Staat dat in de bijbel of wat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:10 schreef Socios het volgende:
Photoshop.![]()
Foto´s dienen te allen tijde onbewerkt te zijn.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef ToT het volgende:
Oh en Dottey, de jouwe is idd ook binnen gekomen!
beloofd watquote:VEEL inzendingen weer!
foto van o.us en met "wat un mongol jongeh!!1"quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wtf stond hier, toch gewoon die spoilers?
ja.. moet nou maar opgehouden zijn met dat irritante gedoe.. grapje is leuk, dit niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wtf stond hier, toch gewoon die spoilers?
Da's nu ff een experiment!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:16 schreef Dottey het volgende:
Het plaatje met als eerste 5 stemmen heeft gewonnen.
moet zijn binnen 15 minuten stemmen na de posting
meeste stemmen gelden
Uiteraard!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:17 schreef vanBeest het volgende:
mag als ik meedoe ik wel mijn stem op andere shoppies uitbrengen?
oehquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef ToT het volgende:
Oh en Dottey, de jouwe is idd ook binnen gekomen!
VEEL inzendingen weer!
Gaat hem helemaal worden!!!quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:21 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben ik Rotterdam mag ik nu 2 keer stemmen?
Nee, je stem wordt hooguit opnieuw geteld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:21 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben ik Rotterdam mag ik nu 2 keer stemmen?
ffffieuw nog snel een gestuurd 1 minuut voor tijd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:25 schreef ToT het volgende:
11 deelnemers tot nu toe!
Maringo, OPSCHIETEN!!!!
Goed punt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
TIJD!1!!1!1
@ ToT; niet met poll doen. Dan stemmen ook lurkers en dat is irritant.
Wordt hem niet...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:25 schreef ToT het volgende:
11 deelnemers tot nu toe!
Maringo, OPSCHIETEN!!!!
dus?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
TIJD!1!!1!1
Omdat er met 5 stemmen al een winnaar is. Dan zouden we nu een stemperiode moeten inlassen ipv een stemquotum.quote:
Stemperiode van 15 minuten was de bedoelingquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat er met 5 stemmen al een winnaar is. Dan zouden we nu een stemperiode moeten inlassen ipv een stemquotum.
Ja dat is er nu toch ook , 15 minuten?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat er met 5 stemmen al een winnaar is. Dan zouden we nu een stemperiode moeten inlassen ipv een stemquotum.
mee eensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
NIet dit keer.. 15 minuten stemmen en dan de meeste stemmen gelden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb ik niet gelezen; was te druk met fotosjoppenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja dat is er nu toch ook , 15 minuten?
en dezelfde ondertitel als twizu... zegt wel iets denk ikquote:
hello kitty dildoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is er nou weer zo bijzonder aan elf?_
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:49 schreef mwaterl het volgende:
Het niveau van de gemiddelde Fok!ker wordt wel weer duidelijk..zoveel die op 11 stemmen.
Hier ook geen stemquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:52 schreef ToT het volgende:
De mijne heeft nog geen enkele stem gekregen!
LAATSTE MINUUT!!!
beetje klein alleen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:56 schreef Dottey het volgende:
thanks..
-edit- effe ergens anders weg zetten dan..
ben benieuwd wat jullie met deze doen
[ afbeelding ]
Thanks.. hello kitty doet het dus goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:54 schreef picodealion het volgende:
Goede binnenkomer Dottey.
Derde plaats voor mij deze keer, thx voor de votes. Ooit word ik 1e
Nee. Dan krijgen we alleen maar trieste, flauwe kutpaints.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:56 schreef Dottey het volgende:
thanks..
-edit- effe ergens anders weg zetten dan..
ben benieuwd wat jullie met deze doen
[ afbeelding ]
idd.. een beetje niveau kan geen kwaadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:00 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Nee. Dan krijgen we alleen maar trieste, flauwe kutpaints.
Ik heb een briljant idee voor deze!! deze! deze!quote:
* Odysseuzzz eens is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
TIJD!1!!1!1
Ja, men gaat kijken welke de meeste stemmen heeft enzo.. en gaat niet stemmen op iemand met weinig stemmen omdat het dan 'geen nut heeft'quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:06 schreef vanBeest het volgende:
kan er niet een keertje een photoshop estafette topic gemaakt worden?
iemand post een pic en wijst de volgende aan enz enz??
eensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:10 schreef Dottey het volgende:
*lacht*
oke dan.. Nou doe dan maar de man met het luchtbed ...
Goed zo, houd het niveau een beetje leukquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:12 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga mijn idee toch maar niet niet doen te erg!
je mag wel meedoen hoor...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef Dottey het volgende:
De maan.. word het.. tot wanneer kan je der aan knutselen?
Ben benieuwd wat er gemaakt gaat worden.
Mag zelf niet mee doen.. jammer
quote:
0.00?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:11 schreef mwaterl het volgende:
Okee deze:
[ afbeelding ]
Wat zullen we als deadline doen?
Als niemand het doet.. mag het wel naar mij.. ben alleen druk met bouwenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:25 schreef ToT het volgende:
Wie werpt zich als vrijwilliger op voor het ontvangen van de pica's en het maken van de battlepost?
ToT dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:29 schreef vanBeest het volgende:
quick and dirty ; hij is verzonden!
Euhm sorry TOT; naar jou dus
Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat die wel mee mag doen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:35 schreef Maringo het volgende:
Misschien een goeie voor degene die wint, dat die ook de batleposts doet? die mag immers toch niet shoppen
Nog een keer graag... maar ok, buiten dat...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat die wel mee mag doen?
quote:- De winnaar mag het plaatje voor de volgende ronde uitkiezen, of hij zegt dat de volgende poster het mag doen.
- Degene die het nieuwe plaatje gekozen heeft, mag niet meedoen met de nieuwe ronde.
Zo'n idee heb ik ook ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:40 schreef picodealion het volgende:
Ik durf te wedden dat er minstens vier hetzelfde idee hadden als ik
Waar inleveren?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:43 schreef Crutch het volgende:
ToT? Doe jij nog één keertje? pleaseplease
Iedereen mee eens?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:43 schreef Dottey het volgende:
INLEVEREN BIJ MIJ DAN!!! ik ben al klaar.. zal eens voorbereiden dan
Ik ben 10.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Plies plies, dat zei ik toen ik 10 was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
verklaar je nader?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
mensen die deze leuke topics verneuken.
Nee, dan hebben degenen die eerder posten meer kans en het is leuker als niemand weet wie welke heeft gemaakt. Stuur maar gewoon naar Dottey.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:44 schreef vanBeest het volgende:
die van mij is zo voor de hand liggend, nou ja ; gewoon decor opvulling hahaha.
mbt verzamelen van de shops; ik weet niet hoeveel er meedoen; maar kunnen ze voor deze avond niet gewoon in de topic zelf? plempen tussen 22:00 en 22:15?
komt ie!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:49 schreef Dottey het volgende:
stuur maar naar mij.. ik zit er al klaar voor..!!
Done.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:49 schreef Dottey het volgende:
Dottey, je bent een dotje!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:49 schreef Dottey het volgende:
Ik hoop deze keer minstens 1 stem te krijgenquote:
Then come's love then come's merriage! ...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dottey en ToTtey sitting in a tree k-i-s-s-i-n-g![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Then come's love then come's merriage! ...
dat is mooi toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:10 schreef Maringo het volgende:
Ingeleverd, maar zoals ik het helemaal wilde....
krijg je toch je stem.. want ik heb al een poll.. althans hij is in de maakquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:07 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Ik hoop deze keer minstens 1 stem te krijgen
maarmaar.. als we weer met zo'n poll doen.. dan kan men toch ook op zichzelf stemmen?
ik zeg: GEEN POLL, maar gewoon, the old-fashioned way![]()
And then....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jullie leuk kunnen photoshoppen want jullie engels slaat nergens opquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
♩♬♪LLLLLLLLLLLLLLL...Love and married, love and married...Go together like a horse and carriage.♩♬♪
Stop dan met makenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
krijg je toch je stem.. want ik heb al een poll.. althans hij is in de maak![]()
10 minuten tijd vanaf posting? meeste stemmen gelden.. ?!
comes zonder ' I know die fout maak ik altijdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Het is maar goed dat jullie leuk kunnen photoshoppen want jullie engels slaat nergens op
Och ja, nu zie ik het. Marriage.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Het is maar goed dat jullie leuk kunnen photoshoppen want jullie engels slaat nergens op
neequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef mwaterl het volgende:
Zullen we afspreken dat painters/shoppers niet stemmen. Gewoon even eerlijk zijn allemaal, wel zo leuk!
Heb je de mijne binnen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:13 schreef Dottey het volgende:
nog 2 minuutjes..
is er iemand nog bezig met maken overigens?
3/4 van de stemmen zijn juist de painters/shoppers.... gewoon niet op jezelf stemmen lijkt me gewoon het eerlijkst. En die poll gaat dat idd niet tegen, maar zoals ToT het eerst deed wel..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef mwaterl het volgende:
Zullen we afspreken dat painters/shoppers niet stemmen. Gewoon even eerlijk zijn allemaal, wel zo leuk!
Ik wil gewoon stemmen. Alleen niet op jezelf stemmen, maar op een ander..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef mwaterl het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef mwaterl het volgende:
okeujquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wil gewoon stemmen. Alleen niet op jezelf stemmen, maar op een ander..
Thanksquote:
mwaterLquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
Mwater heeft gewonnen door mn vrienden die me naaide
Feli![]()
doeg kusjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef Dottey het volgende:
ik ben der vandoor..
fijne nacht allemaal tot snel!!
Maargoet dat je het niet deed dan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef mwaterl het volgende:
[..]
mwaterL
En..nietusIk denk eerder dat het komt doordat ik geen x-ray deed
(wat ik in eerste instantie wel probeerde)
M'n idee was niet echt origineel vrees ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:36 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Thanks!
En..wtf.. hoe kan jij ooit als laatste zijn geeindigd? Voel je je wel goed?
..ik wil ook vrienden (die voor me stemmen)!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:37 schreef -Datdus- het volgende:
>><<Niels>><< zegt:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Welke spreekt jou het meeste aan?
Je hebt gestemd op: 7
'- Ritchie zegt:
ja beetje laat
dankje
>><<Niels>><< zegt:
Je mag ze hebbenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:39 schreef mwaterl het volgende:
[..]
..ik wil ook vrienden (die voor me stemmen)!
Wel tekst! Tekst maakt het soms 10x zo grappigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:41 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben een half uur alleen met de tekst bezig geweest!:')
iemand had trouwens wel een punt!
nieuwe regel Geen tekst in je shop?
Prima, wat mij betreft dan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:48 schreef mwaterl het volgende:
Okee, iemand suggesties voor een deadline? Morgen 15:00 ofzo?
ik heb bezwaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:54 schreef mwaterl het volgende:
Als voor 23:00 niemand daarop bezwaar heeft, doen we dat
tekst , maar tekst met mate!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:41 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben een half uur alleen met de tekst bezig geweest!:')
iemand had trouwens wel een punt!
nieuwe regel Geen tekst in je shop?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:27 schreef mwaterl het volgende:
Foto: vallende breakdancer
Sturen naar: mij
Deadline: 15h
quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
doeg kusje![]()
Je bent een goede gast vrouw!
Weer een kwartier ofzo ?quote:
een stuk of 6quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:50 schreef mwaterl het volgende:
Hoeveel posts moeten er zijn voordat ie dicht gaat dan? Enne.. een kwartier is te kort denk ikIk heb het idee dat er niet zoveel mensen online zijn op dit moment
Stuk of 6 mensen online op dit topic? Dat zijn er niet zoveelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |