oh ja, je gaat hem gewoon 6 keer beklimmen!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Kankerfonds
Kijk maar eens op www.opgevenisgeenoptie.nl
volgens mij ben je de ganse week aan het toilet gekluisterd als je 8 kg afvalt in die tijd! dat hoor je ook van die orlistatmiddeltjes.quote:Op 10 maart schreef loveli het volgende:
Mooie google-ad!
8 kilo eraf in 12 dagen
Nieuw: De originele citroensap-kuur vet-doder nr. 1, nu als capsules!
Ik kan alleen zoveel afvallen in zo'n korte tijd als ik mijn linkerbeen er afhak.. Wie gelooft hier nu in?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
Mooie google-ad!
8 kilo eraf in 12 dagen
Daar doe ik 12 maanden overquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
Mooie google-ad!
8 kilo eraf in 12 dagen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Kankerfonds
Kijk maar eens op www.opgevenisgeenoptie.nl
Ik moet even een brokje wegslikken...quote:Ik ben Lex Houweling ben 16 jaar en ben van plan dit jaar 6 x de Alpe d'HuZes te bedwingen. Dit doe ik voor mijn vader Herman Houweling die 18-01-10 is overleden veel te vroeg! Ik wil er met alpe d'huzes voor gaan over 10 jaar kanker chronisch Lex
Phoe, jeetje...quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet even een brokje wegslikken...
Ahh maar we hadden maar kort iets he!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
volgens mij ben je de ganse week aan het toilet gekluisterd als je 8 kg afvalt in die tijd! dat hoor je ook van die orlistatmiddeltjes.
Er was zo'n lief kindje netZou bijna van mening veranderen!
Cali, je bent er echt rustig onder! knap hoor. Of raar
ik snap de laatste zin nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
[..]
Ik moet even een brokje wegslikken...
Iemand die taartjesfee heet in een slanktopicquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je er dan mee kan leven ipv dat het je doodt.
Oh hai enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |