Of iets in die richting?
Maar het is niet zielig, en ik heb geen geld om naar Zeeland te komen zoals mijn post daarvoor al zeiquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dat klinkt echt heul zielig
maar dat ben je niet want mensen vinden het niet leuk als iemand ze zielig noemt dus zal ik het niet doen
Maar als je verveelt ben je altijd welkom een weekendje zeeuwse fun mee te maken
Ach binnenbandje vervangen is een fluitje van een cent. Heb gister 2 keer een binnenbandje vervangen, de eerste omdat ik het ventiel van band 0 gesloopt, had, de tweede omdat het ventiel van de eerste krom bleek te zijn. Fluitje van een centquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef Windigo het volgende:
Sterkte, steer![]()
Bah bah bah, tot vrijdag geen fiets (binnenband kapot), geen werk (al sinds twee jaar niet) en nu ook geen geld deze week want onhandige afschrijving gehad
![]()
Ik verveel me
Nou ja, als -ie aardig was dan kun je er in elk geval gewoon een vriend bij hebben, met af en toe een beetje piemelen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:15 schreef Windigo het volgende:
[..]
Lol minilot. Nee, hij wilde me alleen voor een seksrelatie, want hij was al verliefd op een ander, zoals ik al zei, ik ben een nullenmagneet. Daarom ook niet op zoek naar een relatie
Veel plezier! Staat het huisje op Funda o.i.d.? Kunnen we meegluren!quote:
Vooral snelle MRI danquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die afspraak bij de neuroloog was wel extreem snel voor een niet spoed geval.
Het kan nog net voor de lente doorbreektquote:
Ja dat was dus eerst ook de intentie van mijn ex, en mijn ex daarvoor.. Ik word daar ongelukkig van. Want die mannen geven niet écht om me, en ik na een paar keer seks wel om hun. Ik stond er eerst voor open, maar daarom dus nu niet meer. Mijn ervaring is dat mannen je niet meer serieus nemen als je ''makkelijk' bent.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, als -ie aardig was dan kun je er in elk geval gewoon een vriend bij hebben, met af en toe een beetje piemelen!![]()
Maar goed, ik snap dat je dat misschien niet zo zag zitten.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef MissHobje het volgende:
Woei woei woeinet terug, ff bakkie gedaan en dan gaan we dan
![]()
zo spannend hehe
Oh en net al leuke keuken/badkamer en woon ideeen opgedaan das nooit weg èn mijn iphone komt maandag weerhij is beter
![]()
Ik ben zo hyper
Ja dat zei mijn ex ook, en hij liet het me zien, maar ik snap er niks van en kan het ook niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach binnenbandje vervangen is een fluitje van een cent. Heb gister 2 keer een binnenbandje vervangen, de eerste omdat ik het ventiel van band 0 gesloopt, had, de tweede omdat het ventiel van de eerste krom bleek te zijn. Fluitje van een cent
ik noem je ook niet zielig en met de fiets kan alles !quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Maar het is niet zielig, en ik heb geen geld om naar Zeeland te komen zoals mijn post daarvoor al zei
Herkenbaar. Sinds het uit is met ex heb ik ook een aantal scharrels gehad. Maar in den beginnen waren Kaas en ik eigenlijk ook alleen voor de neukquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:25 schreef Windigo het volgende:
Ja dat was dus eerst ook de intentie van mijn ex, en mijn ex daarvoor.. Ik word daar ongelukkig van. Want die mannen geven niet écht om me, en ik na een paar keer seks wel om hun. Ik stond er eerst voor open, maar daarom dus nu niet meer. Mijn ervaring is dat mannen je niet meer serieus nemen als je ''makkelijk' bent.
Vanuit amersfoort naar zeeland fietsen? Mijn fiets is ook stuk, dus dat gaat nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik noem je ook niet zielig en met de fiets kan alles !
Da's denk ik wel waar. Als vrouw kun je denk ik sexualiteit op veel manieren gebruiken, niet in de laatste plaats om te kijken of zo'n vent wel echt om je geeft of alleen 'ze boddie' wil.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mannen je niet meer serieus nemen als je ''makkelijk' bent.
DE en onze nieuwste CUL SC aanwinst ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Herkenbaar. Sinds het uit is met ex heb ik ook een aantal scharrels gehad. Maar in den beginnen waren Kaas en ik eigenlijk ook alleen voor de neukEn kijk waar we nu zijn, wonen zo goed als samen, hebben net de tuin opgeknapt... Het kan echt hoor
Nou, dat heb ik dus al drie keer geprobeerd, een seksrelatie die een relatie werd. Alledrie die mannen hebben keihard spelletjes gespeeld en me bedrogen. Ik hoef écht niet meer zo'n relatie. Leuk voor jou dat het wel werkte, maar 3x is scheepsrecht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Herkenbaar. Sinds het uit is met ex heb ik ook een aantal scharrels gehad. Maar in den beginnen waren Kaas en ik eigenlijk ook alleen voor de neukEn kijk waar we nu zijn, wonen zo goed als samen, hebben net de tuin opgeknapt... Het kan echt hoor
Wie nog meer, dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DE en onze nieuwste CUL SC aanwinst ook.
Toppie bezigquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef kaasplankje het volgende:
Wij hebben plantjes geshopt en in de tuin gewerkt![]()
Er staan allemaal viooltjes in potjes nu, alles is geveegd buiten, de tuin is gesnoeid en de klimmers opgebonden, en er staat een geelbloeiende & geurende toverhazelaar van 2 meter in mn camionettemaar die is voor op de volkstuin
je broek wordt te wijdquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:30 schreef Bluezz het volgende:
Tóch naar het -bewolkte- strand, brrrrr koudjes hoor
telfotobrakkekwaliteit
Ik heb drie keer op rij hele slechte ervaringen, mij niet meer gezienquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wie nog meer, dan?
Maarre, elders op fok ken ik ook wel weer een heel akelig tegenvoorbeeld, iemand die er zo mee in de knoop zit... Ik zou er erg mee uitkijken.
Wat naar, Windigo. Juist als je relatie op de klippen loopt zijn vrienden zo enorm welkom. Ik ben ze nog altijd dankbaar voor hun geduld en liefdequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:01 schreef Windigo het volgende:
Kost ook geldEn ik heb serieus geen vrienden momenteel
Doordat ik ziek ben geweest, werkeloos, en mijn ex (+vriendenkring) kwijtgeraakt ben heb ik momenteel niemand.. Ik voel me niet eenzaam omdat ik een sterke spiritualiteit heb, maar ik verveel me momenteel wèl. Ik hoop zo dat ik werk krijg en de monotonie kan doorbreken .. Zo'n week als dit zit ik dus constant thuis. Echt niet leuk
Ik kan me voorstellen dat je extra voorzichtig bent en zelfs je buik er ff vol van hebt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:29 schreef Windigo het volgende:
Nou, dat heb ik dus al drie keer geprobeerd, een seksrelatie die een relatie werd. Alledrie die mannen hebben keihard spelletjes gespeeld en me bedrogen. Ik hoef écht niet meer zo'n relatie. Leuk voor jou dat het wel werkte, maar 3x is scheepsrecht.
Lein & Kaasquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja daar ben ik héél blij meequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je extra voorzichtig bent en zelfs je buik er ff vol van hebt.
Maar er zijn wél leuke lieve mannen, maar niet erg dik gezaaid, dat klopt.
Gelukkig is er tegenwoordig wel internet voor de aanspraak & afleiding
Duhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DE en onze nieuwste CUL SC aanwinst ook.
Wat dacht je van Mr DE?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wie nog meer, dan?
Maarre, elders op fok ken ik ook wel weer een heel akelig tegenvoorbeeld, iemand die er zo mee in de knoop zit... Ik zou er erg mee uitkijken.
gelukkig heeft ze der buik er niet vol vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je extra voorzichtig bent en zelfs je buik er ff vol van hebt.
Dankjewelquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat naar, Windigo. Juist als je relatie op de klippen loopt zijn vrienden zo enorm welkom. Ik ben ze nog altijd dankbaar voor hun geduld en liefdeIk hoop dat je de draad snel weer op kan pakken, je lijkt me een leuke en lieve vrouw toe.
Het lijkt alsof ie bij je bovenbenen iets naar achter is gewaaid, ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik hijs hem steeds op![]()
Hoe zie je dat
Nog een paar :
koud2
koud3
koud4
Echt DH, hoe kom jij opeens zo snugger op fokquote:
Dat zou het wél moeten zijn. Het is begrijpelijk, maar jammer dat mensen door vervelende ervaringen een muurtje om zich heen optrekken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
DankjewelIedereen zegt altijd dat ik lief ben, maar ja, je kan nog duizend keer lief zijn, kennelijk is dat in menselijke relaties niet altijd genoeg om stabiele contacten te onderhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |