oh ja, je gaat hem gewoon 6 keer beklimmen!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Kankerfonds
Kijk maar eens op www.opgevenisgeenoptie.nl
volgens mij ben je de ganse week aan het toilet gekluisterd als je 8 kg afvalt in die tijd! dat hoor je ook van die orlistatmiddeltjes.quote:Op 10 maart schreef loveli het volgende:
Mooie google-ad!
8 kilo eraf in 12 dagen
Nieuw: De originele citroensap-kuur vet-doder nr. 1, nu als capsules!
Ik kan alleen zoveel afvallen in zo'n korte tijd als ik mijn linkerbeen er afhak.. Wie gelooft hier nu in?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
Mooie google-ad!
8 kilo eraf in 12 dagen
Daar doe ik 12 maanden overquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
Mooie google-ad!
8 kilo eraf in 12 dagen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Kankerfonds
Kijk maar eens op www.opgevenisgeenoptie.nl
Ik moet even een brokje wegslikken...quote:Ik ben Lex Houweling ben 16 jaar en ben van plan dit jaar 6 x de Alpe d'HuZes te bedwingen. Dit doe ik voor mijn vader Herman Houweling die 18-01-10 is overleden veel te vroeg! Ik wil er met alpe d'huzes voor gaan over 10 jaar kanker chronisch Lex
Phoe, jeetje...quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet even een brokje wegslikken...
Ahh maar we hadden maar kort iets he!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
volgens mij ben je de ganse week aan het toilet gekluisterd als je 8 kg afvalt in die tijd! dat hoor je ook van die orlistatmiddeltjes.
Er was zo'n lief kindje netZou bijna van mening veranderen!
Cali, je bent er echt rustig onder! knap hoor. Of raar
ik snap de laatste zin nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet even een brokje wegslikken...
Iemand die taartjesfee heet in een slanktopicquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je er dan mee kan leven ipv dat het je doodt.
Oh hai enzo
legging en zwarte laarzen eronder, geen probleem.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef P.F het volgende:
het jurkje is binnen maar mijn moeder zegt dat het maar tot haar billen komt
En mijn moeder is maar 1,65 of zo dus ik vrees het ergstequote:Ik zocht een feestelijk simpel zwart jurkje dat ik in de zomer met hakjes kan dragen naar een terrasje en in de winter met laarzen en een bolero. Dit jurkje voldoet aan al die wensen.
Goede pasvorm, maakt erg slank. Lengte precies goed, iets boven de knie. Maar kan ook op mijn leeftijd (50) prima gedragen worden.
jawel, want het moest namelijk ook mijn tenue de ville jurkje wordenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
legging en zwarte laarzen eronder, geen probleem.
dan houdt je moeder hem vast hoog ofzo... eerst passen, dan grienen... en tenue de ville kan toch best met een korter jurkje?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:05 schreef P.F het volgende:
[..]
jawel, want het moest namelijk ook mijn tenue de ville jurkje worden
hmmm nee ik had al zo een soort kort jurkje (mouwen, iets over de billen) en daar werd ik wel op aangekeken..quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan houdt je moeder hem vast hoog ofzo... eerst passen, dan grienen... en tenue de ville kan toch best met een korter jurkje?
Je moet wel een erg lange torso hebben wil het jurkje dan niet over je bovenbenen vallenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef P.F het volgende:
[..]
hmmm nee ik had al zo een soort kort jurkje (mouwen, iets over de billen) en daar werd ik wel op aangekeken..
hij is 91 cm staat op de site. even een meetlint zoeken!
Ja maar niet expresquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Iemand die taartjesfee heet in een slanktopicBen je ook aan het afvallen?
ja, vanaf mijn schouder en het lint aangedrukt tegen mijn lichaamquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je wel vanaf je schouder gemeten?
Au!quote:PF schreef
die frans molenaar voor c&a dingen zijn wel tof, maar ik heb dan ook een oudbollige smaak
echt? hahaha, ik dacht serieus dat het oudbollig was. wat is oubollig dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Au!
De meeste taalmishandeling hier zie ik wel door de vingers, maar oudbollig smaken doen broodjes bij de koude bakker.
Oubollig.
De juiste spelling.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:25 schreef P.F het volgende:
[..]
echt? hahaha, ik dacht serieus dat het oudbollig was. wat is oubollig dan?
Die houder prikt een gaatje in de pad ofzo, dus volgens mij heb je die wel echt nodig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:16 schreef Syrena het volgende:
Goeie beslissing Cali![]()
Achter mij staat eenSenseo
. Straks ga ik chocopads scoren, maar heb je echt een aparte houder nodig? En welke koffiesoorten zijn lekker voor iemand die de echte koffiesmaak te bitter vindt ? (=ik
)
De BCC verkoopt de padhouder nog, 4.95. Het schijnt beter te smaken als je zelf meer gaatjes in de pad maakt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die houder prikt een gaatje in de pad ofzo, dus volgens mij heb je die wel echt nodig.
Er moeten vast mensen in je omgeving zijn die zo'n ding hebben liggen en hem na de eerste keer proberen nooit meer hebben gebruikt. Hier ligt er namelijk ook eentje... Ik doe volgens mij iets verkeerd want wat eruit komt is altijd superwaterig en dan zit er nog heel veel dikke chocoladeprut in de pad, als ik die handmatig in het kopje doe smaakt het wel maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Oh, en XM: je lijstje van vandaag is echt te weinig. Je lichaam raakt zo helemaal in de war joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |