Niks mis mee: ik weet wat men onderscheidt zijnde 'kwaliteitsvoedsel' en ik herken kwaliteit, maar dat betekent niet dat ik alles wat uit de supermarkt afsnauw of verafschuw als het allemaal wat simpeler in elkaar zit. Mijn ouders hadden toen ze kind waren soms alleen witte rijst met sojasaus te eten, als hun dorp weer eens afgefikt was. Ik ben en zal geen voedselsnob worden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja en dat begrijp ik dus niet dat je dat doet als je weet dat het niet goed is voor je gewicht. sowieso een diepvriespizza![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En wat is er mis met gewoon 1 bakje chips?
wat jammer deze reactiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niks mis mee: ik weet wat men onderscheidt zijnde 'kwaliteitsvoedsel' en ik herken kwaliteit, maar dat betekent niet dat ik alles wat uit de supermarkt afsnauw of verafschuw als het allemaal wat simpeler in elkaar zit. Mijn ouders hadden toen ze kind waren soms alleen witte rijst met sojasaus te eten, als hun dorp weer eens afgefikt was. Ik ben en zal geen voedselsnob worden.
Geurtjessnob zijn is al erg genoeg_!
[..]
Meh, hetzelfde wat er mis is met 'nog één glaasje alcohol' of 'nog één gokje wagen' of 'nog één spuit heroine'. Verslavend dus, geeft je hersenen een korte termijn-voldoeningsprikkel, waar je uiteraard later weer spijt van krijgt. Maar ik kots er niks uit heur.
Nouja, 't is meer dat ik dan natuurlijk liever een zélf gestoomde char siu bapao eet dan zo'n supermarktmisbakselquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik ben wel een beetje een snob als het om eten gaat, vrees ikMaar ik heb afgelopen weekend liefderijk een supermarktbapao gegeten om iemand een plezier te doen
Uh, niks? 't is alleen bij anorexiapatienten boulimia dat wanneer de korte-termijnprikkel is uitgewerkt het schuldgevoel gaat verhevigen, en men er dus voedsel uitkotst. Maar daar heb ik dus geen last van, wilde ik even benadrukken.quote:
ik kan helaas niet anders dan supermarkt voedselquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik ben wel een beetje een snob als het om eten gaat, vrees ikMaar ik heb afgelopen weekend liefderijk een supermarktbapao gegeten om iemand een plezier te doen
Dat Steer geen erge boulimia spijt heeft. Wel gewone spijt maar niet spugen. Denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat jammer deze reactieen wat heeft kotsen ermee te maken?
Oh ja, boulimia.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat Steer geen erge boulimia spijt heeft. Wel gewone spijt maar niet spugen. Denk ik.
oh ik heb het denk ik even gemist dat het over anorexia gingquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uh, niks? 't is alleen bij anorexiapatienten dat wanneer de korte-termijnprikkel is uitgewerkt het schuldgevoel gaat verhevigen, en men er dus voedsel uitkotst. Maar daar heb ik dus geen last van, wilde ik even benadrukken.
Ja, en ik bedoelde dus eigenlijk boulimia.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh ik heb het denk ik even gemist dat het over anorexia ging
Nah meer een soort adhd nep ptssquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:50 schreef SeaOfLove het volgende:
,braam is weer dronken? even teruglezen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, en ik bedoelde dus eigenlijk boulimia.
Ja, de booze is bij mij ook een killerquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef borisz het volgende:
Gaat bij mij vooral om de drankjes wat ik naar binnen goed. Met het bier vooral. Niet dat ik een enorme zuipschuit ben en ik zuip er ook niet 20 per week weg, maar toch het gaat wel tellen
. Vooral speciale biertjes tellen
.
beidequote:Op woensdag 10 maart 2010 00:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Adhd check
nep?
Ptss check
Welk van de 3 is nep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |