Dottey, je bent een dotje!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:49 schreef Dottey het volgende:
stuur maar naar mij.. ik zit er al klaar voor..!!
Ik hoop deze keer minstens 1 stem te krijgenquote:
Then come's love then come's merriage! ...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dottey en ToTtey sitting in a tree k-i-s-s-i-n-g![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Then come's love then come's merriage! ...
dat is mooi toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:10 schreef Maringo het volgende:
Ingeleverd, maar zoals ik het helemaal wilde....
krijg je toch je stem.. want ik heb al een poll.. althans hij is in de maakquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:07 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Ik hoop deze keer minstens 1 stem te krijgen
maarmaar.. als we weer met zo'n poll doen.. dan kan men toch ook op zichzelf stemmen?
ik zeg: GEEN POLL, maar gewoon, the old-fashioned way![]()
And then....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jullie leuk kunnen photoshoppen want jullie engels slaat nergens opquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
♩♬♪LLLLLLLLLLLLLLL...Love and married, love and married...Go together like a horse and carriage.♩♬♪
Stop dan met makenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
krijg je toch je stem.. want ik heb al een poll.. althans hij is in de maak![]()
10 minuten tijd vanaf posting? meeste stemmen gelden.. ?!
comes zonder ' I know die fout maak ik altijdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Het is maar goed dat jullie leuk kunnen photoshoppen want jullie engels slaat nergens op
Och ja, nu zie ik het. Marriage.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Het is maar goed dat jullie leuk kunnen photoshoppen want jullie engels slaat nergens op
neequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef mwaterl het volgende:
Zullen we afspreken dat painters/shoppers niet stemmen. Gewoon even eerlijk zijn allemaal, wel zo leuk!
Heb je de mijne binnen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:13 schreef Dottey het volgende:
nog 2 minuutjes..
is er iemand nog bezig met maken overigens?
3/4 van de stemmen zijn juist de painters/shoppers.... gewoon niet op jezelf stemmen lijkt me gewoon het eerlijkst. En die poll gaat dat idd niet tegen, maar zoals ToT het eerst deed wel..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef mwaterl het volgende:
Zullen we afspreken dat painters/shoppers niet stemmen. Gewoon even eerlijk zijn allemaal, wel zo leuk!
Ik wil gewoon stemmen. Alleen niet op jezelf stemmen, maar op een ander..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef mwaterl het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef mwaterl het volgende:
okeujquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wil gewoon stemmen. Alleen niet op jezelf stemmen, maar op een ander..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |