Ik ben jaloersquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:14 schreef conleche het volgende:
TVP vanuit bed...........ik heb trek. Zal ik eruitgaan, of me nog eens omdraaien?tot zover het dilemma in huize Co........
Ja ik ook, stage dan. En de kindjes komen maar niet, dus ben aan het wachten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben jaloersZit alweer op mijn werk...
Oh dankje!quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:44 schreef P.F het volgende:
chico je maakt echt prachtige foto's btw, heb je echt heel snel onder de knie gekregen!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sigme, ik zie bij jou anders ook aardig wattaille
en
heupen
!
Same here alweer bijna 2 uur.quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben jaloersZit alweer op mijn werk...
Cootjequote:Op woensdag 10 maart 2010 08:14 schreef conleche het volgende:
TVP vanuit bed...........ik heb trek. Zal ik eruitgaan, of me nog eens omdraaien?tot zover het dilemma in huize Co........
mijn vader heeft zijn canon 350d verruild voor een nikon, geen idee welke, misschien kun je mij een keer tips geven als je wilquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dankje!
Zo en nu richting trein
Goed! Ik ga met je meedoen! Alleen heeft de tong van mijn linkerhardloopschoen losgelaten dus ik moet hem eigenlijk eerst (laten) makenquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
spannend joh!
hier staan de hardloopschoenen klaar om weer gebruikt te gaan worden. Zaterdag gaan we weer beginnen.
Ben ontzettend ongesteld deze weeken dan loop ik niet zo lekker (understatement). Op naar de zeven heuvelenloop!
Mokka!!!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:16 schreef Syrena het volgende:
Goeie beslissing Cali![]()
Achter mij staat eenSenseo
. Straks ga ik chocopads scoren, maar heb je echt een aparte houder nodig? En welke koffiesoorten zijn lekker voor iemand die de echte koffiesmaak te bitter vindt ? (=ik
)
Ja he! Ik heb nog sponsoring nodigquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:17 schreef anna82 het volgende:
Goed besluit Cali en wat ontzettend gaaf dat je de Alpe d'Huez gaat beklimmen!!![]()
Oh ja, ik heb wel een 36 taille, maar geen 36 schouders en al helemaal geen 36 heupen! En ook geen tieten
Ja helemaal prima, heb er 20x op gerend en de tong begon al na 1x los te laten maar dat had ik niet zo doorquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
oei!
zijn de schoenen verder nog wel goed?
Zit er ook nog een goed doel aan vast? Welke?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja he! Ik heb nog sponsoring nodig
Dit is natuurlijk echt het allerslechtste wat je je lijf aan kunt doen hequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga vanavond weer spinnen! Gisteravond weer uitgebreid uit eten geweest. Ik groei dicht!
Gister:
O: 2 boterhammen; 1x appelstroop, 1x sandwichspread
T: -
L: 2 pistoletjes; 1x kaas, 1x ham
T: 3 bonbons uit Belgique
D: voor: sashimi van tonijn, tussen: ravioli met bospaddestoelen, tussen2: courgettesoep, tussen3: spoom met citroenijs, hoofd: lamssteak met puree van truffelaardappelen, toe: appelbavarois met mango.
Vandaag:
O: 2 boterhammen sandwichspread
L: 2 boterhammen pindakaas
S: RPM
D: Griekse salade
Kankerfondsquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zit er ook nog een goed doel aan vast? Welke?
Ik vind wedstrijdjes lopen juist leuk. Veel publiek langs de kant, trotse familie bij de finish en een medaillequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:25 schreef P.F het volgende:
Ja het naadje is los gegaan, ik heb daar totaal geen oog voor vriendinnetje zag het meteen maar toen was het al te laatZe zijn wel helemaal heel verder!
Uhmmmmmmm ik vind een wedstrijd een beetje eng. En ik heb mij al eens ingeschreven voor een wedstrijd als motivatie, maar toen ging ik toch niet en een vriendin wel!
Ik stem voor iets met eiwitten een mooi stuk vette zalm ofzo. Krijg je meteen wat broodnodige omega's binnen. Zijn die nog in de actie bij appie of was dat vorige week? Sowieso ff kijken, want soms vergeten ze de actiestickers eraf te halen en dan heb je nog recht op de korting.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk echt het allerslechtste wat je je lijf aan kunt doen he![]()
Gooi en nog maar wat fruit en 2 botehammen of een flink gevulde kom soep bij. Of je salade als lunch en een fatsoenlijk diner na het sporten
Groene groentes hebben wat extra, dus iets groens erbij? Zou het niet als eiwitvervanger tellen, dierlijke eiwitten blijven de beste bron voor je spieren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:39 schreef _Calimero_ het volgende:
D: witte bonen in tomatensaus. Maar wat eet een mens daarbij? telt dat als groente, KH of als eiwitten?
Volgens mij zijn ze geen van allen echt duur, toch? En je kan ook best onderhandelen volgens mij!! Bij mij zit er eentje op de Scheldestraat, vlakbij het hoekje met de Churchilllaan. Ik ben daar al heul lang niet geweest though, maar die was altijd wel goed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef P.F het volgende:
[..]
CootjeIk was om die tijd al langg uit bed
![]()
Weet jij toevallig een goedkope (Turkse) kleermaker? Ik moet een nieuwe rits in mijn semi spijkerbroek..
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:56 schreef Syrena het volgende:
Zo, eerste kopje Senseo gehad. Met twee cupjes melk en drie suikerklontjesNu een fruitlolly voor de nasmaak weg te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |