Oh, dan ga ik dat eens proberen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
De BCC verkoopt de padhouder nog, 4.95. Het schijnt beter te smaken als je zelf meer gaatjes in de pad maakt?
Had ik dat niet op tijd weggeedit?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:53 schreef P.F het volgende:
Maar goed, loveli had zelf ook spellingsfouten, wat maak het ook uit
Curves en schouders nemen ook plek in, PF is niet papierdun, had meer technisch inzicht van je verwachtquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet wel een erg lange torso hebben wil het jurkje dan niet over je bovenbenen vallen91 cm is meer dan de helft van je lengte!
Ik weet eigenlijk ook alleen Blokker. Of online. En misschien heb je zoiets als een Marskramer, of kennen ze dat niet overal?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ze zoal van die vacuümzakken verkopen? Ik heb namelijk een shitload aan beddengoed, handdoeken en kleren uit vriendje´s kamer hier liggen die ik ga wassen voor de verhuizing en ik wil niet dat ze daarna weer stoffig worden. Ik weet alleen Blokker, maar die ligt niet zo handig hier.
Ja! Ik zit in iedergeval een stuk beter in m'n vel. In gewicht of omtrek weet ik eigenlijk niet. Als ik in Zweden ben eet ik heel netjes, maar een week zoals deze in Duitsland is echt heel erg slecht. Al het eten is hier zo goedkoop, dus in de supermarkt blijf ik lekkere dingen kopen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Nynke hoe gaat het met het sporten? Merk je al verschil?
In zijn algemeenheid: mannen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:54 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn vader kan zulke stomme dingen zeggen zonder dat ie het door heeft...we hadden het over een nichtje van mij die blijkbaar nogal dik is geworden en toen zei hij: ja ongeveer net als jij, alleen heb jij nog wel een slank bovenlijf. Oftewel: je hebt een dikke reet.
Ja, leuk! Ik weet alleen niet tot hoe laat ik moet werken! Als ik om 5 uur vrij ben kan ik ook meteen om 5 uur weg, maar als ik tot 6 moet moet ik ook afsluiten en wordt het eerder half 7 eer ik klaar ben. Grote kans ook dat m'n vriend er dat weekend niet is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:03 schreef kwakz0r het volgende:
oh trouwens! ik ben op 27 maart in Groningen, op bezoek bij mn babyachternichtje tussen 3 en 4 ongeveer.
voor die tijd was ik van plan even de stad in te gaan, (kan om een uurtje of 12 wel in groningen zijn) en daarna wilde ik wat gaan eten in de stad (tot niet te laat)
heeft er iemand of meerdere iemanden van de noordelijke dames zin om op 27 maart met mij te meeten om gezellig wat te eten in de stad (liefst niet té ver van station) of eerst wat te drinken vanaf een uur of vijf? ik moet wel tegen 21 uur weer de trein hebben ofzo anders wordt t zo belachelijk laat...
Xandres/Hampton Bays, misschien?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:45 schreef conleche het volgende:
Weet iemand welk merk een zwart kasjmier v-halstruitje in het assortiment heeft? Donkerblauw is ook goed.
half zeven is ook prime! dan ga ik voor die tijd gewoon zelf (of als er nog andere mensen willen) ergens wat drinken ofzo, dan spreken we met eten af in de stad, kan ook! (we PM-en anders nog wel)quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, leuk! Ik weet alleen niet tot hoe laat ik moet werken! Als ik om 5 uur vrij ben kan ik ook meteen om 5 uur weg, maar als ik tot 6 moet moet ik ook afsluiten en wordt het eerder half 7 eer ik klaar ben. Grote kans ook dat m'n vriend er dat weekend niet is.
ik wil wel even kijken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
half zeven is ook prime! dan ga ik voor die tijd gewoon zelf (of als er nog andere mensen willen) ergens wat drinken ofzo, dan spreken we met eten af in de stad, kan ook! (we PM-en anders nog wel)
nog een vraagje, heb mn CV net bijgewerkt, speciaal gericht op een baan in t onderwijs... wil er misshcien iemand even naar kijken?
ik twijfel nog of er nog een "statement" in moet zo'n persoonlijk profiel praatje weetjewel...
hmm... al bij de bijenkorf gekeken? maison de bonnetedinges?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:45 schreef conleche het volgende:
Weet iemand welk merk een zwart kasjmier v-halstruitje in het assortiment heeft? Donkerblauw is ook goed.
Jij pikt zijn 350D in? Zou ik ook doen. En is prima hoor, roep maar een keerquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef P.F het volgende:
[..]
mijn vader heeft zijn canon 350d verruild voor een nikon, geen idee welke, misschien kun je mij een keer tips geven als je wil
Nee die hoef ik niet, veel te groot! Maar dan kan ik zijn hele hele goede camera lenenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:19 schreef Chicolate het volgende:
Wow Calimero opeens zonder vriendje. Nouja, als het niet goed voelt, kan je er maar beter snel een einde aan maken. Niet iedereen is zo verstandig helaas (nee ik heb het niet over iemand hier, of over mezelf).
[..]
Jij pikt zijn 350D in? Zou ik ook doen. En is prima hoor, roep maar een keer.
Ik moet vandaag een werkstuk inleveren van 8 pagina's, zo'n voorlopige versie. Ik heb net aan de invalshoek. Over anderhalf uur ga ik eten + weer naar college. Faal.
En je denkt dat zijn hele goede camera wel in je jaszak past?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee die hoef ik niet, veel te groot! Maar dan kan ik zijn hele hele goede camera lenen![]()
![]()
punt is dat je met uit eten gaan helemaal niet zo belachelijk eet dat je hóeft te compenseren. en zelfs als je een beteje balanst slaat dat balansen bij jou dan meteen weer door ad absurdum zeg maar...quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje is alweer anders geworden:
O: 2 boterhammen sandwichspread
T: -
L: broodje kroket
T: 2 biscuitjes
S: RPM
D: Griekse salade
T: misschien nog bakje yoghurt dan
't Is toch niet zo erg als ik ff een dag minder eet na al het uit-eten geweld van de afgelopen dagen?
i know, maar dan tref ik voorbereidingenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En je denkt dat zijn hele goede camera wel in je jaszak past?Hoe beter, hoe groter/zwaarder is het meestal met camera's
.
De vraag is natuurlijk hoeveel minder, en dit klinkt nog steeds als te weinig. Je stofwisseling heeft waarschijnlijk juist een boost gehad door dat uit eten, als je nu weer normaal eet is dat weinig genoeg en doe je die boost niet meteen weer teniet!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje is alweer anders geworden:
O: 2 boterhammen sandwichspread
T: -
L: broodje kroket
T: 2 biscuitjes
S: RPM
D: Griekse salade
T: misschien nog bakje yoghurt dan
't Is toch niet zo erg als ik ff een dag minder eet na al het uit-eten geweld van de afgelopen dagen?
Optie 4: Volgend jaar meedoen. Trainen voor een vierdaagse is iets waar veel tijd in gaat zitten en je wil niet dat het voor niets is geweest, dus kan je er nooit vol voor gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:47 schreef Rituals het volgende:
Ik zit met een dilemma!
Vandaag hadden een vriendin en ik bedacht om misschien de Nijmeegse Vierdaagse te lopen in de zomer. Zij heeft het al een keer gedaan, ik nog nooit. Ik zou hard moeten trainen, want 4 dagen 40km lopen lukt mij niet zomaar. Ik ben enorm bang dat ik het erg zwaar ga krijgen, maar het lijkt me echt een geweldige ervaring. Nu het dilemma. De vierdaagse zijn in de week dat ik eventueel 3 hertentamens heb (of dit zo is weet ik pas vrij laat). Tot nu toe heb ik geen hertentamens gehad, maar ik weet niet hoe de andere blokken zullen gaan. Als je een blok niet haalt, loop je automatisch ieder jaar achter, want je mag niet 2 blokken tegelijk volgen.
Optie 1: Inschrijven en hopen dat ik geen hertentamens heb
Optie 2: Niet meelopen
Optie 3: Inschrijven, trainen en als ik hertentamens heb niet meelopen (dus weggegooid geld)
Optie 4: ?
Wat moet ik doen?
Ik heb net besloten dat ik het niet in ga leverenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:44 schreef _Calimero_ het volgende:
oei Chico, succes met je opdracht, dat wordt nog even hard werken zo te horen!
Wordt wel zwaar dan, in het opbouwschema dat de Vierdaagse aanraadt ben je wel een dag per week kwijt, laatste weken zelfs 2 dagen. Die tijd kan je dan dus niet aan school besteden waardoor de kans op herkansingen juist groter is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
optie 4: inschrijven, trainen en bikkelen ZODAT ik geen hertentamens heb?
Hee ja toevallig, die zie ik óók altijd bij iedere post in het gras liggen in een afgeknipt spijkerbroekje!quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen!
Sigme, ik zie bij jou anders ook aardig wattaille
en
heupen
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |