Staat dat in de bijbel of wat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:10 schreef Socios het volgende:
Photoshop.![]()
Foto´s dienen te allen tijde onbewerkt te zijn.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef ToT het volgende:
Oh en Dottey, de jouwe is idd ook binnen gekomen!
beloofd watquote:VEEL inzendingen weer!
foto van o.us en met "wat un mongol jongeh!!1"quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wtf stond hier, toch gewoon die spoilers?
ja.. moet nou maar opgehouden zijn met dat irritante gedoe.. grapje is leuk, dit niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wtf stond hier, toch gewoon die spoilers?
Da's nu ff een experiment!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:16 schreef Dottey het volgende:
Het plaatje met als eerste 5 stemmen heeft gewonnen.
moet zijn binnen 15 minuten stemmen na de posting
meeste stemmen gelden
Uiteraard!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:17 schreef vanBeest het volgende:
mag als ik meedoe ik wel mijn stem op andere shoppies uitbrengen?
oehquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:13 schreef ToT het volgende:
Oh en Dottey, de jouwe is idd ook binnen gekomen!
VEEL inzendingen weer!
Gaat hem helemaal worden!!!quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:21 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben ik Rotterdam mag ik nu 2 keer stemmen?
Nee, je stem wordt hooguit opnieuw geteld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:21 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben ik Rotterdam mag ik nu 2 keer stemmen?
ffffieuw nog snel een gestuurd 1 minuut voor tijd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:25 schreef ToT het volgende:
11 deelnemers tot nu toe!
Maringo, OPSCHIETEN!!!!
Goed punt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
TIJD!1!!1!1
@ ToT; niet met poll doen. Dan stemmen ook lurkers en dat is irritant.
Wordt hem niet...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:25 schreef ToT het volgende:
11 deelnemers tot nu toe!
Maringo, OPSCHIETEN!!!!
dus?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
TIJD!1!!1!1
@ ToT; niet met poll doen. Dan stemmen ook lurkers en dat is irritant.
Omdat er met 5 stemmen al een winnaar is. Dan zouden we nu een stemperiode moeten inlassen ipv een stemquotum.quote:
Stemperiode van 15 minuten was de bedoelingquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat er met 5 stemmen al een winnaar is. Dan zouden we nu een stemperiode moeten inlassen ipv een stemquotum.
Ja dat is er nu toch ook , 15 minuten?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat er met 5 stemmen al een winnaar is. Dan zouden we nu een stemperiode moeten inlassen ipv een stemquotum.
mee eensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
NIet dit keer.. 15 minuten stemmen en dan de meeste stemmen gelden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb ik niet gelezen; was te druk met fotosjoppenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja dat is er nu toch ook , 15 minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |