Niks mis mee: ik weet wat men onderscheidt zijnde 'kwaliteitsvoedsel' en ik herken kwaliteit, maar dat betekent niet dat ik alles wat uit de supermarkt afsnauw of verafschuw als het allemaal wat simpeler in elkaar zit. Mijn ouders hadden toen ze kind waren soms alleen witte rijst met sojasaus te eten, als hun dorp weer eens afgefikt was. Ik ben en zal geen voedselsnob worden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja en dat begrijp ik dus niet dat je dat doet als je weet dat het niet goed is voor je gewicht. sowieso een diepvriespizza![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En wat is er mis met gewoon 1 bakje chips?
wat jammer deze reactiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niks mis mee: ik weet wat men onderscheidt zijnde 'kwaliteitsvoedsel' en ik herken kwaliteit, maar dat betekent niet dat ik alles wat uit de supermarkt afsnauw of verafschuw als het allemaal wat simpeler in elkaar zit. Mijn ouders hadden toen ze kind waren soms alleen witte rijst met sojasaus te eten, als hun dorp weer eens afgefikt was. Ik ben en zal geen voedselsnob worden.
Geurtjessnob zijn is al erg genoeg_!
[..]
Meh, hetzelfde wat er mis is met 'nog één glaasje alcohol' of 'nog één gokje wagen' of 'nog één spuit heroine'. Verslavend dus, geeft je hersenen een korte termijn-voldoeningsprikkel, waar je uiteraard later weer spijt van krijgt. Maar ik kots er niks uit heur.
Nouja, 't is meer dat ik dan natuurlijk liever een zélf gestoomde char siu bapao eet dan zo'n supermarktmisbakselquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik ben wel een beetje een snob als het om eten gaat, vrees ikMaar ik heb afgelopen weekend liefderijk een supermarktbapao gegeten om iemand een plezier te doen
Uh, niks? 't is alleen bij anorexiapatienten boulimia dat wanneer de korte-termijnprikkel is uitgewerkt het schuldgevoel gaat verhevigen, en men er dus voedsel uitkotst. Maar daar heb ik dus geen last van, wilde ik even benadrukken.quote:
ik kan helaas niet anders dan supermarkt voedselquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik ben wel een beetje een snob als het om eten gaat, vrees ikMaar ik heb afgelopen weekend liefderijk een supermarktbapao gegeten om iemand een plezier te doen
Dat Steer geen erge boulimia spijt heeft. Wel gewone spijt maar niet spugen. Denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat jammer deze reactieen wat heeft kotsen ermee te maken?
Oh ja, boulimia.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat Steer geen erge boulimia spijt heeft. Wel gewone spijt maar niet spugen. Denk ik.
oh ik heb het denk ik even gemist dat het over anorexia gingquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uh, niks? 't is alleen bij anorexiapatienten dat wanneer de korte-termijnprikkel is uitgewerkt het schuldgevoel gaat verhevigen, en men er dus voedsel uitkotst. Maar daar heb ik dus geen last van, wilde ik even benadrukken.
Ja, en ik bedoelde dus eigenlijk boulimia.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh ik heb het denk ik even gemist dat het over anorexia ging
Nah meer een soort adhd nep ptssquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:50 schreef SeaOfLove het volgende:
,braam is weer dronken? even teruglezen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, en ik bedoelde dus eigenlijk boulimia.
Ja, de booze is bij mij ook een killerquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef borisz het volgende:
Gaat bij mij vooral om de drankjes wat ik naar binnen goed. Met het bier vooral. Niet dat ik een enorme zuipschuit ben en ik zuip er ook niet 20 per week weg, maar toch het gaat wel tellen
. Vooral speciale biertjes tellen
.
beidequote:Op woensdag 10 maart 2010 00:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Adhd check
nep?
Ptss check
Welk van de 3 is nep?
Ik ben voornamelijk een gezondheidstheorist.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, de booze is bij mij ook een killer
Steer, ach ja, als ik geen keuze heb, dan kan ik nog steeds wel 'simpele kost' eten, maar dan hou ik het liever bij wat groente of een salade. Want naast een culisnob ben ik ook nog eens een gezonderigheidsnob
Praat dan maar over ptts. Dat kennen we niet als burgers. Of hoe die afkorting ook heet.quote:
Hehehe,sinds Srebrenica zijn er geen uitzendingen meer geweest zeker........quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
Post Traumatisch Stress Syndroom.
Braam, je bent veel te jong voor Srebrenica man!
Niet met massale afvoer van duizenden mensen die we niet meer hebben gezien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hehehe,sinds Srebrenica zijn er geen uitzendingen meer geweest zeker........
ik ben geen culisnob en ook niet direct een gezondheidssnob. ik hou wel van lekker eten en dat is toch meestal gezondquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, de booze is bij mij ook een killer
Steer, ach ja, als ik geen keuze heb, dan kan ik nog steeds wel 'simpele kost' eten, maar dan hou ik het liever bij wat groente of een salade. Want naast een culisnob ben ik ook nog eens een gezonderigheidsnob
quote:
En voor Srebrenica waren er ook uitzendingen waar mensen zwaar beschadigd van terugkwamen. Libanon bijvoorbeeld. Maar toen wist niemand dat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
Post Traumatisch Stress Syndroom.
Braam, je bent veel te jong voor Srebrenica man!
irak, afganistan, afrika (voor de mariniers) anyone?quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hehehe,sinds Srebrenica zijn er geen uitzendingen meer geweest zeker........
Hmm... naja, ik kende idd iemand met PTSS.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]neuh geintje mensen
PTSS krijg je als het goed is niet van zo'n klein oefeningetje, alleen galmen alle kreten en termen nog ff goed na om het zo maar te zeggen, morgen om 07:00 de freaking wekker weer blegh !
Was ironisch bedoeld....quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:25 schreef Braamyo het volgende:
[..]
irak, afganistan, afrika (voor de mariniers) anyone?
:p nu ben je op het forum zo lief voor me aan het zorgen, met stroopwafels, thee, en een warme deken om me heenquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:30 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje stopt Braam in en zingt een liedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol dus jij medendeelt haar dat ze binnen 5 minuten weer slaapt....of andersquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:32 schreef SeaOfLove het volgende:
te bed nu! milou net wakker met de mededeling dat ze wakker is![]()
Zie liedje hieronder.......quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:32 schreef SeaOfLove het volgende:
te bed nu! milou net wakker met de mededeling dat ze wakker is![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
:p nu ben je op het forum zo lief voor me aan het zorgen, met stroopwafels, thee, en een warme deken om me heen
Maar heb jou verder niet op de meet ontmoet ofzo? geloof ik? Dus wanneer zie ik jou dan eens een keer...?
puur eigen belang,Nee, ik was niet op de meet. IRL ben ik even niet gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik kan wel voor anderen zorgen,maar niet zo goed voor mezelf.
Ik zie er naar uit om naar een meet te gaan en je te ontmoeten. Dat zeker.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Dat gaat bij mij meestal de verkeerde kant uit, zelf wetenquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Volgende keer ff over m'n buik aaien!
Go Mayquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga nog niet slapen, denk ik, dierenarts had vandaag nog gebeld over galzuren van May, die waren goed, oftewel dr lever enzo doet t gewoon goed, al met al mogen we niet klagen hoe het nu met haar gaat, gezien van waar ze gekomen is en wat ze heeft moeten doorstaan
Het enige buikje waar jij over mag aaien is die van mij.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Dat gaat bij mij meestal de verkeerde kant uit, zelf weten
quote:
Trusteh, Mieke.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:53 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten! Veel plezier met buikjes en de bekende billen!
die heb ik gekocht met de boekenbon die ik van Hobbels kreeg voor mn verjaardag, erg leuk idd, maar je bent er echt zo doorheenquote:
Xena dood??quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lol, ben nog niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 10 maart 2010 07:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of het is gewoon de icon van memo!
Ja je kan vanmorgen ook niet iets anders doen dan Fokken, want het is woensdagquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:45 schreef Isabeau het volgende:
moet jullie morgenvroeg uiteraard wel weer kunnen vindennu pc uit en oogjes toe
![]()
ik welquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:32 schreef Braamyo het volgende:
:p nu ben je op het forum zo lief voor me aan het zorgen, met stroopwafels, thee, en een warme deken om me heen
Maar heb jou verder niet op de meet ontmoet ofzo? geloof ik? Dus wanneer zie ik jou dan eens een keer...?
puur eigen belang,Ben je geil of wil je eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een
[ afbeelding ]
?
Vast wel, maar dat kan ik niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:33 schreef Den_Haag het volgende:
dus bovenaan de prioriteiten staat dus een prioriteitenlijstje maken?
geef mij 3 dingen die je moet doen, dan maak ik jouw lijstje, na elk klus(je) mag je pauze en fokkenquote:
Dat heb ik echt echt echt, ja. Met uitgebreide diagnose en hoofdschuddende arts en pillen en al. Nou ja, zonder pillen, want die blief ik niet meer.quote:
Werkte het maar zo. Ik kan zo op dertig klusjes komen die me eigenlijk gelukt zouden moeten zijn vóór de lunch, en daar met mijn ogen dicht drie dingen uitvissen lijkt me nogal onnozel. Nou ja. Soms heb je zo'n ochtend.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geef mij 3 dingen die je moet doen, dan maak ik jouw lijstje, na elk klus(je) mag je pauze en fokken
Ik heb de diagnose ADD, maar wordt druk van ritalin en wat ze me ook geven, en ben dus ook van de pillen afquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat heb ik echt echt echt, ja. Met uitgebreide diagnose en hoofdschuddende arts en pillen en al. Nou ja, zonder pillen, want die blief ik niet meer.
daarom ook maar 3 van de vele klusjes eruit pikken, hoe onbenullig ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Werkte het maar zo. Ik kan zo op dertig klusjes komen die me eigenlijk gelukt zouden moeten zijn vóór de lunch, en daar met mijn ogen dicht drie dingen uitvissen lijkt me nogal onnozel. Nou ja. Soms heb je zo'n ochtend.
Beter even achter mijn computer kruipen met een boterham dan straks een uur te laat naar mijn werk te vertrekken terwijl het huis ontploft is door twaalf onafgemaakte bezigheden.
Nou ja, bij mij werkt het an sich precies zoals het zou moeten werken, maar ik trek het nogal slecht wanneer het uitwerkt, en heb dus de hele dag idiote pieken en dalen en dat is bloedirritant. Iets met een trage afgifte, zoals Concerta, werkt beter, maar dat wordt niet vergoed, en ik heb geen zin om een bizar dure aanvullende verzekering te nemen zodat ik niet elke maand een berg geld naar de apotheek moet brengen. Ik ben verder gezond.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb de diagnose ADD, maar wordt druk van ritalin en wat ze me ook geven, en ben dus ook van de pillen afIk begrijp je helemaal
In elk geval niet dweilen voordat je de keukenvloer dweilt! Dat zie ik dan nog nét!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:41 schreef SeaOfLove het volgende:
wie helpt mij dan, ik ben ook niet meer vooruit te branden nl. bank leegruimen, was wegvouwen, keukenvloer leeg en dweilen. wat als eerste?
leg je was op de bank, trek de vloer leeg, dweil deze en ga zitten op de bank en vouw de was wegquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:41 schreef SeaOfLove het volgende:
wie helpt mij dan, ik ben ook niet meer vooruit te branden nl. bank leegruimen, was wegvouwen, keukenvloer leeg en dweilen. wat als eerste?
haha edit-slet, maar even serieus, want ik was nl serieusquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:42 schreef minilot het volgende:
[..]
In elk geval niet dweilen voordat je de keukenvloer dweilt! Dat zie ik dan nog nét!
Edit: voordat je de keukenvloer leeg hebt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |