www.polland.nl doet aan onderzoeken en enquetesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:56 schreef minilot het volgende:
[..]
En hoe kom je daar dan aan, als ik vragen mag?
Dank voor de tip.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:40 schreef minilot het volgende:
Werkt prima, mits je zin hebt om de eerste paar uur elke drie kwartier met een elektrische mixer de ijskristallen los te beuken.
Ik maak al twee jaar ijs zonder machine - het is een beetje een gedoe, maar het resultaat is prima.
Lees dit voor fijne tips:
http://www.davidlebovitz.(...)king_ice_crea_1.html
(Sowieso een geniaal blog, van een hippe, Amerikaanse pastry chef die in Parijs woont. Smullen!)
Lijkt mij lekker als je dat gaat proberen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil deze gaan proberen, vandaag nogIk hou jullie op de hoogte
Is een prima recept!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dank voor de tip.
Ik wil deze gaan proberen, vandaag nogIk hou jullie op de hoogte
Nou moe - meld ik me aan, crasht mijn browser bij het invullen van de profielvragenlijst en nu kan ik niet inloggen! Ik heb geen wachtwoord gekregen en/of ingesteld, en als ik via de website een wachtwoord laat toesturen dan krijg ik een mailtje met de mededeling dat mijn wachtwoord " " is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
www.polland.nl doet aan onderzoeken en enquetes
Hmm. Bij mij doet hij het altijd goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou moe - meld ik me aan, crasht mijn browser bij het invullen van de profielvragenlijst en nu kan ik niet inloggen! Ik heb geen wachtwoord gekregen en/of ingesteld, en als ik via de website een wachtwoord laat toesturen dan krijg ik een mailtje met de mededeling dat mijn wachtwoord " " is.
![]()
Maar even een mailtje naar ze sturen!
't Is ganz nicht het seizoen! allicht dat onze onderbuurman-de-dure-groenteboer ze heeft, maar ik hou het liever een beetje bescheiden, we moeten nog op vakantie over drie wekenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Bij mijn Dirk van de Broek waren er staaaaapels doosjes. En mijn groenteboer had ze vorige week ook gewoon. Maar ik beloof niks!
Snap ik - misschien dat er hier in de buurt gewoon een container van een boot was gevallen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is ganz nicht het seizoen! allicht dat onze onderbuurman-de-dure-groenteboer ze heeft, maar ik hou het liever een beetje bescheiden, we moeten nog op vakantie over drie weken
Doe's even ophouden!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:12 schreef minilot het volgende:
Het invoeren van 'bacon' en 'chocolate' als zoektermen bij Foodgawker zorgt voor bizar veel trek!
[ afbeelding ]
Bacon chocolate chip cookies
[ afbeelding ]
Bacon chocolate crunch bar
[ afbeelding ]
Dark chocolate bacon cupcakes
Ik word ook al een beetje misselijk bij het idee.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Het lijkt me echt te goor voor woorden eigenlijk
Handige site. Ik blijk bijna veertien kilometer gelopen te hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:22 schreef LieLie het volgende:
6km! Zag er best indrukwekkend uit op afstandmeten.nl Dacht niet dat ik zo'n groot rondje had gemaakt
Bij mij zit 1 cup in de maatbeker nog onder het streepje van 2 dl?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:29 schreef z80 het volgende:
wil het best proberen.
maar welke #$%$$#@ heeft de maat cup bedacht.
1 cup = 236.588 cc = 1/2 pint
gaat dus niet passen in mijn maatbeker.
Er past toch zeker wel 240 ml. in je maatbeker?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:29 schreef z80 het volgende:
wil het best proberen.
maar welke #$%$$#@ heeft de maat cup bedacht.
1 cup = 236.588 cc = 1/2 pint
gaat dus niet passen in mijn maatbeker.
Haha, baas boven baasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Handige site. Ik blijk bijna veertien kilometer gelopen te hebben.
Is verschil Britse en Amerikaanse cups, vrees ik..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij mij zit 1 cup in de maatbeker nog onder het streepje van 2 dl?
Hoewel, toch niet!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij mij zit 1 cup in de maatbeker nog onder het streepje van 2 dl?
Van de Ikea jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoewel, toch niet!
http://en.wikipedia.org/wiki/Cup_%28volume%29
Ik wist ook eigenlijk wel dat er niet zóveel verschil was tussen de Britse en de Amerikaanse..
Heb je misschien een traditionele Japanse maatbeker?
Gnorfquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:43 schreef LieLie het volgende:
Never mind
Het eerste streepje was voor een halve cup.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:43 schreef LieLie het volgende:
Het eerste streepje was voor een halve cup.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:51 schreef minilot het volgende:
[..]! Ei!
Over eieren gesproken: nu twee gekookte, geprakt met wat japanse mayo, op crackers.
terrasjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:24 schreef Duderella het volgende:
Er zat hier al een terrasje lekker vol!
Voorjaar!
Nou, de gedachte aan het aantal calorieën in het bladerdeeg heeft me nog wel even doen aarzelen.quote:
het is toch niet zo dat je er 5 te gelijk eet...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, de gedachte aan het aantal calorieën in het bladerdeeg heeft me nog wel even doen aarzelen.. Maar nee, ik geloof niet dat ik nog echt af hoef te vallen.
Nee, gelukkig niet. Dan zou het wel de verkeerde kant opgaan met m'n figuur, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het is toch niet zo dat je er 5 te gelijk eet...
quote:
dat zou zelfs bij mij de verkeerde kant opgaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Dan zou het wel de verkeerde kant opgaan met m'n figuur, waarschijnlijk.
Wat natuurlijk voor iedereen zo'n beetje de allerbeste optie is om af te vallen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Wil eigenlijk gewoon CF na gaan doen met gezonder (maar vooral wel lekker) eten en veel meer sporten. Klinkt veel meer als iets wat bij mij past.
Ja, nou wil ik wel even weten welk topic natuurlijk. Anders kunnen we niet meeklagen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Duderella het volgende:
Over afvallen en de hele reutemeteut gesproken, ik zat me straks al weer groen en geel te ergeren aan hoe in een topic sommige heerschappen hier op FOK! over vrouwen denken en praten. Zodra er een gram te veel op zit, naar hun smaak, mag je ze kennelijk meteen 'wijven' noemen en kotssmileys plaatsen. Ik vind dat eigenlijk gewoon niet kunnen.En als je ziet wát ze al een dik wijf noemen, dan vraag ik me af hoe zij allemaal aan de vrouw gaan komen. Een vrouw die aan hun eisen voldoet dus.
Ik vraag me ook af of ze aan hun eigen lijf even hoge eisen stellen.
Mee eens!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat natuurlijk voor iedereen zo'n beetje de allerbeste optie is om af te vallen!
Ik vind dat ook onvoorstelbaar. En ik denk inderdaad dat de meeste van die types weinig aan de vrouw zijn. Hoe minder ervaring, hoe meer je een ideaalbeeld in stand kunt houdenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef Duderella het volgende:
Over afvallen en de hele reutemeteut gesproken, ik zat me straks al weer groen en geel te ergeren aan hoe in een topic sommige heerschappen hier op FOK! over vrouwen denken en praten. Zodra er een gram te veel op zit, naar hun smaak, mag je ze kennelijk meteen 'wijven' noemen en kotssmileys plaatsen. Ik vind dat eigenlijk gewoon niet kunnen.En als je ziet wát ze al een dik wijf noemen, dan vraag ik me af hoe zij allemaal aan de vrouw gaan komen. Een vrouw die aan hun eisen voldoet dus.
Ik vraag me ook af of ze aan hun eigen lijf even hoge eisen stellen.
Hier kwam ik het vandaag tegen:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, nou wil ik wel even weten welk topic natuurlijk. Anders kunnen we niet meeklagen!
Ik las dat topic eerder vandaag ook en verbaasde me er ook weer eens over. Gelukkig hebben ze zelf allemaal goddelijke lijven en penissen van minstens 20 cm.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hier kwam ik het vandaag tegen:
Nicolette Kluijver in Playboy
Maar het is een algemeen geaccepteerd iets op FOK! hoor.
Ja, héél ergerlijk. Ik las ergens eens een onderzoek dat uitwees dat 80% van de mannen een slanke vrouw wil, terwijl 56% zelf overgewicht heeftquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik las dat topic eerder vandaag ook en verbaasde me er ook weer eens over. Gelukkig hebben ze zelf allemaal goddelijke lijven en penissen van minstens 20 cm.
Tsja. Is dat dan zo merkwaardig? Ik vind heel dun bij meisjes vaak ook wel aantrekkelijk, zonder dat ik dat nou koppel aan hoe mijn eigen lijf eruit zou moeten zien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, héél ergerlijk. Ik las ergens eens een onderzoek dat uitwees dat 80% van de mannen een slanke vrouw wil, terwijl 56% zelf overgewicht heeft
Nou, wel een beetje als het een soort voorwaarde wordtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Tsja. Is dat dan zo merkwaardig? Ik vind heel dun bij meisjes vaak ook wel aantrekkelijk, zonder dat ik dat nou koppel aan hoe mijn eigen lijf eruit zou moeten zien.
Het gaat er niet om wat je voorkeur is. Dat mag ieder uiteraard voor zich weten. Maar dat het kennelijk volkomen geaccepteerd is om vrouwen die niet aan jouw voorkeur voldoen uit te maken voor rotte vis en daar dan met zijn allen al kotssmileys plaatsend een potje bij te gaan zitten lachen, vind ik volkomen van de pot gerukt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:43 schreef minilot het volgende:
Ja, nou, ik ga dus maar mijn mond houden, want ik vind splinterdunne meisjes echt heel tof om te zien.
quote:
Ik snap het bezwaar ook wel hoor, en die FOKkertjes in dat topic zijn wel een héél treurig voorbeeld, maar in principe vind ik dat je niet persé op jezelf hoeft toe te passen wat je in iemand anders aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, wel een beetje als het een soort voorwaarde wordt
Gut ja, je had me een keer gebandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:48 schreef Duderella het volgende:
Soms vind ik het jammer dat ik geen FA meer ben.
Ik ben blij dat je geen FA meer bent, je bent nu zoveel leuker als klootjesvolkuserquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:48 schreef Duderella het volgende:
Het gaat er niet om wat je voorkeur is. Dat mag ieder uiteraard voor zich weten. Maar dat het kennelijk volkomen geaccepteerd is om vrouwen die niet aan jouw voorkeur voldoen uit te maken voor rotte vis en daar dan met zijn allen al kotssmileys plaatsend een potje bij te gaan zitten lachen, vind ik volkomen van de pot gerukt.
Soms vind ik het jammer dat ik geen FA meer ben.
O dat weet ik ook niet meer!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gut ja, je had me een keer geband
Weet niet meer waarvoor
Hoezo? In het 'vrouwen, wat voor man zoeken jullie' topic waar ik geheel toevallig in was gestruikeld dit weekendquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je alleen een vrouw wilt die heel slank is, en je bent zelf te zwaar, dan is dat niet helemaal eerlijk redeneren lijkt me.
Volgens mij zei ik iets in een iPhone topic wat Swetseneggerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat weet ik ook niet meer!
Wie had jou erbij gelapt dan, welke mod?
Da's ook weer waar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoezo? In het 'vrouwen, wat voor man zoeken jullie' topic waar ik geheel toevallig in was gestruikeld dit weekendgeven sommige vrouwen aan van mannen met een buikje te houden. Als die mannen met een buikje nou houden van slanke vrouwen, en er is een slanke vrouw die van mannen met een buikje houdt, dan heb je een match.
Men moet voor zichzelf gewoon duidelijk het beoogde nut van een waardeoordeel (slecht, goed) van een waarneming (dun, dik, slank, mollig) kennen.
maar waar zoekt de Steer naar?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoezo? In het 'vrouwen, wat voor man zoeken jullie' topic waar ik geheel toevallig in was gestruikeld dit weekendgeven sommige vrouwen aan van mannen met een buikje te houden. Als die mannen met een buikje nou houden van slanke vrouwen, en er is een slanke vrouw die van mannen met een buikje houdt, dan heb je een match.
Men moet voor zichzelf gewoon duidelijk het beoogde nut van een waardeoordeel (slecht, goed) van een waarneming (dun, dik, slank, mollig) kennen.
Da's een goeie, dat weet ik niet.quote:
Niet dan? Zijn er ook mannen dan die dat niet hebben?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig hebben ze zelf allemaal goddelijke lijven en penissen van minstens 20 cm.
Oh geen idee meer!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik iets in een iPhone topic wat Swetseneggerniet leuk vond, en voor ik het wist had ik een ban.
Was me niet de moeite waard destijds.
Oh vrouwen met een snor!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:55 schreef minilot het volgende:
Ik vind bijvoorbeeld het baardje van mijn lief echt hartstikke leuk, maar ik wrijf daarom geen pokon op mijn eigen kin!
Nou ja, ieder z'n meug, maar het gaat natuurlijk om de manier waarop je 't meldt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:43 schreef minilot het volgende:
Ja, nou, ik ga dus maar mijn mond houden, want ik vind splinterdunne meisjes echt heel tof om te zien.
Ik heb vandaag geleerd dat ik door mijn rare neus niet eens meer in aanmerking komquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
Da's een goeie, dat weet ik niet.
Ik bedacht me net dat in die 2 jaar dat ik het uit had gemaakt met de ex eigenlijk niemand ben tegengekomen met:
0) een betere persoonlijkheid
1) een lekkerder lijf![]()
Dus de eerste tekenen van 'hey, misschien was dat niet zo'n goede beslissing' beginnen een beetje toe te slaan._!
En die hebben wequote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alsof vrouwen nog niet genoeg complexen hebben
Nee dat niet, maar ik zie op tv ook regelmatig dikke mannen voorbij komen die commentaar hebben op dikke vrouwen. Wees tenminste zo eerlijk om je eigen tekortkomingen bij anderen niet af te kraken. Maar goed, vrouwen doen dat andersom ook bij mannen, zo lijkt de mensheid nu eenmaal in elkaar te zitten. Naar een ander wijzen is gewoon makkelijker dan naar jezelf kijken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik snap het bezwaar ook wel hoor, en die FOKkertjes in dat topic zijn wel een héél treurig voorbeeld, maar in principe vind ik dat je niet persé op jezelf hoeft toe te passen wat je in iemand anders aantrekkelijk vindt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's een goeie, dat weet ik niet.
Ik bedacht me net dat in die 2 jaar dat ik het uit had gemaakt met de ex eigenlijk niemand ben tegengekomen met:
0) een betere persoonlijkheid
1) een lekkerder lijf![]()
Dus de eerste tekenen van 'hey, misschien was dat niet zo'n goede beslissing' beginnen een beetje toe te slaan._!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |