Nee die hoef ik niet, veel te groot! Maar dan kan ik zijn hele hele goede camera lenenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:19 schreef Chicolate het volgende:
Wow Calimero opeens zonder vriendje. Nouja, als het niet goed voelt, kan je er maar beter snel een einde aan maken. Niet iedereen is zo verstandig helaas (nee ik heb het niet over iemand hier, of over mezelf).
[..]
Jij pikt zijn 350D in? Zou ik ook doen. En is prima hoor, roep maar een keer.
Ik moet vandaag een werkstuk inleveren van 8 pagina's, zo'n voorlopige versie. Ik heb net aan de invalshoek. Over anderhalf uur ga ik eten + weer naar college. Faal.
En je denkt dat zijn hele goede camera wel in je jaszak past?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee die hoef ik niet, veel te groot! Maar dan kan ik zijn hele hele goede camera lenen![]()
![]()
punt is dat je met uit eten gaan helemaal niet zo belachelijk eet dat je hóeft te compenseren. en zelfs als je een beteje balanst slaat dat balansen bij jou dan meteen weer door ad absurdum zeg maar...quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje is alweer anders geworden:
O: 2 boterhammen sandwichspread
T: -
L: broodje kroket
T: 2 biscuitjes
S: RPM
D: Griekse salade
T: misschien nog bakje yoghurt dan
't Is toch niet zo erg als ik ff een dag minder eet na al het uit-eten geweld van de afgelopen dagen?
i know, maar dan tref ik voorbereidingenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En je denkt dat zijn hele goede camera wel in je jaszak past?Hoe beter, hoe groter/zwaarder is het meestal met camera's
.
De vraag is natuurlijk hoeveel minder, en dit klinkt nog steeds als te weinig. Je stofwisseling heeft waarschijnlijk juist een boost gehad door dat uit eten, als je nu weer normaal eet is dat weinig genoeg en doe je die boost niet meteen weer teniet!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje is alweer anders geworden:
O: 2 boterhammen sandwichspread
T: -
L: broodje kroket
T: 2 biscuitjes
S: RPM
D: Griekse salade
T: misschien nog bakje yoghurt dan
't Is toch niet zo erg als ik ff een dag minder eet na al het uit-eten geweld van de afgelopen dagen?
Optie 4: Volgend jaar meedoen. Trainen voor een vierdaagse is iets waar veel tijd in gaat zitten en je wil niet dat het voor niets is geweest, dus kan je er nooit vol voor gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:47 schreef Rituals het volgende:
Ik zit met een dilemma!
Vandaag hadden een vriendin en ik bedacht om misschien de Nijmeegse Vierdaagse te lopen in de zomer. Zij heeft het al een keer gedaan, ik nog nooit. Ik zou hard moeten trainen, want 4 dagen 40km lopen lukt mij niet zomaar. Ik ben enorm bang dat ik het erg zwaar ga krijgen, maar het lijkt me echt een geweldige ervaring. Nu het dilemma. De vierdaagse zijn in de week dat ik eventueel 3 hertentamens heb (of dit zo is weet ik pas vrij laat). Tot nu toe heb ik geen hertentamens gehad, maar ik weet niet hoe de andere blokken zullen gaan. Als je een blok niet haalt, loop je automatisch ieder jaar achter, want je mag niet 2 blokken tegelijk volgen.
Optie 1: Inschrijven en hopen dat ik geen hertentamens heb
Optie 2: Niet meelopen
Optie 3: Inschrijven, trainen en als ik hertentamens heb niet meelopen (dus weggegooid geld)
Optie 4: ?
Wat moet ik doen?
Ik heb net besloten dat ik het niet in ga leverenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:44 schreef _Calimero_ het volgende:
oei Chico, succes met je opdracht, dat wordt nog even hard werken zo te horen!
Wordt wel zwaar dan, in het opbouwschema dat de Vierdaagse aanraadt ben je wel een dag per week kwijt, laatste weken zelfs 2 dagen. Die tijd kan je dan dus niet aan school besteden waardoor de kans op herkansingen juist groter is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
optie 4: inschrijven, trainen en bikkelen ZODAT ik geen hertentamens heb?
Hee ja toevallig, die zie ik óók altijd bij iedere post in het gras liggen in een afgeknipt spijkerbroekje!quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen!
Sigme, ik zie bij jou anders ook aardig wattaille
en
heupen
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |