What happened?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:29 schreef Penniewafel het volgende:
Hmm, een "rude interruption" zojuist bij het interview op de bbc. Regie schakelde maar snel over naar opgenomen reacties...
3 of 4 man schreeuwend "Fathers for Justice" renden door het beeld.quote:
heel apart dat die Gould dat nog laat glippenquote:Op zondag 25 april 2010 02:34 schreef Szura het volgende:
wtf wint die Robertson nog![]()
Hup Ding, hopelijk een flink pak slaag voor Murphy
Niks maar is wel antwoord op de vraag erbovenquote:
Ga weg man. Selby is juist heel benaderbaar en altijd van de lolletjes aan tafel. Is ook een heel populaire speler in het circuit zelf.quote:Op zondag 25 april 2010 17:57 schreef JohnDDD het volgende:
Selby
Heb O'Sullivan-Selby in het echt gezien, de Masters final hier in Wembley in Londen. Vond die Selby maar een vervelend kereltje. Kwam erg zelfingenomen over tegenover het publiek. Het publiek opzwepen, rare blikken, etc.
Misschien heb ik het wel mis, maar hij lijkt me een beetje een rottig typ.quote:Op zondag 25 april 2010 17:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Ga weg man. Selby is juist heel benaderbaar en altijd van de lolletjes aan tafel. Is ook een heel populaire speler in het circuit zelf.
Nogal ja.quote:
Hoe laat begint het morgen, NL tijd?quote:Op zondag 25 april 2010 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie break van Ronnie maakt het 8-8, morgen verder.
15:30quote:Op zondag 25 april 2010 22:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe laat begint het morgen, NL tijd?
Die zenden nooit alles live in dit stadium. Later wel.quote:Waarom zond de BBC het niet meer uit?
Hmm, jammer, dan mis ik de middagsessie. Dan mar de avondsessie. Die begint om 0.00 uur ofzo?quote:
Bedankt. Ja, het is natuurlijk nog vroeg in het toernooi. Je weet dat Eurosport het wel uitzond? (Ik zeg het maar even.)quote:Die zenden nooit alles live in dit stadium. Later wel.
20.00quote:Op zondag 25 april 2010 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, jammer, dan mis ik de middagsessie. Dan mar de avondsessie. Die begint om 0.00 uur ofzo?
Ja.quote:Bedankt. Ja, het is natuurlijk nog vroeg in het toernooi. Je weet dat Eurosport het wel uitzond? (Ik zeg het maar even.)
In Engeland druk je op de rode knop en je kan alles zienquote:Op zondag 25 april 2010 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, jammer, dan mis ik de middagsessie. Dan mar de avondsessie. Die begint om 0.00 uur ofzo?
[..]
Bedankt. Ja, het is natuurlijk nog vroeg in het toernooi. Je weet dat Eurosport het wel uitzond? (Ik zeg het maar even.)
De kans is uitermate klein, zeg maar niet haalbaar, maar een finale tussen Davis en Hendry zou toch wel erg stoer zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 00:39 schreef JohnDDD het volgende:
John Higgins (Sco) 11-13 Steve Davis (Eng)
Neil Robertson (Aus) 13-12 Martin Gould (Eng)
Ali Carter (Eng) v Joe Perry (Eng)
Ding Junhui (Chn) v Shaun Murphy (Eng)
Stephen Maguire (Sco) 6-13 Graeme Dott (Sco)
Mark Allen (NI) 13-5 Mark Davis (Eng)
Mark Selby (Eng) v Stephen Hendry (Sco)
Mark Williams (Wal) v Ronnie O'Sullivan (Eng)
Nogmaals de draw met tussenstanden.
Denk dat Ding wel een goede kans maakt om in de finale te komen, misschien tegen Williams, Ronnie of Dott als die zijn vorm behoudt.
Dat zou legendarisch zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 07:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De kans is uitermate klein, zeg maar niet haalbaar, maar een finale tussen Davis en Hendry zou toch wel erg stoer zijn.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 26 april 2010 08:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar Davis - O'Sullivan zou ook leuk worden.Dan vreet O'Sullivan zichzelf op
Davis denkt het langste na van alle spelers. En blijft ook nog eens secondes lang na het shot op de keu liggen. O'Sullivan heeft bewezen dat geduld niet zijn sterkste punt is (hij gaat en zich irriteren en nog sneller spelen waardoor hij zichzelf opblaast)quote:
Dat heeft ie tegenwoordig wel redelijk onder controle. Ray Reardon heeft een tijdje met hem meegelopen en hem geleerd geduld te betrachten. Tevens heeft ie Ronnie bijgebracht dat linkshandig spelen een extra wapen is, en niet om je tegenstander voor lul te zetten.quote:Op maandag 26 april 2010 09:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Davis denkt het langste na van alle spelers. En blijft ook nog eens secondes lang na het shot op de keu liggen. O'Sullivan heeft bewezen dat geduld niet zijn sterkste punt is (hij gaat en zich irriteren en nog sneller spelen waardoor hij zichzelf opblaast)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |