www.polland.nl doet aan onderzoeken en enquetesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:56 schreef minilot het volgende:
[..]
En hoe kom je daar dan aan, als ik vragen mag?
Dank voor de tip.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:40 schreef minilot het volgende:
Werkt prima, mits je zin hebt om de eerste paar uur elke drie kwartier met een elektrische mixer de ijskristallen los te beuken.
Ik maak al twee jaar ijs zonder machine - het is een beetje een gedoe, maar het resultaat is prima.
Lees dit voor fijne tips:
http://www.davidlebovitz.(...)king_ice_crea_1.html
(Sowieso een geniaal blog, van een hippe, Amerikaanse pastry chef die in Parijs woont. Smullen!)
Lijkt mij lekker als je dat gaat proberen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil deze gaan proberen, vandaag nogIk hou jullie op de hoogte
Is een prima recept!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dank voor de tip.
Ik wil deze gaan proberen, vandaag nogIk hou jullie op de hoogte
Nou moe - meld ik me aan, crasht mijn browser bij het invullen van de profielvragenlijst en nu kan ik niet inloggen! Ik heb geen wachtwoord gekregen en/of ingesteld, en als ik via de website een wachtwoord laat toesturen dan krijg ik een mailtje met de mededeling dat mijn wachtwoord " " is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
www.polland.nl doet aan onderzoeken en enquetes
Hmm. Bij mij doet hij het altijd goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou moe - meld ik me aan, crasht mijn browser bij het invullen van de profielvragenlijst en nu kan ik niet inloggen! Ik heb geen wachtwoord gekregen en/of ingesteld, en als ik via de website een wachtwoord laat toesturen dan krijg ik een mailtje met de mededeling dat mijn wachtwoord " " is.
![]()
Maar even een mailtje naar ze sturen!
't Is ganz nicht het seizoen! allicht dat onze onderbuurman-de-dure-groenteboer ze heeft, maar ik hou het liever een beetje bescheiden, we moeten nog op vakantie over drie wekenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Bij mijn Dirk van de Broek waren er staaaaapels doosjes. En mijn groenteboer had ze vorige week ook gewoon. Maar ik beloof niks!
Snap ik - misschien dat er hier in de buurt gewoon een container van een boot was gevallen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is ganz nicht het seizoen! allicht dat onze onderbuurman-de-dure-groenteboer ze heeft, maar ik hou het liever een beetje bescheiden, we moeten nog op vakantie over drie weken
Doe's even ophouden!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:12 schreef minilot het volgende:
Het invoeren van 'bacon' en 'chocolate' als zoektermen bij Foodgawker zorgt voor bizar veel trek!
[ afbeelding ]
Bacon chocolate chip cookies
[ afbeelding ]
Bacon chocolate crunch bar
[ afbeelding ]
Dark chocolate bacon cupcakes
Ik word ook al een beetje misselijk bij het idee.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Het lijkt me echt te goor voor woorden eigenlijk
Handige site. Ik blijk bijna veertien kilometer gelopen te hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:22 schreef LieLie het volgende:
6km! Zag er best indrukwekkend uit op afstandmeten.nl Dacht niet dat ik zo'n groot rondje had gemaakt
Bij mij zit 1 cup in de maatbeker nog onder het streepje van 2 dl?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:29 schreef z80 het volgende:
wil het best proberen.
maar welke #$%$$#@ heeft de maat cup bedacht.
1 cup = 236.588 cc = 1/2 pint
gaat dus niet passen in mijn maatbeker.
Er past toch zeker wel 240 ml. in je maatbeker?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:29 schreef z80 het volgende:
wil het best proberen.
maar welke #$%$$#@ heeft de maat cup bedacht.
1 cup = 236.588 cc = 1/2 pint
gaat dus niet passen in mijn maatbeker.
Haha, baas boven baasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Handige site. Ik blijk bijna veertien kilometer gelopen te hebben.
Is verschil Britse en Amerikaanse cups, vrees ik..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij mij zit 1 cup in de maatbeker nog onder het streepje van 2 dl?
Hoewel, toch niet!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij mij zit 1 cup in de maatbeker nog onder het streepje van 2 dl?
Van de Ikea jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoewel, toch niet!
http://en.wikipedia.org/wiki/Cup_%28volume%29
Ik wist ook eigenlijk wel dat er niet zóveel verschil was tussen de Britse en de Amerikaanse..
Heb je misschien een traditionele Japanse maatbeker?
Gnorfquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:43 schreef LieLie het volgende:
Never mind
Het eerste streepje was voor een halve cup.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:43 schreef LieLie het volgende:
Het eerste streepje was voor een halve cup.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:51 schreef minilot het volgende:
[..]! Ei!
Over eieren gesproken: nu twee gekookte, geprakt met wat japanse mayo, op crackers.
terrasjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Er zat hier al een terrasje lekker vol!
Voorjaar!
Nou, de gedachte aan het aantal calorieën in het bladerdeeg heeft me nog wel even doen aarzelen.quote:
het is toch niet zo dat je er 5 te gelijk eet...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, de gedachte aan het aantal calorieën in het bladerdeeg heeft me nog wel even doen aarzelen.. Maar nee, ik geloof niet dat ik nog echt af hoef te vallen.
Nee, gelukkig niet. Dan zou het wel de verkeerde kant opgaan met m'n figuur, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het is toch niet zo dat je er 5 te gelijk eet...
quote:
dat zou zelfs bij mij de verkeerde kant opgaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Dan zou het wel de verkeerde kant opgaan met m'n figuur, waarschijnlijk.
Wat natuurlijk voor iedereen zo'n beetje de allerbeste optie is om af te vallen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Wil eigenlijk gewoon CF na gaan doen met gezonder (maar vooral wel lekker) eten en veel meer sporten. Klinkt veel meer als iets wat bij mij past.
Ja, nou wil ik wel even weten welk topic natuurlijk. Anders kunnen we niet meeklagen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Duderella het volgende:
Over afvallen en de hele reutemeteut gesproken, ik zat me straks al weer groen en geel te ergeren aan hoe in een topic sommige heerschappen hier op FOK! over vrouwen denken en praten. Zodra er een gram te veel op zit, naar hun smaak, mag je ze kennelijk meteen 'wijven' noemen en kotssmileys plaatsen. Ik vind dat eigenlijk gewoon niet kunnen.En als je ziet wát ze al een dik wijf noemen, dan vraag ik me af hoe zij allemaal aan de vrouw gaan komen. Een vrouw die aan hun eisen voldoet dus.
Ik vraag me ook af of ze aan hun eigen lijf even hoge eisen stellen.
Mee eens!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat natuurlijk voor iedereen zo'n beetje de allerbeste optie is om af te vallen!
Ik vind dat ook onvoorstelbaar. En ik denk inderdaad dat de meeste van die types weinig aan de vrouw zijn. Hoe minder ervaring, hoe meer je een ideaalbeeld in stand kunt houdenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Duderella het volgende:
Over afvallen en de hele reutemeteut gesproken, ik zat me straks al weer groen en geel te ergeren aan hoe in een topic sommige heerschappen hier op FOK! over vrouwen denken en praten. Zodra er een gram te veel op zit, naar hun smaak, mag je ze kennelijk meteen 'wijven' noemen en kotssmileys plaatsen. Ik vind dat eigenlijk gewoon niet kunnen.En als je ziet wát ze al een dik wijf noemen, dan vraag ik me af hoe zij allemaal aan de vrouw gaan komen. Een vrouw die aan hun eisen voldoet dus.
Hier kwam ik het vandaag tegen:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, nou wil ik wel even weten welk topic natuurlijk. Anders kunnen we niet meeklagen!
Ik las dat topic eerder vandaag ook en verbaasde me er ook weer eens over. Gelukkig hebben ze zelf allemaal goddelijke lijven en penissen van minstens 20 cm.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hier kwam ik het vandaag tegen:
Nicolette Kluijver in Playboy
Maar het is een algemeen geaccepteerd iets op FOK! hoor.
Ja, héél ergerlijk. Ik las ergens eens een onderzoek dat uitwees dat 80% van de mannen een slanke vrouw wil, terwijl 56% zelf overgewicht heeftquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik las dat topic eerder vandaag ook en verbaasde me er ook weer eens over. Gelukkig hebben ze zelf allemaal goddelijke lijven en penissen van minstens 20 cm.
Tsja. Is dat dan zo merkwaardig? Ik vind heel dun bij meisjes vaak ook wel aantrekkelijk, zonder dat ik dat nou koppel aan hoe mijn eigen lijf eruit zou moeten zien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, héél ergerlijk. Ik las ergens eens een onderzoek dat uitwees dat 80% van de mannen een slanke vrouw wil, terwijl 56% zelf overgewicht heeft
Nou, wel een beetje als het een soort voorwaarde wordtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Tsja. Is dat dan zo merkwaardig? Ik vind heel dun bij meisjes vaak ook wel aantrekkelijk, zonder dat ik dat nou koppel aan hoe mijn eigen lijf eruit zou moeten zien.
Het gaat er niet om wat je voorkeur is. Dat mag ieder uiteraard voor zich weten. Maar dat het kennelijk volkomen geaccepteerd is om vrouwen die niet aan jouw voorkeur voldoen uit te maken voor rotte vis en daar dan met zijn allen al kotssmileys plaatsend een potje bij te gaan zitten lachen, vind ik volkomen van de pot gerukt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:43 schreef minilot het volgende:
Ja, nou, ik ga dus maar mijn mond houden, want ik vind splinterdunne meisjes echt heel tof om te zien.
quote:
Ik snap het bezwaar ook wel hoor, en die FOKkertjes in dat topic zijn wel een héél treurig voorbeeld, maar in principe vind ik dat je niet persé op jezelf hoeft toe te passen wat je in iemand anders aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, wel een beetje als het een soort voorwaarde wordt
Gut ja, je had me een keer gebandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:48 schreef Duderella het volgende:
Soms vind ik het jammer dat ik geen FA meer ben.
Ik ben blij dat je geen FA meer bent, je bent nu zoveel leuker als klootjesvolkuserquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:48 schreef Duderella het volgende:
Het gaat er niet om wat je voorkeur is. Dat mag ieder uiteraard voor zich weten. Maar dat het kennelijk volkomen geaccepteerd is om vrouwen die niet aan jouw voorkeur voldoen uit te maken voor rotte vis en daar dan met zijn allen al kotssmileys plaatsend een potje bij te gaan zitten lachen, vind ik volkomen van de pot gerukt.
Soms vind ik het jammer dat ik geen FA meer ben.
O dat weet ik ook niet meer!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gut ja, je had me een keer geband
Weet niet meer waarvoor
Hoezo? In het 'vrouwen, wat voor man zoeken jullie' topic waar ik geheel toevallig in was gestruikeld dit weekendquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je alleen een vrouw wilt die heel slank is, en je bent zelf te zwaar, dan is dat niet helemaal eerlijk redeneren lijkt me.
Volgens mij zei ik iets in een iPhone topic wat Swetseneggerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat weet ik ook niet meer!
Wie had jou erbij gelapt dan, welke mod?
Da's ook weer waar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoezo? In het 'vrouwen, wat voor man zoeken jullie' topic waar ik geheel toevallig in was gestruikeld dit weekendgeven sommige vrouwen aan van mannen met een buikje te houden. Als die mannen met een buikje nou houden van slanke vrouwen, en er is een slanke vrouw die van mannen met een buikje houdt, dan heb je een match.
Men moet voor zichzelf gewoon duidelijk het beoogde nut van een waardeoordeel (slecht, goed) van een waarneming (dun, dik, slank, mollig) kennen.
maar waar zoekt de Steer naar?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoezo? In het 'vrouwen, wat voor man zoeken jullie' topic waar ik geheel toevallig in was gestruikeld dit weekendgeven sommige vrouwen aan van mannen met een buikje te houden. Als die mannen met een buikje nou houden van slanke vrouwen, en er is een slanke vrouw die van mannen met een buikje houdt, dan heb je een match.
Men moet voor zichzelf gewoon duidelijk het beoogde nut van een waardeoordeel (slecht, goed) van een waarneming (dun, dik, slank, mollig) kennen.
Da's een goeie, dat weet ik niet.quote:
Niet dan? Zijn er ook mannen dan die dat niet hebben?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig hebben ze zelf allemaal goddelijke lijven en penissen van minstens 20 cm.
Oh geen idee meer!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik iets in een iPhone topic wat Swetseneggerniet leuk vond, en voor ik het wist had ik een ban.
Was me niet de moeite waard destijds.
Oh vrouwen met een snor!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:55 schreef minilot het volgende:
Ik vind bijvoorbeeld het baardje van mijn lief echt hartstikke leuk, maar ik wrijf daarom geen pokon op mijn eigen kin!
Nou ja, ieder z'n meug, maar het gaat natuurlijk om de manier waarop je 't meldt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:43 schreef minilot het volgende:
Ja, nou, ik ga dus maar mijn mond houden, want ik vind splinterdunne meisjes echt heel tof om te zien.
Ik heb vandaag geleerd dat ik door mijn rare neus niet eens meer in aanmerking komquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
Da's een goeie, dat weet ik niet.
Ik bedacht me net dat in die 2 jaar dat ik het uit had gemaakt met de ex eigenlijk niemand ben tegengekomen met:
0) een betere persoonlijkheid
1) een lekkerder lijf![]()
Dus de eerste tekenen van 'hey, misschien was dat niet zo'n goede beslissing' beginnen een beetje toe te slaan._!
En die hebben wequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alsof vrouwen nog niet genoeg complexen hebben
Nee dat niet, maar ik zie op tv ook regelmatig dikke mannen voorbij komen die commentaar hebben op dikke vrouwen. Wees tenminste zo eerlijk om je eigen tekortkomingen bij anderen niet af te kraken. Maar goed, vrouwen doen dat andersom ook bij mannen, zo lijkt de mensheid nu eenmaal in elkaar te zitten. Naar een ander wijzen is gewoon makkelijker dan naar jezelf kijken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik snap het bezwaar ook wel hoor, en die FOKkertjes in dat topic zijn wel een héél treurig voorbeeld, maar in principe vind ik dat je niet persé op jezelf hoeft toe te passen wat je in iemand anders aantrekkelijk vindt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's een goeie, dat weet ik niet.
Ik bedacht me net dat in die 2 jaar dat ik het uit had gemaakt met de ex eigenlijk niemand ben tegengekomen met:
0) een betere persoonlijkheid
1) een lekkerder lijf![]()
Dus de eerste tekenen van 'hey, misschien was dat niet zo'n goede beslissing' beginnen een beetje toe te slaan._!
Ik niet hoor. Zo complexloos als wat. Met dat soort gedoe hou ik me niet bezig. Als ik een keer geen zin heb om mijn benen te scheren houdt de wereld heus niet op met draaien.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon op zo'n moment terug denken aan de redenen achter het uitmaken
en dat zat waarschijnlijk toch echt in reden 0
Ik scheer ze nooit. Ik heb een vorm van exceem die nauwelijks zichtbaar is als ik goed met mijn huid omga, maar als ik mijn benen scheer zijn ze binnen drie dagen dik, rood en schilferig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Zo complexloos als wat. Met dat soort gedoe hou ik me niet bezig. Als ik een keer geen zin heb om mijn benen te scheren houdt de wereld heus niet op met draaien.
Nou, daar zit ik dan ook niet zo mee. Maar ik heb wel snel het gevoel dat ik wordt aangekeken op mijn gewicht, en dat mensen daardoor toch een ander beeld van me krijgen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Zo complexloos als wat. Met dat soort gedoe hou ik me niet bezig. Als ik een keer geen zin heb om mijn benen te scheren houdt de wereld heus niet op met draaien.
Tot vanavond Dudequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
O ja, de Partij voor de Dieren sponsort natuurlijk ook de links-radicalen. Die kan er vandaag ook nog wel even bij.![]()
Ik heb meteen mijn portie FOK! wel weer even gehad.![]()
Eten en naar yoga! Aloha mensen!
het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eens in het jaar schrijf je een verlichtende posting.En na de post over de Partij voor de Dieren is dit al de tweede in 2010. Wordt een goed jaar voor je, D_H!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ben ik het zo erg mee eens. Ik kan me daar gruwelijk over opwinden. Lelijke puistenkoppen die op Fok bij iedere vrouw die niet overduidelijk anorexia heeft gaan zeiken dat ze dik zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Duderella het volgende:
Nou, daar ben ik dan misschien gewoon ongevoelig voor..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, daar zit ik dan ook niet zo mee. Maar ik heb wel snel het gevoel dat ik wordt aangekeken op mijn gewicht, en dat mensen daardoor toch een ander beeld van me krijgen.
Zennnnnquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
O ja, de Partij voor de Dieren sponsort natuurlijk ook de links-radicalen. Die kan er vandaag ook nog wel even bij.![]()
Ik heb meteen mijn portie FOK! wel weer even gehad.![]()
Eten en naar yoga! Aloha mensen!
En daarmee kom je natuurlijk nogal dichtbij precies datgene waar je een hekel aan zegt te hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lelijke puistenkoppen
[..]
het zijn de grootste kneuzen die hier aan mee doen, kom je ze op straat tegen dan lach je je rot.
denk je dat die figuren buiten komen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt, geloof me, het zijn de grootste kneuzen die hier aan mee doen, kom je ze op straat tegen dan lach je je rot.
Ik was qua groei de rest juist voor, dus tot halverwege de middelbare school altijd de grootste en de breedste. Daar ben ik behoorlijk mee gepest, en hoewel ik daar weinig van over heb gehouden, blijft er wel een stuk onzekerheid die mijn uiterlijk koppelt aan hoe ik denk dat mensen mij zien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik dan misschien gewoon ongevoelig voor..
Niet dat ik het nooit heb meegemaakt hoor: op de lagere school liep ik één jaar vooruit en had ik een beetje een groeiprobleem: ik was een soort garnaaltje met een ENORME bril. Ik werd keihard gepest. Niks aan overgehouden, behalve een vrij vroeg opduikend begrip van hoe mensen nu eenmaal op elkaar reageren, zeker in groepen, en besloten dat ik me daar niks van aan ging trekken.
Nu ik eenmaal volwassen ben kan ik me al helemáál niet voorstellen dat commentaar op zoiets triviaals als hoe ik eruit zie me ook maar een moment dwars zou zitten.
Misschien geluk gewoon gehad met hoe ik in elkaar zit hoor, want ik snap best dat niet iedereen kritiek op uiterlijk zo makkelijk trekt.
Uiteraardquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:12 schreef minilot het volgende:
[..]
En daarmee kom je natuurlijk nogal dichtbij precies datgene waar je een hekel aan zegt te hebben.
Ah joh, dat de eerste indruk die je op iemand maakt nogal stevig vasthangt aan hoe je eruit ziet en hoe je jezelf presenteert, daar ontkom je niet aan. Zo werkt het nu eenmaal. Gelukje voor de knappe mensen, pech voor (bijvoorbeeld) mij, want ik heb hazetanden, rare bolle ogen en mijn kleren zijn altijd stuk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik was qua groei de rest juist voor, dus tot halverwege de middelbare school altijd de grootste en de breedste. Daar ben ik behoorlijk mee gepest, en hoewel ik daar weinig van over heb gehouden, blijft er wel een stuk onzekerheid die mijn uiterlijk koppelt aan hoe ik denk dat mensen mij zien.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:18 schreef minilot het volgende:
want ik heb hazetanden, rare bolle ogen en mijn kleren zijn altijd stuk.
Hehe, na een tijdje therapie ben ik ook wel ongeveer zoverquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:10 schreef minilot het volgende:
Nu ik eenmaal volwassen ben kan ik me al helemáál niet voorstellen dat commentaar op zoiets triviaals als hoe ik eruit zie me ook maar een moment dwars zou zitten.
Moet je ze zien reageren in het KPD-topic waarin vrouwen zich bloot geven. Dan lig je helemaal in een deuk om de reakties.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:10 schreef TAV74 het volgende:
Hier ben ik het zo erg mee eens. Ik kan me daar gruwelijk over opwinden. Lelijke puistenkoppen die op Fok bij iedere vrouw die niet overduidelijk anorexia heeft gaan zeiken dat ze dik zijn![]()
En dan nog het liefts gekoppeld aan opmerkingen dat ze daar toch niet "overheen willen"
Echt, geloof me, het zijn de grootste kneuzen die hier aan mee doen, kom je ze op straat tegen dan lach je je rot.
Is toevallig een charmante hoek!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Als je eruit ziet als je avatar ga ik bij je blozen heur, als je te dichtbij me komt
Ja, daar heb ik dan weer iets minder medelijden mee; wie post er dan ook foto's van in je nakie op een forum vol pubersquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je ze zien reageren in het KPD-topic waarin vrouwen zich bloot geven. Dan lig je helemaal in een deuk om de reakties.
Wanneer zou Elf lekkers mogen ontvangen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:
als er nog liefhebbers zijn voor het nieuwe adres van Elf geef maar een PM
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:
als er nog liefhebbers zijn voor het nieuwe adres van Elf geef maar een PM
Linkje plsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:31 schreef minilot het volgende:
Wie mijn gênante hoepel-filmpje hier gezien heeft zal beamen: ik ben geen prijswinnend meisje.![]()
Geeft niet. Als mijn lief het maar goed genoeg vindt.
Zoek maar op 'Basisinstructie hoepelen' op Youtube. Ik heb er heel wat neefjes en nichtjes en broertje en zusjes van mijn lief mee geholpen, dus het had nut! Heus!quote:
Valt wel mee toch? Gewoon een normaal aantrekkelijk meisje? Ik had niet het idee dat je een lelijk eendje bentquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:31 schreef minilot het volgende:
Wie mijn gênante hoepel-filmpje hier gezien heeft zal beamen: ik ben geen prijswinnend meisje.![]()
Geeft niet. Als mijn lief het maar goed genoeg vindt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:37 schreef minilot het volgende:
Zoek maar op 'Basisinstructie hoepelen' op Youtube. Ik heb er heel wat neefjes en nichtjes en broertje en zusjes van mijn lief mee geholpen, dus het had nut! Heus!
tof!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Zoek maar op 'Basisinstructie hoepelen' op Youtube. Ik heb er heel wat neefjes en nichtjes en broertje en zusjes van mijn lief mee geholpen, dus het had nut! Heus!
Wie is Gisele Bundchenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ach ja. Ik ben 27, getrouwd, ingenieur: waarom zou ik me druk maken als ik er niet uitzie als de tweelingzus van Gisele Bundchen?
Drie! Zelf verkeerd gerekend.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Filmpje bekeken.![]()
Die is dus van 4 jaar geleden, begrijp ik.
Wiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
Valt wel mee toch? Gewoon een normaal aantrekkelijk meisje? Ik had niet het idee dat je een lelijk eendje bent
[ afbeelding ]
Ach ja. Ik ben 27, getrouwd, ingenieur: waarom zou ik me druk maken als ik er niet uitzie als de tweelingzus van Gisele Bundchen?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dankzij het citroenijs wat aan het afkoelen is, kan ik het leven weer áán. Gewoon omdat het kán en omdat ik het waard ben![]()
Haaa, je hebt inderdaad een markante stem, zoals CF zei. Huldequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:37 schreef minilot het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo'n kei in baasspelen over mijn Klantenservice, waarbij de allernaarste klachten op mijn bord komen..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haaa, je hebt inderdaad een markante stem, zoals CF zei. Hulde
Wat doe jij nou eigenlijk voor werk, dat je zo van hot naar her vliegt en nooit eens zelf hoeft te koken?quote:
Consultant HSE, nu bezig met een project in Siberiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat doe jij nou eigenlijk voor werk, dat je zo van hot naar her vliegt en nooit eens zelf hoeft te koken?
Ooooooooooooojaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Consultant HSE, nu bezig met een project in Siberie
Wat stoer!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Consultant HSE, nu bezig met een project in Siberie
Nee, dat betekent dat ik me er nog niet echt een beeld bij kan vormenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik zojuist ergens in ben getrapt?
Health, Safety and Environmentquote:
Weet nog niet wat het word, Italiaans of Chineesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Ikke niet hoor! Ik was aan het roerbakken.. alleen de rijst voor Thijs wil niet gaar worden.. dus nu even wachten tot het toch zin heeft gekregen
Klinkt heerlijk golfer!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:18 schreef golfer het volgende:
Hier wordt het dit recept van AH vergezeld door een lekker gebraden kogelbiefstukje.
quote:
Volgens mij mogen kraam vrouwen ook hobby's doen toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:54 schreef freecell het volgende:
Ik vind Bas liefHeus!
Hier lekker gegeten... en voor de grap eens mijn calorieën achteraf geteld.. en tot de conclusie gekomen dat ik niet eens weet hoeveel ik nodig heb momenteel
Normaal blijf ik stabiel tussen de 1200 en 1400, maar nu geef ik borstvoeding... hmmm.
Ow en ik heb vanmiddag woest in de tuin gewerkt in de zon![]()
een half uurtje en toen was ik bekaf -> oja, ik ben eigenlijk nog kraamvrouw
Ja, is het ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij mogen kraam vrouwen ook hobby's doen toch?
Lijkt me heel relaxed voor de baby als de mama relaxed is . Enzo.
Ja. Logisch. Je mankeert in principe niks.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, is het ook
En TARA had het ook makkelijk, want Leander rende om mij heen in de zon met een bal en een fietsje
Maar... mijn lijf vindt *klinkers vegen,bladeren ruimen, struik uittrekken en onkruid wieden* nog een beetje heftig zo na een bevalling
Milou is een ventriloquist!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:28 schreef SeaOfLove het volgende:
milou toen ik haar aan het afdrogen was na t douchen: mammie! ik ga uit mijn billen praten! Ze bukt voorover en steekt haar bips in de lucht en laat me daar toch een kneiter van een scheetWaar heeft ze dat nou weer vandaan
LOL! En ach, Kaas heeft vast geen zadelpijn, moet goedkomen toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft. Ik heb 2 dagen achter elkaar flink gefietst. Op een stoel zitten is op dit moment zeg maar niet zo fijnHelaas pindakaas voor Kaas, want ik ga ook niet ergens anders op zitten vandaag
TMI.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft. Ik heb 2 dagen achter elkaar flink gefietst. Op een stoel zitten is op dit moment zeg maar niet zo fijnHelaas pindakaas voor Kaas, want ik ga ook niet ergens anders op zitten vandaag
Je adviseert bedrijven of ze hun fabrieken wel op de juiste manier gebruiken om ongelukken te voorkomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:12 schreef krakkemieke het volgende:
DenHaag, hoe kan je dat dan toepassen in een baan?
zijn er nog genoeg dingen mogelijk hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Geen beroep voor mij denk ik....Ik zou willen weten of die fabrieken daarna goed werken.....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je adviseert bedrijven of ze hun fabrieken wel op de juiste manier gebruiken om ongelukken te voorkomen.
Tom Yam soep en een pittige thaise curry
Verder nog mee gesnoept van de sushi. Spinazie-sushi, vreemd maar wel heel lekker![]()
Heerlijke geuren!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:26 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn huisje ruikt naar appeltaartMijn schone was die hangt te drogen nu ook
had bluez al nieuwe afd en kamernr gestuurd :-) volgens mij is nu iedereen wel op de hoogte geloof ik, als ik iemand vergeten ben: sorryquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef Duderella het volgende:
Bloes, Ik heb van SOL een kamernummer als toevoeging op het adres. Kaartje al weg?
Bedankt voor het adres SOL!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
had bluez al nieuwe afd en kamernr gestuurd :-) volgens mij is nu iedereen wel op de hoogte geloof ik, als ik iemand vergeten ben: sorrygeef dan maar even nog een pm
Kaartje was al door mij op de bus gedaan voordat de nieuwe gegevens binnenkwamen. Maar ik vertrouw er wel op dat het alsnog goed terecht gaat komen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef Duderella het volgende:
Bloes, Ik heb van SOL een kamernummer als toevoeging op het adres. Kaartje al weg?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Kaartje was al door mij op de bus gedaan voordat de nieuwe gegevens binnenkwamen. Maar ik vertrouw er wel op dat het alsnog goed terecht gaat komen.
lijkt mij van wel toch, miss alleen iets later. voor nu heeft iedereen weer gewoon de juiste gegevens tot DE weer mocht gaan verhuizenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Kaartje was al door mij op de bus gedaan voordat de nieuwe gegevens binnenkwamen. Maar ik vertrouw er wel op dat het alsnog goed terecht gaat komen.
Ja! Dat hoop ik! Gauw naar huis!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lijkt mij van wel toch, miss alleen iets later. voor nu heeft iedereen weer gewoon de juiste gegevens tot DE weer mocht gaan verhuizen
Dan noem je het gewoon 'citroendrankje' en dan geniet je lekker van de smaak!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Citroenijs mislukt. Te dun gebleven
Next time het hele recept uitproberen (had nu de helft van alles genomen, mss is er iets mis met de verhoudingen, niet mixen en iets minder vaak roeren. Dat moet het doen.
De smaak is overigens prima
Dit is mijn eerste uitglijer in 5 1/2 week, ik heb niet het hele ijsje gegeten overigens, alleen geproefd tijdens het maken en net een paar hapjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Is dat dr Frank verantwoord ijs of ben je al zo ver dat je je een lekker extraatje kan veroorloven??
oh dit is wel een leuk en simpel zomersnagerecht na een bbqquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz, ik heb zoiets ooit gemaakt met sinaasappel. Ik heb je recept niet gelezen, maar ik nam 4 sinaasappels en een liter vanille ijs.
Sinaasappels uitpersen, sap door een liter zacht ijs roeren, eventueel een scheut likeur toevoegen.
Sinaasappels weer vullen met ijs, paar uur in de vriezer.
De grap is juist dat ik het ijs zelf wil maken. Echt helemaal zelfquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz, ik heb zoiets ooit gemaakt met sinaasappel. Ik heb je recept niet gelezen, maar ik nam 4 sinaasappels en een liter vanille ijs.
Sinaasappels uitpersen, sap door een liter zacht ijs roeren, eventueel een scheut likeur toevoegen.
Sinaasappels weer vullen met ijs, paar uur in de vriezer.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste uitglijer in 5 1/2 week, ik heb niet het hele ijsje gegeten overigens, alleen geproefd tijdens het maken en net een paar hapjes
haha, ik had maar 2 citroentjes gevuld, dus er staat er nog maar 1tje in de vriezer. Wie weet is die morgen wel eetbaar voor golfer. Anders idd een twist met limoncello of zoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
ah jammer bluez, limoncello erbij, in de blender en t een limoncello-shake noemen?
Je bent net begonnen, dus er treden wel allerlei veranderingen op in je lichaam natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
netjes hoor!!
Ik heb 2 paaseitjes gegeten sinds ik begonnen ben, maar verder vind ik het heel makkelijk vol te houden.Alleen moet ik zo veel plassen ineens
![]()
Ja dat merk ik al een beetje idd.. maar merk ook dat mijn buik minder opgezwollen isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent net begonnen, dus er treden wel allerlei veranderingen op in je lichaam natuurlijk
Je kan ook nog lekker uit je straatje gaan meuren, soort metalig
In mijn jeugd kon je dat in Franse restaurants bestellen, grote hit voor ons natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh dit is wel een leuk en simpel zomersnagerecht na een bbq
Ja, dat weet ik. Mijn idee is voor als andere ideen niet lukken. Dat je geen stress hebt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De grap is juist dat ik het ijs zelf wil maken. Echt helemaal zelf
LINK
heb al mijn hele leven een schommelend gewicht, dus moeite met het op peil houden. En als je op je 19e een half jaar bijna niet kan lopen terwijl je blij bent dat je je eetlust net weer terug hebt dan gaat het hard.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:43 schreef SeaOfLove het volgende:
wat ik me soms wel eens afvraag, zonder beledigend ofzo te willen overkomen....waarom hebben jullie het zover laten komen dat jullie op dieet gaan/moeten
Bij mij enigszins vergelijkbaar verhaal, op het niet kunnen lopen naquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heb al mijn hele leven een schommelend gewicht, dus moeite met het op peil houden. En als je op je 19e een half jaar bijna niet kan lopen terwijl je blij bent dat je je eetlust net weer terug hebt dan gaat het hard.(was toen brood mager na een inzinking) En op een bepaalde leeftijd krijgen meer meiden last van meer ophopingen en als je daarnaast ook nog met een lekkerbek gaat samenwonen is het hek van de dam.. Ben een paar jaar geleden door omstandigheden weer enorm afgevallen maar dat zit er nu, 6 jaar later, dus allemaal weer aan..
Ik beweeg gewoon te weinig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:43 schreef SeaOfLove het volgende:
wat ik me soms wel eens afvraag, zonder beledigend ofzo te willen overkomen....waarom hebben jullie het zover laten komen dat jullie op dieet gaan/moeten
Genetisch bepaald.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik had gewoon geen zin om te sporten... Maar nu vind ik dat er toch wel een beetje af mag. Ik heb in principe wel een gezond BMI, maar het is mooier als die wat lager is...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Ah okquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, dat weet ik. Mijn idee is voor als andere ideen niet lukken. Dat je geen stress hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb sinds deze week ook de doordeweekse wijntjes geschrapt trouwens.. lekker veel thee. (en dus weer naar de wc)
oh en nu lekker komkommer met wat 30+ oude geitenkaas van de kaasboer die echt mega lekker is![]()
Tof he, niemand is beledigd.....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Hmmm ook lekker! Ik moet wel oppassen dat ik niet te veel ga eten 's avonds merk ik. Probeer er iig zo veel mogelijk augurk, komkommer, tomaat of radijs bij te doen..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:57 schreef Bluezz het volgende:Ik heb wel lekker mijn wijntje hoor, mijn enige zonde.
Mijn hapje bij de borrel is roomkaas/rookvlees bonbonnetjes
Deels verandering in eet- en beweegpatroon toen ik ging studeren, daarna een periode dat ik me extreem niet-gelukkig voelde en veel te veel en rotzooi at.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Combinatie van een paar keer een crashdieet (domme bloesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Bij mijn wijntje neem ik steevast iets lekkers. Gewoon 1 keer een plankje of een bordje klaarmaken. Maar ik eet sowieso verdeeld over de dag niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmm ook lekker! Ik moet wel oppassen dat ik niet te veel ga eten 's avonds merk ik. Probeer er iig zo veel mogelijk augurk, komkommer, tomaat of radijs bij te doen..
Jojo'en is echt funest, jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Combinatie van een paar keer een crashdieet (domme bloes) dus in korte tijd een kilo of 10 afvallen, metabolisme naar de klote, tel daarbij een beroep in de zorg bij op, voor 20 jaar ong., waar je continue in beweging bent dus redelijk op gewicht blijft. Toen een kapot lijf, slecht/minder beweging en daardoor ook nog een zittend beroep gekregen. Zie daar een gewichtstoename van 30k in ongeveer 15 jaar
![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
Bedankt dat je ons alsmaar op de hoogte houdt RT, naast zorgen voor je elfje doe je dat ook nog.....
als dat zo is dan let je toch extra op wat je eet en vooral de hoeveelheden?quote:
Het belangrijkste is dat ik ook bezig ben om blijvende aanpassingen aan te leren.quote:
Ja ik ook 's avonds, maar dan zonder de wijn nu.. Probleem is dat ik dan behoefte aan meer heb.. Moet ik nog even afwennen zeg maar..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij mijn wijntje neem ik steevast iets lekkers. Gewoon 1 keer een plankje of een bordje klaarmaken. Maar ik eet sowieso verdeeld over de dag niet zo heel veel.
ben 20kg zwaarder dan 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Combinatie van een paar keer een crashdieet (domme bloes) dus in korte tijd een kilo of 10 afvallen, metabolisme naar de klote, tel daarbij een beroep in de zorg bij op, voor 20 jaar ong., waar je continue in beweging bent dus redelijk op gewicht blijft. Toen een kapot lijf, slecht/minder beweging en daardoor ook nog een zittend beroep gekregen. Zie daar een gewichtstoename van 30k in ongeveer 15 jaar
![]()
Het is dus niet altijd zo simpel als genen & te veel etenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:05 schreef SeaOfLove het volgende:
als dat zo is dan let je toch extra op wat je eet en vooral de hoeveelheden?ik heb de bouw van mijn vader, maar mijn moeder was vroeger zoals ik altijd al ben, maar zij is nu gewoon dik. ik ga er maar even vanuit dat de genen van mijn vader overheersen
SUN, bij mij bleef na mijn 30ste alles plakken, maar als ik gewoon normale hoeveelheden eet is er niks aan de hand en kan ik ook gewoon eens een big mac
ofzo naar binnenwerken.
Maak ik hieruit op dat 'ie toch is aangekomen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:06 schreef Rtificial het volgende:
Oh, ennuh ColdFeet: ik had je natuurlijk zelf eigenlijk even d'r nieuwe kamernummer moeten geven maar t is me even ontschoten. Ben een beetje weinig pro-actief met deze dingen op t moment *schaam*
Ik krijg laat en onduidelijk pas een heb-geen-honger-meer door. Calorieën tellen helpt bij mij enorm op dat gebied om in ieder geval op m'n huidige gewicht te blijven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als dat zo is dan let je toch extra op wat je eet en vooral de hoeveelheden?![]()
PM werkt niet op m'n iPhone dus ik probeer je morgen even berichtje te sturen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:06 schreef Rtificial het volgende:
Oh, ennuh ColdFeet: ik had je natuurlijk zelf eigenlijk even d'r nieuwe kamernummer moeten geven maar t is me even ontschoten. Ben een beetje weinig pro-actief met deze dingen op t moment *schaam*
Ik heb een enorme eetlust en had echt barstende honger vaak als ik niet genoeg at of ook als ik wel genoeg at! Dus ik weet niet wat 'normale' hoeveelheden precies zijn.. Het sloop er in: steeds een klein beetje meer. En ik was gewend dat ik alles kon eten zonder aan te komen toen ik nog op de middelbare school zat. Dat is dus totaal veranderd binnen 2 jaar. En dat is moeilijk aanpassen!! Zeker als je op en af wel en niet lekker in je vel zit..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:05 schreef SeaOfLove het volgende: SUN, bij mij bleef na mijn 30ste alles plakken, maar als ik gewoon normale hoeveelheden eet is er niks aan de hand en kan ik ook gewoon eens een big macofzo naar binnenwerken.
Joh! Ik denk dat niemand het je kwalijk neemt hoor!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:06 schreef Rtificial het volgende:
gelukkig! het is soms moeilijk formuleren met de foon nl. ik ga zo nog eens een stelling er tegenaan gooien, maar ook hier wil ik geen discussie mee creëren, tegen jullie zwaargewichten kan ik toch niet opquote:
http://messages.fok.nl gewoon even bookmarken, RTquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:09 schreef Rtificial het volgende:
[..]
PM werkt niet op m'n iPhone dus ik probeer je morgen even berichtje te sturen.
Herkenningquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb een enorme eetlust en had echt barstende honger vaak als ik niet genoeg at of ook als ik wel genoeg at! Dus ik weet niet wat 'normale' hoeveelheden precies zijn.. Het sloop er in: steeds een klein beetje meer. En ik was gewend dat ik alles kon eten zonder aan te komen toen ik nog op de middelbare school zat. Dat is dus totaal veranderd binnen 2 jaar. En dat is moeilijk aanpassen!! Zeker als je op en af wel en niet lekker in je vel zit..
Ik heb dat in 10 jaar nooit meer helemaal normaal gekregen, mijn spijsverteringssysteem is ontregeld geraakt.
Moet zeggen dat me dat nu met dit dieet dus beter af gaat, eet best veel en ik schijn er van af te vallen (al ben ik dus nog maar net begonnen..)
jazeker, prima aangekomen. Zelfs zonder afdeling en kamernummer en op mijn naam is er post aangekomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maak ik hieruit op dat 'ie toch is aangekomen?
Fijn dat het wat beter lijkt te gaan! Geeft het Elf ook weer een beetje nieuwe moed?
* Stereotomy fluit CF naquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HerkenningIk lijk er nu eindelijk grip op te krijgen (en ook op het bijbehorende zelfbeeld).
Zelfbeeld is ook een heel groot onderdeel ja! Al is het bij mij in principe wel altijd zo geweest dat ik dikker werd als ik gelukkig wasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HerkenningIk lijk er nu eindelijk grip op te krijgen (en ook op het bijbehorende zelfbeeld).
Oh, dat was bij mij dus andersom. nou ja, eigenlijk was het altijd wel negatiefquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zelfbeeld is ook een heel groot onderdeel ja! Al is het bij mij in principe wel altijd zo geweest dat ik dikker werd als ik gelukkig wasMeestal is het andersom..
mja, daar was ik maar ik kon het veld om een bericht te typen niet openen. Anyway, morgen achter de laptop is toch makkelijker.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl gewoon even bookmarken, RT
Ja onzeker blijf ik idd.. maar ben nu wel relatief gelukkig.. al spelen er nu wel weer dingen en zo, maar niets wat mijn eetlust bederft (gelukkig maar, want dat doen eigenlijk alleen relationele problemen doorgaansquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat was bij mij dus andersom. nou ja, eigenlijk was het altijd wel negatief
Dat moet helpen idd. Wens haar sterkte en geef haar een dikkequote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:14 schreef Rtificial het volgende:
echt veel nieuwe moed heeft ze nog niet. Niet duurzaam in ieder geval. Maar voor de korte termijn doen die kaartjes dat wel erg goed.
Ons Elfje zal zelf denk ik in de loop van de week zich wel weer wat beter en minder afhankelijk gaan voelen en dan komt de moed vanzelf weer.
Ik at veel te weinigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
kijk weet je wat het is: stoppen met roken vond ik een eitje! Gewoon niet meer doen, hoe simpel kan het zijn.. maar stoppen met eten kan niet, anders zou ik dat doen!! Minderen werkt voor mij niet heb ik inmiddels wel door. Dus nu met een dieet waarmee ik 1 onderdeel gewoon helemaal niet meer neem is het wel makkelijker volhouden denk ik zo!!
Mie toe, zal nooit een twiggy of sol wordenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:19 schreef krakkemieke het volgende:
Sol, ik ben geen zwaargewicht. Ik ben een Rubensfiguur. Of gewoon beter gevuld.
haha nou ja, ik kan me voorstellen dat het voor iemand die het niet kent ook gewoon lastig voorstellen isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
bijgelezen! tnx allemaal voor de normale reactie's en dat dit niet tot een discussie toe leiddenu zal ik wel weer een kilometer moeten bijlezen als ik op verzenden heb geklikt, traag!
brengt mij op mijn volgende vraag/opmerking: laatste meet zag ik dus echt niet in dat je zoveel zou moeten afvallen. weet je je zo goed te kleden of komt t omdat je zo lang bent? ik vond je er fantastisch uitzien nl! natuurlijk zie ik ook wel dat er voor het gezonde wat af kan misschien maar ik zou jou nooit als dik ofzo typeren. *SOL btw wel heel erg trots is op jou dat je zo doorzet met t dieet! ik zou t niet kunnen daarom is mijn instelling miss ook van beter voorkomen dan genezen. ik zou echt strontsaggerijnig worden van een dieetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mie toe, zal nooit een twiggy of sol worden
Wot! Geen discussie!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
bijgelezen! tnx allemaal voor de normale reactie's en dat dit niet tot een discussie toe leiddenu zal ik wel weer een kilometer moeten bijlezen als ik op verzenden heb geklikt, traag!
Ik hoop dat ik me redelijk weet te kledenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:33 schreef SeaOfLove het volgende:
brengt mij op mijn volgende vraag/opmerking: laatste meet zag ik dus echt niet in dat je zoveel zou moeten afvallen. weet je je zo goed te kleden of komt t omdat je zo lang bent? ik vond je er fantastisch uitzien nl! natuurlijk zie ik ook wel dat er voor het gezonde wat af kan misschien maar ik zou jou nooit als dik ofzo typeren. *SOL btw wel heel erg trots is op jou dat je zo doorzet met t dieet! ik zou t niet kunnen daarom is mijn instelling miss ook van beter voorkomen dan genezen. ik zou echt strontsaggerijnig worden van een dieet
En jou vind ik dus ook absoniet dikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, en mijn vet gaat in m'n buik zitten! Heb best behoorlijke benen en kont (ya rly), armen zijn ook nog ok en alleen een vette onderkin als ik m'n best doe. Maar m'n buik is niet proportioneel.
En laat nou net buikvet het slechtste vet zijn qua gezondheid
Kleine porties werkt voor mij ook beter; als ik maar drie keer eet en dan grote hoeveelheden lijkt het alsof mijn maag groter wordt en heb ik sneller hongerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik slecht eet: ik eet te weinig keren op een dag en als ik eet, eet ik te grote porties van iets met een hoge energiedichtheid.
Dus dan heb je 2x op een dag 1000 kcal per keer naar binnen gewerkt (zo'n Dr. Oetker Big American pizza bijvoorbeeld = superveel witbrood / simpele koolhydraten), en blijkbaar werkt dat toch uitermate slechter dan 5x400 kcal.
En als ik begin met een zak chips, kan ik moeilijk stoppen. Ben verslingerd aan mononatriumglutamaat.
ja en dat begrijp ik dus niet dat je dat doet als je weet dat het niet goed is voor je gewicht. sowieso een diepvriespizzaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik slecht eet: ik eet te weinig keren op een dag en als ik eet, eet ik te grote porties van iets met een hoge energiedichtheid.
Dus dan heb je 2x op een dag 1000 kcal per keer naar binnen gewerkt (zo'n Dr. Oetker Big American pizza bijvoorbeeld = superveel witbrood / simpele koolhydraten), en blijkbaar werkt dat toch uitermate slechter dan 5x400 kcal.
En als ik begin met een zak chips, kan ik moeilijk stoppen. Ben verslingerd aan mononatriumglutamaat.
Ik zie eruit of ik 8 maanden zwanger ben en ik draag kennelijk de goede kleding. Of mensen liegen tegen me dat ik niet dik ben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
brengt mij op mijn volgende vraag/opmerking: laatste meet zag ik dus echt niet in dat je zoveel zou moeten afvallen. weet je je zo goed te kleden of komt t omdat je zo lang bent? ik vond je er fantastisch uitzien nl! natuurlijk zie ik ook wel dat er voor het gezonde wat af kan misschien maar ik zou jou nooit als dik ofzo typeren. *SOL btw wel heel erg trots is op jou dat je zo doorzet met t dieet! ik zou t niet kunnen daarom is mijn instelling miss ook van beter voorkomen dan genezen. ik zou echt strontsaggerijnig worden van een dieet
Hoi Braam en nee, als je geen zin hebt om je in de gesprekken te verdiepen heb je vette pechquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:39 schreef Braamyo het volgende:
* ik ben ff stuk aan het wezen*
net van 06:00 tot zojuist echt maximaal aan het gas gezeten, sprintend voorwaards, huis in trappetjes op, trappetje af, huis uit....arg, vliegtuig op 100 meter hoog, OORTJES, pang pang knal boem, kletter<-- glas dat verpslinterd, ongeCONTROLEERD SCHOT !!!!! dekke Dekke DEKKE... VUUR VUUR !! maximaaL vurEN !!! VUUR NOU ver*****me....STOP VUREN ! vuur verleggen dekke ! tijger weg JIJ !, wat DOET JE ! je bent DOOOD
Ja ja beste mensen, het was oorlog in marnerwaard vandaag,![]()
omdat ik geen tijd heb om bij te lezen (nee echt niet)
is er nog wat leuks/interesants/niet leuks geweest dat vandaag gepost is?
Je wilt niet weten hoeveel mensen de chips per zak eten en de chocolade per 250-gramsreepquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja en dat begrijp ik dus niet dat je dat doet als je weet dat het niet goed is voor je gewicht. sowieso een diepvriespizzaEn wat is er mis met gewoon 1 bakje chips? met een normaal eetpatroon moet dat toch ook gewoon kunnen ookal heb je die aanleg om wat steviger te worden?
Iets over afvallen.... niet echt interessant denk ik zo. LOL.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:39 schreef Braamyo het volgende:
* ik ben ff stuk aan het wezen*
net van 06:00 tot zojuist echt maximaal aan het gas gezeten, sprintend voorwaards, huis in trappetjes op, trappetje af, huis uit....arg, vliegtuig op 100 meter hoog, OORTJES, pang pang knal boem, kletter<-- glas dat verpslinterd, ongeCONTROLEERD SCHOT !!!!! dekke Dekke DEKKE... VUUR VUUR !! maximaaL vurEN !!! VUUR NOU ver*****me....STOP VUREN ! vuur verleggen dekke ! tijger weg JIJ !, wat DOET JE ! je bent DOOOD
Ja ja beste mensen, het was oorlog in marnerwaard vandaag,![]()
omdat ik geen tijd heb om bij te lezen (nee echt niet)
is er nog wat leuks/interesants/niet leuks geweest dat vandaag gepost is?
Al vier topics langquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets over afvallen.... niet echt interessant denk ik zo. LOL.
* krakkemieke geeft Braam een stroopwafel
dat deed/kon ik vroeger ook.... ik ben nu alleen wat wijzer gewordenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen de chips per zak eten en de chocolade per 250-gramsreepOok heel slanke mensen!
JAAAA voer mij !!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets over afvallen.... niet echt interessant denk ik zo. LOL.
* krakkemieke geeft Braam een stroopwafel
Voor jouw tijd denk ik, maar de link doet het niet.....quote:
Ik was van nature slankquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet voor van-nature-slankerds frustrerend zijn, ja
Ah - ben je ook een emotie-eter?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik was van nature slank. Maar ondertussen mag ik ook wel een paar kilootjes kwijt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |